quote:
Ze word door die makeup niet lelijker lijkt me, ik denk dat ze er naturel maar heel gewoon (lees= lelijk) er uit zal zien, maar zo zie je haar nooit, want daar kijkt ze wel voor uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]Juist zoveel make-up kan iemand lelijk maken. En waarom zou Sneijder geen interessante man kunnen zijn?
Foto's van Vani's niet blubberkont!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:26 schreef MissVanity het volgende:
Ik vind haar vies. Altijd al gevonden. Blubberkont...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:36 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Foto's van Vani's niet blubberkont!Heb geen foto's van mijn kont. Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Geeft niets!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Heb geen foto's van mijn kont. Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:42 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Geeft niets!!!
Kusje voor jou omdat je drietig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:44 schreef Nyce het volgende:
Gaan haten op Yolanthe der kont![]()
[ afbeelding ]
Kusje terug omdat ik het durfquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Kusje voor jou omdat je drietig bent.
Vies!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:46 schreef EmotionalRescue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heeft deze met z'n paling ingezeten![]()
Kusje ontvangenquote:
Volgens mij heeft er ook iemand met zijn paling in hem gezetenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:46 schreef EmotionalRescue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op. Hij is zo gay!quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:52 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er ook iemand met zijn paling in hem gezeten
Respect.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:46 schreef EmotionalRescue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, die foto is uit een ver en grijs verleden, daar líjkt ze niet eens meer op...quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:44 schreef Nyce het volgende:
Gaan haten op Yolanthe der kont![]()
[ afbeelding ]
Enige rede om Yolanthe niet te doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:46 schreef EmotionalRescue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
U jelly?quote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
Yolanthe is nooit lekker geweest. Einde. Doei.
Weet nog wel wat redenen te bedenken.quote:
Meidquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Weet nog wel wat redenen te bedenken.
Haar verrotte stem,
Haar media & aandachtsgeile gedrag,
Haar gebit (zie foto)
[ afbeelding ]
Ik weet dat bijna alle mannen van Nederland op haar fappen, maar ik heb daar nooit bijgehoord.
Zal haar ook absoluut niet lelijk noemen.
Hij heeft al foto's gepost.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
MeidDoe eens foto's posten. Jij zal er niet uitzien als brad pit of george cloonie
In het userfoto'sforum.quote:
Moeilijk te verkroppen hé? Dat de mannen jou links laten liggen. Ik gun het je.quote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
Yolanthe is nooit lekker geweest. Einde. Doei.
Zie er inderdaad niet uit als Brad Pitt of George Clooney.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
MeidDoe eens foto's posten. Jij zal er niet uitzien als brad pit of george cloonie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |