Nou, vergelijken met Keira Knightley wel hoorquote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef Countess het volgende:
[..]
Mwaaaah Yolanthe heeft ook niet zoveel toch?
Loser. Dat je jaloers bent op Knightley betekent niet dat je niet jaloers bent op Yolanthe.quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Countess het volgende:
Omdat iedereen die haar niet mooi vindt jaloers is?
Oh, wacht even... als ik jaloers moet zijn, doe mij dan Keira Knightley maar. Ik wil best jaloers zijn op Keira, die vind ik mooi én ze kan ook nog eens acteren![]()
Yolanthe heeft denk ik toch zeker een C of D. Keira Knightley heeft AAquote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef Countess het volgende:
[..]
Mwaaaah Yolanthe heeft ook niet zoveel toch?
Yolanthe heeft een ouwe kraaienkop als ik Keira ernaast leg.quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Loser. Dat je jaloers bent op Knightley betekent niet dat je niet jaloers bent op Yolanthe.
AA is prima! B en C is ook mooi.quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Yolanthe heeft denk ik toch zeker een C of D. Keira Knightley heeft AA
quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Hier heeft ze tenminste nog wat houvast
Ook al ben ik een vrouw, ik zou haar 's avonds best wel eens in een donker steegje willen tegenkomen..quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef IDisposable het volgende:
Yolanthe is wel mooi. Dit is geen mening maar een feit. Iedereen die het hier niet mee eens is, is vrouw of homo.
Dan zal je haar niet alleen met Wes moeten delen, maar waarschijnlijk ook met Daniel Craig, want ik heb begrepen dat ze serieus in de race is om de nieuwe Bond-girl te worden in de volgende JB film.quote:
Ik ben geen jaloers persoon.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal je haar niet alleen met Wes moeten delen, maar waarschijnlijk ook met Daniel Craig, want ik heb begrepen dat ze serieus in de race is om de nieuwe Bond-girl te worden in de volgende JB film.
Ja, daar hechten ze hier waarde aan. Echt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal je haar niet alleen met Wes moeten delen, maar waarschijnlijk ook met Daniel Craig, want ik heb begrepen dat ze serieus in de race is om de nieuwe Bond-girl te worden in de volgende JB film.
AAHHhrggggquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef classpc het volgende:
Inderdaad, ze is naar de klote gegaan net zoals Nikki Cox
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef classpc het volgende:
Inderdaad, ze is naar de klote gegaan net zoals Nikki Cox
[ afbeelding ]
Is dat Yolanthequote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef Countess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar er tegenwoordig niet erg goed en gezond uitzien....
Op die onderste foto, brrrr....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |