kijk die foto bovenquote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
Yolanthe is nooit lekker geweest. Einde. Doei.
Terecht.quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Falco het volgende:
Dit heb ik al tien keer eerder gepost, maar goed ik doe het gewoon nog een keertje: "In Turkse Chick was ze het lekkerst"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is meant to be, will be.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef Taartjeh het volgende:
Morgenavond, 8 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen die het er niet mee eens zijn zijn jaloers.quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef IDisposable het volgende:
Yolanthe is wel mooi. Dit is geen mening maar een feit. Iedereen die het hier niet mee eens is, is vrouw of homo.
quote:
Mannen die zeggen dat yolante niet mooi is.
Post eerst maar eens pics van jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Heeft ze een paard?quote:
Doe jij dat ook maar eens danquote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Post eerst maar eens pics van jezelf.
Prima, maar jij eerst.quote:
Lippenstift blijft op je geslachtsdeel staan, dan kun je zien hoe ver ie erin gaat. Cool.quote:
Van boerse trien uit Volendam naar lekkere donna uit Milaanquote:Op zondag 3 april 2011 21:23 schreef bularax het volgende:
[..]
Lippenstift blijft op je geslachtsdeel staan, dan kun je zien hoe ver ie erin gaat. Cool.
Vriendelijk verzoek dit soort gesprekken voort te zetten op MSN/PM/DM. Want ik kom je nu overal tegen samen met je repertoire.quote:
Precies, straks weer dat programma: Het perfecte plaatje. Morgen op mokkels.quote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van boerse trien uit Volendam naar lekkere donna uit Milaan
Hoe laat komt dat programma?quote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef bularax het volgende:
[..]
Precies, straks weer dat programma: Het perfecte plaatje. Morgen op mokkels.
http://www.tvgids.nlquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef twiFight het volgende:
Als Yolanthe een lelijke vrouw is, doe mij dan maar 3 lelijke vrouwen bij me in bed vannacht.
Hmm komt deze week ook niet, jammerquote:
Wtf, het lijkt wel een flamingo-danser popquote:
Bedoel je flamenco?quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf, het lijkt wel een flamingo-danser pop
Je zou haar inderdaad zo je bed uit trappen he.quote:
Verder dit.quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Falco het volgende:
Dit heb ik al tien keer eerder gepost, maar goed ik doe het gewoon nog een keertje: "In Turkse Chick was ze het lekkerst"
Je snapt wat ik bedoel, taalfouten zijn in deze niet erg !quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf, het lijkt wel een flamingo-danser pop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou haar wel batsen, maar ziet eruit als een super verwaand mens.quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Nu op Ned 3, wat een lelijk wijf is het toch geworden en haar lelijke bovenlip.
toen yolanthe nog lekker was
[ afbeelding ]
Voel je fysiek niks van, en maakt de geestelijke voldoening des te groterquote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef shintek het volgende:
[..]
Zou haar wel batsen, maar ziet eruit als een super verwaand mens.
Precies. Dat je lekker over dat verwaande hoofd heen spuitquote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Voel je fysiek niks van, en maakt de geestelijke voldoening des te groter.
deze man snapt hetquote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Precies. Dat je lekker over dat verwaande hoofd heen spuit
En ondertussen zit hij met het meest standaard meisje uit zijn vmbo-4 klas elke zaterdagavond op de bank een film te kijken.quote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Precies. Dat je lekker over dat verwaande hoofd heen spuit
Hij zit tenminste met een meisjequote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
En ondertussen zit hij met het meest standaard meisje uit zijn vmbo-4 klas elke zaterdagavond op de bank een film te kijken.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
En ondertussen zit hij met het meest standaard meisje uit zijn vmbo een MBO-4 klas elke zaterdagavond op de bank in bed een film te kijken.
Is er een egel die dit kan bevestigenquote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Yolanthe lelijk noemen ... omdat je haar niet mag, betekent niet meteen dat ze niet knap is.
Zelfs een egel ziet dat het een mooie vrouw is.
Persoonlijkheid is daarentegen een heel ander verhaal ...
Sonic the Hedgehog.quote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Is er een egel die dit kan bevestigen?
Omdat ze knap is, betekent niet meteen dat haar persoonlijkheid lelijk is. Je kent haar niet eens, vriend.quote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Yolanthe lelijk noemen ... omdat je haar niet mag, betekent niet meteen dat ze niet knap is.
Zelfs een egel ziet dat het een mooie vrouw is.
Persoonlijkheid is daarentegen een heel ander verhaal ...
quote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ze ziet er in ieder geval vrij verwaand en dus niet aardig uit.quote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Omdat ze knap is, betekent niet meteen dat haar persoonlijkheid lelijk is. Je kent haar niet eens, vriend.
Ik ben een vrouw/meisje/persoon van het vrouwelijk geslacht.quote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Omdat ze knap is, betekent niet meteen dat haar persoonlijkheid lelijk is. Je kent haar niet eens, vriend.
Een egel die er onderdoor gekropen is?quote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Je post druipt van de jaloezie.quote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
Sonic is uitermate populair (geweest). Dit met als gevolg dat je het woord 'egel' bijna automatisch associeert met Sonic. Vandaar mijn negatieve beoordeling.quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Oei, dat is wel fors minder zeg.
Kun je dit wat uitgebreider onderbouwen?
quote:
Deze mensenquote:Op zondag 3 april 2011 21:14 schreef Sisiorange94 het volgende:
hélemaal mee eens!quote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef .Henk. het volgende:
Kan iemand trouwens die Yolanthe vertellen dat ze niet kan presenteren... wat een ramp vanavond weer.... Volgens mij overschat dat wijf zichzelf een beetje
Aha, maar ik denk niet dat veel mensen die associatie hebben, ik niet bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 april 2011 23:19 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Sonic is uitermate populair (geweest). Dit met als gevolg dat je het woord 'egel' bijna automatisch associeert met Sonic. Vandaar mijn negatieve beoordeling.
Onderbouw dat eens.quote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Aha, maar ik denk niet dat veel mensen die associatie hebben, ik niet bijvoorbeeld.
Derhalve stel ik voor het cijfer bij te stellen naar een 6,3.
Wordt verworpen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Proposal dismissed (geen idee of ik dat goed schreef, geen zin in Google.)
Mannen die zeggen dat yolante niet mooi is.
PM/DM Maar !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijke blije tyfus troll is die yolante kabonke kaboenke zeg gadverVooral dat wat hier boven staat.
waren mensen positief over haar dan toen ze nog met jantje had?quote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is trouwens ook wel typisch dat mensen positief waren over Yolanthe toen ze met Jan Smit was, maar nu ze met Wesley Sneijder is, wordt ze massaal afgekraakt ...
Het is volgens mij nog steeds dezelfde persoon, maar goed.
Nouja, misschien wat arroganter geworden.
Ze krijgt ook steeds meer make-up op der kop daar zal wel ene goede reden voor zijn..quote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef Countess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar er tegenwoordig niet erg goed en gezond uitzien....
Op die onderste foto, brrrr....
Waar de fuck ben je mee bezig?quote:Op zondag 3 april 2011 23:49 schreef Phantomesse het volgende:
Yolanthe is een mooie vrouw, dat sowieso.
Jammer van de houding wel die ze vertoont, daar scoort ze niet veel punten mee.
Looks; 8.9
Attitude; 4.5
Overall rate: 6.7
+1 for boobs: 7.7
Edit:
Looks: 8.9
Attitude: 4.5
Skill: 4.0
Overal rate: 5.8
+ 1 for boobs = 6.8
Wat ene leuke laarzenquote:Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef Countess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdens de Giro was ze zo lekker campy
Dus je baseert je mening over haar persoonlijkheid op haar uiterlijkquote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze ziet er in ieder geval vrij verwaand en dus niet aardig uit.
Dus ze heeft een verschrikkelijke 'houding in het algemeen' op televisie en daarom heeft zij een nare persoonlijkheidquote:Op zondag 3 april 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw/meisje/persoon van het vrouwelijk geslacht.
En ik had het meer over haar houding in het algemeen ... verschrikkelijk arrogant.
Het zal vast komen door haar intelligentie en geweldige presentatiekwaliteiten.quote:
Ze heeft alleen vrij weinig borstvleesquote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Countess het volgende:
Omdat iedereen die haar niet mooi vindt jaloers is?
Oh, wacht even... als ik jaloers moet zijn, doe mij dan Keira Knightley maar. Ik wil best jaloers zijn op Keira, die vind ik mooi én ze kan ook nog eens acteren![]()
Mwaaaah Yolanthe heeft ook niet zoveel toch?quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze heeft alleen vrij weinig borstvlees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |