Hahaha!quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Jouw naam is dubieus...wat heb je met Dennis?
Mijn naam dubieusquote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Jouw naam is dubieus...wat heb je met Dennis?
Ik geloof er geen zak van... Twijfel er zelfs aan of ze (Jojanka en Mamajo) die relatie niet iets langer hebben laten duren (als er al een relatie was) dan het heeft geduurd.....quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
nou genoeg over de soep weer terug naar beppie en haar relatie die geen relatie meer is
Dennis liet zich pijpen voor een doos flugel zoiets was het vertelde beppie hoorquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
uh gratis flugels????quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
volgens jo liet dennis zich pijpen voor een flugel ....vandaarquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
Joan vertelde net ff dat volgens haar ma Dennis zich laat pijpen door meisjes voor Flugel.quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
Net als Joannaquote:Op zondag 3 april 2011 20:34 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik word als mevrouw Breipen, de moeder van Djoon?
Volgens mij is het een kruising tussen mega mindy, superwomen en een andere wereldverbeteraar.
Wat is haar gehem???
Vertel het me.
Nee dat is vaker,maak je geen zorgen! De rest begrijpt het wel!quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
Dennis liet zich pijpen in ruil voor Flugelquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef beequeen het volgende:
Twee streams op die fluisterhoer, ik ben er klaar mee voor vandaag. Fijne avond allemaal.
Fipo gemacht.![]()
Het verhaal gaat dat Dennis zich heeft laten pijpen voor een doos flugel......quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn naam dubieus
Ik snap um niet...
Precies!quote:Op zondag 3 april 2011 20:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura heel subtiel :is ie thuis ook altijd zo dik ?? kook zelf een keer trut !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |