Er is een verschil tussen geld en geld.quote:Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef Auti het volgende:
Sorry maar ik ben even los en mag ik eventjes heel hard en bot zijn zonder dat ik echt meen of iemand wil kwetsen maar wel om eventjes een heel hard standpunt te maken?
Ja? God zij met u, dank u wel;
Want velen, en volgens mij ook Schaal_9, zijn godsdienstig toch?
Als je dat dan bent, is het dan niet schoftig om toe te geven aan het kapitalisme en status? Daar volop op te geilen en naar te streven omdat dát het summun is? Is dat niet in werkelijkheid je ziel verkopen aan de duivel? Even heel cru en niet kwetsend bedoeld.
Knap mooi dat het kan.quote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef Flew het volgende:
Mag ik me ook melden?
Ik ben alweer tien maanden samen met mijn vriend, en wij hebben beide een autistiforme stoornis.
Ik ben gediagnosticeerd met het Syndroom van Asperger, en mijn vriend met PDD-NOS, evenals met ADD en hij is een HSP'er. Een hele mond vol, dus!
We hebben samen een liefdevolle relatie, maar ook wij kennen natuurlijk obstakels en struikelblokken.
Toch leren we elkaars 'gebruiksaanwijzing' steeds weer een beetje beter begrijpen, en kunnen we ook steeds beter 'lezen en schrijven' met elkaar. Onze relatie onderhouden ervaren we beide als intensief, maar de pure, oprechte liefde die wij voor elkaar voelen, is onbetaalbaar.
Prachtig .quote:
Nee dat is een ander, van Donja moet ik nog uploaden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Prachtig .![]()
Swift is wel op zijn taak berekend.Prachtbeest.
Maar op de voorgrond zag ik nog een een andere BC. Is dat jullie 2e hond?
Welkom hierquote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef Flew het volgende:
Mag ik me ook melden?
Ik ben alweer tien maanden samen met mijn vriend, en wij hebben beide een autistiforme stoornis.
Ik ben gediagnosticeerd met het Syndroom van Asperger, en mijn vriend met PDD-NOS, evenals met ADD en hij is een HSP'er. Een hele mond vol, dus!
We hebben samen een liefdevolle relatie, maar ook wij kennen natuurlijk obstakels en struikelblokken.
Toch leren we elkaars 'gebruiksaanwijzing' steeds weer een beetje beter begrijpen, en kunnen we ook steeds beter 'lezen en schrijven' met elkaar. Onze relatie onderhouden ervaren we beide als intensief, maar de pure, oprechte liefde die wij voor elkaar voelen, is onbetaalbaar.
Ik niet, nooit echt gehad ook. Kan er wel een heel verhaal omheen typen maar het komt er op neer dat ik niet echt handig ben daarin en dat ik verkeerd overkom of dat dames ergens op afknappen denk ik. Maar ik vind het niet erg meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Flew het volgende:
Dankjulliewel voor het warme welkom!
Hebben jullie ook een relatie?
Een korte "relatie" van een paar maanden. Een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Flew het volgende:
Dankjulliewel voor het warme welkom!
Hebben jullie ook een relatie?
Vind je dat erg?quote:
Verder dan een paar dates is het nooit gekomen, gevoelsmatig ben ik te verlegen / schuchter danwel veel te onhandig om mijn gevoelens voor iemand kenbaar te maken. Ook ben ik niet in staat overduidelijke signalen te herkennen, een aantal jaar geleden was er een (leuk) meisje die constant naar me zat te zwaaien / lachen / aaien / knuffelen. Nooit doorgehad dat ze iets van me wilde, totdat ze dat niet meer deed en ik me afvroeg waarom dat zou zijn.quote:
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verder dan een paar dates is het nooit gekomen, gevoelsmatig ben ik te verlegen / schuchter danwel veel te onhandig om mijn gevoelens voor iemand kenbaar te maken. Ook ben ik niet in staat overduidelijke signalen te herkennen, een aantal jaar geleden was er een (leuk) meisje die constant naar me zat te zwaaien / lachen / aaien / knuffelen. Nooit doorgehad dat ze iets van me wilde, totdat ze dat niet meer deed en ik me afvroeg waarom dat zou zijn.
Helaas, ik zou best een relatie willen, omdat ik toch een bepaalde genegenheid / liefde in mijn leven mis en dat voelt soms best eenzaam. Maar aan de andere kant zou ik ook niet weten of ik in staat ben om een (langdurige) relatie te hebben.
Ik daar meestal ondertitels voor nodig om die hints te begrijpen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef Flew het volgende:
Dat lijkt me echt heel lastig, als je zulke overduidelijke signalen niet kan herkennen.
Dus (subtiele) hints herkennen is dan helemaal een crime voor jullie?
Je kan natuurlijk zelf ook altijd om duidelijkheid vragen.
Of vinden jullie dat ook lastig?
Wat dat betreft, ben ik geen typerende 'autist'.
Ik pik hints - hoe subtiel ook - meestal wel op, en kan ze ook in de juiste context plaatsen.
Maar ik loop dan wel tegen een aantal andere zaken aan, waar jullie het wellicht wat makkelijker mee hebben.
Hints herken ik vrijwel niet. En anders altijd te laat. Zoals ik zei, ik ben niet handig daarin.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef Flew het volgende:
Dat lijkt me echt heel lastig, als je zulke overduidelijke signalen niet kan herkennen.
Ik pik hints - hoe subtiel ook - meestal wel op, en kan ze ook in de juiste context plaatsen.
Maar ik loop dan wel tegen een aantal andere zaken aan, waar jullie het wellicht wat makkelijker mee hebben.
Ik vind het lastig om in te schatten wat iemand precies van mij wil, en om te voorkomen dat ik mij geneer of een blauwtje loop dan vraag ik liever niets maar probeer (ongewild maar niet onbewust) een afstand tussen mij en de persoon in kwestie te maken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef Flew het volgende:
Ik ben zelf ook erg slecht in het schrijven mij van gedachten. Komt doordat ik voor een groot deel in beelden denk en het vaak moeilijk vind om dat in woorden te brengen. Vandaar dat mijn post ook vrij beknopt zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef Auti het volgende:
Mijn god zeg, dat vind ik echt het mooie van dit topic.. Dan kom je weer zo'n stuk tekst tegen die helemaal herkenbaar is. Maar zelf kan ik dat niet zo netjes en goed weergeven, dat kan ik maar zelden. En dan zie je dus zo'n post.. Ik had het nog net niet zelf kunnen schrijven
Beelddenken FTW! en bijzonder goed voor de creatieve geestquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook erg slecht in het schrijven mij van gedachten. Komt doordat ik voor een groot deel in beelden denk en het vaak moeilijk vind om dat in woorden te brengen. Vandaar dat mijn post ook vrij beknopt zijn.
Tellen MI van dubbele zinnige dingen ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Beelddenken FTW! en bijzonder goed voor de creatieve geest
Ninja reactie! ; dubbele zinnige = dubbelzinnige (?) die snap ik.. maar wat is MI ?? > ik snap je vraag niet en raak er van in de warquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tellen MI van dubbele zinnige dingen ook?
Verder wat Herr Preus zegt is heel herkenbaar.
"Het erg vinden" past mischien niet helemaal bij mij, maar ik verlang wel eens naar de genegenheid in een relatie. Gewoon iemand die tegen je aan kruipt, iemand wiens aanwezigheid alleen al gelukshormonen laat vrijkomen, iemand die je "warmte" geeft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik vind het niet erg om geen relatie te hebben, maar ik sta er wel voor open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |