Aaawwww, je mist hem. Kan ik mij voorstellen hoor. Misschien mag je even bellen, net als Jo.quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat erg, ik merk dat ik gewoon geniet van Gerard horen rondscharrelen op de streams. Zo is t net of ie thuis is...
Ik dacht het, jij schrijft het. Het kan ook zo zijn dat Jo helemaal niks wil.quote:Op zondag 3 april 2011 20:16 schreef 2live het volgende:
[..]
waarom is dat gek? Is toch normaal na een relatiebreuk? Er zijn ongetwijfeld spullen te verdelen.
bakstappen?quote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef Anneloortje het volgende:
Ze zit Dennis de bakstappen....
Heeft iemand die uitspraken over hoe ge-wel-dig Djoon dr moeder vindt op een rijtje?
tuurlijk is dit wel gek. ze had gewoon haar koffers moeten pakken en naar huis gaan om haar zaakjes te regelen...dat is toch normaal na een relatiebreuk??quote:Op zondag 3 april 2011 20:16 schreef 2live het volgende:
[..]
waarom is dat gek? Is toch normaal na een relatiebreuk? Er zijn ongetwijfeld spullen te verdelen.
Hij is nog even van ons hoor!! Jij kan straks nog lang genoeg van hem genietenquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat erg, ik merk dat ik gewoon geniet van Gerard horen rondscharrelen op de streams. Zo is t net of ie thuis is...
Neeeeej, Bij Jojanka heet dat Bekstekkenquote:
Of je besluit om af te maken waar je mee bezig bent. Haar relatie is toch over dat verandert niet als je naar huis gaat.quote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
tuurlijk is dit wel gek. ze had gewoon haar koffers moeten pakken en naar huis gaan om haar zaakjes te regelen...dat is toch normaal na een relatiebreuk??
Dat ie z'n spullen kan komen ophalen...?quote:Op zondag 3 april 2011 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aaawwww, je mist hem. Kan ik mij voorstellen hoor. Misschien mag je even bellen, net als Jo.
Speciaal voor jou!quote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Hij heeft vanmiddag een 4 uur durende cursus gehad.quote:Op zondag 3 april 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
Alex doet het echt goed in dit gesprek, ben ik niet van hem gewend...
Ahquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Betekent wel dat je je eigen echte man ziet zoals hij is, en dat lijkt me dan toch wel prettig denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Dennis had gewoon de ballen moeten hebben om de relatie te verbrekenquote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
tuurlijk is dit wel gek. ze had gewoon haar koffers moeten pakken en naar huis gaan om haar zaakjes te regelen...dat is toch normaal na een relatiebreuk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |