Niet meer. Het is nu SINGLES 2.quote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef PeuRac het volgende:
ik hoorde dat hier t kanslozen topic was, wil wel eens volgen hoe dat er aan toe gaat.
Ik zou zeggen post even in hvjjn, daar zitten alle emos tegenwoordigquote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Het kan me allemaal niet meer schelen sinds Strawberry niet meer post.
Some doable bitches over there?quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen post even in hvjjn, daar zitten alle emos tegenwoordig
Goeden tip, dat ga ik gelijk even doen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, we SMS'en nog elke dag. Straw leeft nog.quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Je hebt haar geschaakt?quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, we SMS'en nog elke dag. Straw leeft nog.
Zeg maar dat ik haar mis. En dat ''het plan'' gebackfired is.quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, we SMS'en nog elke dag. Straw leeft nog.
Alle vrouwen worden hier weggejaagd.quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Ok zal ik doen, maar ik denk niet dat ze je meer kent.quote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik haar mis. En dat ''het plan'' gebackfired is.
Volgens mij was Strawberry zo'n beetje de enige de vrouw hier die regelmatig postte en ze is niet weggejaagd.quote:
Jawel toch? Iemand ging haar aanvallen op allemaal persoonlijke dingen en toen ging ze weg toch?quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij was Strawberry zo'n beetje de enige de vrouw hier die regelmatig postte en ze is niet weggejaagd.
Jij hebt wel praatjes voor somebody who never get pussy zaterdag night.quote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok zal ik doen, maar ik denk niet dat ze je meer kent.
Deze opmerking valt me serieus zwáár van je tegenquote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Ja dat was Iwannabehigh maar ze heeft het gewoon te druk irl en problemen met het vinden van werkende proxy servers.quote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel toch? Iemand ging haar aanvallen op allemaal persoonlijke dingen en toen ging ze weg toch?
Welk plan?quote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik haar mis. En dat ''het plan'' gebackfired is.
Het zit je wel hoog hèquote:Op zondag 3 april 2011 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel toch? Iemand ging haar aanvallen op allemaal persoonlijke dingen en toen ging ze weg toch?
Ik heb niemand aangevallen. Zij heeft mij meerdere malen aangevallen over dat ik ''stalk'', dit heeft ze in meerdere topics zomaar zonder enige reden naar voren gebracht. Dat is aanvallen en dat vond ik echt, zeer maar dan ook zeer denigrerend en beledigend. Zo achter mijn rug om.quote:Op zondag 3 april 2011 19:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat was Iwannabehigh maar ze heeft het gewoon te druk irl en problemen met het vinden van werkende proxy servers.
Het komt eerder over als een 'laat mij lekker emo zijn'quote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Des te vreemder dat je er het hoogste woord over hebt.
Dat mag je zo zien hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 20:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het komt eerder over als een 'laat mij lekker emo zijn'
Die reactie van hem laat wel weer goed zien hoe hij inelkaar zit. Hij manipuleert ook gewoon mensen alleen niemand die het doorheeft. Dat is ook de kunst.quote:Op zondag 3 april 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
Ik ga niet eens in op Richard z'n praatjes, ik heb de discussie bij voorbaat al gewonnen.
Ze wil gewoon piemel. (QFT)quote:Op zondag 3 april 2011 20:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Die reactie van hem laat wel weer goed zien hoe hij inelkaar zit. Hij manipuleert ook gewoon mensen alleen niemand die het doorheeft. Dat is ook de kunst.
En dat strawberry elke dag met hem smst en belt zegt ook wel iets over haar. Geen enkele mooie normale vrouw wilt met iemand smsen die een scheef hoofd heeft, alleen maar zeikt en jankt en over zichzelf praat. Ofterwijl aandacht in real life krijgt ze niet, anders had ze het GELOOF MIJ echt niet gedana.
Ja maar je wil toch geen piemel van zo'n labiel persoon. Niemand wil dat. DAAROMMM moet het wel een draak wezenquote:
Ik ben niet rond de dertig en ik vind ook dat je uit je kont lult.quote:Op zondag 3 april 2011 19:26 schreef richard_prf het volgende:
Alle dames van rond de 30 krijg ik nu over me heen met mijn uitspraken
Misschien krijgt ze weinig piemel en probeert ze het op deze manier?quote:Op zondag 3 april 2011 20:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar je wil toch geen piemel van zo'n labiel persoon. Niemand wil dat. DAAROMMM moet het wel een draak wezen
Dit vind ik wel een vreemde redenering, want ze ziet hem toch niet als relatiemateriaal oid?quote:Op zondag 3 april 2011 20:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Die reactie van hem laat wel weer goed zien hoe hij inelkaar zit. Hij manipuleert ook gewoon mensen alleen niemand die het doorheeft. Dat is ook de kunst.
En dat strawberry elke dag met hem smst en belt zegt ook wel iets over haar. Geen enkele mooie normale vrouw wilt met iemand smsen die een scheef hoofd heeft, alleen maar zeikt en jankt en over zichzelf praat. Ofterwijl aandacht in real life krijgt ze niet, anders had ze het GELOOF MIJ echt niet gedana.
Een normaal/mooi meisje krijgt sowieso wel aandacht (desnoods is het op straat) dus dan is het logisch dat ze die piemels neemt van normale mannen dan van een labiel persoon op internet. 't is een draak, wat ik je zegquote:Op zondag 3 april 2011 20:16 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze weinig piemel en probeert ze het op deze manier?
Hij heeft liever 'n lul in z'n kont dan dat hij uit z'n kont lult.quote:Op zondag 3 april 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet rond de dertig en ik vind ook dat je uit je kont lult.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet rond de dertig en ik vind ook dat je uit je kont lult.
Dan is ze dus of niet normaal of ze komt nooit buiten.quote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Een normaal/mooi meisje krijgt sowieso wel aandacht (desnoods is het op straat) dus dan is het logisch dat ze die piemels neemt van normale mannen dan van een labiel persoon op internet. 't is een draak, wat ik je zeg
Is goed lieverd. Hij vindt zichzelf omdat hij een scheve kaak heeft en omdat hij dat graag wil horen van mensen bevestig ik dat. Gewoon, omdat het kan en omdat hij het wilt.quote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een vreemde redenering, want ze ziet hem toch niet als relatiemateriaal oid?
Tenminste niet dat ik weet. Ik denk dat ze zich zorgen om hem maakt en dat ze hem op deze manier probeert te steunen. Hoe verstandig dat is is weer iets anders. Hoe ze eruit ziet doet er toch niet toe? Als zij gewoon wel om hem geeft en wil steunen staat dat er toch volledig buiten. En normaal, tja ik denk niet dat jullie normaler zijn dan haar hoor.
Mij hoofd is btw ook licht scheef, maar daar wordt je niet per se lelijker door hoor.
Waarom zit ie dan te zeiken.quote:Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Hij heeft liever 'n lul in z'n kont dan dat hij uit z'n kont lult.
't is een draak die nooit buiten komtquote:Op zondag 3 april 2011 20:18 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Dan is ze dus of niet normaal of ze komt nooit buiten.
Dan kan ie beter in het Hvjjn-topic gaan postenquote:Op zondag 3 april 2011 20:19 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Omdat het een gefrustreerde aandachtshoer is.
Bij deze richard, post in het hvjjn als je aandacht wilt.quote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ie beter in het Hvjjn-topic gaan posten
Nee, daar draait het niet allemaal om Hem. Dit soort lieden moeten ze een internetverbod geven.quote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ie beter in het Hvjjn-topic gaan posten
Precies. Ik eis dus ook een ban, maar laten we niet meer over hem praten, hij zit waarschijnlijk rukkend achter z'n computer.quote:Op zondag 3 april 2011 20:21 schreef Dirty_Robert het volgende:
[..]
Nee, daar draait het niet allemaal om Hem. Dit soort lieden moeten ze een internetverbod geven.
I think so!quote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Precies. Ik eis dus ook een ban, maar laten we niet meer over hem praten, hij zit waarschijnlijk rukkend achter z'n computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |