Tuurlijkquote:Op zondag 3 april 2011 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, als je ouder bent dan 17 mag je niet meer modden. Dus ik moet eigenlijk al op zoek naar een opvolger.
Wil jij?
haha, 3 aprilquote:
Waarom staat er dan 16 in je profielpic?quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
haha, 3 april
Ik ben eigenlijk nog 15, dus het duurt nog wel even.
Voor de vrouwtjes.quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef OneMillionDollars het volgende:
[..]
Waarom staat er dan 16 in je profielpic?
Ik snap hetquote:
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
kanonvinnie is geestelijk gehandicapt en is al 70jaar maar met de hersens van een 15jarige
Vind jij dat om te lachen? Lach ik om jouw tekortkomingenquote:
Hoi Renesite. Je zit nu weer op het forum voor de grote mensen. Wil je aub weer terug gaan naar het kinderhoekje?quote:
Je mag zo tegen je hond praten, maar niet tegen mij. Jochie.quote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi Renesite. Je zit nu weer op het forum voor de grote mensen. Wil je aub weer terug gaan naar het kinderhoekje?
Sorry, ik dacht dat jij mijn hond was. Die heet ook Renesite.quote:Op zondag 3 april 2011 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je mag zo tegen je hond praten, maar niet tegen mij. Jochie.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat jij mijn hond was. Die heet ook Renesite.
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi Renesite. Je zit nu weer op het forum voor de grote mensen. Wil je aub weer terug gaan naar het kinderhoekje?
Vind je dat een rare naam voor een hond?quote:
Jij snapt het!quote:
Neequote:Op zondag 3 april 2011 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind je dat een rare naam voor een hond?
Van mij wel hoor.quote:
Hoho, daar moet je ook nog langs.quote:Op zondag 3 april 2011 19:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gelukkig want yvonne woont veel te ver.
Speld bedoel je. Beetje commentaar op mijn spelkunst leveren terwijl je er zelf ook niets van kanquote:
Oeps.quote:Op zondag 3 april 2011 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Speld bedoel je. Beetje commentaar op mijn spelkunst leveren terwijl je er zelf ook niets van kan
hap hap hap.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Speld bedoel je. Beetje commentaar op mijn spelkunst leveren terwijl je er zelf ook niets van kan
hoi hans1970 hier ik ben pas 14 jaar xdquote:Op zondag 3 april 2011 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Fok is toch het grootste kinderforum ter wereld ! Ik ben 13
Afspreken ?quote:Op zondag 3 april 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hoi hans1970 hier ik ben pas 14 jaar xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |