Jij had de LaPo mutsquote:
Zolang je mijn deel met rust laat...quote:Op zondag 3 april 2011 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Tombo ik denk dat deze muts vanavond die doos met Lush maar eens opentrekt
Helaas!quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef sararaats het volgende:
Moet het weer over tetten gaan ja. Ik heb een tettencomplex
Hihi dan zou ik het maar snel incasserenquote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zolang je mijn deel met rust laat...
Wil jij die kapstokdingen nog?quote:Op zondag 3 april 2011 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dan zou ik het maar snel incasseren
quote:
Lukt wel, als jij mijn lush met rust laatquote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als het lukt
anders moet ik helaas in A'dam shoppen.
Haha ze moeten het toch even uittesten, nieuwe dingen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben vandaag de box beneden neer gezet. Was natuurlijk mateloos interessant voor de katten. Vooral voor Zorro die heeft eerst geprobeerd om door de spijlen te gaan. Na 3 rondjes box was hij er achter dat dat niet lukt om er dan maar in te springen.
Hij wist alleen niet hoe hij er zo snel uit moest komen toen vriend hem op zijn kop gaf.
Dat vind ik niet gekl Qquote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
MM vet schreeuwen tegen me ookdie is echt boos
Ja, maar ik wilde ff frisse neus in de tuin halenquote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet gekl Qblijf dan ook zitten en roep MM.
Ja, das handig tot de baby er is, maar erna ga je dat echt niet elke keer meer doenquote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij gaan er ballonnen dan wel van die luchtzakjes die je in dozen krijgt erin leggen. Maar mijn schoonouders kwamen onverwachts langs en nu kon mijn schoonvader mooi helpen hem naar beneden te tillen. Hij stond dus nog midden in de kamer.
Ik vind dat best lastig ook. Ik hou er niet van zo afhankelijk te zijn. Hell hij moest me helpen douchen. Dat was best wel genantquote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Gewoon roepen Q ik roep mijn vriend nu ook veel vaker ipv dat ik alles zelf doe.
Muts dan kan ie toch naast je lopen? Dan val je ieg niet.quote:Op zondag 3 april 2011 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde ff frisse neus in de tuin halende tyfus
hij schreeuwt nooit tegen me
ik ben wel onder de indruk iig
Inderdaad, je hebt ook speciale hoezen die oprolbaar zijn die trek je los en over box ermee.quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, das handig tot de baby er is, maar erna ga je dat echt niet elke keer meer doen
quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat best lastig ook. Ik hou er niet van zo afhankelijk te zijn. Hell hij moest me helpen douchen. Dat was best wel genant
Je woont al 100 jaar samen, wat maakt het uitquote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat best lastig ook. Ik hou er niet van zo afhankelijk te zijn. Hell hij moest me helpen douchen. Dat was best wel genant
Nou, niet dat ie me naakt zietquote:Op zondag 3 april 2011 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je woont al 100 jaar samen, wat maakt het uit
Ik las het net!quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef sararaats het volgende:
Snap ik welquote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik welIk wil ook altijd alles zelf doen, hulp vragen is kut
Heel genant jaquote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niet dat ie me naakt zietdat ziet ie me dagelijks. Maar meer dat ie me deels moest wassen
Oh dat is dan wel jammer ja.quote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Gisteren moest MM koken, maar hij kan dat gewoon echt niet. Moest enkel vlees bakken, en dat was zwart. Dus vandaag zelf maar gedaan. Maar hij is ook druk bezig en ik wil hem liever niet lastig vallen ook. Maar goed, ik blijf wel liggen nucrap zeg.
2 weken onbelast en dan sowieso 4 weken loopgips. Maar daar mag je geloof ik niet teveel op lopen, ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel jammer ja.
Hoe lang moet je in het gips?
Jij snapt hem.quote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 weken onbelast en dan sowieso 4 weken loopgips. Maar daar mag je geloof ik niet teveel op lopen, ofzo
Dat werkt helaas niet. Nieuwe douche hier en alles wordt zeikezeikennat als ik het alleen doe. Inclusief toiletquote:Op zondag 3 april 2011 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Q, krukje onder de douche zetten, poot in vuilniszak, van dat brede plakband eromheen en voila, zelf douchen. Ik heb ook zo'n bloedhekel aan afhankelijk zijnKon mijn lol wel op de laatste twee jaar: schouder, pols, buik en die rotpoot. En toch zoveel mogelijk eigenwijs alles zelf willen doen hè
quote:Op zondag 3 april 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat werkt helaas niet. Nieuwe douche hier en alles wordt zeikezeikennat als ik het alleen doe. Inclusief toileten idd, lekker eigenwijs het zelf doen... totdat het fout gaat
en dan toch de volgende x weer proberen
Zie, dat dacht ik al. Dus niet lekker winkelenquote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij snapt hem.Wel blijven bewegen maar niet teveel belasten en regelmatig hoog leggen.
Ooh crap, dat is idd niet tof.quote:Op zondag 3 april 2011 20:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]klinkt bekend.
Mijn moeder moet me helpen met douchen, dat is ook echt niet tof
Nope. Naja na 15+ operaties went het wel, maar ik zal blij zijn als ik het weer zelf kanquote:
Je kunt proberen te gaan winkelen maar ik vraag me af hoe lang je het slenteren volhoudt.quote:Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, dat dacht ik al. Dus niet lekker winkelen![]()
Hoop trouwens dat ze me over 2 weken een vacopad ofzo doen dan. Dan kan die af bij het doesjen.
Mm heeft de nieuwe harry potter binnen gehaaldstraks gluren
en hij is nu ondanks dattie boos is
mijn laptop verzendklaar aan het maken
quote:Op zondag 3 april 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt proberen te gaan winkelen maar ik vraag me af hoe lang je het slenteren volhoudt.
Jup, tot aug. Maar wel kut want ik moet echt voor school aan de slagquote:Op zondag 3 april 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik probeerde het ook zelf
Alleen laatst in het z-huis moest vriend ook helpen verpleging had geen tijd om mijn infuus van de pomp te halen en ik wilde toch graag douchen. Dat is ook niks hoor douchen met een infuus
Had je nog garantie op je laptop Q?
Ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef sararaats het volgende:
Snellerd!quote:Op zondag 3 april 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje - we zijn er vroeg bij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beat you!quote:Op zondag 3 april 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje - we zijn er vroeg bij
Ik denk het welquote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Maes het volgende:
Hier ook![]()
![]()
voor Tombo
Blijft zijn naam hetzelfde??
Je kan moeilijk zonder tetten in de tuin liggen denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef sararaats het volgende:
Even over de TT: als ik zo in de tuin ga liggen heb ik allemaal geile bejaarden op m'n dak.
Ik vond Gaston ook een hele leuke optie. Maar voorlopig is hij doof dus je kunt nog effe denken.quote:
Ja dat kan ook jaquote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond Gaston ook een hele leuke optie. Maar voorlopig is hij doof dus je kunt nog effe denken.
Tijd zat. Ik blijf ze toch beebies noemen. Alleen voor de updates in het topic en de Redcat adminstratie is het altijd handig om namen te hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat kan ook ja
Ik ben in staat hem op het laatst nog anders te noemen als ik hem zie
Leuk! Je moet alleen nog even in de OP zetten wat je nu gaat doenquote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Maes het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1632184
Het is nog lang niet klaar maar ik heb een topic gemaakt
quote:
*naar Lush box rentquote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet eens bewust
ML dr schuld, die verzaakte
quote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet eens bewust
ML dr schuld, die verzaakte
Die in Groningen vallen wel mee toch?quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik zit 'Vakantieliefdes' te kijken, dat valt allemaal nogal tegen als ze elkaar dan weer zien enzo
Vakantieliefdes heb ik de voorstukjes van gezien, mensen bleken toch heel anders te zijnquote:
Mwah, nu niet meerquote:
WTFquote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, nu niet meer
Hij is ziekelijk jaloers dat ze haar vader een zoen geeft
Zo erg dat hij er van moet huilen. Haar váder
Ik zei het net iets te vroeg jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, nu niet meer
Hij is ziekelijk jaloers dat ze haar vader een zoen geeft
Zo erg dat hij er van moet huilen. Haar váder
Ik euh....moet m'n moeder morgen uit bad halenquote:
Opgenomen in het ziekenhuis vandaag terwijl we morgen samen zouden koken voor 20 man en zij wat dingen in de bestelling had daarvoor. Dus nu is het even afwachten hoe en wat ik morgenvroeg mag gaan improviseren qua gerechten. Maar ik heb al heel veel tips gehad hier.quote:
GE WEL DIG GE NO TENquote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik euh....moet m'n moeder morgen uit bad halen
Die kan prima wat langer weken.quote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik euh....moet m'n moeder morgen uit bad halen
Dan lost ze opquote:
Kun je zonder haar op Q day naar mij komen!quote:
Ik slaap maandags nooit uit, da's officieel m'n huishouddagje.quote:Op zondag 3 april 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kun je uitslapen omdat je nu je tukje gemist hebt
Maar dan is m'n vader zo verdrietigquote:Op zondag 3 april 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je zonder haar op Q day naar mij komen!
quote:
Oh echt? Wat knap!quote:Op zondag 3 april 2011 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik slaap maandags nooit uit, da's officieel m'n huishouddagje.
En ik wil morgenmiddag eiks ff wat voor Zusje halen, voor het moment dat ze net bevallen is.
Dan wil ik niet met legen handen aankomen
Dan leg je die in bad erbij.quote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar dan is m'n vader zo verdrietig
[..]
![]()
quote:
Knap?quote:
op L1 of op de lokale zender van jou stadje?quote:Op zondag 3 april 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom trouwens al op de lokale tievie. Net de eerste repetitie gehad en da's natuurlijk groot nieuws.
Begin op ma,di en vrij om 7 uur, op wo 10 uur dus ik slaap die woensdag en donderdag echt wel uitquote:Op zondag 3 april 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Knap?![]()
Meneer I.'s wekker gaat 8.15 uur en dan ga ik uit bed.
Maar soms doe ik nog wel een afterlunch-tukje stiekem
Wtieviequote:Op zondag 3 april 2011 21:11 schreef indaha het volgende:
[..]
op L1 of op de lokale zender van jou stadje?
Maar jullie gaan dus optreden veur de Queen, ik zal het volgen op tievee die dag en kijken of ik je ziequote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wtievie![]()
De stad kleurt steeds meer oranje. We hebben de vlaai, we hebben de, we hebben de uitnodigingskaartjes voor menschen van buiten Weird die je daarmee kunt uitnodigen (geen winkeltasje kan blijkbaar zonder
), we hebben de shirts en we hebben de rest van de meuk. Volgens mij ben ik het over 3 weken stikzat.
Laatste rij aan de linkerkant.quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar jullie gaan dus optreden veur de Queen, ik zal het volgen op tievee die dag en kijken of ik je zie
Komt mevrouw de koningin in je woonplaats op 30 april, Cat?quote:Op zondag 3 april 2011 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wtievie![]()
De stad kleurt steeds meer oranje. We hebben de vlaai, we hebben de, we hebben de uitnodigingskaartjes voor menschen van buiten Weird die je daarmee kunt uitnodigen (geen winkeltasje kan blijkbaar zonder
), we hebben de shirts en we hebben de rest van de meuk. Volgens mij ben ik het over 3 weken stikzat.
Japs.quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Komt mevrouw de koningin in je woonplaats op 30 april, Cat?
Spetter pieter paterzequote:
Het circus eromheen lijkt me erg boeiend. En er is 3 minuten interactietijd gepland tussen Bea en onder andere het koor dus wie weet kan ik nog hoi zeggen.quote:
Ik kijk ook the battlequote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef vamperotica het volgende:
Ik zit the (ultimate dance) battle te kijken...
Shaker noemde team van dochterlief op hun eerste wedstijd zijn favoriet..
Knap meisje ja, maar ze moet niet met haar vader zoenenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef APK het volgende:
[..]
Knap meisje ja, maar ze moet niet met haar vader zoenen
Vind ik ook altijd zo erg! Verschrikkelijk lelijke geplamuurde meisjesquote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
Beauty and the Beast, wat een enge mensen, die beauties
Die domme uitspraken ook allemaalquote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd zo erg! Verschrikkelijk lelijke geplamuurde meisjes
Ik vind Shaker wel een beetje eng worden!quote:
Ik zou niet in zijn team willen. Dat was al over toen hij voor zijn schoonzusje koosquote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind Shaker wel een beetje eng worden!
Wat voor telefoontjes dan?quote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Moe.![]()
Maar bereikbaar voor het werk dus krijg over een uur nog telefoon.
welterusten Oognipquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Oognip het volgende:
Ik heb deze week vroege dienst dus dat is veeeeeel te vroegGa zo maar eens naar bedje toe
Welterusten danquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Oognip het volgende:
Ik heb deze week vroege dienst dus dat is veeeeeel te vroegGa zo maar eens naar bedje toe
Dat slaapt over het algemeen wel fijner, als het al droog isquote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik wilde net mijn bed gaan opmaken, is het vers gewassen beddengoed nog niet droogDus ik wacht even tot dat droog is
Toch wel, hèquote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat slaapt over het algemeen wel fijner, als het al droog is
Als het niet zo'n klote-werk was deed ik het iedere dagquote:
Iedere dag zou iets teveel van het goede zijn, ja. Sowieso vind ik het de eerste paar dagen ook nog fijn slapen hoorquote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het niet zo'n klote-werk was deed ik het iedere dag
Ah, sneuquote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Maes het volgende:
Ik heb gister ons bed verschoond maar ik ben bang dat ik morgen weer moet, meneer Maes is net een beetje koortsig naar bed gegaan
Inderdaad ja!quote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zou niet in zijn team willen. Dat was al over toen hij voor zijn schoonzusje koos
Oh bah, zo'n lekker plakkerig zweetbed krijg je dan.quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Maes het volgende:
Ik heb gister ons bed verschoond maar ik ben bang dat ik morgen weer moet, meneer Maes is net een beetje koortsig naar bed gegaan
Ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iedere dag zou iets teveel van het goede zijn, ja. Sowieso vind ik het de eerste paar dagen ook nog fijn slapen hoor
Oh bah, beterschap!quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Maes het volgende:
Beterschap voor meneer Maesquote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Maes het volgende:
2quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh bah, beterschap!
Hebben jullie maar 1 setje beddengoed ladies?
Dat klinkt wel heel belerend!quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh bah, beterschap!
Ik ook, dan ruikt het nog zo lekker als je het er op doetquote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
2![]()
Of maar 2 die ik erop wil hebben.
Meestal staat de wasmand met het oude beddengoed te wachten tot ik het bed weer wil gaan verschonen; dan was en droog ik het pas
Vers uit de drogert, zo op bedjequote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, dan ruikt het nog zo lekker als je het er op doet
Jaaaaaaaaaa lekker raam open gehad, dikke spin in je bed, zá-lig!quote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En vooral als je het raam dan lekker open hebt gehad, dan ruikt het helemaal zo lekker fluffig ende frips en een schoon shirtje aan.
Lovin' it
quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel belerend!Maar nee, ik heb er twee. Of drie eigenlijk, maar de derde gebruik ik nooit.
Ook een hele grote plusquote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vers uit de drogert, zo op bedje![]()
En je hoeft die enorme dingen niet op te vouwen
Horretje? Jij lucht dus nietquote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa lekker raam open gehad, dikke spin in je bed, zá-lig!
Ik heb ook meerdere sets, maar eentje maar die lekker slaapt en die wil ik er dan ook altijd opquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat zit dan tussen je oren.
Maar inderdaad zat zaterdagavond op visite waar niet naar bed kon worden gegaan omdat het beddengoed nog in de wasmachine zat.
Dat gebeurt alleen in Greys-cityquote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa lekker raam open gehad, dikke spin in je bed, zá-lig!
Voorbarige conclusies holadijee!quote:
Ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook een hele grote plus![]()
Ik laat A. trouwens altijd het dekbed doenIk doe het hoeslaken om met matras en de kussenslopen om de kussens. Maar voor het dekbed ben ik gewoon te mini
Ja, of je krijgt allemaal hubbels en bubbels en dat slaapt voor geen meter
Ik heb er wel 6 denk ik maar 2 favorietjes waarvan 1 van Ikeaquote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh bah, beterschap!
Mind the PIquote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorbarige conclusies holadijee!
Nee tuurlijk lucht ik wel. Met de kantelramen op kiep en met de vingers gekruist dat er niets binnen loopt
Welterusten mama Mia en ik ga ook gelijk naar mijn bedjequote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga studio voetbal kijken, tot morgen![]()
en alvast welterusten voor iedereen
Waarom doet hij het nu niet meer dan?quote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ooktegenwoordig doet de Mr het niet meer maar anders altijd wel.
Je kunt dan toch in die hoes kruipen en het recht trekken?quote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook een hele grote plus![]()
Ik laat A. trouwens altijd het dekbed doenIk doe het hoeslaken om met matras en de kussenslopen om de kussens. Maar voor het dekbed ben ik gewoon te mini
Ja, of je krijgt allemaal hubbels en bubbels en dat slaapt voor geen meter
We hebben tegenwoordig een hulpquote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom doet hij het nu niet meer dan?![]()
De mijne doet het ook uit eigen belang hoor, die husselt het dekbed na een paar dagen wéér door elkaar heen zodat er geen bobbels in zitten
Ja, dat moet ik dan ook doen. En dan raak ik altijd "de weg kwijt" en zitten de punten in de verkeerde kant. Zhe dramaquote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt dan toch in die hoes kruipen en het recht trekken?
Zelfs ik doe dat wel eens, zelfs ik ben te 'mini' voor het dekbed hahaha.
Ik kruip dan in die hoes
Mijn winterdekbed is zo dik en groot, die krijg ik helemaal niet zo goed de lucht inquote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Maes het volgende:
Ik sta altijd zo te wapperen met dat dekbed om het mooi te krijgen
Ja precies, dat probeer ik dus te voorkomenquote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik doe de hoes binnenstebuiten en pak de punten van het dekbed.
En dan ist idd schudden, vloeken, zweten en nog meer schudden
Zo doe ik het ook, zo binnenstebuiten enzoquote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja en dan vervolgens de hele slaapkamer moeten stoffen omdat het dwarreltquote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben zo'n donzen dekbed; warm in de winter en koel in de zomer.quote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn winterdekbed is zo dik en groot, die krijg ik helemaal niet zo goed de lucht in
Neeheee, dan pak je 1 zijkant en dan wapperen maarquote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook, zo binnenstebuiten enzo
Maar na het vloeken, schudden, zweten en trekken moet ik daarna alsnog de hoes in om de zijkanten halverwege een beetje goed te doen
Oh ja, dat hebben wij ookquote:Op zondag 3 april 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en dan vervolgens de hele slaapkamer moeten stoffen omdat het dwarrelt![]()
Drama is het, maar nu doen we het met z'n tweeën even snel
Ik zal het eens proberen, maar ik wapper (quote:Op zondag 3 april 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neeheee, dan pak je 1 zijkant en dan wapperen maar
Hihihihihihihihiquote:Op zondag 3 april 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen, maar ik wapper () het dekbed altijd tegen de lamp
Wij hebben een plafoniere, dus voordat ik die raakquote:Op zondag 3 april 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen, maar ik wapper () het dekbed altijd tegen de lamp
Wij hebben wel een winterdekbed maar dat gebruiken we zelden. Het is meneer Maes snel te warm en ik doe dan gewoon een plaid erover heb ik het ook lekker warmquote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn winterdekbed is zo dik en groot, die krijg ik helemaal niet zo goed de lucht in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik hou de deur ondertussen al dicht anders kan ik de overloop ook meteen doen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, dat hebben wij ook![]()
Ik doe daarna de deur dicht, raam open en een half uur later ga ik stofzuigen
"Waar hebben jullie het dan zoal over?"quote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Wat een spannend leven hebben wij toch allemaal
quote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Hapjescrisis voor morgen is opgelost!![]()
Collega gebeld, baas gebeld en we stellen het feestje uit.Doe je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
McWapper zal zijn bed wel heel goed kunnen opmakenquote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Wat een spannend leven hebben wij toch allemaal
Oeh diehards! Dat wordt bij ons ruzie enorme koukleum dat ik benquote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij hebben wel een winterdekbed maar dat gebruiken we zelden. Het is meneer Maes snel te warm en ik doe dan gewoon een plaid erover heb ik het ook lekker warm
Wij hebben gezworen nooit een apart dekbed te nemen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Hapjescrisis voor morgen is opgelost!![]()
Collega gebeld, baas gebeld en we stellen het feestje uit.Was het feestje voor onderling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oh, in de zomer hebben wij wel een apart dekbed. A. slaapt dan alleen onder de hoes zeg maar, maar ik vind het altijd wel fijn om er nog iets van een zomerdekbedje in te hebben. Hoe warm het ook isquote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij hebben wel een winterdekbed maar dat gebruiken we zelden. Het is meneer Maes snel te warm en ik doe dan gewoon een plaid erover heb ik het ook lekker warm
Wij hebben gezworen nooit een apart dekbed te nemen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
McWapper zal zijn bed wel heel goed kunnen opmaken
Neeee, da's toch veel te klein joh. Brrrrr!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Waar hebben jullie het dan zoal over?"
"Nou, over hoe je je bed verschoond"
Ik wil ook altijd iets over hebben, ook al is het 40 gradenquote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, in de zomer hebben wij wel een apart dekbed. A. slaapt dan alleen onder de hoes zeg maar, maar ik vind het altijd wel fijn om er nog iets van een zomerdekbedje in te hebben. Hoe warm het ook is![]()
Pikt 'ie soms stiekem wel de helft van in als het 's nachts koud wordt, though
Hier hebben we ook twee aparte dekbeddenquote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neeee, da's toch veel te klein joh. Brrrrr!
Ik kan het ook in 10 minuten wel hoorquote:Op zondag 3 april 2011 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
echt ik zit me nu te bedenken dat ik het na 1 maand niet doen al amper meer weet
En dan zie ik onze hulp dat even in 10 minuten doen hé, abnormaal gewoon.
Mag Heer G. dan z'n eigen kant verschonen?quote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hebben we ook twee aparte dekbedden
Een één persoons, ja?quote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hebben we ook twee aparte dekbedden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wel een goed excuus om het te verschonen!quote:Op zondag 3 april 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd iets over hebben, ook al is het 40 graden![]()
Meneer I. gooit dan dus zijn helft ook nog over mij heen in z'n slaap en ik zit 's ochtends zo ongeveer versmolten met het hoeslaken
Ik wil ook kunnen Mummienquote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een één persoons, ja?
Ik sliep er laatst onder eentje bij mijn ouders, had het ijskoud
Echt?quote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan het ook in 10 minuten wel hoor
Ik haal het in 2 minuten af en 8 minuten voor het opmakenquote:Op zondag 3 april 2011 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt?ik haal het in 10 minuten af maar opmaken pfff.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik haal het in 2 minuten af en 8 minuten voor het opmaken
Met jouw kleine lijfje?quote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een één persoons, ja?
Ik sliep er laatst onder eentje bij mijn ouders, had het ijskoud
Ik kan het wel sneller denk ik. Ik maak al zo lang bedden opquote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan het ook in 10 minuten wel hoor
En jij timet?quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik haal het in 2 minuten af en 8 minuten voor het opmaken
Waarschijnlijk wel, ik heb hier 220x240 liggen, volgens mijquote:Op zondag 3 april 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met jouw kleine lijfje?Je bent verwend.
Nee dat doe ik zelf welquote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mag Heer G. dan z'n eigen kant verschonen?
Wij ook idd.quote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik heb hier 220x240 liggen, volgens mij
Oh ja, want jij kroop altijd tot halverwege het matras; inclusief dekbedquote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat doe ik zelf wel
Maar hiervoor hadden we 240x220 en dat vond ik echt onhandelbaar
Ik wil ook een A.quote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Goodbye het volgende:
Zie je nou wel. Zo gek is het niet dat ik het A. laat doenDie heeft in twee minuten het hele bed opgemaakt
Hij gaat nu aan de slagquote:
Patser.quote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij gaat nu aan de slagEn daarna duik ik mijn vers opgemaakte bedje in
Moi?quote:
Niet direct vlekken maken he?quote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij gaat nu aan de slagEn daarna duik ik mijn vers opgemaakte bedje in
Wat dénk je wel niet van mijquote:
Nou dat valt wel mee gelukkigquote:
Pfieuwquote:
Nou eh....tja, hoe breng ik dit subtiel?quote:
Give it a tryquote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou eh....tja, hoe breng ik dit subtiel?
Ga eerst maar es een nachtje slapen, ik zou niet willen dat je morgen met wallen tot op je knietjes op je werk verschijntquote:
Ik zal het je smsen popjequote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dan ga ik maar!
Ik hoor het morgen wel van je, me dunkt
quote:
Joehoeoeoeooequote:Op zondag 3 april 2011 20:02 schreef Rewimo het volgende:
In onze tuin passen trouwens heel veel tetten
In je hok! Ze bedoelde vast tenten.quote:
Ow. Laat dan maarquote:
Nee, dat is nieuws voor me. Coo-oolquote:Op zondag 3 april 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Elies, weet je al dat Tombo een liefdesbaby van me krijgt?
quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Asfalt is weer present![]()
Heb haar zojuist weer naar het station gebracht.
Heb een heel goed weekend met haar gehad
Wanneer komt de liefdes-baby??quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
Wat kunnen mensen er een potje van maken.
De instructies zijn duidelijk opgeschreven, men doet het al jaren zo en opeens vergeet iemand de goede volgorde. Maar goed dat ik zelf belde (afspraak is dat ze mij bellen voor de overdracht), anders had ik nog op en neer naar het werk gemoeten.
Het kind ligt aan de borst as we speak. Over 7 weekjes mag hij verhuizen.quote:
How kjoetquote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Het kind ligt aan de borst as we speak. Over 7 weekjes mag hij verhuizen.
Nou, als je het mij vraagt...quote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Qwea het volgende:
Morgen samsung maar es bellen. Schijf geformateerd tot 3x toe, 1ste test daarna geen errors, test daarna 1 error. Voor die format kreeg ik er meer, maar vermoed toch dat de hdd stuuk isch.
Hij geeft alweer allemaal errors. Stuur hem wel opquote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, als je het mij vraagt...
Nah, doe maar niet.
Die ligt daar lekker mooi en behaard te wezenquote:Op zondag 3 april 2011 23:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Kijk mijn behaarde kont-kater.![]()
[ afbeelding ]
Elies heb jij mijn pm toevallig nog gelezen van van het weekend?quote:Op maandag 4 april 2011 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die ligt daar lekker mooi en behaard te wezen
Nee, ga ik nu doenquote:Op maandag 4 april 2011 00:13 schreef Bamba het volgende:
Elies heb jij mijn pm toevallig nog gelezen van van het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |