Jij had de LaPo mutsquote:
Zolang je mijn deel met rust laat...quote:Op zondag 3 april 2011 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Tombo ik denk dat deze muts vanavond die doos met Lush maar eens opentrekt
Helaas!quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef sararaats het volgende:
Moet het weer over tetten gaan ja. Ik heb een tettencomplex
Hihi dan zou ik het maar snel incasserenquote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zolang je mijn deel met rust laat...
Wil jij die kapstokdingen nog?quote:Op zondag 3 april 2011 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dan zou ik het maar snel incasseren
quote:
Lukt wel, als jij mijn lush met rust laatquote:Op zondag 3 april 2011 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als het lukt
anders moet ik helaas in A'dam shoppen.
Haha ze moeten het toch even uittesten, nieuwe dingen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben vandaag de box beneden neer gezet. Was natuurlijk mateloos interessant voor de katten. Vooral voor Zorro die heeft eerst geprobeerd om door de spijlen te gaan. Na 3 rondjes box was hij er achter dat dat niet lukt om er dan maar in te springen.
Hij wist alleen niet hoe hij er zo snel uit moest komen toen vriend hem op zijn kop gaf.
Dat vind ik niet gekl Qquote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
MM vet schreeuwen tegen me ookdie is echt boos
Ja, maar ik wilde ff frisse neus in de tuin halenquote:Op zondag 3 april 2011 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet gekl Qblijf dan ook zitten en roep MM.
Ja, das handig tot de baby er is, maar erna ga je dat echt niet elke keer meer doenquote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij gaan er ballonnen dan wel van die luchtzakjes die je in dozen krijgt erin leggen. Maar mijn schoonouders kwamen onverwachts langs en nu kon mijn schoonvader mooi helpen hem naar beneden te tillen. Hij stond dus nog midden in de kamer.
Ik vind dat best lastig ook. Ik hou er niet van zo afhankelijk te zijn. Hell hij moest me helpen douchen. Dat was best wel genantquote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Gewoon roepen Q ik roep mijn vriend nu ook veel vaker ipv dat ik alles zelf doe.
Muts dan kan ie toch naast je lopen? Dan val je ieg niet.quote:Op zondag 3 april 2011 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde ff frisse neus in de tuin halende tyfus
hij schreeuwt nooit tegen me
ik ben wel onder de indruk iig
Inderdaad, je hebt ook speciale hoezen die oprolbaar zijn die trek je los en over box ermee.quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, das handig tot de baby er is, maar erna ga je dat echt niet elke keer meer doen
quote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat best lastig ook. Ik hou er niet van zo afhankelijk te zijn. Hell hij moest me helpen douchen. Dat was best wel genant
Je woont al 100 jaar samen, wat maakt het uitquote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat best lastig ook. Ik hou er niet van zo afhankelijk te zijn. Hell hij moest me helpen douchen. Dat was best wel genant
Nou, niet dat ie me naakt zietquote:Op zondag 3 april 2011 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je woont al 100 jaar samen, wat maakt het uit
Ik las het net!quote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef sararaats het volgende:
Snap ik welquote:Op zondag 3 april 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik welIk wil ook altijd alles zelf doen, hulp vragen is kut
Heel genant jaquote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niet dat ie me naakt zietdat ziet ie me dagelijks. Maar meer dat ie me deels moest wassen
Oh dat is dan wel jammer ja.quote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Gisteren moest MM koken, maar hij kan dat gewoon echt niet. Moest enkel vlees bakken, en dat was zwart. Dus vandaag zelf maar gedaan. Maar hij is ook druk bezig en ik wil hem liever niet lastig vallen ook. Maar goed, ik blijf wel liggen nucrap zeg.
2 weken onbelast en dan sowieso 4 weken loopgips. Maar daar mag je geloof ik niet teveel op lopen, ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel jammer ja.
Hoe lang moet je in het gips?
Jij snapt hem.quote:Op zondag 3 april 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 weken onbelast en dan sowieso 4 weken loopgips. Maar daar mag je geloof ik niet teveel op lopen, ofzo
Dat werkt helaas niet. Nieuwe douche hier en alles wordt zeikezeikennat als ik het alleen doe. Inclusief toiletquote:Op zondag 3 april 2011 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Q, krukje onder de douche zetten, poot in vuilniszak, van dat brede plakband eromheen en voila, zelf douchen. Ik heb ook zo'n bloedhekel aan afhankelijk zijnKon mijn lol wel op de laatste twee jaar: schouder, pols, buik en die rotpoot. En toch zoveel mogelijk eigenwijs alles zelf willen doen hè
quote:Op zondag 3 april 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat werkt helaas niet. Nieuwe douche hier en alles wordt zeikezeikennat als ik het alleen doe. Inclusief toileten idd, lekker eigenwijs het zelf doen... totdat het fout gaat
en dan toch de volgende x weer proberen
Zie, dat dacht ik al. Dus niet lekker winkelenquote:Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij snapt hem.Wel blijven bewegen maar niet teveel belasten en regelmatig hoog leggen.
Ooh crap, dat is idd niet tof.quote:Op zondag 3 april 2011 20:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]klinkt bekend.
Mijn moeder moet me helpen met douchen, dat is ook echt niet tof
Nope. Naja na 15+ operaties went het wel, maar ik zal blij zijn als ik het weer zelf kanquote:
Je kunt proberen te gaan winkelen maar ik vraag me af hoe lang je het slenteren volhoudt.quote:Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, dat dacht ik al. Dus niet lekker winkelen![]()
Hoop trouwens dat ze me over 2 weken een vacopad ofzo doen dan. Dan kan die af bij het doesjen.
Mm heeft de nieuwe harry potter binnen gehaaldstraks gluren
en hij is nu ondanks dattie boos is
mijn laptop verzendklaar aan het maken
quote:Op zondag 3 april 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt proberen te gaan winkelen maar ik vraag me af hoe lang je het slenteren volhoudt.
Jup, tot aug. Maar wel kut want ik moet echt voor school aan de slagquote:Op zondag 3 april 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik probeerde het ook zelf
Alleen laatst in het z-huis moest vriend ook helpen verpleging had geen tijd om mijn infuus van de pomp te halen en ik wilde toch graag douchen. Dat is ook niks hoor douchen met een infuus
Had je nog garantie op je laptop Q?
Ik ookquote:Op zondag 3 april 2011 19:25 schreef sararaats het volgende:
Snellerd!quote:Op zondag 3 april 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje - we zijn er vroeg bij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beat you!quote:Op zondag 3 april 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje - we zijn er vroeg bij
Ik denk het welquote:Op zondag 3 april 2011 20:30 schreef Maes het volgende:
Hier ook![]()
![]()
voor Tombo
Blijft zijn naam hetzelfde??
Je kan moeilijk zonder tetten in de tuin liggen denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 20:33 schreef sararaats het volgende:
Even over de TT: als ik zo in de tuin ga liggen heb ik allemaal geile bejaarden op m'n dak.
Ik vond Gaston ook een hele leuke optie. Maar voorlopig is hij doof dus je kunt nog effe denken.quote:
Ja dat kan ook jaquote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond Gaston ook een hele leuke optie. Maar voorlopig is hij doof dus je kunt nog effe denken.
Tijd zat. Ik blijf ze toch beebies noemen. Alleen voor de updates in het topic en de Redcat adminstratie is het altijd handig om namen te hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat kan ook ja
Ik ben in staat hem op het laatst nog anders te noemen als ik hem zie
Leuk! Je moet alleen nog even in de OP zetten wat je nu gaat doenquote:Op zondag 3 april 2011 20:48 schreef Maes het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1632184
Het is nog lang niet klaar maar ik heb een topic gemaakt
quote:
*naar Lush box rentquote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet eens bewust
ML dr schuld, die verzaakte
quote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet eens bewust
ML dr schuld, die verzaakte
Die in Groningen vallen wel mee toch?quote:Op zondag 3 april 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik zit 'Vakantieliefdes' te kijken, dat valt allemaal nogal tegen als ze elkaar dan weer zien enzo
Vakantieliefdes heb ik de voorstukjes van gezien, mensen bleken toch heel anders te zijnquote:
Mwah, nu niet meerquote:
WTFquote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, nu niet meer
Hij is ziekelijk jaloers dat ze haar vader een zoen geeft
Zo erg dat hij er van moet huilen. Haar váder
Ik zei het net iets te vroeg jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, nu niet meer
Hij is ziekelijk jaloers dat ze haar vader een zoen geeft
Zo erg dat hij er van moet huilen. Haar váder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |