SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Morgenochtend pas weer. Een lentebokje in de ochtendquote:Op zondag 3 april 2011 18:35 schreef Tism het volgende:
Eigenlijk hè!?..Decollethee drinken!..
![]()
Doe maar biertje!..
Ik hoef geen vieze tetten.quote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou vieze tetten.
Gooje reis!quote:
Hoe laat is de slachtingquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef maen het volgende:
Zo weer op mn kamer, nog ff paar uurtjes studeren voor mn tentamen van morgen. Feest.
Dan zit je je nog wel ff op te vreten jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef maen het volgende:
[..]
14.00 dus nog flink wat uren stress... dit heb ik echt nog nooit meegemaakt :s
Iets na half 8 zag ik een sleepwagen en politie wegrijden thv Heelderpeel.quote:
Ben inmiddels op mijn werk in Roermond. Was voornamelijk druk bij de afslag van de A2,daar stond het behoorlijk vast. Nu maar eens beginnen met een kopje koffie.quote:Op maandag 4 april 2011 08:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Iets na half 8 zag ik een sleepwagen en politie wegrijden thv Heelderpeel.
ik niet helaas, ben kapot!quote:Op maandag 4 april 2011 09:25 schreef .ZilveR. het volgende:
Net wakker en eindelijk weer eens goed uitgerust
quote:Op maandag 4 april 2011 11:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Sproetjes, gefeliciteerd met je verjaardag!
quote:Op maandag 4 april 2011 17:09 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Blote kont voor je verjaardag!
Zonde.quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt schijnbaar niet meer op FOK!.
hmmmmmmmquote:Op maandag 4 april 2011 17:09 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Blote kont voor je verjaardag!
Dat vraag je niet aan een damequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Whaha, opa vertelt hoor...quote:
Komop zeg, Zó lang is die 22 nog niet geleden voor ons, toch?quote:
neuh we lopen nog niet krom hequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Komop zeg, Zó lang is die 22 nog niet geleden voor ons, toch?
Nog lang niet, mag ik hopenquote:
Ik heb er nog geen last van gelukkig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme aids kut hooikoortsik word gek
zakdoekjes zijn op
![]()
Skicka bilder än!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Tism het volgende:
För lite kåt blondin kycklingar med stora tuttar fylla detta ämne!!1..
Tilburg?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:33 schreef maen het volgende:
'carrièredagen' van de uni. Voelt goed om ook eens in pak rond te lopen
alleen weet ik nu alleen nog maar minder wat ik straks echt wil gaan doen
Mja, hoe meer keuze, hoe meer interessante / leuke opties...quote:Op woensdag 6 april 2011 18:33 schreef maen het volgende:
'carrièredagen' van de uni. Voelt goed om ook eens in pak rond te lopen
alleen weet ik nu alleen nog maar minder wat ik straks echt wil gaan doen
Voor plezierige dingen? Nog tips? Ik ga dit weekend ook. Zoek eigenlijk nog een bierbrouwerij om naar toe te gaan, aangezien mijn vriendin naar de Zoo wilt.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:21 schreef nattermann het volgende:
Morgen
Zo naar antwerpen met mijn lief.
Aaaargh... Nu heb ik die jingle van dat station dus weer in mijn kop hequote:Op woensdag 6 april 2011 21:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zomg radio 10 gold muziekmet die zender ben ik opgegroeid man
![]()
!
Zou het eerlijk gezegd niet weten. Wel weet ik dat La Chouffe bazenbier isquote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor plezierige dingen? Nog tips? Ik ga dit weekend ook. Zoek eigenlijk nog een bierbrouwerij om naar toe te gaan, aangezien mijn vriendin naar de Zoo wilt.
Doe normaal jong! WIJF! Pak een pintje en ga gamen!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef nattermann het volgende:
Ik wil een game gaan spelen op mijn PS3: F.E.A.R., maar ik weet niet of ik wel durf
Oké, sorry man! Later!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doe normaal jong! WIJF! Pak een pintje en ga gamen!
Goed planquote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef nattermann het volgende:
Ik wil een game gaan spelen op mijn PS3: F.E.A.R., maar ik weet niet of ik wel durf
Heb hem al afgezet. Ben weer eens aan het draaien geslagen. Van plaatjes dan hequote:Op donderdag 7 april 2011 01:05 schreef Ivo1986 het volgende:
Pff ik heb weer eens gejankt bij een film (P.S. I love you)
Maja
[..]
Goed plan
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zou het eerlijk gezegd niet weten. Wel weet ik dat La Chouffe bazenbier is
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef Tism het volgende:
Net 2 Big Macies op, maar zo big waren ze eigenlijk niet, heb nog trek!..
En het flesje bier danquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef Tism het volgende:
Nog ff een tuut chips der achteraan dan maar..
quote:
Goojemorregequote:
Iedereen is vervangbaar...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik pikte vanmiddag in de wandelgangen op dat een college van mij waarschijnlijk gaat vertrekken, denk dat daardoor de hele afdeling stuurloos gaat raken
Niet echt een tof vooruitzicht.
Je hebt de tafel gezien he...quote:
En jullie gehoordquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
En jullie gehoord
En mijn aansteker kwijt, en een dood huis vanochtend.
En een kei mooi uitzicht
Ik ben echt kapot..quote:
En dan volgt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Tijd om mijn bedje op te zoekenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En dan volgt....ja! Eens kijken wat deze dag brengt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval nu stralend weer, en vanavond 90's party in café Central.... Dit wordt weer een zwaar weekendjequote:
True... Ik doe het mezelf aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef maen het volgende:
Je hoeft niet te gaan hoor![]()
ik zit vanaf nu ruim 12uur in dezelfde trein... waarom ik me toch steeds voor dit soort projecten aanmeld om te werken...
reizigerstellingen. Snap niet waarom ze nog willen weten hoeveel mensen er om 2 uur 's nachts in die trein zitten naar een station waar de laatste bus al om 12 uur gaat. Maargoed, alles voor de centjes! Tikt wel lekker aan zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
True... Ik doe het mezelf aan...
12 uur in dezelfde trein? Watvoor project is dat dan?
Zeg me, hoe kan je dat doen. LIJKT ME GEWELDIGquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef maen het volgende:
Je hoeft niet te gaan hoor![]()
ik zit vanaf nu ruim 12uur in dezelfde trein... waarom ik me toch steeds voor dit soort projecten aanmeld om te werken...
Ah... Door de trein lopen en reizigers naar hun kaartje vragen? Lijkt me vrij relaxt poen binnenscheppenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef maen het volgende:
[..]
reizigerstellingen. Snap niet waarom ze nog willen weten hoeveel mensen er om 2 uur 's nachts in die trein zitten naar een station waar de laatste bus al om 12 uur gaat. Maargoed, alles voor de centjes! Tikt wel lekker aan zo
nog niet eens naar hun kaartje vragen. Gewoon met een klikker door de trein lopen na ieder station.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah... Door de trein lopen en reizigers naar hun kaartje vragen? Lijkt me vrij relaxt poen binnenscheppen.
En opzich is die telling van reizigers na vertrek van de laatste bus best nuttig... Als dat er nou heel veel zijn, loont het zich misschien om nog een latere bus in het schema te gooien.
Nog makkelijker dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:47 schreef maen het volgende:
[..]
nog niet eens naar hun kaartje vragen. Gewoon met een klikker door de trein lopen na ieder station.
Ik denk eerlijk gezegd dat die laatste paar treinen amper gebruikt worden. Misschien willen ze wel weten of ze die treinen niet beter kunnen schrappenbus en trein sluiten in Ede sowieso niet op elkaar aan, dus ik geloof niet dat ze daarmee rekening gaan douden
Verrekequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef nattermann het volgende:
Zo, weer klaar met werken. EINDELIJK verlost van die twee KUT vroege diensten
Nu weer 8 dagen uitslapen
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 april 2011 02:53 schreef maen het volgende:
Genoeg getreind voor vandaag! Wat een mensen... nu eerst slapen
Ram chillquote:
Volgende keer ga je maar gewoon meequote:Op zondag 10 april 2011 13:23 schreef maen het volgende:
*jaloers...
ik hoop dat ik nog mensen kan vinden om terrasje te doen straks, maar volgens mij is dat hopeloos, iedereen is bij hun ouders.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:12 schreef friekin_ het volgende:
Hello. Grote dag vandaag. Motivatiebrief voor opleiding aan het pennen, en ik blijf maar strepen.
Volgens mij zijn de openingstijden van het internet niet zo heel beperkt.quote:Het is niet mogelijk om dit onderzoek op zondag in te vullen. Wij verzoeken u om de vragenlijst op een andere dag in te vullen.
Wij wensen u nog een prettige zondag.
Bedankt voor uw medewerking.
wat is dat nou voor iets raars. onderzoek naar gedrag op een bepaalde dag ofzo?quote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog deelnemen aan een onderzoek, maar krijg de volgende melding:
[..]
Volgens mij zijn de openingstijden van het internet niet zo heel beperkt.
Nice! Volgens mij is het daar best mooi om te skeeleren / fietsen / wandelen / etc.? Al ken ik vooral het stuk vanaf Rhenen verder Utrecht in...quote:Op zondag 10 april 2011 16:41 schreef maen het volgende:
Ipv terrasje ff tochtje van ruim 10 kilometer geskeelerd, tot in Utrecht, over de dijk langs de Rijn. Alleen dan die dijk weer af zien te komen.... paar kilometer extra dan maar! Wel lama's en kangoeroes gezien, en een echt duo penotti-lammetje!en nu ben ik blij
(en kapot, maar wel blij kapot!)
zeker een mooie omgeving! alleen kom ik daar nu pas echt achterquote:Op zondag 10 april 2011 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nice! Volgens mij is het daar best mooi om te skeeleren / fietsen / wandelen / etc.? Al ken ik vooral het stuk vanaf Rhenen verder Utrecht in...
Is een onderzoek over wat ik na mijn studie ben gaan doen. Richt zich nog op een studie die ik 2 jaar geleden gedaan heb. Zie niet echt in hoe de dag van de week daarin een rol speelt.quote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef maen het volgende:
[..]
wat is dat nou voor iets raars. onderzoek naar gedrag op een bepaalde dag ofzo?
Zondequote:Op zondag 10 april 2011 21:06 schreef maen het volgende:
[..]
zeker een mooie omgeving! alleen kom ik daar nu pas echt achtertoch eens vaker van de standaardroute afwijken
auto gaat me niet lukken, maar wandelen/fietsen/skeeleren voldoet ook al prima. Daar kan ik me best nog zeker 2 jaar mee vermakenquote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Zonde... Maar, je bent nog niet te laat om het te ontdekken
.
Vond het altijd heerlijk om er met de auto met het dak open langs de Rijn te toeren.
Dat geloof ik graagquote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef maen het volgende:
[..]
auto gaat me niet lukken, maar wandelen/fietsen/skeeleren voldoet ook al prima. Daar kan ik me best nog zeker 2 jaar mee vermaken
Probeer maar eens op zondag de website www.refdag.nl te bezoeken. Niet dat je dat zou willen, dat terzijde.quote:Op zondag 10 april 2011 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog deelnemen aan een onderzoek, maar krijg de volgende melding:
[..]
Volgens mij zijn de openingstijden van het internet niet zo heel beperkt.
Wat vind jij leuk?quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
ik verveel me nu, dus vertel eens wat leuks
quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Probeer maar eens op zondag de website www.refdag.nl te bezoeken. Niet dat je dat zou willen, dat terzijde.
Je begint al aardig te stuiterenquote:
dacht dat ik toch al aardig mn best had gedaan vandaag om gewoon wat te vertellenquote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gewoon wat vertellen mensjes
Ohwwww!!! Wat liev!..quote:Op zondag 10 april 2011 16:41 schreef maen het volgende:
Wel lama's en kangoeroes gezien, en een echt duo penotti-lammetje!![]()
Yeah!quote:Op zondag 10 april 2011 22:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik wil t ook gewoon NU. Woensdag info avond en dan is t echt bijna zover.
oeh!quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Vanaaf aan de [ afbeelding ] gezeten!..Tijdens de BBQ!..
Zwaar relaxquote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Vanaaf aan de [ afbeelding ] gezeten!..Tijdens de BBQ!..
Wat drink je?quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef maen het volgende:
ik wilde gaan slapen maar mijn whisky is nog niet op... gelukkig gebeurd hier nog genoeg
highland park, vorig jaar een miniflesje van gekregen en vond het wel eens tijd worden dat die op ging. Best prima!quote:Op zondag 10 april 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat drink je?
Ik heb vanmiddag een boel lekkers gehad... Verslagje volgt nog...
Goed spul indd. Die heb ik jammer genoeg gemist vandaag...quote:Op zondag 10 april 2011 23:52 schreef maen het volgende:
[..]
highland park, vorig jaar een miniflesje van gekregen en vond het wel eens tijd worden dat die op ging. Best prima!
hou op hou op hou op! ik vind het al jammer genoeg dat ik dat gemist hebquote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed spul indd. Die heb ik jammer genoeg gemist vandaag...
Maar o.a. een Glenlivet 25 yo, een Caol Ila 24 en een Port Ellen 27 maakten dat ruimschoots goed...
Kijk, hier heb ik dus heul geen verstand van, ik blijf er vanaf, vroeg geleerd, oud gedaan..quote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed spul indd. Die heb ik jammer genoeg gemist vandaag...
Maar o.a. een Glenlivet 25 yo, een Caol Ila 24 en een Port Ellen 27 maakten dat ruimschoots goed...
Sorryquote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef maen het volgende:
[..]
hou op hou op hou op! ik vind het al jammer genoeg dat ik dat gemist heb
ja, dat is dan wel weer een nadeel natuurlijk. als je iets lekkers geproefd hebt wil je dat niet eenmalig houdenquote:Op zondag 10 april 2011 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry.
Ik heb weer e.e.a. op mijn verlanglijstje staan... Die slijterijbon die ik heb liggen gaat er op korte termijn aan... Als aanvulling op de centen die ik vandaag terug heb gekregen voor de voorgeschoten entreekosten
....
Ja...quote:Op maandag 11 april 2011 00:02 schreef maen het volgende:
[..]
ja, dat is dan wel weer een nadeel natuurlijk. als je iets lekkers geproefd hebt wil je dat niet eenmalig houden
even doorsparenquote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.......
Al gaan die drie die ik hier net noemde me echt VER boven het budget.. Die zaten allemaal dik boven de 200 euro
...
Haha, dan koop ik er liever 2 of 3 die iets vriendelijker geprijsd zijnquote:Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef maen het volgende:
[..]
even doorsparen
nou goed, ik heb m op. Weltruste allemaal!
dat is dus nog even dromenquote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, dan koop ik er liever 2 of 3 die iets vriendelijker geprijsd zijn... Al heb ik mezelf al beloofd dat één van die drie er gaat komen van mijn eerste salaris van mijn eerste full-time baan
...
Slaap lekker![]()
!
Ja... Dromenquote:Op maandag 11 april 2011 00:08 schreef maen het volgende:
[..]
dat is dus nog even dromenmooi doel wel!
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 00:39 schreef Tism het volgende:
Werken is dodelijk, dat het u gewist!..Kan ook een strekking hebben op een goede nacht rust, als ge gaat slapen..
![]()
..
Halve litersquote:Op maandag 11 april 2011 00:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Lekker hè!?..* Tism pakt nog een 50cl 5.2%-tje!..
Bah!, vieserik!..quote:Op maandag 11 april 2011 01:17 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme kut ik moet nog douchengeen zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op maandag 11 april 2011 01:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Bah!, vieserik!..
Mwoa, niet vies, maar stoffigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben alweer fris en fruitig aan een nieuwe pot bier begonnen.Tics van je petten.
dat klinkt niet goed, beterschap!quote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgenvroeg naar de dokter toe. Ik zet in op een voorhoofdsholte of bijholte ontsteking. Hopelijk gaat het gelijk goed aangepakt worden, want de hoofdpijn is niet te harden. Als dat zo doorzet dan ben ik rond de middag weer thuis.
Ai.... Beterschap!quote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgenvroeg naar de dokter toe. Ik zet in op een voorhoofdsholte of bijholte ontsteking. Hopelijk gaat het gelijk goed aangepakt worden, want de hoofdpijn is niet te harden. Als dat zo doorzet dan ben ik rond de middag weer thuis.
echt? Ben je daar gevoelig voor ofzo... naar iig! *klopt af...quote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overkomt me een paar keer per jaar jammergenoeg
Heb jij de afgelopen dagen nog niet genoeg geshoptquote:
Neequote:Op maandag 11 april 2011 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen dagen nog niet genoeg geshopt?
Hoeveel paar schoenen waren hetquote:
Goeie smoesquote:En het was niet mijn idee
3.. dus kunnen er nog meer bijquote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeveel paar schoenen waren het?
[..]
Goeie smoes.
Je kunt er toch maar 1 aanquote:
Leuk, zulke last-minute presentatiesquote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef maen het volgende:
Groepswerk eerder klaar dan verwacht, nu maar aan mijn essay. Wel fijn een presentatie opgezadeld gekregen voor vrijdagkan ik daarna de stress verdrinken op de kermis komend weekend!
Thnx. Vandaag wordt het even doorbijten op het werk.quote:
Helaas wel. In het begin van het hooikoortsseizoen is het dan ook vaak raak.quote:Op maandag 11 april 2011 10:17 schreef maen het volgende:
[..]
echt? Ben je daar gevoelig voor ofzo... naar iig! *klopt af...
hmm kan ik me iets bij voorstellen. Maar van de hooikoorts heb ik dit jaar nog geen last, raar eigenlijk. *klopt weer af*quote:Op maandag 11 april 2011 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thnx. Vandaag wordt het even doorbijten op het werk.
[..]
Helaas wel. In het begin van het hooikoortsseizoen is het dan ook vaak raak.
toch niet presenteren!quote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Leuk, zulke last-minute presentaties... Succes ermee
Oeh! Beterquote:
'quote:
Zeg dat welquote:
Ah, gezellig. Wij hebben vanavond een record gevestigd op de ALV van de zwemvereniging. In minder dan een uur tijd alle agendapunten incl. een stevige contributieverhoging erdoorheen gerostquote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef maen het volgende:
Ik was vergaderen en zwemmen, en nu wacht ik tot de energie uit mijn lichaam is zodat ik kan slapen. Dus maar ff hier kijken
netjes! Ik zwem gewoon voor mezelf, dus hoef hoogstens met mezelf te vergaderen of ik wel zal gaanquote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, gezellig. Wij hebben vanavond een record gevestigd op de ALV van de zwemvereniging. In minder dan een uur tijd alle agendapunten incl. een stevige contributieverhoging erdoorheen gerost. Meer tijd om erna te borrelen
...
Hahaha, lekker!quote:Op maandag 11 april 2011 23:51 schreef maen het volgende:
[..]
netjes! Ik zwem gewoon voor mezelf, dus hoef hoogstens met mezelf te vergaderen of ik wel zal gaan
dan hoef je jezelf iig niet iedere keer te motiveren, dat wil bij mij nog wel eens een probleem zijnquote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahaha, lekker!
Bij mij rekent men erop dat ik elke zondagmorgen braaf om 8.25 paraat sta. Eerst een uurtje les geven, daarna heb ik nog een uurtje vrij, om zelf te zwemmen...
Hahaha, nee, dat motiveren is niet echt een probleemquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef maen het volgende:
[..]
dan hoef je jezelf iig niet iedere keer te motiveren, dat wil bij mij nog wel eens een probleem zijn![]()
Hmmm, nee, niet echt... behalve je hoofd een tijd opzij houdenquote:heb je trouwens dan nog een goede tip om water uit je oor te krijgen? Heel naar links zit dicht van verkoudheid, rechts van het water :s hoor dus vrij weinig
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahaha, nee, dat motiveren is niet echt een probleem. Alhoewel ik mezelf wel eens een schop onder mn kont moet geven om toch echt vroeg dat bed uit te komen na een veel te korte nachtrust
...
[..]
Hmmm, nee, niet echt... behalve je hoofd een tijd opzij houden.
[..]
Hmmm... ik heb verder ook geen truc daarvoor... Loop dus ook vaak zat een halve dag halfdoof rond met water in mn orenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef maen het volgende:
[..]jeej anderen om de conversatie mee op gang te houden
![]()
ja lig al de hele tijd op mn oor maar dat helpt dus echt niet...
nouja hoop dat het iig morgenvroeg dan over is...quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb verder ook geen truc daarvoor... Loop dus ook vaak zat een halve dag halfdoof rond met water in mn oren...
Lijkt me welquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:15 schreef maen het volgende:
[..]
nouja hoop dat het iig morgenvroeg dan over is...
Daar lijkt het wel op, jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:22 schreef maen het volgende:
We moeten het wel beetje met zn tweeën in leven houden hier he?
Allemaalquote:
Verhalen waarvan er al te veel ergens op dit forum staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:30 schreef maen het volgende:
[..]
wat voor spannende verhalen heb jij die ik niet heb?
ik mis duidelijk ergens iets...quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Verhalen waarvan er al te veel ergens op dit forum staan...
mis je niet zoveel aan hoorquote:
Kut is datquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:41 schreef nattermann het volgende:
Gesneden tijdens het scheren, godverdomme
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:50 schreef maen het volgende:
Ik ga het water uit mijn oor slapen, tot morgen!
Dat wel... maar niet geschikt voor herhaling op het forumquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:44 schreef maen het volgende:
[..]
ja nou als het spannende verhalen zijn...
niet geluktquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:50 schreef maen het volgende:
Ik ga het water uit mijn oor slapen, tot morgen!
quote:
slapen ging prima!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Het slapen niet of het water uit het oor krijgen niet?
Das wel naar inddquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:42 schreef maen het volgende:
[..]
slapen ging prima!Maar dat water zit er nog steeds, hoor de hele tijd zo'n knetterijsje.. irritant!
slapen heb ik meestal niet zo'n moeite mee, kan overal en altijd slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel naar indd![]()
...
Maar goed dat t slapen wel prima ging
Hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef maen het volgende:
[..]
slapen heb ik meestal niet zo'n moeite mee, kan overal en altijd slapen
erg eigenlijk...quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahaha. Dat heb ik meestal ook wel...
Trein, collegezaal, in de tuin, in de auto (mits bijrijder), etc...
Haha, daar lijkt het bijna wel op, maar we krijgen bijval:quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:57 schreef maen het volgende:
[..]
erg eigenlijk...
moeten we het hier nou weer alleen in leven houden?
Goojemorregequote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef nattermann het volgende:
Nog 2 nachtdiensten en dan weekend. Oh, en morgen jarig
Hier piept het zonnetje er juist net weer ff doorquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:38 schreef maen het volgende:
hmm ik had net nog een gereflecteerd zonnetje in mn gezicht schijnen, nu hagelt het ineens superhard!
hij is terug!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier piept het zonnetje er juist net weer ff door... Ziet er naar uit dat we vandaag moeten delen... om de beurt even genieten van het zonnetje
...
Ja, want hier zit ie weer achter een wolkquote:
hahaha ik denk dat ie hier wel nog ff blijftquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, want hier zit ie weer achter een wolk![]()
...
Ow ja hoor. Hier nu de hagelquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:52 schreef maen het volgende:
[..]
hahaha ik denk dat ie hier wel nog ff blijft
Hier wordt het nu ook héél donkerquote:
Ja, dat welquote:
Whehequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier wordt het nu ook héél donker
En P. zit dadelijk middenin de bui denk ik
Ja, hij hoorde taart, dus dan komt ie langsquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel
[..]
Whehe![]()
Komt ie naar jou toe ofzo?
Whehehehe.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, hij hoorde taart, dus dan komt ie langs
toch niet, weer hagel :s als het over een half uurtje maar droog is!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:52 schreef maen het volgende:
[..]
hahaha ik denk dat ie hier wel nog ff blijft
Hier weer zonquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef maen het volgende:
[..]
toch niet, weer hagel :s als het over een half uurtje maar droog is!
zon! en een blauwe hemel met hele mooie grote witte wolken. Ik vind het maar raar, dat weer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier weer zon![]()
Hopelijk daar ook droog zometeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |