SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Morgenochtend pas weer. Een lentebokje in de ochtendquote:Op zondag 3 april 2011 18:35 schreef Tism het volgende:
Eigenlijk hè!?..Decollethee drinken!..
![]()
Doe maar biertje!..
Ik hoef geen vieze tetten.quote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou vieze tetten.
Gooje reis!quote:
Hoe laat is de slachtingquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef maen het volgende:
Zo weer op mn kamer, nog ff paar uurtjes studeren voor mn tentamen van morgen. Feest.
Dan zit je je nog wel ff op te vreten jaquote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef maen het volgende:
[..]
14.00 dus nog flink wat uren stress... dit heb ik echt nog nooit meegemaakt :s
Iets na half 8 zag ik een sleepwagen en politie wegrijden thv Heelderpeel.quote:
Ben inmiddels op mijn werk in Roermond. Was voornamelijk druk bij de afslag van de A2,daar stond het behoorlijk vast. Nu maar eens beginnen met een kopje koffie.quote:Op maandag 4 april 2011 08:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Iets na half 8 zag ik een sleepwagen en politie wegrijden thv Heelderpeel.
ik niet helaas, ben kapot!quote:Op maandag 4 april 2011 09:25 schreef .ZilveR. het volgende:
Net wakker en eindelijk weer eens goed uitgerust
quote:Op maandag 4 april 2011 11:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Sproetjes, gefeliciteerd met je verjaardag!
quote:Op maandag 4 april 2011 17:09 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Blote kont voor je verjaardag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |