Ohnee, Laura zit weer te kriebelenquote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef angeljacky het volgende:
Steun
3 april om 18.18
Joanna heeft het zwaar.
Ze is terneergeslagen door het nieuws dat haar vriend haar heeft verlaten. Op de rode vertelt Joanna over de hoogte- en dieptepunten van haar relatie. Gelukkig krijgt ze steun van haar medebewoners.
Goffer........ En nog die teef afschilderen als zielig.......quote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef angeljacky het volgende:
Steun
3 april om 18.18
Joanna heeft het zwaar.
Ze is terneergeslagen door het nieuws dat haar vriend haar heeft verlaten. Op de rode vertelt Joanna over de hoogte- en dieptepunten van haar relatie. Gelukkig krijgt ze steun van haar medebewoners.
toneelspel zweer ik uquote:Op zondag 3 april 2011 18:29 schreef snetje het volgende:
het ziet er al aardig verlopen uit![]()
[ afbeelding ]
Leugens van NEP5.....quote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
Iemand schreef om 18:30u weer streams.
Waar zijn ze dan?
Hij kijkt wel net zo helder uit z'n ogen als Maik.quote:
iemand had gelijkquote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
Iemand schreef om 18:30u weer streams.
Waar zijn ze dan?
Weet het haast wel zeker...die zit er vast als een aasgier bovenop...heeft 3 dagen vrij genomen van het botoxen om haar hyves clean te houden.quote:Op zondag 3 april 2011 18:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat de negatieve berichten worden weggehaald, op de Hyves van *supermom*
Die ogen zijn gaan ontsteken, maar ik fakking zweer je, als ik er uit kom, neem ik meteen weer nieuwe ogen, op deze ben ik uitgekeken...quote:Op zondag 3 april 2011 18:29 schreef snetje het volgende:
het ziet er al aardig verlopen uit![]()
[ afbeelding ]
die fotoquote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef Bootjuuh het volgende:
Weet niet of jullie hem al ontdekt hadden.. Mo haar hyves http://lucky80.hyves.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |