quote:Op zondag 3 april 2011 18:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze zegt net :hij kan de kanker krijgen
Zo waar is Laura.quote:Op zondag 3 april 2011 18:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
Echt??quote:Op zondag 3 april 2011 18:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
Dat dus....je probeerd lijkt mij,te redden wat er dan nog te redden valt?quote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef delfse het volgende:
Als je zo veel van je vriend houdt en dit gebeurt dan ga je toch naar huis om het op te lossen.
Dat gevoel krijg ik er ook een beetje bij.quote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Lijkt erop alsof ze het Flip kwalijk neemt
Of Flip kan rekenen op veel gezeik,dat het zijn schuld is,want dat had ze toch al 100 keer gezegd?quote:
maar mama zal wel gezegd hebben blijf in het huis, en mama is god toch?quote:Op zondag 3 april 2011 18:35 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dat dus....je probeerd lijkt mij,te redden wat er dan nog te redden valt?
Jojanka over Herr Flipp?quote:Op zondag 3 april 2011 18:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk ook dat ze dat doetquote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef Niki.P het volgende:
Ik had opzich wel verwacht dat Jo, Flip deels de schuld zou geven en de andere bewoners die het gevoel hadden dat zij en Flip een relatie hadden...
En dan boos worden op Guido als ie toegeeft dat hij dat woord wel eens zegt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
Jo onder de douche,quote:Op zondag 3 april 2011 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoor sharon blablabla . ik zie jo niet
even andere dingen doen snel en dan weer hierrrr heen. tot zo
Nu was ze er niet bij en volgens mij had ze het over Dennis..quote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jojanka over Herr Flipp?
En heeft Laura haar hierop al aangesproken?
Kon er vorige keer toch ook niet tegen......
Laura zal toch wel op de andere slaapkamer onsmakelijke geluiden liggen te maken met alex? dus die zal het niet gehoord hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jojanka over Herr Flipp?
En heeft Laura haar hierop al aangesproken?
Kon er vorige keer toch ook niet tegen......
Ze zijn daar stuk voor stuk zo hypocriet als wat. Met uitzondering van De Grote Drie.quote:Op zondag 3 april 2011 18:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En dan boos worden op Guido als ie toegeeft dat hij dat woord wel eens zegt.
Zo dom en kortzichtig had ik 'r ook ingeschat ja. Alles en iedereen is schuldig behalve zijzelf, zelfs dingen/situaties/mensen die er echt niets mee te maken hebben gaat ze erbij halen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef Niki.P het volgende:
Ik had opzich wel verwacht dat Jo, Flip deels de schuld zou geven en de andere bewoners die het gevoel hadden dat zij en Flip een relatie hadden...
die krijgt er de schuld van let maar opquote:Op zondag 3 april 2011 18:35 schreef Capt1caveman het volgende:
De debiel heeft nog niet door dat hij nu aan de beurt is, heksje;)
Ja het leven gaat door!quote:Op zondag 3 april 2011 18:38 schreef beequeen het volgende:
De rest is gewoon bezig met de tomatensoep.
En beweren dat Servio zo vet heeft verloren van Gerard omdat hij dat gezegd had.quote:Op zondag 3 april 2011 18:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En dan boos worden op Guido als ie toegeeft dat hij dat woord wel eens zegt.
quote:Op zondag 3 april 2011 18:36 schreef mazaru het volgende:
Oh, dit is geen gewone tomatensoep. Maar troosttomatensoep.
life goes on ... Dr moet wel gevreten worden tochquote:Op zondag 3 april 2011 18:38 schreef beequeen het volgende:
De rest is gewoon bezig met de tomatensoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |