Ik heb de eerste 4 afleveringen gekeken maar wacht nu tot het af is en ik het eindoordeel weet. Ik kan het lage tempo gewoon echt niet lijen, vooral niet als ik steeds een week moet wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:32 schreef Oksel het volgende:
Nog wel erg rustig in het topic.. dat is niet echt een goed teken
Inderdaad. Ik vind het echt een goede serie (ik heb de Deense niet gezien).quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Mr.Silencer het volgende:
De vaart is niet erg hoog, maar de scenes van de ouders die in een waas leven en de jochies die hun ouders zo moeten aanzien, en amper aandacht krijgen zijn voor mij wel erg goed gedaan.
Daar heb je gelijk in. Die hulpjes van hem zijn interessanter. Ik vertrouw die vrouw nog steeds niet helemaal. Niet dat ze iets met de moord te maken heeft, maar wel dat ze er een andere dubbele agenda op na houdt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou toch liever wat meer 'vlekjes' op de politicus willen zien: die is tot nu toe gewoon veel te veel de knappe bedroefde weduwenaar met schorre stem die in- en ingoed en integer is. Hij is teveel een flat-charactar tot nu toe en daardoor behoorlijk oninteressant.
Mooi gedaan ja, weer vanaf 0 beginnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net aflevering 9 gezienDit gaat nog wat moois worden
ander eindequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:02 schreef Jivis het volgende:
Ik ben nu bij de een-na-laatste aflevering van de Deense editie, dus ik ga lekker de ontknoping in dit topic spoilen.
Muhahaha!
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net aflevering 9 gezienDit gaat nog wat moois worden
Toen snapten we ook waarom hij even slikte en een klein moment twijfelde om het lokaal verder in te stappen. Schitterend gedaan door de director.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |