nee, maar staat nog 's op de planning, had 't misschien ook wel gedaan vandaag als we nog gehad hadden, maar heb met tonijn gelunched eergisteren en gisterenquote:Op zondag 3 april 2011 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo ziet er goed uit zeg!! Jij gebruikt dus ook altijd tomatensaus?
Ooit al eens tonijnpizza gemaakt?
quote:Op zondag 3 april 2011 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En als het wat wordt, dan kan ie écht zeggen dat ie je van binnen en buiten kent.
Omg!quote:
Zoek nog een goed recept, ze is al snel droog helaas.quote:Op zondag 3 april 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, maar staat nog 's op de planning, had 't misschien ook wel gedaan vandaag als we nog gehad hadden, maar heb met tonijn gelunched eergisteren en gisteren
Ja, dat ziet er wel heul mooi uit, maar ik ben dan bang dat hij minder krachtig zou zijn. Maar zo niet, is het wel lekker natuurlijk, zo zonder snoer. Aan de andere kant......dan moet je hem wel echt op je aanrecht kwijt kunnen, anders is ie natuurlijk de hele tijd leeg als je hem wil gebruiken.quote:Op zondag 3 april 2011 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
Co wat denk je van deze: http://www.braun.com/nl/h(...)uick-7-cordless.html
ik denk dat ik de tonijn dan IN de saus zou doen, en niet op de pizza, dan blijft hij gewoon goed vochtigquote:Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zoek nog een goed recept, ze is al snel droog helaas.
Doen!quote:Op zondag 3 april 2011 19:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik wil ook mee dansen!
Als ik weer kan lopen tenminste.
Zal ik morgen een poging gaan doen om de chirurg te versieren?
Hij kwam me heel tof een printje van de röntgenfoto en net zo'n schroef als idie in mn enkel zit, brengen na de operatie.
Dan val je tenminste in slaap terwijl je een lekker ding aan je bed hebt staan.quote:Op zondag 3 april 2011 20:10 schreef Viking84 het volgende:
Lol.
Vrouwelijke anesthesisten zijn "aardig" en mannelijke "onwijs lekker"? Dat is voor mij de omgekeerde wereld, geloof ik.
En wat heb je aan een lekkere anesthesist?
Dat verschijnsel ken ik.quote:Op zondag 3 april 2011 20:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Doen!Maar dan heb je wel een vent met een onregelmatig werkritme. En veel geld waarschijnlijk
.
Bij mn knieoperatie was het een hele leuke jongen die mijn bed naar de operatiekamer duwde. Hij vroeg me nog wat voor muziek ik luisterde (had mn mp3speler in mn hand) maar ik had zo de zenuwen dat ik dat spontaan vergeten was.
Dat ben ik nog even aan het verzinnen. Vooralsnog ben ik nog niet verder dan hem vragen de eerste tekening op mn gips te maken, een imitatie van Staff Benda Bilili te doen en mijn teennagels in een vrolijk kleurtje te lakken.quote:Op zondag 3 april 2011 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Doen Henk-en-de-rest! Wat wordt je plan van aanpak?![]()
Klinkt goed allemaal, ik zou alleen die courgette niet wegkrijgen bij mijn ontbijt.quote:Mijn daglijstje is geworden
o. verse aardbeien + gebakken courgette + gekookt ei - 300 kcal
s. uurtje wandelen
t. wortelmuffin + latte macchiato + stukje 85% chocolade - 300 kcal
l. asperges en knolselderij uit de oven + zaziki - 200 kcal
t. fruitsalade grapefruit - 50 kcal
d. bloemkool + kipfilet met spek + zaziki+ salade van venkel, witlof, appel, sinaasappel, veenbessen - 400 kcal
t. roomsoesjes met chocoladesaus - 400 kcal
Volgens de schatting 1600 kcal. Misschien is het in werkelijkheid wat meer, maar er is nog ruimte voor iets lekkers. Ik ben tevreden
Late reactie maar ik kan hem wel kwijt gelukkigquote:Op zondag 3 april 2011 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er wel heul mooi uit, maar ik ben dan bang dat hij minder krachtig zou zijn. Maar zo niet, is het wel lekker natuurlijk, zo zonder snoer. Aan de andere kant......dan moet je hem wel echt op je aanrecht kwijt kunnen, anders is ie natuurlijk de hele tijd leeg als je hem wil gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |