Kwam pas nog posters tegen van een optreden van 'em dat ik net had gemistquote:Op maandag 4 april 2011 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehehe!![]()
Don't hassle the Hoff! Is dit een vervolg op de klassieker "I got a feeeelin'!"?Ik ga hem *niet* luisteren
At first i was likequote:Op maandag 4 april 2011 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Artis foto's bekijken![]()
Leukleuk! Zitten best leuke tussen![]()
Om deze moest ik best lachen![]()
[ afbeelding ]
Oja, nu zie ik het ook.quote:Op maandag 4 april 2011 12:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
At first i was like![]()
But then I was like![]()
Now I'm like
Jaaa!quote:Op maandag 4 april 2011 12:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
At first i was like![]()
But then I was like![]()
Now I'm like
hi mille, ik zie nu zo je lijstjes wat vaker op de dag en ik vind ze eigenlijk niet zo prima. Weinig variatie, ook weinig troep, dat is goed, vast genoeg kcals. Maar ik zou toch proberen om iets van magere zuivel, wat meer groente en 2x fruit erin te passen. Je O is natuurlijk eigenlijk niets meer dan een half kopje melk, gekookt ei en een lepel suiker.quote:Op maandag 4 april 2011 12:05 schreef mille-feuille het volgende:
Goedemiddag.
Lijstje:
O: koffie + melk + suiker x2 en gekookt eitje
L: 4 volkoren boterhammen met vache qui rit
T: thee + iets van fruit
T: 2 volkoren boterhammen met appelperenstroop (alleen indien honger)
D: groentesoep met 2 volkoren boterhammen
Hihiquote:Op maandag 4 april 2011 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Kan ook niet lang boos op jou zijn hemet je giga-hoepeloorbellen jij!
quote:
^^ Dit!quote:
Er komt in ieder geval nog wat fruit bij. Ik moet vandaag boodschappen doen, heb altijd weinig in huis na het weekend. Groentesoep is met 250 gram groente, dus dat is wel genoeg denk ik. Zal ook wat yoghurt meenemen, maak ik een smoothie of zo.quote:Op maandag 4 april 2011 12:09 schreef Perruche het volgende:
hi mille, ik zie nu zo je lijstjes wat vaker op de dag en ik vind ze eigenlijk niet zo prima. Weinig variatie, ook weinig troep, dat is goed, vast genoeg kcals. Maar ik zou toch proberen om iets van magere zuivel, wat meer groente en 2x fruit erin te passen. Je O is natuurlijk eigenlijk niets meer dan een half kopje melk, gekookt ei en een lepel suiker.
quote:Op maandag 4 april 2011 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aan de andere kant van mn pols komt 'ie weer naar buiten, daar zit 'ie dichtgeschroefd, zeg maar.
naja ik heb ook al een oorpiercing (weet ff niet hoe die heet) en 2 gaatjes in mijn orenquote:Op maandag 4 april 2011 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Show de foto van Coco's microdermaldinges eens aan manlief, misschien gaat ie wel overstagIk vind het iig een subtiele piercing!
quote:Op maandag 4 april 2011 12:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
At first i was like![]()
But then I was like![]()
Now I'm like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |