geeft aan dat je emquote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ik kom er wel eerlijk voor uit
ja voordat ze gaan liggen krikken , 3 stelletjes dan.... klef en bef stilletjes, Ma en Mo als konijnen en het nieuwe koppel Jp en Flip ergens afgezonderd in de tuin of zoquote:
Ik zal er ook geen traan om laten. Maar als het echt is, dan is het wel een luizenstreek van die gozer.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou meejanken zal ik zeker niet doen.
En ze zijn nog wisselender dan die van Mo.quote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
geeft aan dat je emoties hebt en daar heb ik wel respect voor.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik moest zelfs een traan bedwingen voor dat achterlijke nep huwelijk.
Ik ben echt erg hoor.
Tuurlijk wel. Die wordt zo geholpen door de redactie.quote:
Ok, het is nu officieel, jij ben erger dan ik.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik moest zelfs een traan bedwingen voor dat achterlijke nep huwelijk.
Ik ben echt erg hoor.
Heb dat stukje nooit gezien, maar dan had ik ook zakdoekje nodig gehad hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef AYLI het volgende:
[..]
![]()
Ik toen Servio vertelde dat hij heel erg gepest werd en dat hij nooit gekozen werd.
Mooie binnenkomer idd.quote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef md89 het volgende:
Week van de waarheid is dus officieel begonnen
Ik kan het niet zien, maar ik heb het gevoel dat zelfs die uitstaat.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, het is nu officieel, jij ben erger dan ik.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:22 schreef evaxsis het volgende:
Ik wil niet te veel van de streamlock missen dus ga ik even snel FLIP uitlaten.
Totzo
Ja dat wel maar aan de andere kant begrijp ik hem ook wel ... Die manieren van Jo dr aanwezigheid continue ..... Juist hu dat ie alleen is neemt ie de benen... In normal life durfte hij dat waarschijnlijk gewoon niet ... Slap maar groot gelijk geef ik hem .... Wat een Gold-digstahquote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal er ook geen traan om laten. Maar als het echt is, dan is het wel een luizenstreek van die gozer.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef hierb100 het volgende:
hmm ik stop ermee, geen zak meer aan.
en als ik toevallig afstem op de stream, dan zie ik constant er zijn nu opnames bezig.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
O, ze mogen weer de streams aanzetten. Heb alles weer op orde.
Gestoft, gestofzuigd, boodschappen gedaan, hondje uitgelaten, keukenvloer gedweild, buurvrouw geholpen oude vloerbedekking eruit te halen.
Nu zit ik er helemaal klaar voor met een wijntje en salty sticks
Owja, HALLO ALLEMAAL
waarom moet ik lachenquote:Op zondag 3 april 2011 17:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Streams zijn terug!!
.
.
.
;
1 april met verlengsnoer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |