Ja echt hoor, geloof ik gelijk.quote:Op zondag 3 april 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:
Krijgen we straks beeld, liggen ze allemaal in het zonnetje
Je moest eens weten ;-)quote:Op zondag 3 april 2011 16:41 schreef stormiot het volgende:
[..]
Nee niet die van jou, die viel me tegen
lijkt me prima zonder gelul van bartje zit je toch ook aan een half uurquote:Op zondag 3 april 2011 16:43 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben het eerste, al gecanceld bij SST, (the so far show) hoelang nog tot de uitzendingen 1 half uur worden...
Nowlivequote:Op zondag 3 april 2011 16:43 schreef Niki.P het volgende:
Nowlive loopt ook achter, tweet nu dat er bijna 60 min SL is volgens mij duur hij toch echt al 80 min...
quote:Op zondag 3 april 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:
Ik ga zo eerst even zoeken wie me trug in fok trok om secret story te gaan kijken, diegene ga ik komende week opzoeken, afjagen en afbeuken!
Heb je dat niet gewoon helemaal zelf gedaan..quote:Op zondag 3 april 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:
Ik ga zo eerst even zoeken wie me trug in fok trok om secret story te gaan kijken, diegene ga ik komende week opzoeken, afjagen en afbeuken!
Nee bommie is gedwongenquote:Op zondag 3 april 2011 16:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb je dat niet gewoon helemaal zelf gedaan..
Neen! Was zo'n topic waar ik via twitter op attent ben gemaakt en waar gevraagd werd waar ik was...quote:Op zondag 3 april 2011 16:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb je dat niet gewoon helemaal zelf gedaan..
quote:Op zondag 3 april 2011 16:43 schreef versabommie het volgende:
Jij hequote:
quote:Op zondag 3 april 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
En weer beeld................................
Nou, nou het gespeculeer kan wel stoppen hoor, ze zitten met zijn alle knus en gezellig te BBQ in de tuin, muziekje erbij, lekker gezellig rond om de BBQ staan schalen met vlees, salade`s en stokbrood..................
Ohhhhhhhhh de vlam in de BBq, Sharon de stoere chick in het huis verdeeld alles netjes op de borden............ondertussen zie ik Keetje T en Maik vechten om het stokbrood..........Beppie gilt er boven uit..............nee Ik had het stokbrood eerst, Ik was met het stokbrood in de weer maar jullie zijn zulke gieren..............Keetje T en Maik vechten gewoon door, terwijl ik Laura iets uit de schalen zie pakken en in plastic botterhamzakjes zie kieperen, ze fluisterd naar haar Ridder....niet zeggen he, ik verstop het gewoon onder mijn dekbed, dan heb ik vanavond wat te knabbelen, en als jij lief voor me bent mag je ook wat uit het zakje graaien.
Karim zie ik weer met zijn gitaartje naar buiten komen, gut oh gut de Troubadour van SST.....en zet maar weer eens een deuntje in.
Gerard zit er een beetje verloren bij, een BBQ, ach momelt hij zachtjes tegen Flip, BBQ is voor het klootjesvolk. Ik als miljonair eet gewoon kaviaar en drink champagne, zit ik hier dan aan het speklapje en aan de gazeuse....wat een leven, wat een leven.
Jo hangt momenteel al met het vliegtuig boven de fakking Golf van Biskajequote:Op zondag 3 april 2011 16:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij begon hij om 15:22 dus ruim 80 min...
Nou, nou het gespeculeer kan wel stoppen hoor, ze zitten met zijn alle knus en gezellig te BBQ in de tuin, muziekje erbij, lekker gezellig rond om de BBQ staan schalen met vlees, salade`s en stokbrood..................
Ohhhhhhhhh de vlam in de BBq, Sharon de stoere chick in het huis verdeeld alles netjes op de borden............ondertussen zie ik Keetje T en Maik vechten om het stokbrood..........Beppie gilt er boven uit..............nee Ik had het stokbrood eerst, Ik was met het stokbrood in de weer maar jullie zijn zulke gieren..............Keetje T en Maik vechten gewoon door, terwijl ik Laura iets uit de schalen zie pakken en in plastic botterhamzakjes zie kieperen, ze fluisterd naar haar Ridder....niet zeggen he, ik verstop het gewoon onder mijn dekbed, dan heb ik vanavond wat te knabbelen, en als jij lief voor me bent mag je ook wat uit het zakje graaien.
Karim zie ik weer met zijn gitaartje naar buiten komen, gut oh gut de Troubadour van SST.....en zet maar weer eens een deuntje in.
Gerard zit er een beetje verloren bij, een BBQ, ach momelt hij zachtjes tegen Flip, BBQ is voor het klootjesvolk. Ik als miljonair eet gewoon kaviaar en drink champagne, zit ik hier dan aan het speklapje en aan de gazeuse....wat een leven, wat een leven.
Yeeh Heksje!!!quote:Op zondag 3 april 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
Love ya, babe!quote:Op zondag 3 april 2011 16:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij he![]()
Ik twijfelde nog tussen jou, Yvonnen of Flugel..
Be afwaid bunny! Be wewwy afwaid!!!
quote:Op zondag 3 april 2011 16:47 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Jo hangt momenteel al met het vliegtuig boven de fakking Golf van Biskaje
Als je al wat mist kan je het hier vast allemaal terug lezen..quote:Op zondag 3 april 2011 16:46 schreef bixs het volgende:
kan ik ff gaan slaapen nu of ga ik dan wat missen?
Je bent aardig op de hoogte van de vliegroute tussen Lissabon en Amsterdam.quote:Op zondag 3 april 2011 16:47 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Jo hangt momenteel al met het vliegtuig boven de fakking Golf van Biskaje
thanks daan lees ik wel hoe vaak het oog open en dicht is ge gaanquote:Op zondag 3 april 2011 16:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als je al wat mist kan je het hier vast allemaal terug lezen..
Maaike tijdens een streamlock toch in beeld?quote:
Zie je nou wel dat ik niet voor niets braaf heb zitten wachten?quote:Op zondag 3 april 2011 16:46 schreef Toverheks het volgende:
Ze spreken alles uit.quote:Op zondag 3 april 2011 16:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Langste SL tot nu toe?
Joanna heeft alles kort en klein geslagen.
quote:Aantrekkelijke mannen
3 april om 16.24
Wie is de mooiste in het huis?
Op Hyves vroegen we je welke man in het huis het meest aantrekkelijk is. Philip haalt veruit de meeste stemmen en de andere mannen hebben het nakijken. De vrouwen op Hyves lijken van een echte ridder niet warm te worden. Alex is de minst aantrekkelijke man volgens de poll. Het kan de pasgetrouwde man waarschijnlijk weinig schelen. Hij is dolgelukkig met Laura. De man die veelvuldig van ijdelheid wordt beschuldigd, scoort ook niet hoog. Maik krijgt bijna negen procent van de stemmen.
dat bekkie van hem doet me een een peking eend denkenquote:
Ik zie het voor me;quote:
quote:Regie: Ok jongens, het gaat helemaal top, alleen er moet wel meer en meer spanning komen.
Joanna, jij moet janken wanneer de SL weer over is. Laura en Fa, uh, Alex, jullie moeten heel knus iets kneuterigs doen. Ga lekker elkaar strelen ofzo. Maik, jij houdt Monique stevig vast en Monique, jij jankt mee met Joanna. Phil, loop jij maar naar je bed en laat Joanna achter je aan huppelen. Daar gaan jullie zoenen en dan komt er weer een SL. Ok?
Dan zal ik wel een rare smaak hebben. Maar ik vind Gerard veel aantrekkelijker dan Philip.quote:
Ik vind hem gewoon eng, net als Maik.quote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
dat bekkie van hem doet me een een peking eend denken
Ik ook en zeker qua persoonlijkheid.quote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef mazaru het volgende:
Dan zal ik wel een rare smaak hebben. Maar ik vind Gerard veel aantrekkelijker dan Philip.
Maik vind ik een gluiperd, moet je opletten hoe hij uit zijn ogen kijktquote:
alleen ik denk dat deze week alleen de mannen worden genomineerdquote:Op zondag 3 april 2011 16:57 schreef rico80 het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de andere bewoners hier straks van gaan denken..
Ik bedoel, de meningen zijn al een beetje gevormd maar je weet natuurlijk nooit 100% zeker hoe iemand is als je er niet bij bent. Maar als je vriend het na 3.5 jaar voor gezien houdt terwijl je daar binnen zit, daar zou je uit kunnen concluderen dat hij iets gezien heeft wat hem niet aan staat en waar hij 3.5 jaar geen problemen mee heeft gehad. Maw dat hij een andere Joanna gezien heeft. De andere bewoners kunnen dit interpreteren dat als Dennis het al niet meer trekt ze misschien wel met een heel vuig bekstekkertje te maken hebben.
Er moet natuurlijk ook genomineerd worden, en dit kan goed voor haar uitpakken ( want medelijden ) maar ook heel verkeerd zogenaamd uit medelijden zoals bij Sofia, maar eigenlijk omdat men denkt waar rook is is vuur...
Jo heeft ze al wel heel vaak vertelt dat hij niet achter deze keuze stond en dat ze bang was dat hij haar zou verlatenquote:Op zondag 3 april 2011 16:57 schreef rico80 het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de andere bewoners hier straks van gaan denken..
Ik bedoel, de meningen zijn al een beetje gevormd maar je weet natuurlijk nooit 100% zeker hoe iemand is als je er niet bij bent. Maar als je vriend het na 3.5 jaar voor gezien houdt terwijl je daar binnen zit, daar zou je uit kunnen concluderen dat hij iets gezien heeft wat hem niet aan staat en waar hij 3.5 jaar geen problemen mee heeft gehad. Maw dat hij een andere Joanna gezien heeft. De andere bewoners kunnen dit interpreteren dat als Dennis het al niet meer trekt ze misschien wel met een heel vuig bekstekkertje te maken hebben.
Er moet natuurlijk ook genomineerd worden, en dit kan goed voor haar uitpakken ( want medelijden ) maar ook heel verkeerd zogenaamd uit medelijden zoals bij Sofia, maar eigenlijk omdat men denkt waar rook is is vuur...
Ja maar das meer een soort aziatische invloed ofzo. Die blauwe ijspegels van Herr Flip vind ik veul enger...quote:Op zondag 3 april 2011 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maik vind ik een gluiperd, moet je opletten hoe hij uit zijn ogen kijkt
quote:Op zondag 3 april 2011 17:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het is officieel;
Dit is de langste SL tot nu toe. Ik hoor Renate nog zeggen;
"En een Streamlock meer of minder, lullen we niet over."
het masker zal geheel wegvallen dan....quote:Op zondag 3 april 2011 17:00 schreef AYLI het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd ook niet zeker of dit wel zo'n masterplan is van de regie. De vorige keer dat Jo verdrietig was heeft ze ook ruzie gekregen met Sharon omdat ze zo egoistisch was. Ik weet niet hoe ze met zulk nieuws om kan gaan, maar denk dat ze misschien wel weer een paar behoorlijk rare dingen zal zeggen waar de rest misschien niet goed op reageert.
Er vinden hier geen opnames plaats, toch ?quote:Op zondag 3 april 2011 17:00 schreef sjampoeh het volgende:
en: er vinden nu opnames plaats, maar die krijgen we helemaal niet te zien![]()
Dit is het masterplan van Fons om meer kijkers te genereren, snap dat dan.quote:Op zondag 3 april 2011 17:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het is officieel;
Streamlockstory, een beeldje meer of minder....daar lullen we niet overquote:Op zondag 3 april 2011 17:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het is officieel;
De hele tijd aan het herhalen..quote:@secretstorynl SSTNL, WAAROM GEVEN JULLIE GEEN ANTWOORD OP VRAGEN OVER DE STREAMS. Waarom zijn ze gelockt, wij willen info, kom op zeg wat
quote:Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
Streamlockstory, een beeldje meer of minder....daar lullen we niet over
Daar schiet die dan ook niet veel mee opquote:Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef Niki.P het volgende:
Op twitter is iemand dit:
[..]
De hele tijd aan het herhalen..
jawel, die van Joquote:Op zondag 3 april 2011 17:02 schreef bixs het volgende:
[..]
Er vinden hier geen opnames plaats, toch ?
ik denk meer dat ze via de achterdeur vertrokken is.......quote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef evaxsis het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor vuiligheid Jo nog meer gaat spuien over die Dennis.
Ze lijkt mij er zo eentje die helemaal los gaat uit wraak, misschien toch niet zo'n wijs besluit van Dennis.
Zou Dennis daar nog over nagedacht hebben?
quote:Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is het masterplan van Fons om meer kijkers te genereren, snap dat dan.
hahaha die ga ik volgen als fan van Steffquote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef Candyfreak het volgende:
http://twitter.com/#!/SST_Steff
Wist niet dat hij twitter had
quote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef mazaru het volgende:
Joanne is doorgeslagen en heeft ze allemaal aan het fakking mes geregen. Inclusief Fons!
ze neemt Mo in dienst en geeft hem aan bij de FIODquote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef evaxsis het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor vuiligheid Jo nog meer gaat spuien over die Dennis.
Ze lijkt mij er zo eentje die helemaal los gaat uit wraak, misschien toch niet zo'n wijs besluit van Dennis.
Zou Dennis daar nog over nagedacht hebben?
als dat ff kan graagquote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk meer dat ze via de achterdeur vertrokken is.......
Ik doel op Alphons Martens, de zenderbaas van NEP5.quote:
ik ruik mijn biefstukje ook alquote:Op zondag 3 april 2011 17:07 schreef Blackprinces het volgende:
Zo heb ondertussen het eten maar in de oven gedaan.
Niks gemist dus.
Duurt lang zeg.
Tweet van SST! 1 minuut geleden..quote:secretstorynl Secret Story NL
Excuus voor de lange streamlock. Joanna heeft te horen gekregen dat haar relatie voorbij is. We hopen op jullie begrip. #sstnl
lolquote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef freaky40 het volgende:
Excuus voor de lange streamlock. Joanna heeft te horen gekregen dat haar relatie voorbij is. We hopen op jullie begrip. #sstnl
Jaaaaa zoiets wordt het wel, maar uh Jo verraadt zichzelf dan ookquote:Op zondag 3 april 2011 17:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze neemt Mo in dienst en geeft hem aan bij de FIOD
quote:
Komen ze laat meequote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef freaky40 het volgende:
Ik had begrip. Tot bleek dat échte realiteit gewoon niet vertoond wordt in deze reallifezooi.quote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe tweet SSTNL..quote:secretstorynl Secret Story NL
Morgen in de daily show kun je zien hoe Joanna op dit nieuws reageert. De streams zullen later vandaag weer beschikbaar zijn. #sstnl
Vandaag zien we dus geen reactie van Jo?quote:secretstorynl Secret Story NL
Morgen in de daily show kun je zien hoe Joanna op dit nieuws reageert. De streams zullen later vandaag weer beschikbaar zijn.
Welk begrip, dat heb ik nietquote:
quote:
welkomquote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef Sunshine1974 het volgende:
Hallo Fokkers! Ik ben net nieuw hier want ik heb deze ultra lange SL maar aangegrepen om een account aan te maken...
Hoi hoiquote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef Sunshine1974 het volgende:
Hallo Fokkers! Ik ben net nieuw hier want ik heb deze ultra lange SL maar aangegrepen om een account aan te maken...
de groeten aan Ludoquote:Op zondag 3 april 2011 17:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, ik ben even iets nuttigs doen. Ciao
Welkomquote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef Sunshine1974 het volgende:
Echt een vet lange joh, je hebt echt wat gemist nu hoorquote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef dasaliz het volgende:
Kom net binnen. Hoe lang SL heb ik gemist? Wel balen.... SL is gaaf
drieneeenhalfquote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het best zielig. Ze waren toch 3 jaar samen?
En straks weer gezellig aan tafel voor de avondmaaltijd. Hoezo nep?quote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef Day het volgende:
Oh, dus het wordt wel breed uitgemeten in de daily, maar we mogen het niet live zien?
Ik blijf er nog bij eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ja 3 en half en woonde 3 jaar samen...quote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 3 april 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik blijf er nog bij eerst zien dan geloven.
Hoewel als ik morgen zou kijken en mijn gevoel zegt dat het echt is, ik waarschijnlijk nog zo'n muts ben die gaat mee janken.
welkom hier op fokquote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef Sunshine1974 het volgende:
nou meejanken zal ik zeker niet doen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoewel als ik morgen zou kijken en mijn gevoel zegt dat het echt is, ik waarschijnlijk nog zo'n muts ben die gaat mee janken.
Ik vind het zielig dat het weer de mevrouw botox show wordt,en dat iedereen maar medelijden krijgt met die heks.BAH BAH BAHquote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Mutsssssssssquote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik moest zelfs een traan bedwingen voor dat achterlijke nep huwelijk.
Ik ben echt erg hoor.
hier nog een.quote:Op zondag 3 april 2011 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
geeft aan dat je emquote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ik kom er wel eerlijk voor uit
ja voordat ze gaan liggen krikken , 3 stelletjes dan.... klef en bef stilletjes, Ma en Mo als konijnen en het nieuwe koppel Jp en Flip ergens afgezonderd in de tuin of zoquote:
Ik zal er ook geen traan om laten. Maar als het echt is, dan is het wel een luizenstreek van die gozer.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou meejanken zal ik zeker niet doen.
En ze zijn nog wisselender dan die van Mo.quote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
geeft aan dat je emoties hebt en daar heb ik wel respect voor.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben echt erg hoor.
Tuurlijk wel. Die wordt zo geholpen door de redactie.quote:
Ok, het is nu officieel, jij ben erger dan ik.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben echt erg hoor.
Heb dat stukje nooit gezien, maar dan had ik ook zakdoekje nodig gehad hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef AYLI het volgende:
[..]
![]()
Ik toen Servio vertelde dat hij heel erg gepest werd en dat hij nooit gekozen werd.
Mooie binnenkomer idd.quote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef md89 het volgende:
Week van de waarheid is dus officieel begonnen
Ik kan het niet zien, maar ik heb het gevoel dat zelfs die uitstaat.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, het is nu officieel, jij ben erger dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |