jawel, die van Joquote:Op zondag 3 april 2011 17:02 schreef bixs het volgende:
[..]
Er vinden hier geen opnames plaats, toch ?
ik denk meer dat ze via de achterdeur vertrokken is.......quote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef evaxsis het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor vuiligheid Jo nog meer gaat spuien over die Dennis.
Ze lijkt mij er zo eentje die helemaal los gaat uit wraak, misschien toch niet zo'n wijs besluit van Dennis.
Zou Dennis daar nog over nagedacht hebben?
quote:Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is het masterplan van Fons om meer kijkers te genereren, snap dat dan.
hahaha die ga ik volgen als fan van Steffquote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef Candyfreak het volgende:
http://twitter.com/#!/SST_Steff
Wist niet dat hij twitter had
quote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef mazaru het volgende:
Joanne is doorgeslagen en heeft ze allemaal aan het fakking mes geregen. Inclusief Fons!
ze neemt Mo in dienst en geeft hem aan bij de FIODquote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef evaxsis het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor vuiligheid Jo nog meer gaat spuien over die Dennis.
Ze lijkt mij er zo eentje die helemaal los gaat uit wraak, misschien toch niet zo'n wijs besluit van Dennis.
Zou Dennis daar nog over nagedacht hebben?
als dat ff kan graagquote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk meer dat ze via de achterdeur vertrokken is.......
Ik doel op Alphons Martens, de zenderbaas van NEP5.quote:
ik ruik mijn biefstukje ook alquote:Op zondag 3 april 2011 17:07 schreef Blackprinces het volgende:
Zo heb ondertussen het eten maar in de oven gedaan.
Niks gemist dus.
Duurt lang zeg.
Tweet van SST! 1 minuut geleden..quote:secretstorynl Secret Story NL
Excuus voor de lange streamlock. Joanna heeft te horen gekregen dat haar relatie voorbij is. We hopen op jullie begrip. #sstnl
lolquote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef freaky40 het volgende:
Excuus voor de lange streamlock. Joanna heeft te horen gekregen dat haar relatie voorbij is. We hopen op jullie begrip. #sstnl
Jaaaaa zoiets wordt het wel, maar uh Jo verraadt zichzelf dan ookquote:Op zondag 3 april 2011 17:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze neemt Mo in dienst en geeft hem aan bij de FIOD
quote:
Komen ze laat meequote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef freaky40 het volgende:
Ik had begrip. Tot bleek dat échte realiteit gewoon niet vertoond wordt in deze reallifezooi.quote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |