abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94982737
t begint intussen een behoorlijk vermoeiende werking op me te hebben... meisjes waar je maar geen hoogte en/of duidelijkheid van krijgt.
Zit nu weer met zo'n geval:
Had dr heel kort (20 min.) even gesproken tegen t einde van de avond tijdens t stappen. Goed, leek mee een leuk meisje; dus nummer gevraagd.
nou.. volgende dag leuk mee gesmst, en al snel t contact uitgebreid met de chat erbij. na ong. een weekje uren zwaar gezellig gechat te hebben rolde de eerste afspraak voor een date eruit.
toen de dag daarvoor was aangebroken kreeg ik de sms of ik nog even online kwam.. deed ik, en we hebben wat gechat. toen was het tijd om haar op te halen zoals afgesproken, dus ik zeg; "zal ik niet maar is aanrijden? ;)"
"o ja" zegt ze, "daarom moest je ff online komen, want ik kan niet weg :o ik moet thuisblijven omdat ik een pakket moet ontvangen.. die had ons pap besteld en moet iemand voor thuis zijn.. zegt die lul natuurlijk weer op de dag zelf pas :o"
dus ik zucht, en stel voor de afspraak dan maar te verschuiven. zo gezegt zo gedaan.. overmorgenavond werd het toen.
aangekomen op die dag, moest ik eerst werken overdag en heb ik ff niks laten weten.. (komt ook omdat zij ook niet altijd wat terugstuurde, wat ook al voor de nodige vraagtekens zorgde overigens) toen ik thuis was om een uur of 6 smste ik of ze nog ff op msn kwam.. deed ze, en zei: "je gaat zeker niet op stap vanavond heel toevallig of wel? :P" ik zeg "nee, stond niet gepland idd nee :P" naja.. blablabla.. wat was t nou... ze had de hele dag niks van me gehoord en dacht daarom dat t niet door zou gaan :s
naja, beetje jammer allemaal en kzei; d8 dat we dat al gewoon hadden afgesproken.. "jaa sorry :@" was t toen... nnnnaja, ging ik maar op stap met de vrienden wat anders toch het geval zou zijn geweest, en wie weet zie ik r daar dan wel...
maar toen waren er weeris problemen met de provider blijkbaar want ze ontving mn smsjes niet, en ik ontving haar (zogenaamd?) gestuurde smsjes niet, ook nam ze de tel. niet op... pas laat op de avond kreeg ik een sms met "waarom hoor ik nou niks meer van je?? :'(" ik denk WTF is dit... en zei net nog gesmst te hebben.
pas volgende dag hoorde ik daar weer wat op en zei ze dus niks ontvangen te hebben en steeds gesmst te hebben waar ze was enzo, en toen was t weer (voor de schijn) koek en ei...
nnnnaja... beetje te lang lulverhaal geworden, maar oke :P

De vragen:
- wat moet je nou met verhalen dat de smsjes niet worden ontvangen op momenten dat je dr eigenlijk geen fvck van gelooft?
- en stel ze heeft mn berichten gewoon WEL gehad.. waarom dan in hemelsnaam zo vaag doen? :s
- neem aan dat zij nu aan zet is om een nieuwe eventuele date voor te stellen?
  zondag 3 april 2011 @ 16:41:14 #2
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94982893
SMS niet gehad. Geloofwaardig verhaal :') Verwacht ze dat je dat gelooft? :')
Ok stelletje hokboeren
pi_94982895
:') Gaaast
#winning
pi_94982962
Ik zou haar vader daten, die kan wel weg wanneer hij wil.
  PR/Manusje van alles zondag 3 april 2011 @ 16:43:46 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_94982994
Ik zou vriendelijk bedanken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_94983055
ja weet je wat t is... tuurlijk ziet dit er super slecht uit zo, snap ik ook wel :P maar te kuttige en dubbele is dat ze aan de chat en in sms gewoon kei rielx, open en gezellig is, en super graag wilt afspreken..
samengevat: ik ontvang zwaar tegenstrijdige signalen zeg maar...
pi_94983143
Hard to get ofzo?
pi_94983250
Ze wil niet daten en draait om de pot heen. Kappen met deze slut.
pi_94983268
sms en chat :') WHEN WILL PEOPLE LEARN?!
Doe eens lief!
pi_94983541
van jou leer ik iig niks zo he :)
pi_94983715
Even de feiten op een rijtje:

- ze zegt af omdat ze moet wachten op een pakje
- ze zegt af maar kan wel met je op msn zitten
- ze zegt af omdat jij niet reageert terwijl zij dat vaker niet doet

Geef die trol snel een trap de verkeerde kant op en ga op zoek naar een normaal mens. She's not into you.
pi_94983749
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 16:59 schreef anoniemelurker het volgende:
Even de feiten op een rijtje:

- ze zegt af omdat ze moet wachten op een pakje
- ze zegt af maar kan wel met je op msn zitten
- ze zegt af omdat jij niet reageert terwijl zij dat vaker niet doet

Geef die trol snel een trap de verkeerde kant op en ga op zoek naar een normaal mens. She's not into you.
Je kunt tijdens het wachten op een pakje toch wel MSN aan hebben staan?
pi_94983821
Mja als ze het echt had gewild, had je allang een date achter de rug gehad. Geen moeite meer in steken.
pi_94983888
Dan nog.. de smsjes die niet aankomen :') sorry hoor, maar dat gebeurt zo weinig echt dat je het bijna standaard kan afdoen als smoes.

Hetzelfde geldt wanneer ze op msn opeens zeggen dat letters wegvallen, oma dood is (die lag waarschijnlijk al tien jaar onder de grond) en de goudvis vanavond niet zonder haar kan.
pi_94984049
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef anoniemelurker het volgende:
Dan nog.. de smsjes die niet aankomen :') sorry hoor, maar dat gebeurt zo weinig echt dat je het bijna standaard kan afdoen als smoes.

Hetzelfde geldt wanneer ze op msn opeens zeggen dat letters wegvallen, oma dood is (die lag waarschijnlijk al tien jaar onder de grond) en de goudvis vanavond niet zonder haar kan.
Daar ben ik het, zoals ik al schreef, wel mee eens. Ze wil gewoon niet. Dat is duidelijk genoeg.
pi_94984076
Wanneer kregen jullie geen SMSjes? T-Mobile heeft een langdurige storing gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2011 17:08:36 ]
pi_94984294
quote:
3s.gif Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef Floxcie het volgende:
Dan nog blijft het een enorm lulverhaal.
pi_94984637
quote:
3s.gif Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef Floxcie het volgende:
uhmm, jaa eerder ook al.. idd t-mobile gedoe... maar t laatste was eergisteren nog..

maar ik laat t nou maar ff een beetje op z'n beloop, en laat t van haar kant komen.. kheb m'n best gedaan, en kijk intussen rustig verder om me heen :)
  zondag 3 april 2011 @ 17:28:08 #19
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_94984879
Bij dit soort dingen moet je altijd denken: "hoe zou ze gereageerd hebben als ik Brad Pitt/<insert andere hunk> was?"

Dan had ze echt niet op dat pakje gewacht en tegen haar vader gezegd dat ze niet kon, omdat ze al een date had.

quote:
kei rielx
:')
pi_94985934
quote:
Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef anoniemelurker het volgende:

Nou moet ik hier even opzeggen dat dit bij mij en een vriend heel veel gebeurde. Maar wij hadden dan ook al duizenden smsjes verstuurd.. maar ik kreeg wel vaker een smsje met, had je dat ontvangen, negeer je me nou etc. En dat zat ik daar, huh waar heb je het over. Zelfde gebeurde bij hem.

Vaak ging het ook na een tijdje van smsen mis. Dan dachten we allebei:waarom antwoord je nou niet :')
pi_94985964
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 17:55 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Nou moet ik hier even opzeggen dat dit bij mij en een vriend heel veel gebeurde. Maar wij hadden dan ook al duizenden smsjes verstuurd.. maar ik kreeg wel vaker een smsje met, had je dat ontvangen, negeer je me nou etc. En dat zat ik daar, huh waar heb je het over. Zelfde gebeurde bij hem.

Vaak ging het ook na een tijdje van smsen mis. Dan dachten we allebei:waarom antwoord je nou niet :')
Dan bel je toch even?
pi_94986382
quote:
Op zondag 3 april 2011 17:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan bel je toch even?
Mwah, waren niet echt belangrijke/dringende dingen waarover we smsten.
pi_94986501
Zeg haar: "Wat loop je fucking dom te doen dan hoer?"
Dat zal helpen.
pi_94986504
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Mwah, waren niet echt belangrijke/dringende dingen waarover we smsten.
Ging meer over dat 'genegeerd voelen'.
pi_94986684
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef anoniemelurker het volgende:

eigen schuld, moet je maar bellen voor belangrijke dingen. echt hoor, waarom proberen mensen zo vaak iets te regelen via de sms?
Doe eens lief!
pi_94986695
tja.. ik weet t ook niet hoor.. daarom leg ik t verhaal hier maaris neer, maar das nog best lastig.. denk als je alle gesprekken die ik met r had had gevolgt mn "probleem" beter gesnapt zou worden.
en ik vind t altijd zo knap om al te zeggen "she's not into u", als je nog niet eens een 1e date hebt gehad, en alleen maar gezellig hebt gechat...

Maar kan niemand nou beantwoorden waarom meisjes zoiets doen; die tegenstrijdige signalen geven?
heb dat al meerdere keren meegemaakt nmlk :')
pi_94987026
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef -BAM- het volgende:
tja.. ik weet t ook niet hoor.. daarom leg ik t verhaal hier maaris neer, maar das nog best lastig.. denk als je alle gesprekken die ik met r had had gevolgt mn "probleem" beter gesnapt zou worden.
en ik vind t altijd zo knap om al te zeggen "she's not into u", als je nog niet eens een 1e date hebt gehad, en alleen maar gezellig hebt gechat...

Maar kan niemand nou beantwoorden waarom meisjes zoiets doen; die tegenstrijdige signalen geven?
meisjes, en vooral die van jouw leeftijd, praten zichzelf graag dingen aan. Die zitten in een soort 'is dit het nou'-fase en denken dat zij zelf echt heel volwassen zijn. Daardoor zijn ze heel onzeker in alle keuzes die ze maken want er was vast een betere. Daarbij zijn mensen in het algemeen heel slecht in zeggen waar het op staat en verzinnen de raarste smoesjes om eruit te komen.
Doe eens lief!
pi_94987080
quote:

Als ze een date zou willen, dan zou ze wel een date regelen met je i.p.v. allerlei domme smoesjes te verzinnen om niet te daten.
pi_94987180
quote:
Het kan meerdere oorzaken hebben. Dit is heel persoonsgebonden.

Dat is net alsof je aan iemand vraagt; "Wat bedoelt hij hier nou weer mee?" "Ja, weet ik veel. Ik kan toch niet in zijn of haar hoofd kijken. :')"

Er is maar 1 persoon die correct antwoord op die vraag kan geven. Dat is de persoon waar je op dat moment te maken hebt. Iedereen denkt anders na over dingen en iedereen zet dit ook op een andere manier om in een bepaalde actie.
pi_94987438
jaa goed.. ik steek er nou geen aandacht meer aan iig... tenzij er toch nog wat van haar kant af komt waar ik wat mee kan.. zie t wel :)

maar je zou zeggen dat als iemand van die slappe smoesjes gebruikt, dat ze dan verder ook helemáál geen moeite meer doet.. Ben gewoon ook nieuwschierig wat de achterliggende gedachtegang nou toch is van dat wazige tegenstrijdige gedoe :')

magoed.. denk dat onderstaande inderdaad wel is goed zou kunnen kloppen in dit geval ;)
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

meisjes, en vooral die van jouw leeftijd, praten zichzelf graag dingen aan. Die zitten in een soort 'is dit het nou'-fase en denken dat zij zelf echt heel volwassen zijn. Daardoor zijn ze heel onzeker in alle keuzes die ze maken want er was vast een betere. Daarbij zijn mensen in het algemeen heel slecht in zeggen waar het op staat en verzinnen de raarste smoesjes om eruit te komen.
pi_94987648
quote:
Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ging meer over dat 'genegeerd voelen'.
Oh zo. Hij begon ermee en bedoelde het waarschijnlijk op een manier van: Geef es antwoord. Niet dat hij zich echt genegeerd voelde.

Anyway, even als meisje antwoord geven op de situatie van TS. Ze vind de aandacht wel leuk, maar jou niet zo super dat ze echt met je wil afspreken. Is ergens al gezegd hoe oud ....?
pi_94987706
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:36 schreef -BAM- het volgende:
jaa goed.. ik steek er nou geen aandacht meer aan iig... tenzij er toch nog wat van haar kant af komt waar ik wat mee kan.. zie t wel :)

maar je zou zeggen dat als iemand van die slappe smoesjes gebruikt, dat ze dan verder ook helemáál geen moeite meer doet.. Ben gewoon ook nieuwschierig wat de achterliggende gedachtegang nou toch is van dat wazige tegenstrijdige gedoe :')

magoed.. denk dat onderstaande inderdaad wel is goed zou kunnen kloppen in dit geval ;)

[..]

Tja, ik herken het gewoon heel goed. Ik ben toen ook 2 vriendinnetjes kwijtgeraakt in die tijd omdat ze zich zo volwassen voelden. En met dates exact hetzelfde meegemaakt. Maar 1 tip: Niet chatten (in het algemeen met meisjes niet) en niet smsen voor belangrijke dingen. Mensen vullen hier namelijk altijd hun eigen intepretatie in.
Doe eens lief!
pi_94987985
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:41 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Oh zo. Hij begon ermee en bedoelde het waarschijnlijk op een manier van: Geef es antwoord. Niet dat hij zich echt genegeerd voelde.

Anyway, even als meisje antwoord geven op de situatie van TS. Ze vind de aandacht wel leuk, maar jou niet zo super dat ze echt met je wil afspreken. Is ergens al gezegd hoe oud ....?
Waarschijnlijk 13 ofzo. :')
pi_94988096
Ik heb dit ook meegemaakt dit soort gedrag van meisjes.

Dat als je wanneer je een date/afspraak met hun wil maken dat ze erom heen draaien ofzo met ze kunnen niet of ze bedenken gauw een ander onderwerp :?

maar waarom ze dit doen weet ik zelf ook niet. en het rare is ze willen wel contact met je..... |:(
pi_94988269
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb dit ook meegemaakt dit soort gedrag van meisjes.

Dat als je wanneer je een date/afspraak met hun wil maken dat ze erom heen draaien ofzo met ze kunnen niet of ze bedenken gauw een ander onderwerp :?

maar waarom ze dit doen weet ik zelf ook niet. en het rare is ze willen wel contact met je..... |:(
Laat me raden...via msn? :')
Doe eens lief!
  zondag 3 april 2011 @ 19:06:39 #36
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_94988752
Ze wil gewoon wel aandacht maar geen piemel in d'r lijf, althans niet die van jou. :P
pi_94988841
ONS PAP!
pi_94991222
quote:
jaa zoiets moet t haast wel zijn idd.. daarom.. ik laat t nou een beetje waaien en kijken of ze dan idd mee wegwaait :P
ze is idd ook wel jong nog; 18..
pi_94991452
o, en @ Prenzlauer: hoe moet je dan de eerste contacten leggen?? meteen gaan bellen doe je toch ook niet snel...
pi_94991613
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef -BAM- het volgende:
o, en @ Prenzlauer: hoe moet je dan de eerste contacten leggen?? meteen gaan bellen doe je toch ook niet snel...
Een afspraakje regelen (en de uren daarvoor) is niet belangrijk genoeg om over te bellen?
pi_94991654
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef -BAM- het volgende:
hooguit af en toe smsen, en juist wel een keer bellen. Hoe minder jij van jezelf laat zien hoe interessanter je blijft voor een date. En bellen getuigt alleen maar van lef. Anders blijft het ook de hele tijd om het even en als zij heel erg twijfelt zal ze al jouw smsjes en chatberichten als negatief interpreteren omdat er gewoon heel veel mist bij die communicatie mediums
Doe eens lief!
pi_94992243
hmm, kijk hier kan ik misschien wel wat mee ;)
Al denk/weet ik dat dat verkeerd interpreteren via de msn in dit geval wel echt meevalt.. maar toch, snap je punt :)

quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:06 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Een afspraakje regelen (en de uren daarvoor) is niet belangrijk genoeg om over te bellen?
dat is belangrijk genoeg ja.. maar ik heb t over helemaal in het begin
Als jij iemand tegenkomt op stap, en diegene vraagt om je nummer, en belt de volgende dag op om wat af te spreken.. vind je dat dan niet wat rap gaan?
pi_94995508
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef -BAM- het volgende:
hmm, kijk hier kan ik misschien wel wat mee ;)
Al denk/weet ik dat dat verkeerd interpreteren via de msn in dit geval wel echt meevalt.. maar toch, snap je punt :)

[..]

Als jij iemand tegenkomt op stap, en diegene vraagt om je nummer, en belt de volgende dag op om wat af te spreken.. vind je dat dan niet wat rap gaan?
Geloof mij nou, je bent beter af zonder msn als het om meiden gaat.
Doe eens lief!
  zondag 3 april 2011 @ 21:11:19 #44
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_94995804
Als een meisje jou leuk vindt, doet ze extra moeite voor jou en maakt ze tijd.

Dit is hier duidelijk niet het geval.

My take on the situation: ze rommelt wat aan.

Smsjes die niet aankomen: telefoon die niet altijd aan staat of extra sim kaart. Of enorm oude gare kuttelefoon waar maximaal 100 smsjes op passen. Komt eigenlijk niet meer voor.

Afspraken op het laatste moment afzeggen: ze wordt ergens anders verwacht (bij haar vriend?).

Anyways.. je kent haar amper en het is nu al vaag. Run while you can! :{w
There is a long line down from heaven.
pi_94997035
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:17 schreef -BAM- het volgende:
Misschien wel, misschien niet. Als ze je echt interessant vindt dan zijn er geen limieten om aan te houden.

Maar wat is er mis met gewoon even bellen voor de gezelligheid? Volgens mij zei je ergens dat ze erg gezellig was, dus dan zou dat geen probleem moeten zijn!

En als iemand dat niet is, dan heb je er ook niets aan te verliezen.
pi_95007878
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 19:59 schreef -BAM- het volgende:

[..]

jaa zoiets moet t haast wel zijn idd.. daarom.. ik laat t nou een beetje waaien en kijken of ze dan idd mee wegwaait :P
ze is idd ook wel jong nog; 18..
18? Jezus, dan komt ze op mij over als erg onvolwassen.

Ik begrijp trouwens wel wat je zegt over smsen en msn'en als eerste contact leggen. Dat is meestal zo maar werkt naar mijn beleving meestal prima om de eerste (paar) date(s) neer te zetten. Als ze echt wilde lukte het ook wel via deze communicatiemiddelen imo.
pi_95008206
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:56 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Laat me raden...via msn? :')
Yep zelfde als TS, maarja
pi_95009080
enige wat mij opviel, en wat ik ook wel eens heb gemerkt (vooral laatste tijd) dat als je iets afspreekt, en er vervolgens 2-3 dagen tussenzitten zonder contact, mensen er opeens vanuit gaan dat hetgene dat afgesproken was niet meer doorgaat :{ Wtf is dat.. eigenlijk wel KLB waardig, maar verder mss beetje offtopic.
There are only 151 Pokémon.
pi_95009118
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:10 schreef Eenskijken het volgende:
enige wat mij opviel, en wat ik ook wel eens heb gemerkt (vooral laatste tijd) dat als je iets afspreekt, en er vervolgens 2-3 dagen tussenzitten zonder contact, mensen er opeens vanuit gaan dat hetgene dat afgesproken was niet meer doorgaat :{ Wtf is dat.. eigenlijk wel KLB waardig, maar verder mss beetje offtopic.
Ja, dat slaat echt nergens op. Je kunt tenminste dan toch een smsje ( :') ) op de dag zelf sturen of het nog wel doorgaat.
pi_95009128
dubbel
pi_95011536
Wat zouden jullie gaan doen, op die date...?
pi_95021904
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ja, dat slaat echt nergens op. Je kunt tenminste dan toch een smsje ( :') ) op de dag zelf sturen of het nog wel doorgaat.
ja juist.. dat deed voor mij eigenlijk ook gewoon echt de deur dicht... lijkt me niet meer dan normaal dat je bij twijfel, of evt. nieuwe plannen even vraagt om bevestiging oid.. en toen ik dr sprak op msn was het ook nog gewoon vroeg genoeg om het alsnog door te laten gaan... en jaa als dat dan "niet kan" dan houdt t op he.. opsich duidelijk..
Maar die dubbele tegenstrijdigheden allemaal maken 't zo vreemd :P
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 07:10 schreef H6-4ever het volgende:
Wat zouden jullie gaan doen, op die date...?
potje poolen.. gaf ze aan leuk te vinden en vind ik ook wel duss, leek me prima :)
pi_95022077
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:06 schreef Prenzlauer het volgende:
je bent beter af zonder msn, en sms, en hyves, en facebook..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95029945
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:05 schreef -BAM- het volgende:

[..]

potje poolen.. gaf ze aan leuk te vinden en vind ik ook wel duss, leek me prima :)
Ik denk dat nu iemand anders met z'n biljartkeu en ballen de gaatjes aan het vullen is.
pi_95029971
Ik weet niet zeker wanneer het was. Maar er was een provider volgensmij Telfort/Vodafone die 2 weken geleden ofzo problemen had met smsjes. :P
Probleem was dat ze niet aankwamen. _O-
pi_95030001
She's just not that into you
Noot noot.
pi_95030609
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:20 schreef Niekess het volgende:
Ik weet niet zeker wanneer het was. Maar er was een provider volgensmij Telfort/Vodafone die 2 weken geleden ofzo problemen had met smsjes. :P
Probleem was dat ze niet aankwamen. _O-
klopt, T-mobile :Y
Hebben we ook last van gehad nog, maar ik kreeg dan de melding dat t bericht niet verzonden kon worden..
Later had ik daar geen problemen mee, maar ze zouden toch niet zijn aangekomen...... uhu
pi_95030994
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:37 schreef -BAM- het volgende:

[..]

klopt, T-mobile :Y
Hebben we ook last van gehad nog, maar ik kreeg dan de melding dat t bericht niet verzonden kon worden..
Later had ik daar geen problemen mee, maar ze zouden toch niet zijn aangekomen...... uhu[ afbeelding ]
Wel zorgen dat je genoeg beltegoed hebt als je denkt te gaan hosselen. :')
pi_95031094
moet een nieuwe telefoon hebben met what's app :o
vlieg wel is lelijk uit de bocht met die kut-smsjes idd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')