t begint intussen een behoorlijk vermoeiende werking op me te hebben... meisjes waar je maar geen hoogte en/of duidelijkheid van krijgt.
Zit nu weer met zo'n geval:
Had dr heel kort (20 min.) even gesproken tegen t einde van de avond tijdens t stappen. Goed, leek mee een leuk meisje; dus nummer gevraagd.
nou.. volgende dag leuk mee gesmst, en al snel t contact uitgebreid met de chat erbij. na ong. een weekje uren zwaar gezellig gechat te hebben rolde de eerste afspraak voor een date eruit.
toen de dag daarvoor was aangebroken kreeg ik de sms of ik nog even online kwam.. deed ik, en we hebben wat gechat. toen was het tijd om haar op te halen zoals afgesproken, dus ik zeg; "zal ik niet maar is aanrijden?

"
"o ja" zegt ze, "daarom moest je ff online komen, want ik kan niet weg

ik moet thuisblijven omdat ik een pakket moet ontvangen.. die had ons pap besteld en moet iemand voor thuis zijn.. zegt die lul natuurlijk weer op de dag zelf pas

"
dus ik zucht, en stel voor de afspraak dan maar te verschuiven. zo gezegt zo gedaan.. overmorgenavond werd het toen.
aangekomen op die dag, moest ik eerst werken overdag en heb ik ff niks laten weten.. (komt ook omdat zij ook niet altijd wat terugstuurde, wat ook al voor de nodige vraagtekens zorgde overigens) toen ik thuis was om een uur of 6 smste ik of ze nog ff op msn kwam.. deed ze, en zei: "je gaat zeker niet op stap vanavond heel toevallig of wel?

" ik zeg "nee, stond niet gepland idd nee

" naja.. blablabla.. wat was t nou... ze had de hele dag niks van me gehoord en dacht daarom dat t niet door zou gaan :s
naja, beetje jammer allemaal en kzei; d8 dat we dat al gewoon hadden afgesproken.. "jaa sorry

" was t toen... nnnnaja, ging ik maar op stap met de vrienden wat anders toch het geval zou zijn geweest, en wie weet zie ik r daar dan wel...
maar toen waren er weeris problemen met de provider blijkbaar want ze ontving mn smsjes niet, en ik ontving haar (zogenaamd?) gestuurde smsjes niet, ook nam ze de tel. niet op... pas laat op de avond kreeg ik een sms met "waarom hoor ik nou niks meer van je??

" ik denk WTF is dit... en zei net nog gesmst te hebben.
pas volgende dag hoorde ik daar weer wat op en zei ze dus niks ontvangen te hebben en steeds gesmst te hebben waar ze was enzo, en toen was t weer (voor de schijn) koek en ei...
nnnnaja... beetje te lang lulverhaal geworden, maar oke
De vragen:
- wat moet je nou met verhalen dat de smsjes niet worden ontvangen op momenten dat je dr eigenlijk geen fvck van gelooft?
- en stel ze heeft mn berichten gewoon WEL gehad.. waarom dan in hemelsnaam zo vaag doen? :s
- neem aan dat zij nu aan zet is om een nieuwe eventuele date voor te stellen?