Ja, Elies vast ookquote:
Hou ik rekening met je, is het nog niet goed!quote:Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
schoon! En muis, ik had er een c van gemaakt in de TT. Valt me tegen van je
Bite me.quote:Op zondag 3 april 2011 15:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hou ik rekening met je, is het nog niet goed!
Wat was er precies? Gbee en ik zijn beiden te moelui om terug te zoeken.quote:Op zondag 3 april 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd wat voor tering put lucht er over 2 weken van mijn poot afkomt
Niks, hij zit toch in het gipsquote:Op zondag 3 april 2011 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat was er precies? Gbee en ik zijn beiden te moelui om terug te zoeken.
Ahwquote:Op zondag 3 april 2011 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks, hij zit toch in het gipsDus ik kan hem 2 weken nie wassen
quote:
Ja, gezelligquote:
Dan heb je Emma's topicreeks zeker nooit gevolgd?quote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef APK het volgende:
Ja, gezellig
Maar ik dacht dat eenden nooit hoger dan een meter kwamen ofzo
Zon? Doe mij daar ook wat van!quote:
Wat een maf beest in dat kleine vijvertjequote:Op zondag 3 april 2011 15:53 schreef Rewimo het volgende:
Dan heb je Emma's topicreeks zeker nooit gevolgd?
Sorry maar hang even onder mijn stoel................quote:Op zondag 3 april 2011 16:03 schreef ElisaB het volgende:
Goeie TT
Ik kan trouwens ook pijpen doorspuiten inmiddels. Zojuist gedaan en je kan er weer uit drinken
Hoezo?quote:Op zondag 3 april 2011 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat die TT met een beetje verbeelding op iedere vrouw van toepassing zou kunnen zijn
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 3 april 2011 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder een antwoord van je moeder krijgt op die vraag dan van ons...
omdat ze van je houdt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
quote:Op zondag 3 april 2011 16:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
omdat ze van je houdt?Ik hou ook van haar maar om elkaar nou om de 3 dagen, of soms zelfs om de dag te spreken, vind ik wel wat veel. Ik ben niet voor niets het huis uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katten houden niet van koffiedras, peper en citroengeur maar om dat nu allemaal in je tuin te gooien.quote:Op zondag 3 april 2011 16:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoi![]()
Die TT, zou zomaar op mij van toepassing kunnen zijn (klit en zo
)
Kan er wel een apart topic aan wagen, zijn er ook zat van mbt mijn vraag maar daar Cat hier vaker zit: Cat, hellup, ik ben geen kattenmens maar wil never nooit ooit een kat zeer doen maar er is een nieuwe schijtfabriek en weet niet van wie die is maar die graaft heel mijn tuin aan barrels (en die strontmaar elke ochtend weer ..........
Waag via deze weg even een hulpvraag aan Cat die vast wel de gezegende en diervriendelijke oplossing heeft, hoop ik, anders wordt het een luchtbuks (garpje)
als Lot buiten zit durft die lafaard niks maar owé als de kust veilig is.
niks helpt behalve rattengif en dat gaat me ietsjes te ver![]()
Mijn hub de hele nacht buiten laten zitten is ook zielig
Haha ja het andere oog ook gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 16:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Yep, gezien oognip en complimenten, zeer mooi oog, heb je het andere oog ook gedaan
Houd jullie moeders maar in ere, de mijne was niet zo moeder/dochter.
Je hebt wel een heel mooi oog (andere niet gezien dus) met helemaal zonder rimpels en zo dus die close-up wekte een gevoel van jaloezie bij me op, mijn oogjes zijn nl iets ouder dan die jouwequote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ja het andere oog ook gedaan
Ik doe dat ook met mijn moedermaar mijn moeder was vroeger ook niet zo leuk voor me.
HEUJ!quote:Op zondag 3 april 2011 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Cat, da's zeker stress.
Wraps met kruidenkaas, zalm en wat blaadjes sla is heul snel klaar en hoeft niet warm....en is superlekker![]()
Gevulde eieren.
Stokbrood in stukjes laten snijden en allemaal dingetjes voor erop.
Mini-knakworstjes.
Paar blikken ragout.
Ik denk dat mijn oog er over 30 jaar er ook wel anders uit zal zienquote:Op zondag 3 april 2011 16:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel mooi oog (andere niet gezien dus) met helemaal zonder rimpels en zo dus die close-up wekte een gevoel van jaloezie bij me op, mijn oogjes zijn nl iets ouder dan die jouwe
Ja, als je het maar afdekt en regelmatig ff roert onder het verwarmenquote:Op zondag 3 april 2011 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEUJ!
Mini knakworstjes en ragout, kan dat in de magnetron?
JA!quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Tombo, Cat... willen jullie een sterretjes schaap (meisje)?
Je bent mn held!quote:Op zondag 3 april 2011 16:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze staat er! Met de groeten van Joan Bakker
Nee, helaas nietquote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef tombolafan het volgende:
Je bent mn held!
Heb je al een sneezy sheep in je stal?
quote:Op zondag 3 april 2011 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Cat, da's zeker stress.
Wraps met kruidenkaas, zalm en wat blaadjes sla is heul snel klaar en hoeft niet warm....en is superlekker![]()
Gevulde eieren.
Stokbrood in stukjes laten snijden en allemaal dingetjes voor erop.
Mini-knakworstjes.
Paar blikken ragout.
quote:Op zondag 3 april 2011 16:34 schreef tombolafan het volgende:
Cat: Die pastaschotel komt er niet meer dus? Of dat nog wel?
Sowieso:
• Gehaktballetjes braden, in magnetron opwarmen
• Wraps; tortilla insmeren met guacemole en dan plakjes gerookte kipfilet erop (eventuee nog sla) cocktailprikkers erin en snijden
• Wraps: tortilla insmeren met knoflook/kruiden kaas en dan zalm erop (eventueel nog sla) cocktailprikkers erin en snijden
• Veel al afgebakken brood en smeersels
quote:Op zondag 3 april 2011 16:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Cat, weet niet wat je in huis hebt maar snel eieren hardkoken en een eiersalade in elkaar frummelen, salami met augurk, hamrolletjes met blik-asperge erin gerold, komkommerschijven met tomaatschijven en beetje dressing, kaas(plakjes) in stukjes aan een spies met olijven, augurk, zilveruitjes en nog wat zooi uit de koel-voorraadkast. En voor de rest wat de rest ook al zei, afhankelijk van je vboorraad en anders even buren lief aankijken mbt hun voorraad
Anders: pizza bestellen ?![]()
Rot overigens, die opname
Kan ze alles bijhoudenquote:Op zondag 3 april 2011 16:39 schreef Rewimo het volgende:
Cat: pastasalade? Pasta, tonijn, kappertjes, mais, aanmaken, klaar. Koud serveren dus hoef je later niks meer aan te doen. Variaties met en zonder vlees ook mogelijk.
Schaap, wat voor schaap?quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Tombo, Cat... willen jullie een sterretjes schaap (meisje)?
Mooi kut, maar je gaat het vast redden! Jumbo heeft heerlijke kant en klaar hapjesquote:Op zondag 3 april 2011 16:39 schreef Cat22 het volgende:
Vooralsnog ga ik ervan uit dat de pasta niet doorgaat, kreeg alleen een sms dat ze is opgenomen en weet niet in hoeverre collega verder in staat is vanavond nog met me te overleggen. Ik ga uit van niet, dan valt het altijd mee.
Boodschappen doen kan ik morgen nog prima doen, het is meer de time management wat ik in de gaten moet houden. Goede tips tot dusver!![]()
Elies, ik hou me aanbevolen voor een sterrenschaap!![]()
Nu echt weg!
quote:Op zondag 3 april 2011 16:40 schreef ElisaB het volgende:
En nu maar hopen dat het wel een sterretjes-meisje is geworden, want vanmorgen had ik ook al een misbakseltje
Is dat koud ook lekker?quote:Op zondag 3 april 2011 16:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Cat, pannenkoekspul in huis en iets van fruit, uit blik? Snel pannenkoeken bakken, zooi fruit erop, oprollen, in schijfjes snijden en hóppa. Weer wat ter vulling.
quote:Op zondag 3 april 2011 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat koud ook lekker?Ik kan daar niet bakken en ik moet 20 man in één keer voeden.
Onder de kerstboomquote:Op zondag 3 april 2011 16:41 schreef tombolafan het volgende:
Kijk eens onder je kerstboom?
Heb er laatst wel een paar uitgedeeld, misschien aan jou? Sowieso aan je beeb volgens mij
Ik kan er nog een kopen voor je hoor, laat maar weten of je hem al hebt
Jah, de sneezy sheep was een kerstcadeauquote:Op zondag 3 april 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onder de kerstboomNee, dat moet je andere liefje zijn geweest
Ze hebben het over farmvillequote:Op zondag 3 april 2011 16:46 schreef Rewimo het volgende:
Leg dat schaap eens uit aub, ik heb een schapenfan in huis
Ja, dat is koud erg lekker. ga er van uit dat alles in pricipe warm bereid is ook koud is ook lekker is,quote:Op zondag 3 april 2011 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat koud ook lekker?Ik kan daar niet bakken en ik moet 20 man in één keer voeden. En fruit snijden is a hellofajob, al zou ik dat wel als toet willen doen. Met mini tompouches en slagroomsoesjes (yay Aldi!)
Ow nee, die is wegquote:Op zondag 3 april 2011 16:45 schreef tombolafan het volgende:
Jah, de sneezy sheep was een kerstcadeau
Staat je kerstboom wel nog? Dan leg ik er zo eentje onder
Aha, vandaar dat ik het niet snapquote:
quote:
Niet te ingewikkeld maken hoor; het komt wel een keer goedquote:
Best aardig in de buurt (als je in Noord-Limburg zou wonen)quote:Op zondag 3 april 2011 16:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ws domste vraag ooit maar Cat, waar woon je, anders kom ik wel keeteren
Kinderachtig hoor LKquote:Op zondag 3 april 2011 16:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Was het dichterbij dan zou ik wel een originele limburgse koude schotel in elkaar klunen, kost me slechts een dagje of twee werk voor 20 man maar om dat nou dan heulemaal naar Limburg te moeten sjezen, dat nou net niet.
In de historie zie ik niet staan dat ze verwijderd is? Is ze wel in de wiki toegevoegd?quote:Op zondag 3 april 2011 17:01 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand waarom Mama_mia uit de OP is verwijderd?
Wie?quote:Op zondag 3 april 2011 17:01 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand waarom Mama_mia uit de OP is verwijderd?
Oh dat weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 3 april 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In de historie zie ik niet staan dat ze verwijderd is? Is ze wel in de wiki toegevoegd?
Dat weet ik eigenlijk niet, misschien alleen toen aan de OP. Ik heb haar iig nu wel toegevoegd aan de wiki.quote:Op zondag 3 april 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In de historie zie ik niet staan dat ze verwijderd is? Is ze wel in de wiki toegevoegd?
Niet lullig bedoeld ofzo, maar ze is hier de laatste tijd niet echt meer geweest toch?quote:Op zondag 3 april 2011 17:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, misschien alleen toen aan de OP. Ik heb haar iig nu wel toegevoegd aan de wiki.
Jij bent een kloon van Mama_Mia?quote:
slome:quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
En je kan toch gewoon de historie van die wiki bekijken, zie je iedere punt en/of komma die ooit toegevoegd of verwijderd is
quote:Op zondag 3 april 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk wel een keer, want zo is mamma_mia er dus uitgevallenquote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
Bovendien wordt die OP nooit vanuit de Wiki bijgewerkt als iedereen altijd de 'open nieuw deel' knop gebruikt
Maar de laatste tijd niet toch?quote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Iemand die hier vaker heeft mee gedaan en het is toevallig mijn buurvrouw.
Ik stel voor dat je even bij je buurvrouw langs gaat en vraagt of ze ooit in de Wiki stond? Toevallig!quote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Iemand die hier vaker heeft mee gedaan en het is toevallig mijn buurvrouw.
Ze is hier de laatste tijd inderdaad niet meer geweest maar ze stond ooit in de OP en nu niet meer dus ik dacht ik zet haar terug. Ze is van plan om wel weer terug te komen maar momenteel heeft ze het erg druk dus weinig gepost.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzo, maar ze is hier de laatste tijd niet echt meer geweest toch?Waarom dan toevoegen?
Ze heeft er wel in gestaanquote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je even bij je buurvrouw langs gaat en vraagt of ze ooit in de Wiki stond? Toevallig!
Verworven rechtenquote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze is hier de laatste tijd inderdaad niet meer geweest maar ze stond ooit in de OP en nu niet meer dus ik dacht ik zet haar terug. Ze is van plan om wel weer terug te komen maar momenteel heeft ze het erg druk dus weinig gepost.
Waarom staan sommigen dan nog in de OP als ze hier al maanden niet gepost hebben?
quote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je even bij je buurvrouw langs gaat en vraagt of ze ooit in de Wiki stond? Toevallig!
Rustig maar, als we iedereen in de OP moeten zetten die er ooit in stond wordt het volquote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze is hier de laatste tijd inderdaad niet meer geweest maar ze stond ooit in de OP en nu niet meer dus ik dacht ik zet haar terug. Ze is van plan om wel weer terug te komen maar momenteel heeft ze het erg druk dus weinig gepost.
Waarom staan sommigen dan nog in de OP als ze hier al maanden niet gepost hebben?
Halp halp halp!quote:
Dat ookquote:Op zondag 3 april 2011 17:22 schreef Goodbye het volgende:
Als ze graag weer in de wiki/OP wil, komt ze vanzelf wel langs, toch?
Niet zo haaaaard!quote:
Hoezo is het nou weer een 'probleem'? Ik heb het geen probleem genoemd, ik vroeg me alleen af waarom ze er uit is gehaald.quote:Op zondag 3 april 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rustig maar, als we iedereen in de OP moeten zetten die er ooit in stond wordt het vol
Ik heb laatst de OP bijgewerkt met de plaatjes, en vrijwel iedereen erin heeft onlangs nog gepost.
Ik vroeg het me puur af, kennelijk is het bijna 50 topics geen probleem geweest en nu ineens wel?
Ik heb de hele wiki nagespeurd, echt!quote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Het is allemaal niet zo moeilijk met de OP.
Ik heb volgens mij Mama Mia zelf ooit toegevoegd in de wiki, maar wellicht heeft er ergens iemand een oudere OP gekopieerd in het nieuwe deel. Zo is ze er misschien weer uit gevallen.
Geen kwade opzet in elk geval. Met dat nieuwe 'open nieuwe deel' knopje gebruik je niet de wiki maar de bestaande. Gaat wel vaker fout.
Als ze weer in de OP wil komt ze er gewoon weer in
Kennelijkquote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer een 'probleem'? Ik heb het geen probleem genoemd, ik vroeg me alleen af waarom ze er uit is gehaald.
Gaan we nu echt overal een rel van maken?
Ik ben tegenquote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Als ze weer in de OP wil komt ze er gewoon weer in
23 topics maarquote:Op zondag 3 april 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rustig maar, als we iedereen in de OP moeten zetten die er ooit in stond wordt het vol
Ik heb laatst de OP bijgewerkt met de plaatjes, en vrijwel iedereen erin heeft onlangs nog gepost.
Ik vroeg het me puur af, kennelijk is het bijna 50 topics geen probleem geweest en nu ineens wel?
Lieve schat, dit is toch helemaal geen rel?quote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer een 'probleem'? Ik heb het geen probleem genoemd, ik vroeg me alleen af waarom ze er uit is gehaald.
Gaan we nu echt overal een rel van maken?
Ja, dat wilde ik net zeggenquote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ze heeft nooit in de wiki gestaan, kijk de geschiedenis maar, sowieso is de laatste edit van Greys in de Wiki van 27 januari 2010
Dus ik denk dat ze aan de OP is toegevoegd, niet aan de wiki, en iemand toen een keer de wiki er in heeft gekopieerd.
Opgelost, slotje
En kap eens met die '' PI Greys
Nou, ik wil een rel over mijquote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lieve schat, dit is toch helemaal geen rel?
Dus jij hebt gewoon verzaakt MM in de OP te zettenquote:Op zondag 3 april 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
Oh, misschien heb ik dan de wiki ooit aangepast dat Mamma Mia er bij zou komen en ben ik toen vergeten op opslaan te drukken dan![]()
Anyway, we gaan je er zo weer bij zetten!
Even eten
Dat ja!quote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
Moet je nu alles met kusjes en hartjes zeggen omdat het anders als rel gezien wordt?
Nee tuurlijk niet maar ik voelde me nogal aangevallen door de manier waarop alles gezegd werd.quote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
Moet je nu alles met kusjes en hartjes zeggen omdat het anders als rel gezien wordt?
Heuj, niet twijfelen aan mijn zoek-skilss he!quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
23 topics maarjullie zijn echt te snel
Hoeft nietquote:Op zondag 3 april 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar ik voelde me nogal aangevallen door de manier waarop alles gezegd werd.
Dankuuuuuuuuuuuuquote:En mm heb ik al toegevoegd
Je moet wel een beetje tegen een geintje kunnen. Dat wordt over een weer gedaan in de SC, heus niet alleen tegen jouquote:Op zondag 3 april 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar ik voelde me nogal aangevallen door de manier waarop alles gezegd werd.
En mm heb ik al toegevoegd
Maar ik heb nog in 1250 gepostquote:Op zondag 3 april 2011 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, niet twijfelen aan mijn zoek-skilss he!![]()
1227 stond je er voor het laatst in, en dit is 1273, dus vooruit, 46
Als iedereen dat nou deed hadden we deze rel nietquote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef tombolafan het volgende:
Envoor jou dat je vaak braaf erbij zet wat je hebt gewijzigd
Misschien kun je iets zeggen waardoor een nieuwe rel ontstaat? als je dat graag wil.quote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar ik heb nog in 1250 gepost
En verdorie, zijn we nu al uitgereld?![]()
JF lees dan ff ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
En mm heb ik al toegevoegd
quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzo, maar ze is hier de laatste tijd niet echt meer geweest toch?Waarom dan toevoegen?
Ja, maar ik had het over de OP dusquote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar ik heb nog in 1250 gepost
En verdorie, zijn we nu al uitgereld?![]()
Steeds een komma ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als iedereen dat nou deed hadden we deze rel niet![]()
Wat heeft Multiply er mee gedaan eigenlijk, ik zie geen verschil maar die heeft 20 wijzigingen gedaan ofzo
ik geloof dat ik maar braaf blijf vandaag anders word ik zo weer uit de OP geschoptquote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien kun je iets zeggen waardoor een nieuwe rel ontstaat? als je dat graag wil.
Goed plan!quote:
Ja dan ga ik slaanquote:Op zondag 3 april 2011 17:34 schreef tombolafan het volgende:
Als ik de lapo pak en niet de wiki-op gebruik maar die uit dit topic, komt er dan een rel?
Dan ga ik huntenquote:
Ik jou ookquote:
Krijg je een ban?quote:Op zondag 3 april 2011 17:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik kan straks toch zes weken niet posten waarschijnlijk
Ja omdat ik jou ga slaan omdat je de lapo hebtquote:
Dan kun je toch gewoon met je neus typen?quote:Op zondag 3 april 2011 17:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja omdat ik jou ga slaan omdat je de lapo hebt
Nee ik krijg een polsoperatie dinsdag
quote:Op zondag 3 april 2011 17:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja omdat ik jou ga slaan omdat je de lapo hebt
quote:Nee ik krijg een polsoperatie dinsdag
Oh, niet dusquote:
Maar wel stoer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou je haaks meid en doe niks wat niet mag, zet je |MM aan het werk en ga met je pootje omhoog of zo.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Kom op, je hebt er nog geen 24 uur op zittenquote:Op zondag 3 april 2011 17:57 schreef Oognip het volgende:
Ik ga eten
Geen frikandel vandaagmaar een kaassoufle
Haha ik heb het ook nog niet moeilijk hoorquote:Op zondag 3 april 2011 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom op, je hebt er nog geen 24 uur op zitten
Ik ben al heel lang wakker, had even wat non-online-issuesquote:Op zondag 3 april 2011 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben er klaar mee![]()
Nu nog ff een lasagna de oven in gooien en meer doe ik vandaag ook niet![]()
Ik zag dat Greys ook wakker is inmiddels?
Eet je ook vleesvervangers? Dat maakt het meestal iets makkelijker omdat je dan minder het gevoel hebt dat er iets 'mist' op je bordquote:Op zondag 3 april 2011 18:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ik heb het ook nog niet moeilijk hoormaar het is wel wennen; een kaassoufflé ipv frikandel na heel wat jaren
Valess is ook smerig, er is één merk en die vind ik gewoon lekker. Maar dit is dan ook vooral voor de beginner die er moeite mee heeft, dat werkt nogal eens bij zulke mensen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is toch wel zo vies, vleesvervangers. Als je vegetarier wordt dan kan je zoveel prima dingen eten. Ik als non-vegetarier eet weleens dingen zoals Valess ofzo, das ook gewoon een heel 'nieuw' / 'ander' product. Maar van die plantaardige meuk die dan als vlees moet smaken
Hoezo? Je hebt je linkerpols toch?quote:Op zondag 3 april 2011 17:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik kan straks toch zes weken niet posten waarschijnlijk
Ik was ook 11 of 12, dus houd je hart maar vast!quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef ElisaB het volgende:
Ons miniatuurtje besloot op 10-jarige leeftijd met vlees te stoppen. En ze houdt het nog steeds vol
Oh nee hoor, Tofu eet ik sowieso weleens. Maar gewoon echt dingen die dan door moeten voor gehakt of een hambuger. Ik kan het ook niet snappen, als je geen vlees eet waarom zou je dan wel iets eten wat er uit ziet en smaakt als vleesquote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ze hebben zoveel vleesvervangers nu die echt wel te eten zijnMaar iedereen blijft zaniken dat het smerig is omdat ze één keer een tofublokje hebben gegeten.
Ze wordt over twee maanden al 13, dus het zal wel een blijvertje zijn in de clubquote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was ook 11 of 12, dus houd je hart maar vast!
Die is al helemaal verkloot door operaties helaasquote:Op zondag 3 april 2011 18:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt je linkerpols toch?daarmee muizen en typen. Gaat ietwat langzamer maar wil wel
Ik vind mijn vervangers niet naar vlees smaken, hoor. En waarom zou het niet naar vlees mogen smaken?quote:Op zondag 3 april 2011 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, Tofu eet ik sowieso weleens. Maar gewoon echt dingen die dan door moeten voor gehakt of een hambuger. Ik kan het ook niet snappen, als je geen vlees eet waarom zou je dan wel iets eten wat er uit ziet en smaakt als vlees
quote:Op zondag 3 april 2011 18:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze wordt over twee maanden al 13, dus het zal wel een blijvertje zijn in de club
Je vindt een vleesvervanger niet naar vlees smaken? Terwijl ze die dingen aanprijzen dat het qua smaak en aanblik op vlees lijkt?quote:Op zondag 3 april 2011 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind mijn vervangers niet naar vlees smaken, hoor. En waarom zou het niet naar vlees mogen smaken?
Omdat er geen dieren voor worden dood gemaakt?quote:Op zondag 3 april 2011 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, Tofu eet ik sowieso weleens. Maar gewoon echt dingen die dan door moeten voor gehakt of een hambuger. Ik kan het ook niet snappen, als je geen vlees eet waarom zou je dan wel iets eten wat er uit ziet en smaakt als vlees
Ik wil gewoon mijn vlees niet opgevenquote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ze hebben zoveel vleesvervangers nu die echt wel te eten zijnMaar iedereen blijft zaniken dat het smerig is omdat ze één keer een tofublokje hebben gegeten.
Ik ook nietquote:
Damnz, verkloot als in "doet niet meer goed" wat heb je aan je polsen eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2011 18:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Die is al helemaal verkloot door operaties helaas
Mijn favoriet is toevallig een burger, maar hamburgers heb ik altijd smerig gevonden dus nee, dat smaakt daar niet naar. Het maakt mij niets uit of ze er een burger of een potlood van maken, het gaat mij erom dat ik het lekker vind en dat wat toevoegt aan mijn dieet.quote:Op zondag 3 april 2011 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vindt een vleesvervanger niet naar vlees smaken? Terwijl ze die dingen aanprijzen dat het qua smaak en aanblik op vlees lijkt?
Natuurlijk mag het en moet iedereen dat zelluf wetuh, maar ik vind het gewoon apart. Zeker aangezien er gewoon zoveel andere (imho lekkerdere) alternatieven zijn die niet hopeloos op vlees willen lijken qua uiterlijke en smaak
Donderdag nog durum donner gehad. Arm kalfquote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
Vrijdagavond nog lekker gegourmet, arme kip, koe en varken
Moet je ook vooral niet latenquote:Op zondag 3 april 2011 18:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn favoriet is toevallig een burger, maar hamburgers heb ik altijd smerig gevonden dus nee, dat smaakt daar niet naar. Het maakt mij niets uit of ze er een burger of een potlood van maken, het gaat mij erom dat ik het lekker vind en dat wat toevoegt aan mijn dieet.
Je ziet ook wel vegetarische frikandellen in de supermarkt, nou en
Wat moeten ze er dan van maken?
Ik was sowieso niet al een grote vleeseter, maar kipfilet vond ik altijd wel lekker. Als ik dan iets tegenkom wat naar kipfilet smaakt, waarom niet?!
Ik heb daar geen probleem mee, mensen schijnen wel een probleem met mij te hebben. Je kan er niets over zeggen of alles wordt uit de kast getrokkenquote:
Maar waarom mag het niet op vlees lijken en niet naar vlees smaken? Ik ben serieus benieuwd.quote:
losse banden, veel ganglions, linkerpols is uiteindelijk de proximal row van de botjes eruitgehaald, dus ik kan m niet ver buigen, mag maar 500 gr dragen etc. Best wel verkloot dus ja.quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damnz, verkloot als in "doet niet meer goed" wat heb je aan je polsen eigenlijk?
Daarom is het voor mensen die er nog wat moeite mee hebben dus makkelijker om er zo'n vervanger bij te hebben, dan heb je niet het idee dat het niet compleet is. Dat was alles wat ik probeerde te zeggenquote:Op zondag 3 april 2011 18:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Donderdag nog durum donner gehad. Arm kalf
Ik heb zelfs liever 2 stukjes vlees bij mijn eten dan 1. Ik had vorige week geen vlees meer en toen was ik chagarijnig want mijn maaltijd wad imho niet compleet.
Vleeschlekker op de bbq
Echt? Waar hebben mensen een probleem mee met jou dan?quote:Op zondag 3 april 2011 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb daar geen probleem mee, mensen schijnen wel een probleem met mij te hebben. Je kan er niets over zeggen of alles wordt uit de kast getrokken. Van mij mag je gewoon een frikandel eten hoor, to each their own.
Ik heb geen probleem ermee hoor dat jij geen vlees eet. Moet je lekker zelf weten. Datgeen wat jij niet eet, eet ik wel extraquote:Op zondag 3 april 2011 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb daar geen probleem mee, mensen schijnen wel een probleem met mij te hebben. Je kan er niets over zeggen of alles wordt uit de kast getrokken. Van mij mag je gewoon een frikandel eten hoor, to each their own.
Ik denk dat het wel mag maar dat ie de logica niet zietquote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar waarom mag het niet op vlees lijken en niet naar vlees smaken? Ik ben serieus benieuwd.
Ja, nou, dat kan. Als zij dat willen eten is dat toch prima?quote:Op zondag 3 april 2011 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom is het voor mensen die er nog wat moeite mee hebben dus makkelijker om er zo'n vervanger bij te hebben, dan heb je niet het idee dat het niet compleet is. Dat was alles wat ik probeerde te zeggen
Dat is ook echt onzin inderdaadquote:Op zondag 3 april 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Waar hebben mensen een probleem mee met jou dan?
Gaan ze je dan proberen over te halen toch vlees te eten ofzo?
Wat Greys zegt; natuurlijk mag dat!quote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar waarom mag het niet op vlees lijken en niet naar vlees smaken? Ik ben serieus benieuwd.
Idd, maar Hara is nou niet het prototype schreeuwer naar vleeseters, in tegendeelquote:Op zondag 3 april 2011 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is ook echt onzin inderdaadlaat iedereen lekker zelf kiezen. Ik kan me sommige dingen dus niet zo goed voorstellen, maar iedereen is toch vrij in die keuze en dat is toch gewoon te respecteren. Beide kanten op, want ik denk dat er toch wel meer vegetariers zijn die moord en brand schreeuwen over vleeseters dan andersom
Behalve als je (sommig) vlees echt lekker vindt en het alleen niet eet omdat er dieren voor geslacht worden. Als dát je reden is, is het best logisch om iets te eten dat er op lijkt en zo smaakt, toch?quote:Op zondag 3 april 2011 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat Greys zegt; natuurlijk mag dat!
Persoonlijk zie IK er de logica niet zo van en zou ik zoiets hebben dat als je geen vlees meer eet je dan ook gewoon écht iets anders gaat eten. Niet iets wat heel hard zn best doet om op vlees te lijken.
Damn, voor altijd dus...? Dat is echt vet kut.quote:Op zondag 3 april 2011 18:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
losse banden, veel ganglions, linkerpols is uiteindelijk de proximal row van de botjes eruitgehaald, dus ik kan m niet ver buigen, mag maar 500 gr dragen etc. Best wel verkloot dus ja.
En voedsel is bestelddurum doner en tonijnsalade, yum
Ik eet trouwens (en noem me hypocriet ofzo maar, dat deed MM ookquote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve als je (sommig) vlees echt lekker vindt en het alleen niet eet omdat er dieren voor geslacht worden. Als dát je reden is, is het best logisch om iets te eten dat er op lijkt en zo smaakt, toch?
Dat kloptquote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve als je (sommig) vlees echt lekker vindt en het alleen niet eet omdat er dieren voor geslacht worden. Als dát je reden is, is het best logisch om iets te eten dat er op lijkt en zo smaakt, toch?
Yup voor altijd. En daarnaast heb ik reuma, dus sex is sowieso ingewikkeldquote:Op zondag 3 april 2011 18:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn, voor altijd dus...? Dat is echt vet kut.
Er komt gelijk een vraag bij me op over sex
Durum donnermet kalf? Lam? Kip?
Dus je vriend rukken / vriendin vingeren is ook teveel?quote:Op zondag 3 april 2011 18:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Yup voor altijd. En daarnaast heb ik reuma, dus sex is sowieso ingewikkeld
Maar hopelijk helpt de zenuw weghalen genoeg, al is er het risico dat als ik teveel doe, ik die ganglions weer krijg >< en teveel is bij mij al op 1 dag koken, douchen, en aan scriptie werken.
Gewone doner, normaal neem ik kip maar dat hadden ze hier nieten ik heb geen auto om ergens heen te rijden atm
Ach, het is wellicht wat onlogisch voor anderen, maar het is gewoon je vrije keuzequote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet trouwens (en noem me hypocriet ofzo maar, dat deed MM ook) geen paard. Of konijn. Dat is sneu. Waarom weet ik niet.
Ja inderdaad. Mijn schoonouders zijn vegetarisch en eten ook wel veel vleesvervangers en dan van het ah huismerk, die zijn echt goed te eten vind ik.quote:Op zondag 3 april 2011 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
Vriendquote:Op zondag 3 april 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je vriend rukken / vriendin vingeren is ook teveel?
Gebruik je nog wat voor reuma? De remicade en humira die ik voor crohn gebruikte / gebruik blijkt ook voor reuma te zijn.
Heel goed dat je gegaan bent!quote:Op zondag 3 april 2011 18:38 schreef Qwea het volgende:
Ik zeg net tegen MM : ik ben dankbaar dat ze me gisteren op de seh hebben geholpen. Ik heb niet zo asociaal veel pijn meer als gisteren. Het doet nog wel pijn, maar nu helpen die pijnstillers tenminste grotendeels.
Oi, idd. Iemand die ik ken heeft die fibromyalgie ook. En daar is dus nog in principe niks voor? Mooi kut danquote:Op zondag 3 april 2011 18:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Vrienden die heb ik niet. Maar yup dat zou niet gaan
of hij moet heel snel klaar zijn
Ik gebruik amitriptyline, maar dit werkt niet heel goed, tegen mijn vorm van reuma (fibromyalgie) schijnt niet zoveel te helpen helaas
Naja, ik weet niet waarom ik het niet eet eigenlijkquote:Op zondag 3 april 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, het is wellicht wat onlogisch voor anderen, maar het is gewoon je vrije keuze
Ik zou er geen 2 minuten van wakker liggen.
Ik heb vroeger ook een hele tijd geen paard willen eten, toen ik nog echt zo'n Tina paardenmeisje was (en er zelf eentje had). No wayyyyyyy dat ik paardenworst zou eten als kind. Dat het eigenlijk onlogisch is, achEn wellicht heb ik het regelmatig gegeten zonder dat ik het wist
In amerika wordt Lyrica als medicijn aangeprezen voor fibromyalgie, maar daar mag je niet mee autorijden volgens mij, en ik ben echt heel erg afhankelijk van mijn auto. Amitriptyline helpt een beetje, maar in te hoge dosis mag je daar ook niet mee rijden. Heb een tijd tramadol geslikt maar daar werd ik alleen misselijk van, en allerlei andere meds hielpen ook niet.quote:Op zondag 3 april 2011 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oi, idd. Iemand die ik ken heeft die fibromyalgie ook. En daar is dus nog in principe niks voor? Mooi kut dan
quote:
Ben je straks verslaafd aan de wietquote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
In amerika wordt Lyrica als medicijn aangeprezen voor fibromyalgie, maar daar mag je niet mee autorijden volgens mij, en ik ben echt heel erg afhankelijk van mijn auto. Amitriptyline helpt een beetje, maar in te hoge dosis mag je daar ook niet mee rijden. Heb een tijd tramadol geslikt maar daar werd ik alleen misselijk van, en allerlei andere meds hielpen ook niet.
Wiet schijnt te helpen maar wordt nog niet vergoed
Mediwiet is minder verslavend en kan als thee enzo. Alhoewel mijn dokter had van ga het maar gewoon roken, als het niet vergoed wordt is dat goedkoperquote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben je straks verslaafd aan de wietis amitriptilyne geen anti depressiva van oorsprong? Mijn moeder heeft het een poos geslikt. Tramadol wordt je idd misselijk van en mag je ook niet mee auto rijden de eerste 1.5e week.
Heb je wiet wel eens geprobeert? En iemand in het crohn topic rookt het voor zijn crohn. Geloof dat hij het wel vergoed krijgt....
Waarom helaas?quote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef Ml-etje het volgende:
vegetariërs
![]()
Begin er maar niet aan helaas.
Als het echt een heel project was en als je nog adviezen nodig zou hebben zou het (volgens mij) beter in K&W kunnen, maar als je gewoon je resultaten van je mooie tuin wilt showen zou ik het zelf in F&F doenquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Maes het volgende:
Vraag ik het hier maar even
Ik wil mijn tuinverbouwing laten zien waar zal ik een topic openen? In K&W of in F&F?
We (de mannen) zijn nog bezigquote:Op zondag 3 april 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het echt een heel project was en als je nog adviezen nodig zou hebben zou het (volgens mij) beter in K&W kunnen, maar als je gewoon je resultaten van je mooie tuin wilt showen zou ik het zelf in F&F doen
Wat vind jij, Ml-etje?
Ik heb hier ook nog zaldiar liggen. Ik vind los pcm erbij slikken fijner voor mijn maagquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mediwiet is minder verslavend en kan als thee enzo. Alhoewel mijn dokter had van ga het maar gewoon roken, als het niet vergoed wordt is dat goedkoper
Amitriptyline is inderdaad anti depressivum, daar heb ik het in eerste instantie ook voor geslikt (voordat ik wist dat ik fibro had), ben ik toen mee gestopt omdat het niet meer nodig was en toen had ik fokking veel pijn ineens
Ik krijg straks na de operatie Zaldiar, dat is een tramadol/paracetamol combi, dus heb gelijk maar een anti-misselijkheidsmiddel gevraagd, want vorige keer was ik echt drie weken compleet ziek ervanal moest ik toen ook al na 1 dag mijn pols gaan buigen
echt niet tof
![]()
Ja, het wordt voor sommige dingen wel vergoed, maar niet voor fibro, want dat wordt nog steeds ook door veel mensen niet erkend
Kikkerbillen en duif trekt me sowieso niet zoquote:Op zondag 3 april 2011 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik eet geen dieren waar je er in je eentje meer dan 1 voor nodig hebt om een beetje fatsoenlijk wat gehad te hebben. Dus geen kikkerbillen, duif en kwartels voor mij
Waarom dan?quote:
Mij ook niet. Verder eten wij weinig vlees en als we dan vlees eten, bij voorkeur iets waar over nagedacht is (van de Groene Weg slager bijvoorbeeld, hoewel dat er ook nog wel eens bij inschiet)quote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Kikkerbillen en duif trekt me sowieso niet zo
Ik zou het lekker in F&F doen!quote:
Op de middelbare school kreeg ik kookles en er stond fazant op de menuquote:
Daar is eerder discussie over geweest en ik vind het prima hoor; wees welkomquote:Op zondag 3 april 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Elies zeg jij eens, een 'kijk hoe mooi mijn tuin wordt/is geworden' topic kan toch prima in F&F?
Kant en klare lasagna met iets gehaktachtigs erin jaquote:
Je raadt nooit wie ik net op MSN hadquote:
Nou?quote:Op zondag 3 april 2011 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je raadt nooit wie ik net op MSN had
Nee, ga maar eerst je Ingetje doenquote:
Nee, nu ben ik nieuwsgierigquote:
Dit dusquote:Op zondag 3 april 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het lekker in F&F doen!
Mocht je dan nog adviezen nodig hebben over tegelen, afzettingen enzo kunnen we hem dan altijd nog naar K&W doen als je niet genoeg reacties krijgt
Maar maes bestraat hem toch ook enzo? Jij wil hem gewoon in f&fquote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan?![]()
Er is hier toch ook een 'het grote balkon' topic in F&F enzo?
Als het zou gebeuren bij mij dan heeft ze in dit geval gelijkquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
Kijk je uit Tombo, dat er in bv een theaterfoyer niet een keer een hysterisch wicht in je nek springt?
Echt niet, maar wij vinden dat niet erg, dus Maes is méér dan welkomquote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
Dit dusBloemen en planten horen echt in F&F, tegelen en timmeren in K&W.
Heb een enorm lage HB dus alles wat enigszins zoden aan de dijk zet moet ik netjes blijven etenquote:
Ik zie het zo voor me ook. En ook jouw blikquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
Kijk je uit Tombo, dat er in bv een theaterfoyer niet een keer een hysterisch wicht in je nek springt?
Dan moet het in KPDquote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt niet, maar wij vinden dat niet erg, dus Maes is méér dan welkom
En ze post ook haar tetten in de tuin, en die hebben jullie dan lekker niet
Hoezo niet? Flora is tot F&F?quote:Op zondag 3 april 2011 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt niet, maar wij vinden dat niet erg, dus Maes is méér dan welkom
En ze post ook haar tetten in de tuin, en die hebben jullie dan lekker niet
Omdat een tuin een essentieel deel uitmaakt van de uitstraling van de woningquote:
Er ging laatst nog een tuintopic van K&W naar F&F omdat plantenquote:Op zondag 3 april 2011 19:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat een tuin een essentieel deel uitmaakt van de uitstraling van de woning
quote:Op zondag 3 april 2011 19:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat een tuin een essentieel deel uitmaakt van de uitstraling van de woning
Psies. Maar ze moeten het zelf weten hoor, daat is K&Wquote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
Er ging laatst nog een tuintopic van K&W naar F&F omdat planten
Nee een stukje van die heeeerlijk geurende appeltaart graagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat lichtelijk laat... ik herhaal... da's lichtelijk laat.quote:Op zondag 3 april 2011 19:16 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga de TT aanpassen naar Met je tetten in de tuin ik herhaal ik ga de TT aanpassen naar met je tetten in de tuin
Als reactie daarop maakt Tombo gewoon geen nieuwequote:Op zondag 3 april 2011 19:16 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga de TT aanpassen naar Met je tetten in de tuin ik herhaal ik ga de TT aanpassen naar met je tetten in de tuin
Dat was natuurlijk een vooraankondiging voor het nieuwe deel ik herhaal dat dat natuurlijk de vooraankondiging wasquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
Dat lichtelijk laat... ik herhaal... da's lichtelijk laat.
Jij had dan ook de lapoquote:Op zondag 3 april 2011 19:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als reactie daarop maakt Tombo gewoon geen nieuwe
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 3 april 2011 19:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een vooraankondiging voor het nieuwe deel ik herhaal dat dat natuurlijk de vooraankondiging was
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |