Ja, Elies vast ookquote:
Hou ik rekening met je, is het nog niet goed!quote:Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
schoon! En muis, ik had er een c van gemaakt in de TT. Valt me tegen van je
Bite me.quote:Op zondag 3 april 2011 15:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hou ik rekening met je, is het nog niet goed!
Wat was er precies? Gbee en ik zijn beiden te moelui om terug te zoeken.quote:Op zondag 3 april 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd wat voor tering put lucht er over 2 weken van mijn poot afkomt
Niks, hij zit toch in het gipsquote:Op zondag 3 april 2011 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat was er precies? Gbee en ik zijn beiden te moelui om terug te zoeken.
Ahwquote:Op zondag 3 april 2011 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks, hij zit toch in het gipsDus ik kan hem 2 weken nie wassen
quote:
Ja, gezelligquote:
Dan heb je Emma's topicreeks zeker nooit gevolgd?quote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef APK het volgende:
Ja, gezellig
Maar ik dacht dat eenden nooit hoger dan een meter kwamen ofzo
Zon? Doe mij daar ook wat van!quote:
Wat een maf beest in dat kleine vijvertjequote:Op zondag 3 april 2011 15:53 schreef Rewimo het volgende:
Dan heb je Emma's topicreeks zeker nooit gevolgd?
Sorry maar hang even onder mijn stoel................quote:Op zondag 3 april 2011 16:03 schreef ElisaB het volgende:
Goeie TT
Ik kan trouwens ook pijpen doorspuiten inmiddels. Zojuist gedaan en je kan er weer uit drinken
Hoezo?quote:Op zondag 3 april 2011 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat die TT met een beetje verbeelding op iedere vrouw van toepassing zou kunnen zijn
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 3 april 2011 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder een antwoord van je moeder krijgt op die vraag dan van ons...
omdat ze van je houdt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
quote:Op zondag 3 april 2011 16:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
omdat ze van je houdt?Ik hou ook van haar maar om elkaar nou om de 3 dagen, of soms zelfs om de dag te spreken, vind ik wel wat veel. Ik ben niet voor niets het huis uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katten houden niet van koffiedras, peper en citroengeur maar om dat nu allemaal in je tuin te gooien.quote:Op zondag 3 april 2011 16:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoi![]()
Die TT, zou zomaar op mij van toepassing kunnen zijn (klit en zo
)
Kan er wel een apart topic aan wagen, zijn er ook zat van mbt mijn vraag maar daar Cat hier vaker zit: Cat, hellup, ik ben geen kattenmens maar wil never nooit ooit een kat zeer doen maar er is een nieuwe schijtfabriek en weet niet van wie die is maar die graaft heel mijn tuin aan barrels (en die strontmaar elke ochtend weer ..........
Waag via deze weg even een hulpvraag aan Cat die vast wel de gezegende en diervriendelijke oplossing heeft, hoop ik, anders wordt het een luchtbuks (garpje)
als Lot buiten zit durft die lafaard niks maar owé als de kust veilig is.
niks helpt behalve rattengif en dat gaat me ietsjes te ver![]()
Mijn hub de hele nacht buiten laten zitten is ook zielig
Haha ja het andere oog ook gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 16:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Yep, gezien oognip en complimenten, zeer mooi oog, heb je het andere oog ook gedaan
Houd jullie moeders maar in ere, de mijne was niet zo moeder/dochter.
Je hebt wel een heel mooi oog (andere niet gezien dus) met helemaal zonder rimpels en zo dus die close-up wekte een gevoel van jaloezie bij me op, mijn oogjes zijn nl iets ouder dan die jouwequote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ja het andere oog ook gedaan
Ik doe dat ook met mijn moedermaar mijn moeder was vroeger ook niet zo leuk voor me.
HEUJ!quote:Op zondag 3 april 2011 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Cat, da's zeker stress.
Wraps met kruidenkaas, zalm en wat blaadjes sla is heul snel klaar en hoeft niet warm....en is superlekker![]()
Gevulde eieren.
Stokbrood in stukjes laten snijden en allemaal dingetjes voor erop.
Mini-knakworstjes.
Paar blikken ragout.
Ik denk dat mijn oog er over 30 jaar er ook wel anders uit zal zienquote:Op zondag 3 april 2011 16:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel mooi oog (andere niet gezien dus) met helemaal zonder rimpels en zo dus die close-up wekte een gevoel van jaloezie bij me op, mijn oogjes zijn nl iets ouder dan die jouwe
Ja, als je het maar afdekt en regelmatig ff roert onder het verwarmenquote:Op zondag 3 april 2011 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEUJ!
Mini knakworstjes en ragout, kan dat in de magnetron?
JA!quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Tombo, Cat... willen jullie een sterretjes schaap (meisje)?
Je bent mn held!quote:Op zondag 3 april 2011 16:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze staat er! Met de groeten van Joan Bakker
Nee, helaas nietquote:Op zondag 3 april 2011 16:37 schreef tombolafan het volgende:
Je bent mn held!
Heb je al een sneezy sheep in je stal?
quote:Op zondag 3 april 2011 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Cat, da's zeker stress.
Wraps met kruidenkaas, zalm en wat blaadjes sla is heul snel klaar en hoeft niet warm....en is superlekker![]()
Gevulde eieren.
Stokbrood in stukjes laten snijden en allemaal dingetjes voor erop.
Mini-knakworstjes.
Paar blikken ragout.
quote:Op zondag 3 april 2011 16:34 schreef tombolafan het volgende:
Cat: Die pastaschotel komt er niet meer dus? Of dat nog wel?
Sowieso:
• Gehaktballetjes braden, in magnetron opwarmen
• Wraps; tortilla insmeren met guacemole en dan plakjes gerookte kipfilet erop (eventuee nog sla) cocktailprikkers erin en snijden
• Wraps: tortilla insmeren met knoflook/kruiden kaas en dan zalm erop (eventueel nog sla) cocktailprikkers erin en snijden
• Veel al afgebakken brood en smeersels
quote:Op zondag 3 april 2011 16:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Cat, weet niet wat je in huis hebt maar snel eieren hardkoken en een eiersalade in elkaar frummelen, salami met augurk, hamrolletjes met blik-asperge erin gerold, komkommerschijven met tomaatschijven en beetje dressing, kaas(plakjes) in stukjes aan een spies met olijven, augurk, zilveruitjes en nog wat zooi uit de koel-voorraadkast. En voor de rest wat de rest ook al zei, afhankelijk van je vboorraad en anders even buren lief aankijken mbt hun voorraad
Anders: pizza bestellen ?![]()
Rot overigens, die opname
Kan ze alles bijhoudenquote:Op zondag 3 april 2011 16:39 schreef Rewimo het volgende:
Cat: pastasalade? Pasta, tonijn, kappertjes, mais, aanmaken, klaar. Koud serveren dus hoef je later niks meer aan te doen. Variaties met en zonder vlees ook mogelijk.
Schaap, wat voor schaap?quote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef ElisaB het volgende:
Tombo, Cat... willen jullie een sterretjes schaap (meisje)?
Mooi kut, maar je gaat het vast redden! Jumbo heeft heerlijke kant en klaar hapjesquote:Op zondag 3 april 2011 16:39 schreef Cat22 het volgende:
Vooralsnog ga ik ervan uit dat de pasta niet doorgaat, kreeg alleen een sms dat ze is opgenomen en weet niet in hoeverre collega verder in staat is vanavond nog met me te overleggen. Ik ga uit van niet, dan valt het altijd mee.
Boodschappen doen kan ik morgen nog prima doen, het is meer de time management wat ik in de gaten moet houden. Goede tips tot dusver!![]()
Elies, ik hou me aanbevolen voor een sterrenschaap!![]()
Nu echt weg!
quote:Op zondag 3 april 2011 16:40 schreef ElisaB het volgende:
En nu maar hopen dat het wel een sterretjes-meisje is geworden, want vanmorgen had ik ook al een misbakseltje
Is dat koud ook lekker?quote:Op zondag 3 april 2011 16:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Cat, pannenkoekspul in huis en iets van fruit, uit blik? Snel pannenkoeken bakken, zooi fruit erop, oprollen, in schijfjes snijden en hóppa. Weer wat ter vulling.
quote:Op zondag 3 april 2011 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat koud ook lekker?Ik kan daar niet bakken en ik moet 20 man in één keer voeden.
Onder de kerstboomquote:Op zondag 3 april 2011 16:41 schreef tombolafan het volgende:
Kijk eens onder je kerstboom?
Heb er laatst wel een paar uitgedeeld, misschien aan jou? Sowieso aan je beeb volgens mij
Ik kan er nog een kopen voor je hoor, laat maar weten of je hem al hebt
Jah, de sneezy sheep was een kerstcadeauquote:Op zondag 3 april 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onder de kerstboomNee, dat moet je andere liefje zijn geweest
Ze hebben het over farmvillequote:Op zondag 3 april 2011 16:46 schreef Rewimo het volgende:
Leg dat schaap eens uit aub, ik heb een schapenfan in huis
Ja, dat is koud erg lekker. ga er van uit dat alles in pricipe warm bereid is ook koud is ook lekker is,quote:Op zondag 3 april 2011 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat koud ook lekker?Ik kan daar niet bakken en ik moet 20 man in één keer voeden. En fruit snijden is a hellofajob, al zou ik dat wel als toet willen doen. Met mini tompouches en slagroomsoesjes (yay Aldi!)
Ow nee, die is wegquote:Op zondag 3 april 2011 16:45 schreef tombolafan het volgende:
Jah, de sneezy sheep was een kerstcadeau
Staat je kerstboom wel nog? Dan leg ik er zo eentje onder
Aha, vandaar dat ik het niet snapquote:
quote:
Niet te ingewikkeld maken hoor; het komt wel een keer goedquote:
Best aardig in de buurt (als je in Noord-Limburg zou wonen)quote:Op zondag 3 april 2011 16:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ws domste vraag ooit maar Cat, waar woon je, anders kom ik wel keeteren
Kinderachtig hoor LKquote:Op zondag 3 april 2011 16:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Was het dichterbij dan zou ik wel een originele limburgse koude schotel in elkaar klunen, kost me slechts een dagje of twee werk voor 20 man maar om dat nou dan heulemaal naar Limburg te moeten sjezen, dat nou net niet.
In de historie zie ik niet staan dat ze verwijderd is? Is ze wel in de wiki toegevoegd?quote:Op zondag 3 april 2011 17:01 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand waarom Mama_mia uit de OP is verwijderd?
Wie?quote:Op zondag 3 april 2011 17:01 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand waarom Mama_mia uit de OP is verwijderd?
Oh dat weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 3 april 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In de historie zie ik niet staan dat ze verwijderd is? Is ze wel in de wiki toegevoegd?
Dat weet ik eigenlijk niet, misschien alleen toen aan de OP. Ik heb haar iig nu wel toegevoegd aan de wiki.quote:Op zondag 3 april 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In de historie zie ik niet staan dat ze verwijderd is? Is ze wel in de wiki toegevoegd?
Niet lullig bedoeld ofzo, maar ze is hier de laatste tijd niet echt meer geweest toch?quote:Op zondag 3 april 2011 17:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, misschien alleen toen aan de OP. Ik heb haar iig nu wel toegevoegd aan de wiki.
Jij bent een kloon van Mama_Mia?quote:
slome:quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
En je kan toch gewoon de historie van die wiki bekijken, zie je iedere punt en/of komma die ooit toegevoegd of verwijderd is
quote:Op zondag 3 april 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk wel een keer, want zo is mamma_mia er dus uitgevallenquote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
Bovendien wordt die OP nooit vanuit de Wiki bijgewerkt als iedereen altijd de 'open nieuw deel' knop gebruikt
Maar de laatste tijd niet toch?quote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Iemand die hier vaker heeft mee gedaan en het is toevallig mijn buurvrouw.
Ik stel voor dat je even bij je buurvrouw langs gaat en vraagt of ze ooit in de Wiki stond? Toevallig!quote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Iemand die hier vaker heeft mee gedaan en het is toevallig mijn buurvrouw.
Ze is hier de laatste tijd inderdaad niet meer geweest maar ze stond ooit in de OP en nu niet meer dus ik dacht ik zet haar terug. Ze is van plan om wel weer terug te komen maar momenteel heeft ze het erg druk dus weinig gepost.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzo, maar ze is hier de laatste tijd niet echt meer geweest toch?Waarom dan toevoegen?
Ze heeft er wel in gestaanquote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je even bij je buurvrouw langs gaat en vraagt of ze ooit in de Wiki stond? Toevallig!
Verworven rechtenquote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze is hier de laatste tijd inderdaad niet meer geweest maar ze stond ooit in de OP en nu niet meer dus ik dacht ik zet haar terug. Ze is van plan om wel weer terug te komen maar momenteel heeft ze het erg druk dus weinig gepost.
Waarom staan sommigen dan nog in de OP als ze hier al maanden niet gepost hebben?
quote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je even bij je buurvrouw langs gaat en vraagt of ze ooit in de Wiki stond? Toevallig!
Rustig maar, als we iedereen in de OP moeten zetten die er ooit in stond wordt het volquote:Op zondag 3 april 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze is hier de laatste tijd inderdaad niet meer geweest maar ze stond ooit in de OP en nu niet meer dus ik dacht ik zet haar terug. Ze is van plan om wel weer terug te komen maar momenteel heeft ze het erg druk dus weinig gepost.
Waarom staan sommigen dan nog in de OP als ze hier al maanden niet gepost hebben?
Halp halp halp!quote:
Dat ookquote:Op zondag 3 april 2011 17:22 schreef Goodbye het volgende:
Als ze graag weer in de wiki/OP wil, komt ze vanzelf wel langs, toch?
Niet zo haaaaard!quote:
Hoezo is het nou weer een 'probleem'? Ik heb het geen probleem genoemd, ik vroeg me alleen af waarom ze er uit is gehaald.quote:Op zondag 3 april 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rustig maar, als we iedereen in de OP moeten zetten die er ooit in stond wordt het vol
Ik heb laatst de OP bijgewerkt met de plaatjes, en vrijwel iedereen erin heeft onlangs nog gepost.
Ik vroeg het me puur af, kennelijk is het bijna 50 topics geen probleem geweest en nu ineens wel?
Ik heb de hele wiki nagespeurd, echt!quote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Het is allemaal niet zo moeilijk met de OP.
Ik heb volgens mij Mama Mia zelf ooit toegevoegd in de wiki, maar wellicht heeft er ergens iemand een oudere OP gekopieerd in het nieuwe deel. Zo is ze er misschien weer uit gevallen.
Geen kwade opzet in elk geval. Met dat nieuwe 'open nieuwe deel' knopje gebruik je niet de wiki maar de bestaande. Gaat wel vaker fout.
Als ze weer in de OP wil komt ze er gewoon weer in
Kennelijkquote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer een 'probleem'? Ik heb het geen probleem genoemd, ik vroeg me alleen af waarom ze er uit is gehaald.
Gaan we nu echt overal een rel van maken?
Ik ben tegenquote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Als ze weer in de OP wil komt ze er gewoon weer in
23 topics maarquote:Op zondag 3 april 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rustig maar, als we iedereen in de OP moeten zetten die er ooit in stond wordt het vol
Ik heb laatst de OP bijgewerkt met de plaatjes, en vrijwel iedereen erin heeft onlangs nog gepost.
Ik vroeg het me puur af, kennelijk is het bijna 50 topics geen probleem geweest en nu ineens wel?
Lieve schat, dit is toch helemaal geen rel?quote:Op zondag 3 april 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer een 'probleem'? Ik heb het geen probleem genoemd, ik vroeg me alleen af waarom ze er uit is gehaald.
Gaan we nu echt overal een rel van maken?
Ja, dat wilde ik net zeggenquote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ze heeft nooit in de wiki gestaan, kijk de geschiedenis maar, sowieso is de laatste edit van Greys in de Wiki van 27 januari 2010
Dus ik denk dat ze aan de OP is toegevoegd, niet aan de wiki, en iemand toen een keer de wiki er in heeft gekopieerd.
Opgelost, slotje
En kap eens met die '' PI Greys
Nou, ik wil een rel over mijquote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lieve schat, dit is toch helemaal geen rel?
Dus jij hebt gewoon verzaakt MM in de OP te zettenquote:Op zondag 3 april 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
Oh, misschien heb ik dan de wiki ooit aangepast dat Mamma Mia er bij zou komen en ben ik toen vergeten op opslaan te drukken dan![]()
Anyway, we gaan je er zo weer bij zetten!
Even eten
Dat ja!quote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
Moet je nu alles met kusjes en hartjes zeggen omdat het anders als rel gezien wordt?
Nee tuurlijk niet maar ik voelde me nogal aangevallen door de manier waarop alles gezegd werd.quote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
Moet je nu alles met kusjes en hartjes zeggen omdat het anders als rel gezien wordt?
Heuj, niet twijfelen aan mijn zoek-skilss he!quote:Op zondag 3 april 2011 17:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
23 topics maarjullie zijn echt te snel
Hoeft nietquote:Op zondag 3 april 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar ik voelde me nogal aangevallen door de manier waarop alles gezegd werd.
Dankuuuuuuuuuuuuquote:En mm heb ik al toegevoegd
Je moet wel een beetje tegen een geintje kunnen. Dat wordt over een weer gedaan in de SC, heus niet alleen tegen jouquote:Op zondag 3 april 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar ik voelde me nogal aangevallen door de manier waarop alles gezegd werd.
En mm heb ik al toegevoegd
Maar ik heb nog in 1250 gepostquote:Op zondag 3 april 2011 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, niet twijfelen aan mijn zoek-skilss he!![]()
1227 stond je er voor het laatst in, en dit is 1273, dus vooruit, 46
Als iedereen dat nou deed hadden we deze rel nietquote:Op zondag 3 april 2011 17:27 schreef tombolafan het volgende:
Envoor jou dat je vaak braaf erbij zet wat je hebt gewijzigd
Misschien kun je iets zeggen waardoor een nieuwe rel ontstaat? als je dat graag wil.quote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar ik heb nog in 1250 gepost
En verdorie, zijn we nu al uitgereld?![]()
JF lees dan ff ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
En mm heb ik al toegevoegd
quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzo, maar ze is hier de laatste tijd niet echt meer geweest toch?Waarom dan toevoegen?
Ja, maar ik had het over de OP dusquote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar ik heb nog in 1250 gepost
En verdorie, zijn we nu al uitgereld?![]()
Steeds een komma ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als iedereen dat nou deed hadden we deze rel niet![]()
Wat heeft Multiply er mee gedaan eigenlijk, ik zie geen verschil maar die heeft 20 wijzigingen gedaan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |