Ja, Elies vast ookquote:
Hou ik rekening met je, is het nog niet goed!quote:Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef Qwea het volgende:
schoon! En muis, ik had er een c van gemaakt in de TT. Valt me tegen van je
Bite me.quote:Op zondag 3 april 2011 15:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hou ik rekening met je, is het nog niet goed!
Wat was er precies? Gbee en ik zijn beiden te moelui om terug te zoeken.quote:Op zondag 3 april 2011 15:31 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd wat voor tering put lucht er over 2 weken van mijn poot afkomt
Niks, hij zit toch in het gipsquote:Op zondag 3 april 2011 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat was er precies? Gbee en ik zijn beiden te moelui om terug te zoeken.
Ahwquote:Op zondag 3 april 2011 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks, hij zit toch in het gipsDus ik kan hem 2 weken nie wassen
quote:
Ja, gezelligquote:
Dan heb je Emma's topicreeks zeker nooit gevolgd?quote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef APK het volgende:
Ja, gezellig
Maar ik dacht dat eenden nooit hoger dan een meter kwamen ofzo
Zon? Doe mij daar ook wat van!quote:
Wat een maf beest in dat kleine vijvertjequote:Op zondag 3 april 2011 15:53 schreef Rewimo het volgende:
Dan heb je Emma's topicreeks zeker nooit gevolgd?
Sorry maar hang even onder mijn stoel................quote:Op zondag 3 april 2011 16:03 schreef ElisaB het volgende:
Goeie TT
Ik kan trouwens ook pijpen doorspuiten inmiddels. Zojuist gedaan en je kan er weer uit drinken
Hoezo?quote:Op zondag 3 april 2011 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat die TT met een beetje verbeelding op iedere vrouw van toepassing zou kunnen zijn
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 3 april 2011 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder een antwoord van je moeder krijgt op die vraag dan van ons...
omdat ze van je houdt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
quote:Op zondag 3 april 2011 16:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
omdat ze van je houdt?Ik hou ook van haar maar om elkaar nou om de 3 dagen, of soms zelfs om de dag te spreken, vind ik wel wat veel. Ik ben niet voor niets het huis uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katten houden niet van koffiedras, peper en citroengeur maar om dat nu allemaal in je tuin te gooien.quote:Op zondag 3 april 2011 16:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoi![]()
Die TT, zou zomaar op mij van toepassing kunnen zijn (klit en zo
)
Kan er wel een apart topic aan wagen, zijn er ook zat van mbt mijn vraag maar daar Cat hier vaker zit: Cat, hellup, ik ben geen kattenmens maar wil never nooit ooit een kat zeer doen maar er is een nieuwe schijtfabriek en weet niet van wie die is maar die graaft heel mijn tuin aan barrels (en die strontmaar elke ochtend weer ..........
Waag via deze weg even een hulpvraag aan Cat die vast wel de gezegende en diervriendelijke oplossing heeft, hoop ik, anders wordt het een luchtbuks (garpje)
als Lot buiten zit durft die lafaard niks maar owé als de kust veilig is.
niks helpt behalve rattengif en dat gaat me ietsjes te ver![]()
Mijn hub de hele nacht buiten laten zitten is ook zielig
Haha ja het andere oog ook gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 16:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Yep, gezien oognip en complimenten, zeer mooi oog, heb je het andere oog ook gedaan
Houd jullie moeders maar in ere, de mijne was niet zo moeder/dochter.
Je hebt wel een heel mooi oog (andere niet gezien dus) met helemaal zonder rimpels en zo dus die close-up wekte een gevoel van jaloezie bij me op, mijn oogjes zijn nl iets ouder dan die jouwequote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ja het andere oog ook gedaan
Ik doe dat ook met mijn moedermaar mijn moeder was vroeger ook niet zo leuk voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |