quote:Op maandag 4 april 2011 20:00 schreef SiGNe het volgende:
Morgen belooft een leuke dag te worden gezien de voorstukjes
Prachtig stukjequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kwam net een leuk stukje over Vossius tegen op de site van de VK van eind vorig jaar:
http://www.volkskrant.nl/(...)is-een-ambacht.dhtml
Maar zij hebben geen Priscillaquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind Nederlandse Top Chef zoooo kansloos. Als je het laatste seizoen Top Chef hebt gezien op de Amerikaanse TV zie je wat echte Chefs zijn. Daar zit de creme de la creme, dit is zo amateuristisch
Het komt wel goed. In de finale zal het heus wel beter zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind Nederlandse Top Chef zoooo kansloos. Als je het laatste seizoen Top Chef hebt gezien op de Amerikaanse TV zie je wat echte Chefs zijn. Daar zit de creme de la creme, dit is zo amateuristisch
Maar daar hebben ze Padma Lakshmi:quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar zij hebben geen Priscilla
Amerikaanse tv.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
En geen Juliusquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar zij hebben geen Priscilla
Bij Masterchef op de BBC1 (op woensdag, 22:00) zit nu ook een amerikaan, die is enorm creatief in het bedenken van gerechten en spijscombinaties, doet rustig vanille in een hartig recept en hartige dingen in een dessert, en dat blijkt dat ook nog fantstisch te smaken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
klinkt als een echte baasquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bij Masterchef op de BBC1 (op woensdag, 22:00) zit nu ook een amerikaan, die is enorm creatief in het bedenken van gerechten en spijscombinaties, doet rustig vanille in een hartig recept en hartige dingen in een dessert, en dat blijkt dat ook nog fantstisch te smaken.
inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:10 schreef Dekatria het volgende:
Ik denk het niet chef
Steek die maar in je zak!
zij mag door, dit gaat leuke tv wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Aagje en priscilla zijn aan elkaar gewaagd.
van mij wel hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef roos85 het volgende:
mag ik het nieuwe topic openen? heb een leuke TT in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Djokotron het volgende:
Ik heb keer rat gefileerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He gatverquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Djokotron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi huidje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Djokotron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast, spoilers much?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Djokotron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Farmacie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat studeer je?
trouwens topchef is een goed sog excuus
Waar zijn mijn manieren! Ook een goedenavondquote:
Maar dat toont durf!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef Djokotron het volgende:
Dave gaat Aagje versieren met een zijn pimpende dagcijfers
Aagjequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef Djokotron het volgende:
Dave gaat Aagje versieren met een zijn pimpende dagcijfers
Gister nog bedroevend gepresteerd, vandaag wat beter en opeens de beste groep gebaseerd op 1 dagquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef Dekatria het volgende:
De beste groep tot nu toe
Ook niet zo moeilijk, maar ok...
ik heb een andere TT in gedachtequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef Djokotron het volgende:
Topchef #29 Heb je je lief hiermee verrast, is je verkering nu uit.
Is al geweest toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef Djokotron het volgende:
Die is oudquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef Djokotron het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |