Aha dank er is dus nog hoopquote:Op zondag 3 april 2011 13:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat ging over foto's die in het verleden gemaakt zijn.
die heeft ze zowel met dennis als met een andere ex gemaakt
jup!!!quote:
DAT ! als we maar kunnen cossen toch .quote:Op zondag 3 april 2011 13:30 schreef mazaru het volgende:
Dat gelazer met dat topic-hunten moet maar eens afgelopen zijn
ik had de lapo en binnen een minuut een nieuwe open niet zeiken dusquote:Op zondag 3 april 2011 13:30 schreef meneertje1972 het volgende:
foute COS andere was eerder deze wordt NU gesloten
quote:Op zondag 3 april 2011 13:30 schreef meneertje1972 het volgende:
foute COS andere was eerder deze wordt NU gesloten
What's new?quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura en Faalex weten dus van niks.
haha neequote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef beequeen het volgende:
quote:
Krijgen ze ervan als ze alleen maar liggen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef beequeen het volgende:
Maakt wel uit, je wilt niet weten hoeveel topichunters hier zijn, alleen maar verwarrend voor ons, 3 cossen open en dan maar kijken welke blijft, heel irriquote:Op zondag 3 april 2011 13:30 schreef Blackprinces het volgende:
Wat maakt t uit welke cos?
Lamaa waar bemoei ik me mee
goeiemiddag allquote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef beequeen het volgende:
Nou ja dat is ook wel zo jaquote:Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Maakt wel uit, je wilt niet weten hoeveel topichunters hier zijn, alleen maar verwarrend voor ons, 3 cossen open en dan maar kijken welke blijft, heel irrien
quote:Op zondag 3 april 2011 13:32 schreef Stability het volgende:
[..]
goeiemiddag all![]()
dan moeten ze maar niet de hele dag liggen kleffen in dat stinknest.
ik zou ze in ieder geval niet roepen als ik er zat.
laat ze maar een keer een sanctie krijgen omdat ze geen fuck uitvoeren
Ja ik hoorde al vaag gezoem inddquote:Op zondag 3 april 2011 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
ja gewoon niks zeggen, eigen schuhulllllllllld . kut hij is er al
quote:Op zondag 3 april 2011 13:33 schreef Apie77 het volgende:
Goedemiddag allemaal : )
het woord is; hetisuit
hoi bollokusquote:Op zondag 3 april 2011 13:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
stab
even off-topic maar mijn complimenten voor je fotosjop !!!
quote:Op zondag 3 april 2011 13:34 schreef danilel het volgende:
i wanna i wanna i wanna........
gaat over jo!
gaat over jo!
gaat over jo!
quote:Op zondag 3 april 2011 13:35 schreef sjampoeh het volgende:
piemel van maik is te vaak in beweging.. -->in het labyrinth een kuisheidsgordel
gaat over jo!
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:35 schreef Blackprinces het volgende:
Dan gok ik op het woord Poep String
Oh nee dat zijn er 2
wat een fantasiequote:Op zondag 3 april 2011 13:35 schreef sjampoeh het volgende:
piemel van maik is te vaak in beweging.. -->in het labyrinth een kuisheidsgordel
gaat over jo!
gaat over jo!
mooi nummer zegt geerquote:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/18/1300461909-270.gifquote:Op zondag 3 april 2011 13:35 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:37 schreef Stability het volgende:
[..]
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/18/1300461909-270.gif
Nou als ze dat nou ook echt kunnenquote:Op zondag 3 april 2011 13:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
willen mo en sharon ff laten horen dat ze kunnen zingen
quote:Op zondag 3 april 2011 13:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou als ze dat nou ook echt kunnen
Niet dus
wel ! klein klein kleutertje, visje visje in het water, hoofd schouders knie en teenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef Stability het volgende:
[..]
wel ! klein klein kleutertje, visje visje in het water, hoofd schouders knie en teen
quote:Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef Stability het volgende:
[..]
wel ! klein klein kleutertje, visje visje in het water, hoofd schouders knie en teen
Hmmmm en jij kent ze ook? ( ik ook, al heb ik geen kidsquote:Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef waxmask het volgende:
Kan nog taalfout zijn die redactie kennende...dus Piztersiszwanger kan nog....
quote:Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef bollokus het volgende:
bloed, zweet en tranen!
(of het is een samenvatting van mo)
ja ik ken ze allemaal , jij hebt toch ook op de kleuterschool gezeten? dan moet je ze ook kennenquote:Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmmm en jij kent ze ook? ( ik ook, al heb ik geen kids)
quote:Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef bollokus het volgende:
![]()
fons wil ook actie
bloed, zweet en tranen!
quote:Op zondag 3 april 2011 13:43 schreef rico80 het volgende:
Je ziet de denken laat die andere 2 nummers maar hangen, hier met die pizza
quote:Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik ken ze allemaal , jij hebt toch ook op de kleuterschool gezeten? dan moet je ze ook kennen
Ik wiegerde toen al van die kinderachtige liedjes te zingenquote:Op zondag 3 april 2011 13:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ken ze niet, na mijn kleutertijd denk ik
Ik ken ze van mijn nichtje van 5
edit: het was de samenvatting van Mo, want er werd in de tekst gezegt rot nu maar opquote:Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef bollokus het volgende:
![]()
fons wil ook actie
bloed, zweet en tranen!
quote:Op zondag 3 april 2011 13:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ken ze niet, na mijn kleutertijd denk ik
Ik ken ze van mijn nichtje van 5
quote:Op zondag 3 april 2011 13:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
edit: het was de samenvatting van Mo, want er werd in de tekst gezegt rot nu maar op
quote:Op zondag 3 april 2011 13:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
edit: het was de samenvatting van Mo, want er werd in de tekst gezegt rot nu maar op
quote:Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee Alex dringt zich gewoon weer eens op zoals altijd
Vermoedelijk dezelfde school waar monique meester geworden isquote:Op zondag 3 april 2011 13:45 schreef waxmask het volgende:
Leer je dit nou op zo'n vrijetijdskunde opleiding?
Alnix wil ook zijn Bi gevoelens ontwikkelen net als flauraquote:Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
euh, ik zag toch echt dat Gerard toenadering zochtquote:Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kan hij beter Maik pakken, die is daar wel voor in.quote:Op zondag 3 april 2011 13:47 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Alnix wil ook zijn Bi gevoelens ontwikkelen net als flaura
Geer ging bij hem liggen, oke Alex is misschien niet de leukste bewoner in het huis maar om nou te doen of ie iets doet terwijl hij het niet doet, hij doet toch genoeg waar om je hem kan afzeiken..quote:Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat is dan wel de beste keuze eigenlijk..quote:Op zondag 3 april 2011 13:47 schreef angeljacky het volgende:
pizza omdat Jo de beurt heeft gekregen om te koken.
Mijn opmerkingen over Alex moet je ook echt met een korrel zout nemen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
euh, ik zag toch echt dat Gerard toenadering zochtWel objectief blijven he !
Ja die wordt gespaard nu, krijgt nog genoeg voor de kiezen vandaagquote:Op zondag 3 april 2011 13:47 schreef angeljacky het volgende:
pizza omdat Jo de beurt heeft gekregen om te koken.
Ships ja was ik al weer vergeten,Maik gaat na sst gewoon weer op een homoparkeerplaats staan,en s`avonds bats hij hem der zo weer in bij emo piskut.quote:Op zondag 3 april 2011 13:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kan hij beter Maik pakken, die is daar wel voor in.
Dat dusquote:Op zondag 3 april 2011 13:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Geer ging bij hem liggen, oke Alex is misschien niet de leukste bewoner in het huis maar om nou te doen of ie iets doet terwijl hij het niet doet, hij doet toch genoeg waar om je hem kan afzeiken..
Als het komt... (ik had het wel heel grappig gevonden als Alex en Jo samen hadden gekookt volgens mij zou Jo zo ge irriteert worden door hem)quote:Op zondag 3 april 2011 13:48 schreef sjampoeh het volgende:
ojaa dat is weer jammer, faalex zou gaan koken met jo . maar jo moet straks bijkomen natuurlijk van HET bericht..
bron?quote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef MargrietV het volgende:
het gerucht gaat dat Ma Jo om 3 uur in de studio is... wordt gezegd....wat er van waar is????
quote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef Niki.P het volgende:
Zo meteen en nu staat er Patat klaar in het labyrint..
Ik geloof helemaal niks meer tot ik het gezien heb.quote:Op zondag 3 april 2011 13:51 schreef MargrietV het volgende:
het gerucht gaat dat Ma Jo om 3 uur in de studio is... wordt gezegd....wat er van waar is????
niets is wat het lijkt he dat zegt genoegquote:Op zondag 3 april 2011 13:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niks meer tot ik het gezien heb.
Ik wordt echt wantrouwig geloof ik van sst.
Als het om bv. een rls gaat doe je daar goed aanquote:Op zondag 3 april 2011 13:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niks meer tot ik het gezien heb.
Ik wordt echt wantrouwig geloof ik van sst.
ze vinden zichzelf wel heel geweldig hequote:Op zondag 3 april 2011 13:52 schreef Roguee het volgende:
"dan gaan we vanavond leuke tv maken"
"Eh dat doen we elke avond al hoor!"
Dat denk ze , ze ruikt constant haar muts!!!!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 13:53 schreef Apie77 het volgende:
Kijk Mo rennen voor die pizza, ze zat net nog trots te vertellen dat ze nog een halve had...
Die tonno is ook voor Mo, das camouflage.quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Dat denk ze , ze ruikt constant haar muts!!!!!!!
quote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
vast 2 flessen wijn en 6 biertjes kunnen ze weer dronken wordenquote:
Iieeuwwquote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
vergeet vooral de eieren nietquote:Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef MargrietV het volgende:
Kip, spinazie, pizza en tosties hoef ik het eerste jaar niet meer, komt mij mijn oren uit.
Eet jij mee met hun danquote:Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef MargrietV het volgende:
Kip, spinazie, pizza en tosties hoef ik het eerste jaar niet meer, komt mij mijn oren uit.
Meestal als je zwanger bent,krijg je nestel drang,de hormonen gieren door haar keel,Doosquote:
Jij hebt ook een bulletje?quote:Op zondag 3 april 2011 13:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en die brocoli.
Geef mij maar een lekkere biefstuk en mijn hondje is ook weer blij.
hebbie ook al zon verwend hondje ?? haha same here !quote:Op zondag 3 april 2011 13:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en die brocoli.
Moet je ff bij Mo tussen der benen kijken,die muts is ook zo rauw als een biefstuk,na al die sex van de week.Ze kwam niet klaar vanacht,mss zit er al eelt opquote:Op zondag 3 april 2011 13:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en die brocoli.
quote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Moet je ff bij Mo tussen der benen kijken,die muts is ook zo rauw als een biefstuk,na al die sex van de week.Ze kwam niet klaar vanacht,mss zit er al eelt op
Ieuw ieuw ieuwwwwwwwwquote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Moet je ff bij Mo tussen der benen kijken,die muts is ook zo rauw als een biefstuk,na al die sex van de week.Ze kwam niet klaar vanacht,mss zit er al eelt op
hoe heet ie ?quote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
JackRussel/Boomer krullebol, langharig.
Doe eens niet, ik zit te etenquote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
spooky !! hahaquote:Op zondag 3 april 2011 14:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans ...
Ben net zelf ook bezig met het maken van kerriesoep
heb als kind een boerenfox gehad! Kreeg haar op 11 november en heb haar Elfje genoemd.quote:Op zondag 3 april 2011 14:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ahhhhhhhhh lief hoor !!mijnes is een boerenfoxmeisje en heet sacha
ja uh er gebeurt verders toch geen reet !!quote:Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef Capt1caveman het volgende:
Ohw boy...... Daar komen de honden weer
Eerst eten en drinken en dan weer naar bedquote:Op zondag 3 april 2011 14:04 schreef skunkyxxl het volgende:
Word het niet weer tijd dat lau en alnix naar bed gaan? ze zijn al een uurtje op !
Eerst lunchen, dan weer middag tukkie doen.quote:Op zondag 3 april 2011 14:04 schreef skunkyxxl het volgende:
Word het niet weer tijd dat lau en alnix naar bed gaan? ze zijn al een uurtje op !
Ik kan het wel vaag vinden dat er op een pizza waar al aardig wat kaas op zit, er nog een laag kaas op moet....quote:Op zondag 3 april 2011 14:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja uh er gebeurt verders toch geen reet !!
dubbel dik is eens zo lekker, ze denken aan een ijsje van Jamin.quote:Op zondag 3 april 2011 14:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik kan het wel vaag vinden dat er op een pizza waar al aardig wat kaas op zit, er nog een laag kaas op moet....
Is ook meer camouflage voor de pizzalucht van Mo d`r kruis!!quote:Op zondag 3 april 2011 14:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik kan het wel vaag vinden dat er op een pizza waar al aardig wat kaas op zit, er nog een laag kaas op moet....
quote:Op zondag 3 april 2011 14:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hahahahaha nou lachte ik dus hardopquote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Is ook meer camouflage voor de pizzalucht van Mo d`r kruis!!
Waarom zou je iets moeten/willen camoufleren met dezelfde geur? (pizzalucht met pizzalucht)quote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Is ook meer camouflage voor de pizzalucht van Mo d`r kruis!!
Dyslectisch wil niet zeggen dat je niet kan lezen hoorquote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Nu zie je weer goed hoe Falex naar andere mensen luistert, vraagt ie aan zn vrouw of ze met hem mee wil lezen, lul ze heeft al zo vaak gezegd dat ze dyslectisch is![]()
Bloeduitstorting klinkt gewoon intressanter.quote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
intresant gesprek, ik heb een bloeduitsorting... flip a ja een blauwe plek, jo: nee een bloeduitstorting als je er op drukt doet het pijn
Jojanka is nu niet thuis, natuurlijk.....quote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
intresant gesprek, ik heb een bloeduitsorting... flip a ja een blauwe plek, jo: nee een bloeduitstorting als je er op drukt doet het pijn
Zoals alleen zij ze kan hebben, niemand heeft dat ooit erger gehad.quote:Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Bloeduitstorting klinkt gewoon intressanter.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waarom zou je een geur moeten/willen camoufleren met dezelfde geur? (pizzalucht met pizzalucht)
Net zo iets als vuur met vuur bestrijden?quote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waarom zou je iets moeten/willen camoufleren met dezelfde geur? (pizzalucht met pizzalucht)
Nee oke, maar het is wel een tikkie lastiger, ze doet het iig niet voor dr plezier.. tenminste, mn zus is ook dyslectisch en die leest niet graagquote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dyslectisch wil niet zeggen dat je niet kan lezen hoor
ze verwachten zeker dat wij een vrachtwagen eau de cologne gaan sturen, en boldootdoekjes etc,quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 14:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze verwachten zeker dat wij een vrachtwagen eau de cologne gaan sturen, en boldootdoekjes etc,
Nee das wel zo, maar ja we hebben het over Alex he? Heeft dat soort dingen niet door, of een tikkel te laat.quote:Op zondag 3 april 2011 14:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee oke, maar het is wel een tikkie lastiger, ze doet het iig niet voor dr plezier.. tenminste, mn zus is ook dyslectisch en die leest niet graag
<========is chauffeur ,en zou best wel een ritje naar portugal willen maken, en dan eens haarfijn vertellen wat wij van hun denken!quote:Op zondag 3 april 2011 14:12 schreef ......het volgende:
[..]
ze verwachten zeker dat wij een vrachtwagen eau de cologne gaan sturen, en boldootdoekjes etc,
Gelukkig heeft ie wel een ontzettende goeie mensen-kennis!quote:Op zondag 3 april 2011 14:14 schreef ZaZoe het volgende:
Alex heeft totaal geen verstand van ontstekingsremmers
quote:Op zondag 3 april 2011 14:15 schreef Apie77 het volgende:
Falex vindt een ibu meer overdreven dan een kuurtje???![]()
Ik snap steeds meer waarom flaura hem leuk vindt; gewoon weer een nieuw oppaskindje...
En veel vrienden.......quote:Op zondag 3 april 2011 14:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie wel een ontzettende goeie mensen-kennis!
Zo het muntje valt bij mij nu ookquote:Op zondag 3 april 2011 14:15 schreef Apie77 het volgende:
Ik snap steeds meer waarom flaura hem leuk vindt; gewoon weer een nieuw oppaskindje...
die kerle zuurt al over een klein pijntje op zijn vingersquote:Op zondag 3 april 2011 14:15 schreef Apie77 het volgende:
Wil een kusje en een aai over z'n bol van nannylauquote:Op zondag 3 april 2011 14:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kerle zuurt al over een klein pijntje op zijn vingers
Daar heeft ze al haar duim op zitten.quote:Op zondag 3 april 2011 14:17 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Wil een kusje en een aai over z'n bol van nannylau
Oh ja...das waar..quote:Op zondag 3 april 2011 14:17 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Daar heeft ze al haar duim op zitten.
Wie bedoel je? Zijn zus?quote:Op zondag 3 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Alex noemt zijn vrienden op, maar noemt volgensmij niet het meisje uit de liveshow, iemand naam onthouden??
Nee, maar zie nog wel die vage haarband voor me die ze inhad.quote:Op zondag 3 april 2011 14:18 schreef Niki.P het volgende:
Alex noemt zijn vrienden op, maar noemt volgensmij niet het meisje uit de liveshow, iemand naam onthouden??
quote:Op zondag 3 april 2011 14:18 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
voor de mensen die het toevallig gemist hadden
Klopt, die met haarband was beste vriendin van Alex, ze wist niet waar ze kijken moest bij die bruiloft en kon wel door de grond zakken, was wel geinig.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
ze droogt uit op de benen
daar tussen is het meer van loch ness niks bij
Lolllquote:Op zondag 3 april 2011 14:19 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
[..]
Klopt, die met haarband was beste vriendin van Alex, ze wist niet waar ze kijken moest bij die bruiloft en kon wel door de grond zakken, was wel geinig.![]()
Tussen der benen is ze net een Sorboslurp doekje,ook zo godse droog.als die in het zwembad duikt is ie zo leeg ...slurppppppp maar is wel eindelijk een keertje natquote:Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
ze droogt uit op de benen
daar tussen is het meer van loch ness niks bij
Oh daarom zeikt ze dus zo over die doekjes die wil ze voor zichzelf houden om tussen haar benen te stoppen...quote:Op zondag 3 april 2011 14:22 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Tussen der benen is ze net een Sorboslurp doekje,ook zo godse droog.als die in het zwembad duikt is ie zo leeg ...slurppppppp
Laura haar nichtje is ook al een tijdje niet geweest toch? Wel jammer, want haar vond ik wel leukquote:Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef danaqui het volgende:
Beste vriendin van lex vond het al niet leuk met die trouwerij in de liveshow
Ja dan weet ze ook eens hoe het voelt om nat te zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 14:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh daarom zeikt ze dus zo over die doekjes die wil ze voor zichzelf houden om tussen haar benen te stoppen...
misschien heeft zij wel gewoon een levenquote:Op zondag 3 april 2011 14:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura haar nichtje is ook al een tijdje niet geweest toch? Wel jammer, want haar vond ik wel leukMaaaar ik kan me erin vinden dat ze rust wil. Al dat Laura bashen en er stilletjes ook nog eens mee eens zijn is niet makkelijk.
Weet het wel zekerquote:Op zondag 3 april 2011 14:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
misschien heeft zij wel gewoon een leven![]()
Die zogenaamde vrienden lopen dan toch zeker met oordoppen rond, kan niet andersquote:Op zondag 3 april 2011 14:24 schreef Dark het volgende:
Het leger beste vrienden van Faal is onuitputtelijk, lucky bastard
Sta jij in de top 10 van de meest Fok posters? ik lekker nietquote:Op zondag 3 april 2011 14:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
misschien heeft zij wel gewoon een leven![]()
'quote:Op zondag 3 april 2011 14:24 schreef Blackprinces het volgende:
Gadverdamme Mo laat weer een walgelijke boer.
Geeeeeuward heeft geen oordoppen in.quote:Op zondag 3 april 2011 14:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die zogenaamde vrienden lopen dan toch zeker met oordoppen rond, kan niet anders
Ja heerlijk hé !quote:Op zondag 3 april 2011 14:26 schreef delfse het volgende:
[..]
'
Mo is echt de meest asociale bewoonster in het huis.
Gerard filtert gewoon wat hij wel of niet wil horen.quote:Op zondag 3 april 2011 14:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Geeeeeuward heeft geen oordoppen in.
fotosjopquote:Op zondag 3 april 2011 14:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sta jij in de top 10 van de meest Fok posters? ik lekker niet
quote:Op zondag 3 april 2011 14:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
geer zo mooi: persoonlijkheid is niet te koop en dat dan tegen joanne![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |