BoS geeft geen hoge rente i.v.m. andere banken.quote:
LPB accepteert niks meer. En BoS biedt zelfs nog 20 euro.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:12 schreef Blik het volgende:
onrealistische rente? valt wel mee toch als je het vergelijkt met leaseplan?
AKBank kan ik me niet herinneren (wel goed tellen).quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:54 schreef SeLang het volgende:
Voor de grap even een lijstje met creditratings van 2008, vlak voor de crisis:
Solide (investment grade)
Rabobank: Aaa
ING Bank(Postbank): Aa1
ABN Amro: Aa2
Fortis: Aa2
SNS bank: A1
Icesave/Landsbanki (IJsland): A2
AK Bank (Turkije): A3
Garanti Bank (Turkije): A3
Argenta (België): BBB+*
Credit Europe Bank: Baa3
En welke banken gingen failliet of moesten met een bailout worden gered? nr 2 t/m 6 !
Op de Rabobank na dus de banken met de hoogste rating.
Onrealistisch hoog vind ik wel meevallen,quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:36 schreef kort het volgende:
[..]
LPB accepteert niks meer. En BoS biedt zelfs nog 20 euro.
Mocht ook wel eens tijd wordenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef Executioner het volgende:
Ik zag net dat BoS het rentepercentage heeft aangepast naar 2.75%
Gaat lekker
http://www.bankofscotland.nl/nl/Sparen/Sparen-Garantie.htmlquote:De uitkering wordt in Britse ponden gedaan.
Dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:06 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
http://www.bankofscotland.nl/nl/Sparen/Sparen-Garantie.html
Bij een faillissement van de Bank of Scotland is de uitkering in ponden :S.
Mag je dus ook nog eens valutakosten betalen als je het wilt omwisselen naar euro's.
Waarom zou je dat doen? Ik heb hier ook nog een hele zooi bankrekeningen die ik nooit meer gebruik en waar nu ¤0,01 op staat. Ik hou ze toch open want je weet nooit of ze opeens weer met een interessante actie komen en dan hoef je niet weer opnieuw papieren in te vullen, op te sturen etc.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:00 schreef RemcoDelft het volgende:
In de "hoge rente tijd" heb ik veel te veel rekeningen geopend, nu is het tijd om op te ruimen: Dag ASN Ideaalsparen, dag CreditEurope, dag AK Bank, dag DHB Bank, dag ATB... Alles met langdurig lage rente ga ik opheffen.
Opruiming! Het scheelt jaarlijks post, administratie, en verhuisberichten versturen!quote:
quote:MoneYou verhoogt per vandaag de spaarrente
Beste SeLang,
We willen je graag informeren over de volgende rentewijziging per vandaag, 3 juni 2011:
De rente van de MoneYou Spaarrekening wordt verhoogd van 2,60% naar 2,70%.
De rente van de MoneYou Kwartaal Spaarrekening wordt verhoogd van 2,60% naar 2,70%.
De basisrente wordt 2,20% en de bonusrente blijft ongewijzigd 0,50%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |