Ik heb ze achteraf nog ontmoet bij hun hotelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jaloers op degenen die een handtekening hebben weten te scoren, al ben ik zo te lezen blij dat ik niet gegaan ben met het niet-zo-handige-hekken-werk. Als Emma Watson of Daniel Radcliffe er waren ipv Rupert of samen met Rupert dan had ik wat meer mijn best gedaan ^^
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:25 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik heb ze achteraf nog ontmoet bij hun hotel
10 minuten met ze kunnen praten + foto's en handtekeningen gekregen
Bofferd, lol ^^, toch wel de groetjes gedaan van alle Fokkers hier lijkt me ?:Pquote:Op maandag 4 juli 2011 12:25 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik heb ze achteraf nog ontmoet bij hun hotel
10 minuten met ze kunnen praten + foto's en handtekeningen gekregen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha dat zal mooi overkomen in het Engels
All the Dutch fuckers say hi!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha dat zal mooi overkomen in het Engels
twitter:FansTwiligth twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 13:59:18Rupert Grint, James y Oliver Phelps,promocionando Harry Potter 7 parte 2 en Amsterdam, Holanda, el 1 de julio. http://twitpic.com/5lk161 reageer retweet
Nachtpremiere is gelukkig in Groningen wel in 2Dquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:00 schreef Rimketje het volgende:
Premiere helemaal gezien.
Wat een groot feest en wat een mooie speeches aan het einde van JK, Daniel, Rupert en Emma..
Nog heel even wachten en dan zelf de film bewonderen... Jammer dat de marathon dinsdagnacht/woensdagnacht alleen in 3D wordt getoond hier in de omgeving. Dit is het eerste jaar dat mijn ouders dan niet meegaan (Die zijn ook al alle jaren trouw meegegaan naar de films, altijd de eerste dag en de laatste 4 zelfs de nachtpremieres)
Wauw. Maar om daarvoor nu even naar Grunn te gaan gaat mij iets te verquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nachtpremiere is gelukkig in Groningen wel in 2D
Is er uberhaupt een NL-versie dan? Vond het bij de laatste films al zo gek, die waren tenslotte ook al voor 12+.. deze is 16+, dan gaat er toch helemaal niemand meer in het NL heen?!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
Aaah pathe Zaandam draait hem ook een aantal keer niet in 3D. Premiere zal het niet worden voor mij aangezien die overal in 3d is... maar gelukkig, een ov-niet 3d. Was al bijna bang dat ik dan naar de NLversie zou moeten
Het rare is, dat bij onze bioscoop hij nog steeds als 12+ aangemerkt staat net zoals in de TV reclames...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een NL-versie dan? Vond het bij de laatste films al zo gek, die waren tenslotte ook al voor 12+.. deze is 16+, dan gaat er toch helemaal niemand meer in het NL heen?!
Sommige mensen met een bepaalde oogafwijking zien het niet. Veel mensen krijgen er hoofdpijn van. En tot slot lijkt 3D voor veel bioscopen een excuus om je eens lekker uit te melken met allerhande toeslagen bovenop de gewone entreeprijs.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:37 schreef BobW het volgende:
Mag ik vragen wat jullie zo erg aan 3D vinden?
Dit. Wat een verschrikking. Gewoon een gimmick die godzijdank snel dood zal bloeden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:46 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Sommige mensen met een bepaalde oogafwijking zien het niet. Veel mensen krijgen er hoofdpijn van. En tot slot lijkt 3D voor veel bioscopen een excuus om je eens lekker uit te melken met allerhande toeslagen bovenop de gewone entreeprijs.
Ja, ik zag hem bij een aantal jt-bioscopen staan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een NL-versie dan? Vond het bij de laatste films al zo gek, die waren tenslotte ook al voor 12+.. deze is 16+, dan gaat er toch helemaal niemand meer in het NL heen?!
Ik zie met mijn rechteroog nog geen 5%, alleen wat gekleurde vlakken/schimmen. Voor mij heeft 3D dus absoluut geen toegevoegde waarde en stoort het beeld heel erg.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:37 schreef BobW het volgende:
Mag ik vragen wat jullie zo erg aan 3D vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |