Vandaar die fitnesstrainer natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, dat lijkt me echt zwaar vermoeiend!!! Wel enorm kicken natuurlijk om alle films nog eens in de bios te zien
Ik heb toen de tijd alle LOTR-films in de bios gezien, was toen ook een marathon, en om 12u 's nachts begon dan deel 3, ik vond dat al heftig! Laat staan dus 8 films!
We schrokken ons rot.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 07:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zullen de bioscopen blij mee zijn.Geeft mensen alleen nog maar een extra reden om die film te gaan downloaden.
Het boek is vrij donker, maar heb het idee dat de filmmakers een paar stappen verdergegaan zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We schrokken ons rot.![]()
Maar ligt dat aan het boek, of aan de filmmakers. Ik ben wel heel benieuwd nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat links:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
In het Tuschinski theater?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ga naar een minimarathon: deel 7.1 en 7.2 achter elkaar in de nacht van 12/13 juli (om 0000 dus deel 2).
Nee, dat wilde ik eerst maar ga met mijn zusje (zij is gehandicapt en snel moe, dus niet zo handig om helemaal naar amsterdam te gaan en dan nog 5+ uur film te kijken). We gaan nu naar Arcaplex in Spijkenisse.quote:
Kijk aan. Minstens net zo leuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ik eerst maar ga met mijn zusje (zij is gehandicapt en snel moe, dus niet zo handig om helemaal naar amsterdam te gaan en dan nog 5+ uur film te kijken). We gaan nu naar Arcaplex in Spijkenisse.
Veel foto's maken en hier posten he.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Mijn god wat een trailer weer! Ben zo bij dat ik naar de première in London ga en de sterren & J.K. kan zien om mijn jeugd af te sluiten!
Hoe lang van te voren ga je daar staan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Mijn god wat een trailer weer! Ben zo bij dat ik naar de première in London ga en de sterren & J.K. kan zien om mijn jeugd af te sluiten!
Mag ik mee???quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:58 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |