Die marathon lijkt me echt zo supervet haha, fitness workout met trainer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
De allereerste vertoning van Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 is op 30 juni tijdens CineEurope in de RAI (Amsterdam).
En wat dachten we hier dan van:
http://www.pathe.nl/artik(...)athon-met-alle-delen
Zullen de bioscopen blij mee zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
Wat de neuk 16 +, ja joh, veeg een heel deel van de fandom weg._!
Waarschijnlijk om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die marathon lijkt me echt zo supervet haha, fitness workout met trainer.
Mother of god, dan zit je aan het einde ook met wasknijpers op je oogleden en een tray Red Bull naast je.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
De allereerste vertoning van Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 is op 30 juni tijdens CineEurope in de RAI (Amsterdam).
En wat dachten we hier dan van:
http://www.pathe.nl/artik(...)athon-met-alle-delen
Ik ga erheen, kijken of ik het vol kan houdenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mother of god, dan zit je aan het einde ook met wasknijpers op je oogleden en een tray Red Bull naast je.
Echt?! Da's absurd lang. Niet duur, trouwens.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:54 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik ga erheen, kijken of ik het vol kan houden
En dan kun je het niet volhouden, en mis je precies waar je eigenlijk voor komt..quote:Op zondag 12 juni 2011 11:54 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik ga erheen, kijken of ik het vol kan houden
Ja, je moet een identiteitsbewijs laten zien en als je al kaartjes hebt mag je die omruilen voor een andere film.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:18 schreef Klipnap het volgende:
16+? Wtf, als die film uitkomt ben ik net 15. KutkIjkwijzer. Dat was dan ook de reden dat ik vanaf deel 5 pas mee kon naar de bios. Is de controle bij 16+films groot?
Ja ja, ik ga de uitdaging aanquote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt?! Da's absurd lang. Niet duur, trouwens.
Klopt ja! Ik las dat de regisseur speciaal daarom een scène heeft geschoten met Hermione en een Nimbus 2000.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef Daanus het volgende:
16+ zo hoort het ook, we kunnen dus een mooie seks scene verwachten!!
Achja, ik heb ook wel eens een nachtmarathon zwemmen gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef BobW het volgende:
Respect hoor als je naar de marathon gaat, dat lukt mij nooit. Dan begint net het deel wat je nog niet hebt gezien, val je in slaap
Heb jij al kaartjes eigenlijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Achja, ik heb ook wel eens een nachtmarathon zwemmen gedaan.
Ik heb nog geen geld en die persoon met wie ik ga ook niet... Denk je dat het aankomend weekend al uitverkocht is?quote:
Nah, de zaal zat nog maar voor de iets minder dan de helft vol. Opzich is dat best wel snel natuurlijk, het is pas over een maand. Ik denk het niet, maar de beste plekken zijn sowieso al weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen geld en die persoon met wie ik ga ook niet... Denk je dat het aankomend weekend al uitverkocht is?
red carpet is de 7e, kan je ruim op tijd terugzijn voor de marathonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga sowieso niet naar de marathon, want ik ga naar de red carpet in Londen kijken.En hij komt hier op de 13e uit, maar in de rest van de wereld op mijn verjaardag, de 15e.
Ja weet ik, maar ik heb geen zin om naar de marathon te gaan, want dan val ik in slaap als de laatste film uitkomt. (: Zijn ook wel meerdere landen die de 15e hebben, ik vind het gewoon tof dat ie op mijn verjaardag komt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
red carpet is de 7e, kan je ruim op tijd terugzijn voor de marathon![]()
Volgens mij komt de film in zo ongeveer heel europa op 13 of 14 uit, Amerika is gewoon de lul met 15 juli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |