quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:03 schreef DaviniaHR het volgende:
De aanpassing van de Chambrr of secrets is erg slim.
Ik heb het boek net weer gelezen (vanaf boek 5 al ) en ik snap nog steeds niet hoe Harry nou op kIngs cross eindigt. Komt dat door de hallows? (om verder niet specifieker te gaan ivm spoileren en zo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik ook, maar het verhaal zou ook wel kunnen met dat hij haar stiekem adoreert. Alhoewel dit verhaal logischer is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Behoorlijk essentieel in het verhaal, dus die flashback moet haast wel in de film zitten.
Er is al veel geknipt in de films. Deze flashback biedt de kijker niet veel nieuws.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Behoorlijk essentieel in het verhaal, dus die flashback moet haast wel in de film zitten.
Hier boven al genoemd. Ik dacht dat King's Cross symbool stond voor het begin van Harry's schoolperiode.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:03 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb het boek net weer gelezen (vanaf boek 5 al ) en ik snap nog steeds niet hoe Harry nou op kIngs cross eindigt. Komt dat door de hallows? (om verder niet specifieker te gaan ivm spoileren en zo)
Als afsluitende film natuurlijk wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:14 schreef Aether het volgende:
In de lijn met de andere films. Ik denk nog steeds dat je door alleen de films gezien te hebben het hoofdverhaal niet volledig zal snappen.
[..]
Er is al veel geknipt in de films. Deze flashback biedt de kijker niet veel nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Ok, dan heb ik dus niets gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft de vraag waar die hallows dan precies om gaan... Al verklaart het wel een paar andere dingen.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Ja, genoeg. Ik zie de films meer als aanvulling op de boeken omdat je een onvolledig beeld van het verhaal, karakters, voorwerpen en achtergronden hebt door alleen de films te zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
zijn er serieus hp fans die de boeken niet gelezen hebben?
maar dat geldt voor iedere literatuurverfilming.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:54 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, genoeg. Ik zie de films meer als aanvulling op de boeken omdat je een onvolledig beeld van het verhaal, karakters, voorwerpen en achtergronden hebt door alleen de films te zien.
Is dat zo vreemd dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
zijn er serieus hp fans die de boeken niet gelezen hebben?
Dat er zaken, die niet voor het verhaal noodzakelijk zijn, zijn weggelaten is begrijpelijk maar sommige keuzes zijn apart. Bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
maar dat geldt voor iedere literatuurverfilming.
De Hallows zijn gewoon dingen die vervaardigd zijn door hele vaardige en gevaarlijke tovenaars. Net zoals bijvoorbeeld drankjes etc. Daar kun je het in mijn ogen mee vergelijken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:20 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik dus niets gemist.
Blijft de vraag waar die hallows dan precies om gaan... Al verklaart het wel een paar andere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De boeken blijven het geniaalst![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Geen films meer om met kleine kinderen heen te gaan.quote:
Hij heeft dus definitief een rating van 16+ gekregen. Dat gaat leuk worden in de bioscopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen films meer om met kleine kinderen heen te gaan.
Deel 1 een 12 jaar en deel 2 een 16 jaar keuringquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:48 schreef F_JD het volgende:
[..]
Hij heeft dus definitief een rating van 16+ gekregen. Dat gaat leuk worden in de bioscopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |