abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96087336
Ik vind het nu al een klote einde.
Fear of a name only increases fear of the thing itself
pi_96087834
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Inderdaad, erg mooi boek O+

De scene in Gringotts lijkt ook mooi te worden. Het is toch wel grappig dat je zelf een heel ander beeld er van hebt. Ik krijg de acteurs ook niet meer uit mijn hoofd als ik de boeken lees. De personages hebben nu toch een gezicht gekregen.
Deel 7 is zeker een goed boek, imo de beste van de serie. Toen de films er nog niet waren zag iedereen er in mijn hoofd heel anders uit dan in de film. Na film één zag ik automatisch Alan Rickman ( _O_ ) als Snape enz.

quote:
3s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:23 schreef Bellatrix het volgende:
Tering wat ziet die trailer er goed uit. _O_

My childhood will officially end on July 15, 2011.

En deze comment is helemaal toepasbaar op mij. ;(
QFT.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 april 2011 @ 13:48:18 #53
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96087881
Ik blijf Alan te schoon vinden in de films.
Te netjes.
Niet dat groezelige wat in de boeken beschreven staat.
Wel zeer goed gecast tho. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_96088181
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Alan Rickman ( _O_ )
Een van de best gecaste boekpersonages in jaren, O+.
pi_96088886
quote:
3s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:23 schreef Bellatrix het volgende:
Tering wat ziet die trailer er goed uit. _O_

My childhood will officially end on July 15, 2011.

En deze comment is helemaal toepasbaar op mij. ;(
End of an era inderdaad...ben nu 20 en ook in July nog en dus ook echt opgegroeid met de boeken/films. Jammer dat er een einde aan komt maar wel zeer begrijpelijk dat het stopt :)

Persoonlijk kijk ik in de film het meest uit naar de scenes van het vechten op Hogwarts. Molly vs Bellatrix for the win ^^

Trouwens even een spoiler vraagje wat ik vergeten ben en ik ben daar nog niet in het boek :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96089123
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is raar als de film uit is en is bekeken. Dan is het gewoon over, klaar. Dan komen er geen nieuwe films meer. Toen ik het boek uithad baalde ik ook wel, maar dan waren er nog de films waar je naar uit kon kijken.
Tralalalaaa
pi_96089300
Mooie trailer, veel aktie!
Ben echt benieuwd. Die moet ik in ieder geval in de bios gaan zien.
pi_96089645
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
SPOILER
Het is raar als de film uit is en is bekeken. Dan is het gewoon over, klaar. Dan komen er geen nieuwe films meer. Toen ik het boek uithad baalde ik ook wel, maar dan waren er nog de films waar je naar uit kon kijken.
Ah thanks voor het antwoord! :)
  donderdag 28 april 2011 @ 14:56:08 #59
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_96090316
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef picodealion het volgende:

[..]

Een van de best gecaste boekpersonages in jaren, O+.
Klopt ja. Vooral hoe hij de zin "People might think you're up....to something" uitspreekt in een van de eerste films. Kippevel.

Richard Harris was voor mij toch wel de ultieme Dumbledore. Michael Gambon doet het niet slecht, maar komt op mij norser over.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_96091134
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:56 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Klopt ja. Vooral hoe hij de zin "People might think you're up....to something" uitspreekt in een van de eerste films. Kippevel.

Richard Harris was voor mij toch wel de ultieme Dumbledore. Michael Gambon doet het niet slecht, maar komt op mij norser over.
Ik vind dat Gambon echt een ramp is. Zelfs Justin Bieber had dat nog beter gespeeld, :{.
pi_96091528
Ik kan er niet over uit hoe ongelooflijk slecht ik Michael Gambon vind :X Hij brengt echt níets van een wijze, empatische en grappige Dumbledore in beeld..

O+ Alan Rickman O+ daarentegen maakt bijna in zijn eentje dat films het kijken waard zijn. Als ik wel in HP-stemming ben maar geen tijd heb voor een hele film, dan kijk ik Snape Scene - videos op YT, in 10 minuten klaar en dan heb je meteen de leukste stukken gehad *)

De nieuwe trailer is tof, ik ben zo benieuwd!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_96092562
Ik vond Gambon in deel 3 nog wel OK, vooral hoe hij Hermione aansprak over wat ze moest doen met de Time-Turner. Toen kwam het over als een wat excentrieke man, zoals Dumbledore in het boek ook weleens overkomt.
In deel 4 vond ik hem niet goed. Maar eerlijk gezegd ligt dat ook erg aan de manier waarop hij geregisseerd wordt. Slecht spel laat vaak slechte regie zien. Dus het ligt denk nieteens aan Michael Gambon zelf, maar aan degene die hem regisseert.

Maar eerlijk is eerlijk, Richard Harris was Dumbledore gewoon.
Tralalalaaa
pi_96093570
Het is zo raar. Ik kijk er echt heel erg naar uit en kan bijna niet wachten om de film te zien, maar aan de andere kant wil ik niet dat het stopt en er naar blijven uitkijken. Zoals ik dat vroeger ook al deed toen ik nog niet wist dat het zo snel afgelopen zou zijn.

Overigens dit:
quote:
0s.gifOp donderdag 28 april 2011 15:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
  donderdag 28 april 2011 @ 17:00:44 #64
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_96095267
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef Take_A_Picture het volgende:

Natuurlijk is dit waar, en daarom is het ook moeilijk als opvolger om ditzelfde niveau te halen. Ik vond hem in deel 3 juist tenenkrommend. Heel nors en dat warme karakter was nergens te bekennen. Ik vond hem in deel 6 alweer stukken beter, maar das persoonlijk.

Luna Lovegood is ook zo ontzettend goed gecast _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_96095823
Het zal ook niet alleen aan Gambon's spel liggen. Deels komt het ook doordat er zo ontzettend gesnoeid wordt in de verhaallijnen waardoor er weinig mogelijkheden zijn om een karakter goed tentoon te spreiden. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het Gambon verder geen fluit kan schelen, dat hele HP-gebeuren. Hij geeft ook aan de boeken niet gelezen te hebben en daar ook geen behoefte aan te hebben. En nee, dat hoeft natuurlijk ook niet perse, maar het draagt er wel aan bij hij een deel van de nuance gewoon niet overbrengt wat mij betreft.

Volgens mij is Rickman's buitengewoon goede prestatie bijvoorbeeld te wijten aan het feit dat hij al heel snel, als enige, Snape's 'geheime agenda' kende en dat in alle films heel subtiel door laten spelen in met name zijn non-verbale communicatie.

En Evanna Lynch als Luna vind ik ook érg goed, zeker voor zo'n jonge actrice, ze is echt talentvol.
pi_96098028
Trailer: _O_

Most epic movie of the year. Amen.
pi_96098185
quote:
8s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:33 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik vind het nu al een klote einde.
Ach gut
pi_96109819
''It's the end of an era, but what an extraordinary era it was''
  zondag 1 mei 2011 @ 13:58:56 #69
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_96204943
Net het laatste boek weer uitgelezen. Weer kippevel. Kan niet wachten op de nieuwste film.

De mooiste zin uit dit boek, voor mij:

SPOILER
pi_97617977
Spoilers/geruchten

Afwijkingen in de film van het boek in het laatste deel
SPOILER
Maar wordt weer gedeeltelijk tegengesproken door
SPOILER
:{

Nog iets meer dan een maand :D
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:08:50 #71
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_97619630
Ik snap het ook niet meer, maar de meeste veranderingen vind ik niet eens zo erg, behalve dat Aberforth niets uit legt. :{
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_97620737
Ik haat het dat ze het boek veranderen. Verder vind ik het niet raar dat Harry Voldemort ziet in dat rode jankende ding in Kings Cross. Dat vermoedde ik namelijk al vanaf het moment dat ik het las, dat dat het stukje ziel van Voldemort is, wat los is gekomen van Harry.

Ik zou het trouwens echt heel jammer vinden als je niet ziet dat Lily en Snape goede vrienden waren. Ik vind dat het meer recht doet aan het verhaal dan dat hij haar stiekem adoreert.
pi_97622895
19.Molly kills Bellatrix with the Avada Kedavra Curse. ???????
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:11:27 #74
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_97623109
SPOILER
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:26:38 #75
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_97623480
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 14:48 schreef Heroinjunk het volgende:

Ik zou het trouwens echt heel jammer vinden als je niet ziet dat Lily en Snape goede vrienden waren. Ik vind dat het meer recht doet aan het verhaal dan dat hij haar stiekem adoreert.
Behoorlijk essentieel in het verhaal, dus die flashback moet haast wel in de film zitten.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')