Deel 7 is zeker een goed boek, imo de beste van de serie. Toen de films er nog niet waren zag iedereen er in mijn hoofd heel anders uit dan in de film. Na film één zag ik automatisch Alan Rickman (quote:Op donderdag 28 april 2011 12:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Inderdaad, erg mooi boek![]()
De scene in Gringotts lijkt ook mooi te worden. Het is toch wel grappig dat je zelf een heel ander beeld er van hebt. Ik krijg de acteurs ook niet meer uit mijn hoofd als ik de boeken lees. De personages hebben nu toch een gezicht gekregen.
QFT.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:23 schreef Bellatrix het volgende:
Tering wat ziet die trailer er goed uit.
My childhood will officially end on July 15, 2011.
En deze comment is helemaal toepasbaar op mij.
End of an era inderdaad...ben nu 20 en ook in July nog en dus ook echt opgegroeid met de boeken/films. Jammer dat er een einde aan komt maar wel zeer begrijpelijk dat het stoptquote:Op donderdag 28 april 2011 13:23 schreef Bellatrix het volgende:
Tering wat ziet die trailer er goed uit.
My childhood will officially end on July 15, 2011.
En deze comment is helemaal toepasbaar op mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is raar als de film uit is en is bekeken. Dan is het gewoon over, klaar. Dan komen er geen nieuwe films meer. Toen ik het boek uithad baalde ik ook wel, maar dan waren er nog de films waar je naar uit kon kijken.Tralalalaaa
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah thanks voor het antwoord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is raar als de film uit is en is bekeken. Dan is het gewoon over, klaar. Dan komen er geen nieuwe films meer. Toen ik het boek uithad baalde ik ook wel, maar dan waren er nog de films waar je naar uit kon kijken.![]()
Klopt ja. Vooral hoe hij de zin "People might think you're up....to something" uitspreekt in een van de eerste films. Kippevel.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een van de best gecaste boekpersonages in jaren,.
Ik vind dat Gambon echt een ramp is. Zelfs Justin Bieber had dat nog beter gespeeld,quote:Op donderdag 28 april 2011 14:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Klopt ja. Vooral hoe hij de zin "People might think you're up....to something" uitspreekt in een van de eerste films. Kippevel.
Richard Harris was voor mij toch wel de ultieme Dumbledore. Michael Gambon doet het niet slecht, maar komt op mij norser over.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, Richard Harris was Dumbledore gewoon.
Natuurlijk is dit waar, en daarom is het ook moeilijk als opvolger om ditzelfde niveau te halen. Ik vond hem in deel 3 juist tenenkrommend. Heel nors en dat warme karakter was nergens te bekennen. Ik vond hem in deel 6 alweer stukken beter, maar das persoonlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, Richard Harris was Dumbledore gewoon.
Ach gutquote:Op donderdag 28 april 2011 13:33 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik vind het nu al een klote einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wordt weer gedeeltelijk tegengesproken doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog iets meer dan een maand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Behoorlijk essentieel in het verhaal, dus die flashback moet haast wel in de film zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zou het trouwens echt heel jammer vinden als je niet ziet dat Lily en Snape goede vrienden waren. Ik vind dat het meer recht doet aan het verhaal dan dat hij haar stiekem adoreert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |