quote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben ook niet zwart-wit. Ik zeg alleen dat sommige mensen er bewust voor kiezen zich kut te voelen.
volgens mij heb ik jou idd weleens afgezeken maar dat was niet toen je hier net wasquote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring. Ik ga geen link zoeken hoor
Ik krijg nog altijd de neiging om Artis de Partis uit jaloezie z'n kop af te rukken als ik hem tegenkom. Alleen omdat hij wél met zijn neus in haar decolleté mag liggen en ik niet.quote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 3 april 2011 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou idd weleens afgezeken maar dat was niet toen je hier net wasmaar ook daarvoor dan mijn welgemeende excuses
Huh?quote:Op zondag 3 april 2011 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg nog altijd de neiging om Artis de Partis uit jaloezie z'n kop af te rukken als ik hem tegenkom. Alleen omdat hij wél met zijn neus in haar decolleté mag liggen en ik niet.
No prob, wilde maar aangeven dat we allemaal niet altijd leuk zijn voor nieuwelingen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan het me niet meer heugenmaar bij deze mijn welgemeende excuses
Klopt. Dat komt heel vaak voor zelfs. Redelijk wat mensen creeëren een heel druk bestaan, zodat ze maar niet met zichzelf alleen hoeven te zijn en niet de confrontatie met zichzelf hoeven aan te gaan.quote:Op zondag 3 april 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat is wat ik in mijn vorige post al bedoelde.
Mensen gebruiken een ander namelijk wel vaak als oplossing (moi incluis), maar dat is vaak niets anders dan een afleidingsmanoeuvre.
Artis de Partis hoeft nooit te posten in Hvjjn, hij is altijd intens gelukkig.quote:Op zondag 3 april 2011 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg nog altijd de neiging om Artis de Partis uit jaloezie z'n kop af te rukken als ik hem tegenkom. Alleen omdat hij wél met zijn neus in haar decolleté mag liggen en ik niet.
quote:
Ik ken mensen die om de haverklap 'verliefd' worden om niet met zichzelf te hoeven zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Dat komt heel vaak voor zelfs. Redelijk wat mensen creeëren een heel druk bestaan, zodat ze maar niet met zichzelf alleen hoeven te zijn en niet de confrontatie met zichzelf hoeven aan te gaan.
Als er al zoiets als een hemel is, dan is het zeker vergelijkbaar met deze ervaring van Artis de Partis.quote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
Artis de Partis hoeft nooit te posten in Hvjjn, hij is altijd intens gelukkig.
Heerlijk toch, kun je lekker focussen op een ander in plaats van je eigen karakter onder ogen moeten zien.quote:Op zondag 3 april 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
Ik ken mensen die om de haverklap 'verliefd' worden om niet met zichzelf te hoeven zijn.
mja precies die jongen is gewoon blij dat ie eindelijk ontknaapt isquote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
No prob, wilde maar aangeven dat we allemaal niet altijd leuk zijn voor nieuwelingen.
En als ik eerlijk ben kwam die hele lieve onschuldige post van de nieuweling net gewoon hard aan bij mij, door persoonlijke omstandigheden. Maar daar kan die jongen niets aan doen.
Artis de Partisquote:Op zondag 3 april 2011 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er al zoiets als een hemel is, dan is het zeker vergelijkbaar met deze ervaring van Artis de Partis.
Ik ken mensen die alleen maar bezig zijn met zichzelf, en het is één groot tranendal.quote:Op zondag 3 april 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken mensen die om de haverklap 'verliefd' worden om niet met zichzelf te hoeven zijn.
Je vat zo ongeveer in een zin samen waar al mijn verdriet op dit moment vandaan komt. Wat goed.quote:Op zondag 3 april 2011 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heerlijk toch, kun je lekker focussen op een ander in plaats van je eigen karakter onder ogen moeten zien.
Dat was ik.quote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
Artis de Partis
Degene die die naam verzonnen heeft.
Ergo, te introvert is niet goed, maar te extrovert ook nietquote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken mensen die alleen maar bezig zijn met zichzelf, en het is één groot tranendal.
Zo werkt het he, we zijn soms net mensen.quote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja precies die jongen is gewoon blij dat ie eindelijk ontknaapt is![]()
en jouw situatie is ook gewoon kut.
En tuurlijk ik ontken niet dat we ons humeur zeker terug zien in ons postgedrag, ik heb me vaak genoeg niet prettig gevoeld en dan mocht men het hier ook ontgelden,
quote:Op zondag 3 april 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
Je vat zo ongeveer in een zin samen waar al mijn verdriet op dit moment vandaan komt. Wat goed.
quote:Op zondag 3 april 2011 11:39 schreef Barbusse het volgende:
WTF is een Artis de Partis?Kun je dat eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |