Deze dienst heb ik gelukkig zelden.. Wel zondag de rest van de dag vrij en maandag ookquote:
jij zegt trouwens niet veel op de stream ehquote:Op zondag 3 april 2011 02:14 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet grappig te vinden.
Oke, gelukkigquote:Op zondag 3 april 2011 02:14 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet grappig te vinden.
nicequote:Op zondag 3 april 2011 02:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deze dienst heb ik gelukkig zelden.. Wel zondag de rest van de dag vrij en maandag ook
Ik luister graagquote:Op zondag 3 april 2011 02:14 schreef quaas het volgende:
[..]
jij zegt trouwens niet veel op de stream eh
iets met grappig en een knorquote:Op zondag 3 april 2011 02:14 schreef Driepink het volgende:
ik snap de TT niet, maar dat komt omdat ik het vorige gesprek niet heb gehoord want een of andere fail compilation
Wat was er dan? Ik heb iets gemist dan..quote:Op zondag 3 april 2011 02:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die doen me niks hoor
[..]
Daar ligt het niet aan
Ach, het was maar een grapjequote:Op zondag 3 april 2011 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Die TT is dus 1 van de redenen dat ik de show gewoon niet leuk vond.
Fake, nep, gemaakt.
Werd echte en webhawkshow.
Sorry maar dit doen we niet meer op deze manier
quote:
Ja nee ik snap het ergens wel hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Fake, nep, gemaakt.
Help elkaar is, als jij dan kreunt, gaat hij fappen en dat opnemen, en dat filmpje stuurt hij naar jou, zodat jij kan fappen.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 02:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Help elkaar is, als jij dan kreunt, gaat hij fappen en dat opnemen, en dat filmpje stuurt hij naar jou, zodat jij kan fappen.
Dat heb je gejat.quote:Op zondag 3 april 2011 02:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Help elkaar is, als jij dan kreunt, gaat hij fappen en dat opnemen, en dat filmpje stuurt hij naar jou, zodat jij kan fappen.
Alsof jij dat haaltquote:Op zondag 3 april 2011 02:18 schreef quaas het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik mijn mustnotfap maand heb
quote:Op zondag 3 april 2011 02:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die ga je niet horen hier ben ik bangquote:Op zondag 3 april 2011 02:19 schreef mr-green het volgende:
ik wil gitaren horen of 80's/90's of Jazz
Ok, nu ga ik zoeken en stop ik niet met rusten voor ik het heb gevonden.quote:
Ja en ik hoorde knetter lachen om iets wat echt niet zo heel grappig was met een lach die echt gemaakt leek.quote:Op zondag 3 april 2011 02:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja nee ik snap het ergens wel hoor.
Uiteindelijk begonnen ook meerderen zich hier af te vragen; 'Ik lach, maar waarom?'
quote:Op zondag 3 april 2011 02:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die ga je niet horen hier ben ik bang
Hm, je kunt ook een beetje rekening houden met zaterdagavond/zondagmorgen.. als het aan mij ligt..sorry dan.quote:Op zondag 3 april 2011 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Fake, nep, gemaakt.
quote:Op zondag 3 april 2011 02:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hm, je kunt ook een beetje rekening houden met zaterdagavond/zondagmorgen.. als het aan mij ligt..sorry dan.
Het beste idee van nederland.quote:Op zondag 3 april 2011 02:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ok, nu ga ik zoeken en stop ik niet met rusten voor ik het heb gevonden.
CHALLENGE ACCEPTED.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:59 schreef maagzuur het volgende:
Hallo meneer de fok verslaafde.
Ik ben Maagzuur en ik heb het beste idee van nederland.
Voor mijn idee heb je 3 dingen nodig.
1. een camera
2. Een computer
3. Een leeg cd'tje
Mijn idee werkt heel erg simpel. Een meisje vingert zichzelf en filmt dit met nummer 1, de camera. Als ze klaar is zet ze de camera uit en gaat ze naar nummer 2, de computer. Hier zet ze alle beelden op, die ze vervolgens op nummer 3, het lege cd'tje pleurt (meerdere cd'tjes mogen ook, hoe meer cd'tjes, hoe meer vreugd!)
Dit cd'tje geeft ze aan een jongen, die masturbeert zichzelf op het filmpje van het meisje en filmt dat, zet het op de computer en pleurt het op het cd'tje.
Dit gaat zo door tot altijd
Dit was mijn idee. Wat vind de jury ervan?
quote:Op zondag 3 april 2011 02:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ok, nu ga ik zoeken en stop ik niet met rusten voor ik het heb gevonden.
CHALLENGE ACCEPTED.
quote:Op zondag 3 april 2011 02:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het beste idee van nederland.
[..]
Leg eens uit?quote:Op zondag 3 april 2011 02:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hm, je kunt ook een beetje rekening houden met zaterdagavond/zondagmorgen.. als het aan mij ligt..sorry dan.
Niet verwachten dat je iets krijgtquote:Op zondag 3 april 2011 02:21 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in
Wat krijg ik als het wel lukt?
Wees dan een man en geef het gewoon toequote:Op zondag 3 april 2011 02:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb dat topic niet gelezen
Hetzelfde idee hebben is niet hetzelfde als jatten
quote:Op zondag 3 april 2011 02:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het beste idee van nederland.
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 02:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Niet verwachten dat je iets krijgt
sorry hoor maar dit is onz radio. denk je dat blij ben dat iedereen altijd zegt dat ik larp. en die knor is gewoon tofquote:Op zondag 3 april 2011 02:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik hoorde knetter lachen om iets wat echt niet zo heel grappig was met een lach die echt gemaakt leek.
En dan dragems die besluit dat knor het nieuwe woord is voor 'dit is grappig'
Met als gevolg dat ik nu nog harder mn best ga doen mn knor weer kwijt te raken
Er valt niks toe te geven!!!quote:Op zondag 3 april 2011 02:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wees dan een man en geef het gewoon toe
Dan ben je gewoon niet origineel.quote:Op zondag 3 april 2011 02:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Er valt niks toe te geven!!!Ik heb dat net bedacht
Maar niet expres knorren als iets leuk isquote:Op zondag 3 april 2011 02:22 schreef dragems het volgende:
[..]
sorry hoor maar dit is onz radio. denk je dat blij ben dat iedereen altijd zegt dat ik larp. en die knor is gewoon tof
Jawel. O jawel.quote:Op zondag 3 april 2011 02:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet origineel.
poep scheit hond, jij ruikt naar stront..quote:Op zondag 3 april 2011 02:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Er valt niks toe te geven!!!Ik heb dat net bedacht
DUDE DAAR GAAT HET ME NIET OM!!quote:Op zondag 3 april 2011 02:22 schreef dragems het volgende:
[..]
sorry hoor maar dit is onz radio. denk je dat blij ben dat iedereen altijd zegt dat ik larp. en die knor is gewoon tof
Je jat mijn grap!quote:Op zondag 3 april 2011 02:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
poep scheit hond, jij ruikt naar stront..
net bedacht, leuk he ?
allebei onzinnig dubbel antwoord. Het lag er gewoon aan hoe je het interpreteerde.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 02:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
poep scheit hond, jij ruikt naar stront..
net bedacht, leuk he ?
ik snap je maneid, het moet au naturel komen, niet geforceerdquote:Op zondag 3 april 2011 02:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DUDE DAAR GAAT HET ME NIET OM!!
Damn boeit mij die knor nou.
maar.. maar...quote:Op zondag 3 april 2011 02:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik snap je maneid, het moet au naturel komen, niet geforceerd
Don't want to know.quote:Op zondag 3 april 2011 02:24 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik hoef al niks, ik heb al iets geweldigs gedownload vanmiddag
welken dan? ik ben verward ende gestroomlijndquote:
Dat.quote:
gestroomlijnd ?quote:Op zondag 3 april 2011 02:25 schreef n8n het volgende:
[..]
welken dan? ik ben verward ende gestroomlijnd
jezelf in een ander lekker nicequote:Op zondag 3 april 2011 02:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
gestroomlijnd ?![]()
nou.. oh, het is wel hetzelfde, maar in andere contextjij heb het over anderen forceren gok ik, en ik over jezelf forceren
Ja dat!!quote:Op zondag 3 april 2011 02:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik snap je maneid, het moet au naturel komen, niet geforceerd
omdat mijn lach nep klinktquote:
Ik ben aan het livemixen. Bazenmuziek. BAM.quote:Op zondag 3 april 2011 02:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat.
Ik denk dat djkoelkast nu ook gewoon achter de schermen aan het uitpraten is met Huppel. Hoop ik.
Owh.quote:Op zondag 3 april 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben aan het livemixen. Bazenmuziek. BAM.
Oh god heb je dat weerquote:
heb maar 1 kanaalquote:Op zondag 3 april 2011 02:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
kanaal 23 jongendoe het snel
volgens mij sta je op knappen
quote:Op zondag 3 april 2011 02:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Owh.
Gooi er even André van Duin doorheen.
Is er ruzie dan?quote:Op zondag 3 april 2011 02:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat.
Ik denk dat djkoelkast nu ook gewoon achter de schermen aan het uitpraten is met Huppel. Hoop ik.
super aidsquote:Op zondag 3 april 2011 02:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik wou net zeggen:
"je hebt zelf aids"
Geforceerd!quote:
nee dat niet. maar er zijn wel meningen die botsenquote:
Dat. Daarom ook mijn opmerking dus.quote:Op zondag 3 april 2011 02:29 schreef dragems het volgende:
[..]
nee dat niet. maar er zijn wel meningen die botsen
quote:Op zondag 3 april 2011 02:29 schreef dragems het volgende:
[..]
ninja editquote:Op zondag 3 april 2011 02:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat. Daarom ook mijn opmerking dus.
Nee dat idee had ik ook alquote:
Ook niet hoorquote:Op zondag 3 april 2011 02:29 schreef dragems het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 02:30 schreef djkoelkast het volgende:
Maar laten we nu niet net doen of dit een kutavond is/was, want we hebben enorm gelachen, het was heel gezellig, maar we zijn ergens ontspoord en toen liep de trein niet meer. Schoof nog wat door, maar was voor vanavond al niet meer te redden helaas.
Volgende keer beter.
quote:Op zondag 3 april 2011 02:30 schreef djkoelkast het volgende:
Maar laten we nu niet net doen of dit een kutavond is/was, want we hebben enorm gelachen, het was heel gezellig, maar we zijn ergens ontspoord en toen liep de trein niet meer. Schoof nog wat door, maar was voor vanavond al niet meer te redden helaas.
Volgende keer beter.
wat ik in mijn post zei dus ? ik weet niet of je hem las, maar dat maakt niet uit, staat op pagina 4 ofzo.. ik ga ff andere topics doorkijken, dit topic is een beetje homoseksueel aan het doenquote:
Denk het niet. Denk zelfs dat de algehele presentatie afgelopen is en alleen nog muziek.quote:
Geloof het niet.quote:
Ik heb 150 pppquote:Op zondag 3 april 2011 02:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat ik in mijn post zei dus ? ik weet niet of je hem las, maar dat maakt niet uit, staat op pagina 4 ofzo.. ik ga ff andere topics doorkijken, dit topic is een beetje homoseksueel aan het doen
999quote:Op zondag 3 april 2011 02:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 150 ppp![]()
Ik heb geen pagina 4
heldtquote:Op zondag 3 april 2011 02:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 150 ppp![]()
Ik heb geen pagina 4
quote:Op zondag 3 april 2011 02:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof het niet.
Ja alleen mono nog op de skype bij koelkast.
Flauw, ik wilde het laatste halfuurtje nog effekes meedoenquote:Op zondag 3 april 2011 02:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk zelfs dat de algehele presentatie afgelopen is en alleen nog muziek.
quote:Op zondag 3 april 2011 02:31 schreef Dalando het volgende:
Komkom, laten we het laatste half uurtje even leuk beginnen. Kom, we doen de polonaise:
[ afbeelding ]
Ik wilde al de hele tijd meedoen maar mocht niet meedoen.quote:Op zondag 3 april 2011 02:33 schreef quaas het volgende:
[..]
[..]
Flauw, ik wilde het laatste halfuurtje nog effekes meedoen
Had ik eerst ook maar paar keer in een painttopic geweest en toen besloten dat dit beter wasquote:
dan zit ie rond de 75-100 hequote:Op zondag 3 april 2011 02:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 150 ppp![]()
Ik heb geen pagina 4
Ja idd wat jij zeiquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 02:35 schreef Dalando het volgende:
Ik moet mijn balhaar weer eens gaan scheren.
dank voor deze informatiequote:Op zondag 3 april 2011 02:35 schreef Dalando het volgende:
TMIquote:Op zondag 3 april 2011 02:35 schreef Dalando het volgende:
qftquote:Op zondag 3 april 2011 02:35 schreef Dalando het volgende:
expres ruzie maken voor intense kapotneukdoggie op keukenbladquote:
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 02:37 schreef n8n het volgende:
[..]
expres ruzie maken voor intense kapotneukdoggie op keukenblad
t is elite radioquote:Op zondag 3 april 2011 02:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben nog altijd online op Skype maar ik weet niet waarvoor als ik toch niet gebeld word.
Boe-hoe.
forever alonequote:Op zondag 3 april 2011 02:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben nog altijd online op Skype maar ik weet niet waarvoor als ik toch niet gebeld word.
Boe-hoe.
Door al die rare ingredienten, jaquote:Op zondag 3 april 2011 02:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Is mijn zoon daarom zo ontspoord? Door al die zwitsal?
zwitsal waar?quote:Op zondag 3 april 2011 02:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Is mijn zoon daarom zo ontspoord? Door al die zwitsal?
Spontaan is gewoon leukerquote:Op zondag 3 april 2011 02:38 schreef n8n het volgende:
[..]
wat is die haat tegen geforceerd allenmaal
Niet dat ik niet weet waarom niet, maar ik vind het jammer DAT ik niet gebeld word.quote:Op zondag 3 april 2011 02:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Boe-hoe.
In mijn badkamer en als ik straks een nachtkastje heb dan ook daarquote:
tegenspartelen is ook opwindendquote:Op zondag 3 april 2011 02:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spontaan is gewoon leuker![]()
Gisteren was spontaan, heb me rot gelachen.
Nu was het gepland en MOEST het. Dat is niet leuk
van daar naar waar?quote:Op zondag 3 april 2011 02:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In mijn badkamer en als ik straks een nachtkastje heb dan ook daar
Ja tijdens de seks wel jaquote:
hihihihiquote:Op zondag 3 april 2011 02:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Allemaal geband worden!
Zondag 3 april 2011 - Onz Radio is taking over FOK!
Nou gewoon zwitsal olie om te masseren op mn nachtkastjequote:
quote:Op zondag 3 april 2011 02:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou gewoon zwitsal olie om te masseren op mn nachtkastje
Trustequote:
nachtkastje masseren?quote:Op zondag 3 april 2011 02:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou gewoon zwitsal olie om te masseren op mn nachtkastje
Neehee!quote:
Je weet nooit wanneer het nodig isquote:Op zondag 3 april 2011 02:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neehee!
Altijd massageolie op/in het nachtkastje bewaren he
kom op manquote:
heb megageile draaikast met speigel en al naast bed, speciale deurtje met zulks en al wat niet meerquote:Op zondag 3 april 2011 02:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neehee!
Altijd massageolie op/in het nachtkastje bewaren he
Daten?quote:Op zondag 3 april 2011 02:45 schreef n8n het volgende:
[..]
heb megageile draaikast met speigel en al naast bed, speciale deurtje met zulks en al wat niet meer
haquote:Op zondag 3 april 2011 02:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
haha, nu weet iedereen je telefoonnummer
Is dat jouw nummer?quote:
lekker nice welquote:Op zondag 3 april 2011 02:47 schreef Driepink het volgende:
ik heb een fuckmirror ofzoiets hoe me buurmeisje het noemde.. maar ze wou hem niet uit testen
grote spiegel naast mn bed
hihiihihihquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
tegen mij zeg je dat ik meer moet lullen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okeeeeee hmmmmmmmmquote:Op zondag 3 april 2011 02:49 schreef dragems het volgende:
dat ik nu niet in de skype zit maar mono wel heeft er niks mee te maken
groetjens lekkere boefjenquote:Op zondag 3 april 2011 02:49 schreef Driepink het volgende:
ik duik ook mijn bedje in!
morgen weer een dag! greotjenz mensjens!![]()
voor allen
Jaquote:
Trusten manquote:Op zondag 3 april 2011 02:49 schreef Driepink het volgende:
ik duik ook mijn bedje in!
morgen weer een dag! greotjenz mensjens!![]()
voor allen
Ik ben gewoon de gangmaker en jij niet.quote:Op zondag 3 april 2011 02:48 schreef dragems het volgende:
[..]
tegen mij zeg je dat ik meer moet lullen!
als 1 iemand het kut vind stop je!
ik moet het maar slikken als iedereen zegt dat ik larp maar een knor mag niet?
Nee, ik heb vorige week besloten: als huppel er niet is is er geen show.quote:Op zondag 3 april 2011 02:48 schreef dragems het volgende:
[..]
tegen mij zeg je dat ik meer moet lullen!
als 1 iemand het kut vind stop je!
ik moet het maar slikken als iedereen zegt dat ik larp maar een knor mag niet?
wat is dat nou weer voor een opmerking?quote:Op zondag 3 april 2011 02:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de gangmaker en jij niet.
Een bash.quote:Op zondag 3 april 2011 02:51 schreef dragems het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een opmerking?
quote:Op zondag 3 april 2011 02:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de gangbangmaker en jij niet.
One lovequote:Op zondag 3 april 2011 02:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik heb vorige week besloten: als huppel er niet is is er geen show.
Het is dus niet 1 iemand, het is mijn hoofdgast.
ok jou keus. maar nu is het jou show en maak jij er een punt vanquote:Op zondag 3 april 2011 02:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik heb vorige week besloten: als huppel er niet is is er geen show.
Het is dus niet 1 iemand, het is mijn hoofdgast.
Zoals ik het zeg.quote:Op zondag 3 april 2011 02:51 schreef dragems het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een opmerking?
die nergens op slaatquote:
Jouw en jouwquote:Op zondag 3 april 2011 02:53 schreef dragems het volgende:
[..]
ok jou keus. maar nu is het jou show en maak jij er een punt van
Jouw opmerking slaat ook nergens op.quote:
Het ligt wat mij betreft niet aan jou hoor. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 02:53 schreef dragems het volgende:
[..]
ok jou keus. maar nu is het jou show en maak jij er een punt van
Jouw MONSTERCOCK!quote:Op zondag 3 april 2011 02:54 schreef Monopoly het volgende:
Het ligt aan mij en mijn penis. Geef het maar toe.
JALOEZIE!!!!
quote:Op zondag 3 april 2011 02:54 schreef Monopoly het volgende:
JALOEZIE!!!!
onz radio is zo tof omdat het door iedereen voor iedereen is. dat halen jullie er nu heel erg uitquote:
Op die 5cm?quote:Op zondag 3 april 2011 02:54 schreef Monopoly het volgende:
JALOEZIE!!!!
kneitergeil man fapperdefapfapquote:Op zondag 3 april 2011 02:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik luister niet meer naar de radio, ze zitten nu te neuken bij Secret Story
hahahaha luldisquote:
nee dat is het nietquote:Op zondag 3 april 2011 02:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw opmerking slaat ook nergens op.
Komt over alsof je je buitengesloten voelt en ik benadruk dat gevoel van je alleen nog even
Kerel!quote:Op zondag 3 april 2011 02:55 schreef dragems het volgende:
[..]
onz radio is zo tof omdat het door iedereen voor iedereen is. dat halen jullie er nu heel erg uit
BAMquote:Op zondag 3 april 2011 02:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel!
1) Ik vond het gewoon echt niet grappig. Dat mag ik vinden
2) ik vertrek want ik vond het echt niet grappig
3) koelkast had van tevoren al gezegd: geen hups, geen show
4) jij bent dragems en geen hups
Ik blijf hem grappig vindenquote:
Ja ik.quote:
Ok dan is het dat het niet.quote:
Maar ik denk wel dat mono wel weet hoe hij een vrouw of kieron moet bevredigen met zijn penersquote:Op zondag 3 april 2011 02:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja alsof het een enorm huge ding is
meervoud?quote:Op zondag 3 april 2011 02:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat mono wel weet hoe hij een vrouw of kieron moet bevredigen met zijn peners
Daar twijfel ik niet aan!quote:Op zondag 3 april 2011 02:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat mono wel weet hoe hij een vrouw of kieron moet bevredigen met zijn peners
Nee andere naam voor penisquote:
Ik kan je ook op het rooster zetten hoorquote:Op zondag 3 april 2011 02:59 schreef quaas het volgende:
Koelkast, wil je mij voor 12 uur inschrijven morgen? Diverse nummers
PMen sorry
1) jij mag een mening hebben dat mag.quote:Op zondag 3 april 2011 02:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel!
1) Ik vond het gewoon echt niet grappig. Dat mag ik vinden
2) ik vertrek want ik vond het echt niet grappig
3) koelkast had van tevoren al gezegd: geen hups, geen show
4) jij bent dragems en geen hups
Ik heb koelkast net pm gestuurd, maar als je wiltquote:Op zondag 3 april 2011 03:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee andere naam voor penis
[..]
Ik kan je ook op het rooster zetten hoor
BAMquote:Op zondag 3 april 2011 03:00 schreef dragems het volgende:
[..]
1) jij mag een mening hebben dat mag.
2) zelfde
3) mag hij zeggen maag maak er niet zo een punt van en als er afgesproken is dat jullie samen een show doen . wees dan een bikkel en maak de show af. of je het nu leuk vind of niet.
4) ben ik blij om
ik zit gewoon al zo lang hier dat ik vind dat ik recht heb op een meningquote:Op zondag 3 april 2011 02:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok dan is het dat het niet.
Zo kwam je wel over op mij. Dan heb ik het verkeerd opgevat. Mijn excuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |