Deze dienst heb ik gelukkig zelden.. Wel zondag de rest van de dag vrij en maandag ookquote:
jij zegt trouwens niet veel op de stream ehquote:Op zondag 3 april 2011 02:14 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet grappig te vinden.
Oke, gelukkigquote:Op zondag 3 april 2011 02:14 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet grappig te vinden.
nicequote:Op zondag 3 april 2011 02:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deze dienst heb ik gelukkig zelden.. Wel zondag de rest van de dag vrij en maandag ook
Ik luister graagquote:Op zondag 3 april 2011 02:14 schreef quaas het volgende:
[..]
jij zegt trouwens niet veel op de stream eh
iets met grappig en een knorquote:Op zondag 3 april 2011 02:14 schreef Driepink het volgende:
ik snap de TT niet, maar dat komt omdat ik het vorige gesprek niet heb gehoord want een of andere fail compilation
Wat was er dan? Ik heb iets gemist dan..quote:Op zondag 3 april 2011 02:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die doen me niks hoor
[..]
Daar ligt het niet aan
Ach, het was maar een grapjequote:Op zondag 3 april 2011 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Die TT is dus 1 van de redenen dat ik de show gewoon niet leuk vond.
Fake, nep, gemaakt.
Werd echte en webhawkshow.
Sorry maar dit doen we niet meer op deze manier
quote:
Ja nee ik snap het ergens wel hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Fake, nep, gemaakt.
Help elkaar is, als jij dan kreunt, gaat hij fappen en dat opnemen, en dat filmpje stuurt hij naar jou, zodat jij kan fappen.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 02:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Help elkaar is, als jij dan kreunt, gaat hij fappen en dat opnemen, en dat filmpje stuurt hij naar jou, zodat jij kan fappen.
Dat heb je gejat.quote:Op zondag 3 april 2011 02:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Help elkaar is, als jij dan kreunt, gaat hij fappen en dat opnemen, en dat filmpje stuurt hij naar jou, zodat jij kan fappen.
Alsof jij dat haaltquote:Op zondag 3 april 2011 02:18 schreef quaas het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik mijn mustnotfap maand heb
quote:Op zondag 3 april 2011 02:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die ga je niet horen hier ben ik bangquote:Op zondag 3 april 2011 02:19 schreef mr-green het volgende:
ik wil gitaren horen of 80's/90's of Jazz
Ok, nu ga ik zoeken en stop ik niet met rusten voor ik het heb gevonden.quote:
Ja en ik hoorde knetter lachen om iets wat echt niet zo heel grappig was met een lach die echt gemaakt leek.quote:Op zondag 3 april 2011 02:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja nee ik snap het ergens wel hoor.
Uiteindelijk begonnen ook meerderen zich hier af te vragen; 'Ik lach, maar waarom?'
quote:Op zondag 3 april 2011 02:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die ga je niet horen hier ben ik bang
Hm, je kunt ook een beetje rekening houden met zaterdagavond/zondagmorgen.. als het aan mij ligt..sorry dan.quote:Op zondag 3 april 2011 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Fake, nep, gemaakt.
quote:Op zondag 3 april 2011 02:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hm, je kunt ook een beetje rekening houden met zaterdagavond/zondagmorgen.. als het aan mij ligt..sorry dan.
Het beste idee van nederland.quote:Op zondag 3 april 2011 02:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ok, nu ga ik zoeken en stop ik niet met rusten voor ik het heb gevonden.
CHALLENGE ACCEPTED.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:59 schreef maagzuur het volgende:
Hallo meneer de fok verslaafde.
Ik ben Maagzuur en ik heb het beste idee van nederland.
Voor mijn idee heb je 3 dingen nodig.
1. een camera
2. Een computer
3. Een leeg cd'tje
Mijn idee werkt heel erg simpel. Een meisje vingert zichzelf en filmt dit met nummer 1, de camera. Als ze klaar is zet ze de camera uit en gaat ze naar nummer 2, de computer. Hier zet ze alle beelden op, die ze vervolgens op nummer 3, het lege cd'tje pleurt (meerdere cd'tjes mogen ook, hoe meer cd'tjes, hoe meer vreugd!)
Dit cd'tje geeft ze aan een jongen, die masturbeert zichzelf op het filmpje van het meisje en filmt dat, zet het op de computer en pleurt het op het cd'tje.
Dit gaat zo door tot altijd
Dit was mijn idee. Wat vind de jury ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |