quote:Op zondag 3 april 2011 01:04 schreef Niki.P het volgende:
Heb 3000 posts!!!
Mo is weer aan het zuren...
Ja en ze noemt haar werkgever haar "baas". Volgens mij hebben honden baasjes... ja en negers, maar das al een hele tijd geleden.quote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo zeurt nu dat Sofia dacht dat ze een hoer was...
in ieder geval een aandachtshoerquote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Uhh zat sofie er toch niet ver naastquote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
dat dus!quote:
Wat was dat vannacht dan?quote:Op zondag 3 april 2011 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach ja, Het is dat Maik er niet voor betaald ....quote:Op zondag 3 april 2011 01:04 schreef Flow3r het volgende:
Joanna, men denkt dat ik een hoer ben doordat Servio daar op gedrukt heeft, wat moet mijn baaswel niet denken en mijn ouders, ik zit in een spelletje als 30 jarige niet als 20 jarige
quote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
JA HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Een vieze vunzige harde bollenstraat hoerrrrrrrrrrr! zo'n hele vieze ongewassen hoer van 10 euro per 4 uur!zo één! HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
vieze limburgse zlottiehoerrrrrrrrrrrr!
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Lol, er zit drank in die mensen.quote:Op zondag 3 april 2011 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Pff, wat een geslijm tussen Gerard en Sharon...Ligt er wel een beetje dik bovenop.
hahaha denk aan je hart man !quote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
JA HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Een vieze vunzige harde bollenstraat hoerrrrrrrrrrr! zo'n hele vieze ongewassen hoer van 10 euro per 4 uur!zo één! HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Wat doe ik in jouw lijstjequote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Jesje1982 en zie onze nieuwkomer eens, hahahaha
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Maik mag er gratis overheen en achterlangs, als het haar uiteindelijk maar een ton oplevert.quote:
Waar haal je die lijstjes vandaan ?quote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus, ongeloofelijk. Het interesseert me niks wat een ander denkt.quote:Op zondag 3 april 2011 01:01 schreef Stability het volgende:
wat zijn het toch een stel labiele mensen he....ze willen allemaal maar weten wat de ander wel niet van hem / haar denkt..hoe ze over komen etc...wat boeit mij het nou wat een ander van me denkt?? ik zeg maar zo, accepteren ze me niet, hebben ze pech , doen ze het wel, hebben ze lol met me. wat een gezeur elke keer toch? ze zijn echt zo onzeker als het maar kan. en tegelijkertijd vinden ze zich zelf helemaal geweldig en mooi
je doet het expres hequote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
en hele dikke tranenquote:Op zondag 3 april 2011 01:06 schreef Ifa het volgende:
Volgens mij krijg je al leuke beelden als Monique naar Mootje op de plasma moet kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |