quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Coos het volgende:
Faalex net tegen Laura: op een gegeven moment viel je als een blok voor mij
Wie is waar jaloers op, volgens Alex?quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze zijn gewoon jaloers zegt alex ,ECH NIE !!
hahahahaah, die heeft de tong al uit zijn bek voordat Laura nog in de buurt is...quote:Op zondag 3 april 2011 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
http://gyazo.com/9a9c6df2e0526d2e510663f4d9dea637.png
quote:Op zondag 3 april 2011 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard heeft een nieuw geheim voor Fenneke....ja iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gerard heeft een nieuw geheim voor Fenneke....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Is dat een 3 aprilgrap of zei hij dat echt?quote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Coos het volgende:
Gelukkigquote:Op zondag 3 april 2011 01:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Haar nichtje post hier ook nog, dus dan zijn jullie met zijn 2-en
Ik vind haar ook wel mooi, maar iets tussen die oortjes van haar zit niet goedquote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Krambo het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige hier die niks tegen Laura heeft
nog steeds? na al het commentaar?? netjes!quote:Op zondag 3 april 2011 01:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Haar nichtje post hier ook nog, dus dan zijn jullie met zijn 2-en
quote:Op zondag 3 april 2011 01:19 schreef chufi het volgende:
HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerard heeft een nieuw geheim voor Fenneke....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind haar ook wel mooi, maar iets tussen die flapoortjes van haar zit niet goedquote:Op zondag 3 april 2011 01:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel mooi, maar iets tussen die oortjes van haar zit niet goed
Zelfkastijding...quote:Op zondag 3 april 2011 01:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
U bent verstandig, maar..... toch wil ik weten wat er uit die zweetklep komt.
Je bent in goed gezelschapquote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Krambo het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige hier die niks tegen Laura heeft
Maar dat is bij de meeste bewoners veel ergerquote:Op zondag 3 april 2011 01:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel mooi, maar iets tussen die oortjes van haar zit niet goed
Laura weet dat ie donderdag naar huis gaat...quote:Op zondag 3 april 2011 01:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura is hitsig vanavond!![]()
Het kon vannacht zomaar eens gaan gebeuren...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Gerard heeft een nieuw geheim voor Fenneke....Hihi nou ze komt maar gezellig buurten hoor. Ik vind het mooi om die twee te zien samen, ze inspireren elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |