Het is dat het een kat is.quote:Op zondag 3 april 2011 00:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb je wel eens een betere TT zien verzinnen.![]()
daarom heb ik besloten te gaan maffen
Maar toch een goedemorgen hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 09:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de orde verstoord in het topic, zie ik al.
Ik denk dat het belangrijkste is dat hij wat eet, dus ik zou dan inderdaad die zachte brokjes doen. Eventueel gemengd met wat harde, zodat die ook week worden? Anders morgen even bellen met de dierenarts?quote:Op zondag 3 april 2011 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Soemp, even een vraagje... Micky is erg vermagerd. Zn (harde) brokjes wil hij niet echt eten, wel zachte brokken die krijgen ze normaal bijna nooit, heel af en toe, maar hebben we altijd in huis . Maar dat lijkt me nu niet zo goed voor hem. Kunnen we het wel gewoon geven? In kleine porties misschien?
Even mengen, is een goed idee... we houden het iig in de gaten en anders inderdaad even de dierenarts bellen.quote:Op zondag 3 april 2011 09:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijkste is dat hij wat eet, dus ik zou dan inderdaad die zachte brokjes doen. Eventueel gemengd met wat harde, zodat die ook week worden? Anders morgen even bellen met de dierenarts?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je idd wel mee oppassen. Onderkanten van trappen kunnen niet samen met alle soorten verf
quote:Op zondag 3 april 2011 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg trouwens een dejavu gevoel bij de TTis er ooit zo'n TT over mikkie geweest soms?
Oh, en:
[..]ik moet natuurlijk eigenlijk niet happen maar ik doe het toch: het ging om muurverf, of dat wel pakt op hout
Ow ja, dat is ook een goed idee. Ik ga dat zo maar even doen. Hij kijkt bijna niet naar zn brokjes om... maar als ik blikvoer erneer zet, is meneer er meteen bij. En blikvoer is gewoon niet zo goed voor zn nieren. Ik denk dat ik vanavond even wat kipfilet voor ze ga koken, vinden ze ook erg lekker.quote:Op zondag 3 april 2011 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Diaan, eventueel kun je ook proberen om wat gekookt water over zn harde brokjes te gooien, die worden dan ook zacht en gaan bovendien veel sterker ruiken, waardoor hij er misschien wel trek in krijgt
Het is hier droog, vanmorgen een waterig zonnetje maar die is nu ook alweer weg. Maar het is echt een groot verschil met gisteren.quote:Op zondag 3 april 2011 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat een verschil met gisteren zeg. Het is hier nu gewoon koud en het zier er naar uit dat het gaat regenen.
Je hebt gelijk. Verzuipen werkt beter.quote:Op zondag 3 april 2011 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Nou een vuurpeloton gaat me wel erg ver eigenlijk...
Het wil eigenlijk heel prima met een klein rollertje, alleen ik heb de roller op een bezemsteel moeten bevestigen, en dat werkt wel wat minder gemakkelijkquote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
De onderkant van de trap is hout? Dat gaat niet zo heel goed samen met muurverf volgens mij. Maar is het wel het proberen waard.
Om te voorkomen dat het meer gaat worden juist mijn plan.quote:Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb een vermoeden wie Barbie is en als ze dat is heb je hier teveel tekst aan haar vuil gemaakt Cobra
Nietes! Er staat dat het heel prima wil met een klein rollertjequote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar staat niet of de verf ook hecht, alleen dat je met een klein rollertje op een bezemsteel aan het prutsen bent![]()
als ik het zo lees wordt het tijd een facebook account te nemen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
PS, mocht je dit lezen. Dumpen die gast!
Verder zal ik er niks over zeggen.
Twitter.quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als ik het zo lees wordt het tijd een facebook account te nemen.
En nog geen twitter en facebook account aangemaakt!?quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie zet me even aan het werk. Zit alweer een paar uur te lamballen achter m'n pc
Eens!! 2x.quote:Op zondag 3 april 2011 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
PS, mocht je dit lezen. Dumpen die gast!
Verder zal ik er niks over zeggen.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie zet me even aan het werk. Zit alweer een paar uur te lamballen achter m'n pc
Hey dat ken ik. Mij lijkt het gewoon een stuk handiger, vaak als ik nu ga dan ga ik voor meerdere dagen (omdat het zo'n pokkereis is, zeker met het OV) en soms zit ik me daar dan grandioos te vervelen. Even een middagje op bezoek is dan een stuk makkelijkerquote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, koffie, dat is een goed idee
Het lijkt me zo leuk als mijn moeder hier in de buurt woonde.... dan kon ik ook gewoon even langs voor koffie of etenMaar ik moet of bijna 3 uur in de trein, of 2 uur in de auto. Ohja, en minstens een dag ervoor uittrekken.
Maar dinsdag komt ze hierheen met haar vriend, gaan ze lekker naar het museum, en 's avonds gaan we uit etenwoensdag nog een beetje aanrommelen en dan is het ook weer mooi geweest.
Nee, maar andersom kan het natuurlijk welquote:Op zondag 3 april 2011 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
En bij jou zit het er vast ook niet in dat zij dichter bij jou komen wonen he?
Mijn moeder en haar vriend zijn helemaal verliefd op hun plekje nu, dus ik zal naar het oosten moeten verhuizen als ik dichterbij wil wonen.... Don't want toTenzij Deventer ofzo, maar wij zullen waarschijnlijk altijd dichtbij een universiteit blijven wonen ivm vriendjes werk.
In dit geval ging dat vrij lastig want ik zat bij m'n ex + 2 vrienden + Mr. Etcie hout te verbranden in een vuurkorfquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Dat horen we snel genoeg denk ik. Het lijkt wel of Etcie kan ruiken dat we over series praten. Ze zal dus wel snel online komen.
Maar hee... wij wonen ook in Enschede. Leuk en lekker theedrinkenquote:Op zondag 3 april 2011 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
En bij jou zit het er vast ook niet in dat zij dichter bij jou komen wonen he?
Mijn moeder en haar vriend zijn helemaal verliefd op hun plekje nu, dus ik zal naar het oosten moeten verhuizen als ik dichterbij wil wonen.... Don't want toTenzij Deventer ofzo, maar wij zullen waarschijnlijk altijd dichtbij een universiteit blijven wonen ivm vriendjes werk.
quote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef LadyBlack het volgende:
Jamaar.... ik wil echt niet meer terug naar Enschede
Ik kom uit een uithoek, woon nu in een uithoek, dus áls ik al ergens heen ga zal het centraler liggen (als het aan mij ligt dan, ik heb het natuurlijk niet alleen te beslissen)
quote:Op zondag 3 april 2011 19:54 schreef LadyBlack het volgende:
Jamaar.... ik wil echt niet meer terug naar Enschede
Ik kom uit een uithoek, woon nu in een uithoek, dus áls ik al ergens heen ga zal het centraler liggen (als het aan mij ligt dan, ik heb het natuurlijk niet alleen te beslissen)
quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb iets gedaan wat ik niet had moeten doen.... kastjes omgewisseldHet staat wel mooier, maar nu kom ik enorm veel ruimte tekort in de gang
Mijn vriendje gaat me zo hard uitlachen straks....
Hoe kan je nu te weinig ruimte hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb iets gedaan wat ik niet had moeten doen.... kastjes omgewisseldHet staat wel mooier, maar nu kom ik enorm veel ruimte tekort in de gang
Mijn vriendje gaat me zo hard uitlachen straks....
Jaaaquote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Etc, vergeet t bijna: fijn dat het zo goed gegaan is allemaal bij elkaar!
Hm, de stad an sich wel (en steeds meer ook wel), maar ik voelde me er zo niet thuis toen ik nog thuis woonde......quote:Op zondag 3 april 2011 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Enschede is best leuk... vind ik dan. Maar als we het voor het kiezen zouden hebben, zouden we denk ik in Zwolle of Apeldoorn of Arnhem wonen. Mooi centraal.... maar is voorlopig geen optie.
Jaquote:Op zondag 3 april 2011 19:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe kan je nu te weinig ruimte hebbenOf moet de inhoud ook worden gewisseld
[..]
JaaaNu heb ik helemaal zin in de eerst aankomende lan en Campzone
Het is voornamelijk een meer gevarieerde studentenstad. En op dit moment is dat voor mij nog erg belangrijkquote:Op zondag 3 april 2011 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb rtl5 opstaan. Je krijgt zo the Ultimate Dance Battle.Mooi programma.
LB, ik snap het wel hoor. Groningen is toch net weer wat groter/anders dan Enschede.
Ik moet zeggen dat Enschede de laatste 10 jaar ook wel positief veranderd is hoor. Er gebeurt hier steeds meer. Enschede timmert aan de weg. En hopelijk in 2012 het Glazen Huis hier!!quote:Op zondag 3 april 2011 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is voornamelijk een meer gevarieerde studentenstad. En op dit moment is dat voor mij nog erg belangrijkMaar ik zie het ook wel gebeuren dat dat later minder belangrijk is en dat ik dan dichter bij familie wil wonen (ivm met hopelijk kinderen en neefjes & nichtjes
)
Leukquote:Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef Etcetera het volgende:
LB, mijn schoenen - nou ja soort vanDe mijne zijn donkerblauw en de hak is volledig zwart
[ afbeelding ]
Oh nice!!!!! Ik heb een groot zwak voor schoenen met een bandje over de wreefquote:Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef Etcetera het volgende:
LB, mijn schoenen - nou ja soort vanDe mijne zijn donkerblauw en de hak is volledig zwart
[ afbeelding ]
Het ligt, helaas, wel een beetje in een uithoek, true. Winkelaanbod vind ik ook niet zo belangrijk. Ik hou toch niet zo van winkelen.. en bestel tegenwoordig het meeste via internet. Het is wel heel overzichtelijk winkelen in Enschede vind ik. Heel veel van hier gaan naar Arnhem, ik vind Arnhem dus helemaal niet leuk om te winkelen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh nice!!!!! Ik heb een groot zwak voor schoenen met een bandje over de wreef
Diaan, is ook zobehalve de locatie heb ik op de stad zelf ook weinig aan te merken. Het winkelaanbod is niet fantastisch, maar dat is het hier ook echt niet, maar je kan wel gezellig rondlopen
Het was niet moeilijk om die winkels te vinden in elk gevalquote:Op zondag 3 april 2011 20:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar hoor ik meer mensen (vrouwen) over dat er redelijk wat winkels in DB zijn die buiten de reguliere winkels vallen
Oh kleding haal ik ook bij de grotere zaken over het algemeenquote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kom vaak thuis met juist kleding van die ketens. Kan ik dat ook nog ruilen als ik me onderweg bedacht heb.Maar niet-ketenwinkels zijn vaak wel veel leuker.
Jawel joh... the ultimate dance battle is eropquote:Op zondag 3 april 2011 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, shoppen bij ketens is gemakkelijk, maar ik vind het ook heel leuk om in kleine winkeltjes te snuffelenMaar in het noorden en oosten van het land zijn er niet zoveel, of tenminste niet allemaal in het centrum.
Er is niks leuks op tv, ik ga de uitzending van Generatie 2010 terugkijken
Ja, dat is leuk!!quote:Op zondag 3 april 2011 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh kleding haal ik ook bij de grotere zaken over het algemeenalhoewel ik weet dat er in de Folkingestraat in Groningen een zaakje zit die T[w]o Dresses heet, en daar wil ik toch wel even gluren voor 10 juni denk ik
De Folkingestraat is sowieso een van de leukste straten hierquote:Op zondag 3 april 2011 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh kleding haal ik ook bij de grotere zaken over het algemeenalhoewel ik weet dat er in de Folkingestraat in Groningen een zaakje zit die T[w]o Dresses heet, en daar wil ik toch wel even gluren voor 10 juni denk ik
Vaak kun je het laten ophalen of gewoon naar zo'n primera of dhl punt brengen... ik vind het op zich wel meevallen. Het gemak van niet naar de stad hoeven en daar in zo'n rothokje te moeten passen vind ik dan doorslaggevend.quote:Op zondag 3 april 2011 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Dat terugsturen lijkt me juist zo'n gedoeIs voor mij de grootste drempel om kleren online te bestellen
Zal het onthouden voor komende dinsdagquote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De Folkingestraat is sowieso een van de leukste straten hier
Als je van daaruit de Vismarkt oversteekt en een eindje doorloopt, zit er schuin tegenover het café van Simon Levelt ook een winkeltje met prachtige klerenweet niet hoe die heet helaas.
Mooi.quote:Op zondag 3 april 2011 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In dit geval ging dat vrij lastig want ik zat bij m'n ex + 2 vrienden + Mr. Etcie hout te verbranden in een vuurkorf
Maar The Closer kan ik wel waarderen, ondanks dat zij een beetje raar is
quote:Wat een ontzettende leuke avond heb ik gehad gisterenStaan dansen en springen in de disco, lekker gedronken, was even een beetje wennen om met Mr. Etcie en m'n ex samen te zijn, tot m'n ex riep dat we bést wel een beetje aan elkaar mochten zitten
Dus dan voeg ik de daad bij het woord, en even later stonden we te zoenen
Duikt m'n ex ineens naast ons op 'BAH!!!'
Wij in een deuk natuurlijk
Ben heel blij dat het zo kan gaanEn nu m'n ex zo normaal (en zelfs positief) reageert, zie ik vol vertrouwen de reacties van de rest van de groep tegemoet
quote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Ik leg net een plaat van Fats Domino op de pickup, en denk "huh, staat er ook een duet met een vrouw op?" Staat ie per ongeluk op 45 toeren ipv 33
Yuri!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]Sergeant-Majoor
Correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Euh. Mr Hypo is nu Mr Etcie. Of wist je dat al?quote:Op maandag 4 april 2011 02:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
micky is terug
heb ik verder nog iets gemist?
ik las net al iets jaquote:Op maandag 4 april 2011 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euh. Mr Hypo is nu Mr Etcie. Of wist je dat al?
Goed, ben net klaar. Prima week gehadquote:
goed hoor, niks bijzonders eigenlijkquote:Op maandag 4 april 2011 02:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Goed, ben net klaar. Prima week gehadHoe is het met jou dan?
yep, gelukkig vind ik werken erg leukquote:
je hebt je eigen kroeg dus dan 'moet' je ook welquote:Op maandag 4 april 2011 02:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
yep, gelukkig vind ik werken erg leukIk doe het vrij veel namelijk
quote:Op maandag 4 april 2011 02:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt je eigen kroeg dus dan 'moet' je ook wel
dat is mooiquote:Op maandag 4 april 2011 02:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
doe het graag, krijg gelukkig nog volop hulp van de vorige eigenaren
Mooie tijd om daarmee te beginnen. Zullen de buren ook leuk vinden.quote:Op maandag 4 april 2011 07:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze zijn begonnen met m'n vloer openbreken. Wat een t***** herrie
mooi, dan weet ik dat ook alvast voor straksquote:Op maandag 4 april 2011 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja, LB heeft uitgevonden dat verf ook op de onderkant van de trap blijft zitten
waarom mij niet??quote:Op zondag 3 april 2011 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
Over singles gesproken.
MaJo kan ook weer happy zijn. Mijn moeder ging door haar verzameling LP's heen en kwam nog een doosje tegen. Bleek een Beatles single collection te zijn met alle singles van 1962 t/m 1970. Zij doet er niks mee en wil ze weg doen. Dus MaJo maar even blij maken.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Ik leg net een plaat van Fats Domino op de pickup, en denk "huh, staat er ook een duet met een vrouw op?" Staat ie per ongeluk op 45 toeren ipv 33
Dat valt jou dus ook al op?quote:Op maandag 4 april 2011 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie wordt vrouwelijker en vrouwelijker.
Nee hoor...quote:Mis ik nog iemand?
Is de terugkomst van Micky niet genoeg dan?quote:
Lang niet gepost, maar:quote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog wel wat oude singles van Mud en The Rubettes voor je....
Nou singles van The Beatles zijn altijd welkom en leuke aanvulling op onze collectie.quote:Op maandag 4 april 2011 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is de terugkomst van Micky niet genoeg dan?
Dan zal ik de volgende keer aan jullie denken.quote:Op maandag 4 april 2011 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Nou singles van The Beatles zijn altijd welkom en leuke aanvulling op onze collectie.
quote:Op maandag 4 april 2011 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik de volgende keer aan jullie denken.
nee hoor, dan loop ik op oude sneakers, slippers of laarzen, afhankelijk van het weerquote:Op maandag 4 april 2011 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt jou dus ook al op?
Zag net haar nieuwe schoenen en dacht: 'Daarmee gaat ze niet in de drek bij Campzone rondhuppelen...'
Maar Lush, jurkjes, schoenen met hakken, zoenen, twitteren over rokjesdag...quote:Op maandag 4 april 2011 09:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee hoor, dan loop ik op oude sneakers, slippers of laarzen, afhankelijk van het weer
Late night snack.quote:
Zeker. Druk bezig nieuw project binnen te halen en het lijkt te gaan lukkenquote:
Ja hoor. Net klaar met een nachtdienst. En ik zit nu met een biertje en een broodje Doner Top Gear te kijken.quote:Op maandag 4 april 2011 10:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker. Druk bezig nieuw project binnen te halen en het lijkt te gaan lukken
Daar ook?
ben je eigen baas?quote:Op maandag 4 april 2011 10:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker. Druk bezig nieuw project binnen te halen en het lijkt te gaan lukken
Daar ook?
quote:Op maandag 4 april 2011 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja hoor. Net klaar met een nachtdienst. En ik zit nu met een biertje en een broodje Doner Top Gear te kijken.
Altijd prettig. Proostquote:Op maandag 4 april 2011 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja hoor. Net klaar met een nachtdienst. En ik zit nu met een biertje en een broodje Doner Top Gear te kijken.
Krijg ik Christina er dan ook bij?quote:
Bovendien, als je die hele rol overneemt is het je dochter..quote:Op maandag 4 april 2011 11:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die is er ook niet knapper op geworden
ZZP, gedeeltelijk op eigen titel en gedeeltelijk op projectbasis bij andere bedrijven.quote:Op maandag 4 april 2011 11:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ZZP of met meerdere mensen een zaak?
Oh ja.quote:Op maandag 4 april 2011 11:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bovendien, als je die hele rol overneemt is het je dochter..
quote:
Ik zou inderdaad maar weer gewoon terug gaan naar bier en Top Gearquote:
Ze hadden inderdaad erg goed zwarte humor.quote:
Een reportage van Louis Theroux nu.quote:Op maandag 4 april 2011 11:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad maar weer gewoon terug gaan naar bier en Top Gear
Ik heb een vriendin van 22 en die kent het zowat niet, terwijl ik bijna de grapjes voor kan zeggen. Zo vaak heb ik het vroeger gezien (ze zenden het nu weer uit op comedy central btw)quote:
Goede zaak van CC.quote:Op maandag 4 april 2011 11:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin van 22 en die kent het zowat niet, terwijl ik bijna de grapjes voor kan zeggen. Zo vaak heb ik het vroeger gezien (ze zenden het nu weer uit op comedy central btw)
quote:Op maandag 4 april 2011 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
Gelukkig bestaat het luchtalarm.
Ik was op de bank in slaap gevallen. Ik stond bij de eerste tonen mijn gasmasker te zoeken.
Ja, lach maar.quote:
Dan moeten ze dat ook eens testen, want ik hoor hier nooit wat...quote:Op maandag 4 april 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
Geen nood. Bij een echt alarm is het volume 2 x zo hoog.
quote:Op maandag 4 april 2011 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien is de bestuurder wel visueel gehandicapt?
wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op maandag 4 april 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
Geen nood. Bij een echt alarm is het volume 2 x zo hoog.
Mag niet. Dat zou een overtreding van de geluidsnormen betekenen. Lang leve de NL regelgeving.quote:Op maandag 4 april 2011 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat ook eens testen, want ik hoor hier nooit wat...
Ik heb de sirene wel op mijn telefoon als beltoon staan.quote:Op maandag 4 april 2011 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag niet. Dat zou een overtreding van de geluidsnormen betekenen. Lang leve de NL regelgeving.
quote:Op maandag 4 april 2011 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
Gelukkig bestaat het luchtalarm.
Ik was op de bank in slaap gevallen. Ik stond bij de eerste tonen mijn gasmasker te zoeken.
quote:Op maandag 4 april 2011 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en dat wat afgelopen vrijdag niet lukte, lukt nu wel.Dus erg druk met 260 namen, telefoonnummers en emailadressen aan het invoeren in het systeem!
quote:Op maandag 4 april 2011 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag niet. Dat zou een overtreding van de geluidsnormen betekenen. Lang leve de NL regelgeving.
Die garantie ga ik je niet geven.quote:Op maandag 4 april 2011 12:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]. Maar goed om te weten dat ik het bij een echt alarm wèl zal horen
Ik ben de enige die dat (nu nog) kan. Anderen hebben geen beheerrechten. Het is ook een lastige applicatie.quote:Op maandag 4 april 2011 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]Daar moet je personeel voor inhuren...
1 ding is zeker. De militaire training werkt.quote:
Baan...?quote:Op maandag 4 april 2011 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die dat (nu nog) kan. Anderen hebben geen beheerrechten. Het is ook een lastige applicatie.
quote:Duitse bokskampioene in kleedkamer neergeschoten
De Duitse wereldkampioen boksen Rola El-Halabi is afgelopen weekend vlak voor een titelgevecht in Berlijn neergeschoten door haar stiefvader. El-Halabi had hem in januari ontslagen als haar manager. De bokscarrière van de Duits-Libanese vrouw is waarschijnlijk voorbij. Ze is gericht in handen, voeten en knieën geschoten.
lekkere zieke geest zegquote:Op maandag 4 april 2011 12:49 schreef MadMaster het volgende:
Hoorde dit verhaal gisterenmiddag in de auto al...
[..]
[ afbeelding ]
Holy crapquote:Op maandag 4 april 2011 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, volgens mij niet. Geen idee. Is zelf gebouwd en ontwikkeld door landelijke IT-organisatie. Helaas hoort invoerwerk erbij. Wat overgezet kon worden, is overgezet middels Excel. Maar een aantal velden moet ik zelf invoeren.quote:
Triest zeg..quote:Op maandag 4 april 2011 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, echt wat een ziek verhaalquote:Op maandag 4 april 2011 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en kijk eens wat ik voor Lennon heb besteld:
[ afbeelding ]
Ik kom daar bijna nooit meer. Was het een shirt van Lennon of een ander kindje?quote:Op maandag 4 april 2011 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zag laatst in het kinderfototopic ook zo'n leuke!![]()
![]()
Oh maar je weet dus wel wie er tegen je bumper geknald is?quote:Op maandag 4 april 2011 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kom daar bijna nooit meer. Was het een shirt van Lennon of een ander kindje?
Pfff afgelopen zaterdag is een vrouw achteruit tegen onze auto gereden.. wij hebben nu schade aan de bumper. Net onze verzekering gebeld, maar daar kom ik niet verder. Ik moet contact opnemen met de verzekering van de "dader". Gebeld, maar daar neemt niemand op. Straks maar even weer proberen. Ik vind het altijd zo'n gedoe!!
hobby van je vriendin?quote:Op maandag 4 april 2011 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb vrijdag en zaterdag een musical gezien en woensdag weer, dan heb ik wel weer genoeg musical gehad voor 2011
Welke musical was dat afgelopen weekend dan?quote:Op maandag 4 april 2011 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
En dit weekend was idd met vriendin, vrijdag speelde een nichtje een rol en zaterdag een vriendin. Vrijdag zat het behoorlijk slecht in elkaar, zaterdag heb ik me wel vermaakt.
Yep. Was nogal een gedoe. Turkse vrouw die wel goed Nederlands kon. Maar ze belde met haar man en die wilde eerst niet dat ze het formulier tekende en wilde dat we onze auto naar zijn (garage) bedrijf bracht. Peace wilde echter een onafhankelijk advies... toen begon die man te dreigen dat het zomaar omgekeerd kon worden.quote:Op maandag 4 april 2011 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh maar je weet dus wel wie er tegen je bumper geknald is?Balen!
Het was het zoontje van Groofsken
Jepquote:
Vrijdag een versie van Mama Miaquote:Op maandag 4 april 2011 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke musical was dat afgelopen weekend dan?
[..]quote:
Wat vind je naast Hair nog meer leuk dan?quote:Op maandag 4 april 2011 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind musicals vaak wel leuk, maar niet alle. Ik ben wel erg selectief daarin.
We Will Rock You vind ik dan weer helemaal niks.quote:Op maandag 4 april 2011 13:07 schreef De_Hertog het volgende:
Ben ooit in London naar Spamalot geweest, de musical van Monty Phyton. Dat was wel leuk. En binnenkort naar We Will Rock You, dat is vast minder
Twee verschillende musicals nog wel...quote:Op maandag 4 april 2011 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Vrijdag een versie van Mama Miaen zaterdag weet ik de naam al niet meer van.
Ik vond Aïda erg mooi. Daarnaast ook nog naar wat andere geweest. Elisabeth, Beauty and the Beast, Westside Story en nog een paar..quote:[..]
Wat vind je naast Hair nog meer leuk dan?
Geinig, Van die 4 heb ik alleen West Side Story gezien...quote:Op maandag 4 april 2011 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond Aïda erg mooi. Daarnaast ook nog naar wat andere geweest. Elisabeth, Beauty and the Beast, Westside Story en nog een paar..
nee en ook al geen gehoorbeschermingquote:
Stomme vraag misschien, maar waar laat je je BH-maat opmeten?quote:Een kwart van de vrouwen heeft nog nooit haar behamaat laten opmeten, zo blijkt uit recent onderzoek van TNS Nipo. Bovendien draagt 70 procent van de vrouwen de verkeerde maat beha.
Maar dat is wel waar ze het doenquote:Op maandag 4 april 2011 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar waar laat je je BH-maat opmeten?
Ik ken geen Hans Anders-achtige zaak voor lingerie e.d. en bij de lingeriezaken die ik wel ken heb ik nog nooit iemand iets zien opmeten...
Je wil weten waar je moet solliciteren?quote:Op maandag 4 april 2011 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken geen Hans Anders-achtige zaak voor lingerie e.d. en bij de lingeriezaken die ik wel ken heb ik nog nooit iemand iets zien opmeten...
Ik heb ook nog Sound of Music gezien...quote:Op maandag 4 april 2011 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geinig, Van die 4 heb ik alleen West Side Story gezien...
Gewoon bij Livera of Hunkemöller of lingeriezaak. Doen ze meestal in pashokje. Niet voor de ogen van derden bestemd. Maar ik heb het ooit maar 1 of 2x laten doen volgens mij.quote:Op maandag 4 april 2011 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nem zegt, medewerkers van lingeriezaken kunnen daarbij helpenquote:Op maandag 4 april 2011 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal kijken ze welke maat je nu aanhebt en hoe die zit, en dan komen ze met een model waarvan ze denken dat het beter zal passenquote:Op maandag 4 april 2011 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt nog nooit bij de Hunckermoller, Livera e.d. ook maar iemand met een meetlint gezien...
Als mw. MM in die zaken moet zijn, ga ik altijd mee en ik zie de dames daar altijd zelf van alles uit rekken pakken, zelden iets passen in pashokjes en dus ook niets gemeten worden...quote:Op maandag 4 april 2011 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon bij Livera of Hunkemöller of lingeriezaak. Doen ze meestal in pashokje. Niet voor de ogen van derden bestemd. Maar ik heb het ooit maar 1 of 2x laten doen volgens mij.
Dat is denk ik ook het "probleem". Meestal wordt het een keertje opgemeten en houden ze die maat voor de rest van hun leven. Of passen het naar eigen inzicht aan... en daardoor lopen de meeste vrouwen met de verkeerde maat. Ik zelf ook denk ik.quote:Op maandag 4 april 2011 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als mw. MM in die zaken moet zijn, ga ik altijd mee en ik zie de dames daar altijd zelf van alles uit rekken pakken, zelden iets passen in pashokjes en dus ook niets gemeten worden...
Ik geloof je/jullie wel hoor, maar ik bedacht net dus dat ik dat eigenlijk nog nooit mee gemaakt heb. Ook niet bij mw. MM. Die hoort waarschijnlijk dus bij die 25%...quote:Op maandag 4 april 2011 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
Bij mij is het al echt een keer met meetlint opgemeten hoor.
Zie mijn volgende post.quote:Op maandag 4 april 2011 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je/jullie wel hoor, maar ik bedacht net dus dat ik dat eigenlijk nog nooit mee gemaakt heb. Ook niet bij mw. MM. Die hoort waarschijnlijk dus bij die 25%...
Jij hebt dus ook net het nieuwsbericht van Gerard Ekdom gehoord?quote:Op maandag 4 april 2011 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je/jullie wel hoor, maar ik bedacht net dus dat ik dat eigenlijk nog nooit mee gemaakt heb. Ook niet bij mw. MM. Die hoort waarschijnlijk dus bij die 25%...
quote:Op maandag 4 april 2011 13:29 schreef Soempie het volgende:
Die vrouw vroeg de eerste keer welke maat ik had en m'n moeder zei iets van: volgens mij heeft ze B. En die vrouw, hup d'r handen onder m'n borsten en keihard door de winkel: 'nou, een B komt ze niet in hoor dat is toch zeker wel cup D!'. Volgens mij was ik 15 jaar en man ik schaamde me dood!
De laatste keer ging het dus ook zo.quote:Op maandag 4 april 2011 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ze hebben bij mij gelukkig nooit aan mn borsten gezeten hoorgewoon netjes gekeken hoe de bh die ik aanhad zat, en aan de bandjes gevoeld of ze stevig genoeg zaten enzo.
Nee, ik las het tussen de middag op nu.nl, waar ik het nieuws ook vandaan heb...quote:Op maandag 4 april 2011 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook net het nieuwsbericht van Gerard Ekdom gehoord?![]()
Klopt hoor, wat je zegt, de meeste vrouwen denken het zelf wel te weten en er speelt volgens mij een heleboel psyche mee.... niet altijd bevorderlijk voor de juiste maat
quote:Op maandag 4 april 2011 13:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee en ook al geen gehoorbescherming
Dat doet me denken aan die sketch met Herman Finkers:quote:Op maandag 4 april 2011 13:29 schreef Soempie het volgende:
De eerste keer dat ik een bh kocht heb ik zo'n trauma opgelopen van het opmeten dat ik daarna niet echt meer op heb laten meten tot een paar weken terug dus.
Die vrouw vroeg de eerste keer welke maat ik had en m'n moeder zei iets van: volgens mij heeft ze B. En die vrouw, hup d'r handen onder m'n borsten en keihard door de winkel: 'nou, een B komt ze niet in hoor dat is toch zeker wel cup D!'. Volgens mij was ik 15 jaar en man ik schaamde me dood!
De afgelopen keer was gewoon over m'n shirt heen, midden in de winkel met een meetlint en daarna nogmaals in het hokje. En die schaamte is toch echt wel voorbij nu.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die sketch met Herman Finkers:
Herman vertelt over het kopen van condooms in een supermarkt, komt bij de kassa en legt ze voorzichtig op de band.
Cassiere: Anja, wat kosten die condooms? Ze zijn voor die man met die snor!
Oeh, dat zijn ook van die dingen ja...... je weet dat de halve wereld ze wel eens koopt, en toch zwaar gegeneerd die dingen afrekenenquote:Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herman vertelt over het kopen van condooms in een supermarkt, komt bij de kassa en legt ze voorzichtig op de band.
Cassiere: Anja, wat kosten die condooms? Ze zijn voor die man met die snor!
Ook wel eens meegemaakt dat de verkoopster bij de Etos dan ineens met een stalen gezicht allerlei voorstellen gaat doen wat er nog meer is en er eventueel anders kan, terwijl er nog 3 man/vrouw achter je in de rij staan?quote:Op maandag 4 april 2011 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn ook van die dingen ja...... je weet dat de halve wereld ze wel eens koopt, en toch zwaar gegeneerd die dingen afrekenen
Heb je ook bij mijn Etos gewerkt dan?quote:Op maandag 4 april 2011 13:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb in een campingwinkeltje gewerkt en er werden daar dus ook ansichtkaarten verkocht. De gebruikelijke 'groeten uit...', maar ook kaarten met daarop naakte vrouwen, enz. En dan jongens die kaarten kopen: leggen een stapeltje voor je neer met bovenop 'groeten uit..' en dan: 'ik heb ze geteld, het zijn er 4'.
Grappig altijd om ze dan heel langzaam en opzichtig na te tellen.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook wel eens meegemaakt dat de verkoopster bij de Etos dan ineens met een stalen gezicht allerlei voorstellen gaat doen wat er nog meer is en er eventueel anders kan, terwijl er nog 3 man/vrouw achter je in de rij staan?
Ik wel en toen voelde ik me echt niet gemakkelijk meer...
quote:Op maandag 4 april 2011 13:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb in een campingwinkeltje gewerkt en er werden daar dus ook ansichtkaarten verkocht. De gebruikelijke 'groeten uit...', maar ook kaarten met daarop naakte vrouwen, enz. En dan jongens die kaarten kopen: leggen een stapeltje voor je neer met bovenop 'groeten uit..' en dan: 'ik heb ze geteld, het zijn er 4'.
Grappig altijd om ze dan heel langzaam en opzichtig na te tellen.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ook bij mijn Etos gewerkt dan?
Ach, ik was zelf ook 16/ 17 jaar.quote:
Alsof je ook weet wat je hebben wilt/moet...quote:Op maandag 4 april 2011 13:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Of de allereerste keer dat je condooms koopt en er gevraagd wordt welke je wilt.Ik heb gewoon random een pakje aangewezen
Precies en ik zat niet bepaald te wachten op een uitleg met een rij mensen achter me.quote:Op maandag 4 april 2011 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof je ook weet wat je hebben wilt/moet...
herkenbaarquote:Op maandag 4 april 2011 13:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Of de allereerste keer dat je condooms koopt en er gevraagd wordt welke je wilt.Ik heb gewoon random een pakje aangewezen
Ik vroeg ook niks, maar kreeg wel die uitleg...quote:Op maandag 4 april 2011 13:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies en ik zat niet bepaald te wachten op een uitleg met een rij mensen achter me.
De ouders van een schoolvriendinnetje van mij hadden een condoomverzamelingquote:Op maandag 4 april 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens vragen aan Twan vragen of hij die voor mama wil halen...
quote:Op maandag 4 april 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niks, maar kreeg wel die uitleg...
Ik heb in Schotland vorige keer wel whisky flavoured condoms gekocht, maar die schijnen helemaal niet naar whisky te smaken...quote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De ouders van een schoolvriendinnetje van mij hadden een condoomverzamelingecht met allemaal kleurtjes, en figuurtjes en vormpjes enzo
brrrrrr
Belangrijke jeugd ervaring die je dan gemist hebt.quote:
Heb je niet eens zelf geproefd?quote:Op maandag 4 april 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in Schotland vorige keer wel whisky flavoured condoms gekocht, maar die schijnen helemaal niet naar whiskyte smaken...
Oke, dat wil je helemaal niet weten van ouders.quote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De ouders van een schoolvriendinnetje van mij hadden een condoomverzamelingecht met allemaal kleurtjes, en figuurtjes en vormpjes enzo
brrrrrr
quote:Op maandag 4 april 2011 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ja verdomme, ik zag een vacature voor het callcenter van DUO, maar dat gaat dus ook niet meer door. Heb even gebeld met Randstad, maar die voorwaarden zijn zelfs nog strenger dan voor de BelTel
Nee is dezelfde test en daarom kan ik dus het eerstkomende jaar niet bij een van beide callcenters aan de slag.quote:Op maandag 4 april 2011 13:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar is het een andere test en mag je die dus wel doen?
quote:Op maandag 4 april 2011 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee is dezelfde test en daarom kan ik dus het eerstkomende jaar niet bij een van beide callcenters aan de slag.
Nou, dan steken ze die test maar *ergens*, over een jaar heb ik neem ik aan wel wat beters te doen
We trekken even de klassieker uit de kast:quote:Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cassiere: Anja, wat kosten die condooms? Ze zijn voor die man met die snor!![]()
Je schrikt je toch een kapotje?quote:Op maandag 4 april 2011 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We trekken even de klassieker uit de kast:
quote:Op maandag 4 april 2011 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee is dezelfde test en daarom kan ik dus het eerstkomende jaar niet bij een van beide callcenters aan de slag.
in een zwarte suzuki swift?quote:
Hahaha, fijn voor de mensen in Bredaquote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef Soempie het volgende:
En niemand hoeft te vrezen voor zijn leven, aangezien het de eerste keer voor de intest in een simulator is.
Ik vermoed dat het vrij duidelijk is waar de naam vandaan komtquote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je schrikt je toch een kapotje?
Waar die naam trouwens vandaan komt...
Simulator?quote:Op maandag 4 april 2011 14:17 schreef Soempie het volgende:
En niemand hoeft te vrezen voor zijn leven, aangezien het de eerste keer voor de intest in een simulator is.
't Is via de ANWB en dat is standaard zo. Ik vind het ook wel prima eigenlijk. Het is 6 uur in een simulator (1,5 uur per keer) en dan de weg op.quote:Op maandag 4 april 2011 14:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hahaha, fijn voor de mensen in Breda
Niet te lang in zo'n simulator blijven lessen hoor, je moet het echt op de weg leren!
Ja, dat zei ik ook al.quote:
en sowieso, je gaat eraan beginnen nu, lekker vooruitzicht tochquote:Op maandag 4 april 2011 14:25 schreef Soempie het volgende:
Maar het is echt wel prima voor mij.Vind het wel prettig zo.
O jaquote:Op maandag 4 april 2011 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het vrij duidelijk is waar de naam vandaan komt
quote:Op maandag 4 april 2011 14:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is via de ANWB en dat is standaard zo. Ik vind het ook wel prima eigenlijk. Het is 6 uur in een simulator (1,5 uur per keer) en dan de weg op.
Gezien je antwoorden een paar posts geleden:quote:Op maandag 4 april 2011 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
Is het heel masochistisch om nu bij Tempoteam te solliciteren voor de DUO?![]()
Een gescheurd condoom is toch niet echt prettigquote:
quote:Latexcondooms
In 1839 ontdekte Charles Goodyear een manier om natuurrubber, dat bij kou te hard en bij warmte te zacht is, op dusdanige manier te bewerken dat het elastisch werd. Dit had enorme voordelen voor het condoom, want door het gebruik van latex kon het condoom rekbaar gemaakt worden in tegenstelling tot het schapendarmcondoom. De allereerste rubbers waren voorzien van een naad en zo dik als een binnenband van een fiets, hetgeen allesbehalve comfortabel moet zijn geweest. Naast dit type was in Engeland en de Verenigde Staten het eikelcondoom in zwang, een klein condoompje van rubber dat alleen de eikel van de penis bedekte. Het risico dat het eikelcondoom zou afglijden was groot en als het rubberen ringetje te nauw sloot konden er afknellingsverschijnselen optreden. Dit condoom werd ook wel kapotje genoemd, wellicht afgeleid van het Franse capote; een dophoedje dat door dames werd gedragen. Een eeuw later hoopte men door de ontwikkeling van materialen als plastic en andere kunststoffen de kwaliteit van het condoom te verbeteren. Dit lukte niet. Wel slaagde men erin om iets te doen aan de snelle veroudering van rubber. Condooms zijn mettertijd niet alleen steeds dunner geworden, maar ook steeds betrouwbaarder. Inmiddels, in 2001, worden er ook condooms van polyurethaan (een soort plastic) verkocht.
20?!quote:Op maandag 4 april 2011 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Geeft waarschijnlijk genoeg tijd om de technische handelingen onder de knie te krijgen, dan ga je wel een stuk zekerder de weg op ja
Maar een vriend van mij had 20 lessen in zo'n simulator, en dat was echt weggegooid geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |