Het is dat het een kat is.quote:Op zondag 3 april 2011 00:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb je wel eens een betere TT zien verzinnen.![]()
daarom heb ik besloten te gaan maffen
Maar toch een goedemorgen hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 09:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de orde verstoord in het topic, zie ik al.
Ik denk dat het belangrijkste is dat hij wat eet, dus ik zou dan inderdaad die zachte brokjes doen. Eventueel gemengd met wat harde, zodat die ook week worden? Anders morgen even bellen met de dierenarts?quote:Op zondag 3 april 2011 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Soemp, even een vraagje... Micky is erg vermagerd. Zn (harde) brokjes wil hij niet echt eten, wel zachte brokken die krijgen ze normaal bijna nooit, heel af en toe, maar hebben we altijd in huis . Maar dat lijkt me nu niet zo goed voor hem. Kunnen we het wel gewoon geven? In kleine porties misschien?
Even mengen, is een goed idee... we houden het iig in de gaten en anders inderdaad even de dierenarts bellen.quote:Op zondag 3 april 2011 09:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijkste is dat hij wat eet, dus ik zou dan inderdaad die zachte brokjes doen. Eventueel gemengd met wat harde, zodat die ook week worden? Anders morgen even bellen met de dierenarts?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je idd wel mee oppassen. Onderkanten van trappen kunnen niet samen met alle soorten verf
quote:Op zondag 3 april 2011 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg trouwens een dejavu gevoel bij de TTis er ooit zo'n TT over mikkie geweest soms?
Oh, en:
[..]ik moet natuurlijk eigenlijk niet happen maar ik doe het toch: het ging om muurverf, of dat wel pakt op hout
Ow ja, dat is ook een goed idee. Ik ga dat zo maar even doen. Hij kijkt bijna niet naar zn brokjes om... maar als ik blikvoer erneer zet, is meneer er meteen bij. En blikvoer is gewoon niet zo goed voor zn nieren. Ik denk dat ik vanavond even wat kipfilet voor ze ga koken, vinden ze ook erg lekker.quote:Op zondag 3 april 2011 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Diaan, eventueel kun je ook proberen om wat gekookt water over zn harde brokjes te gooien, die worden dan ook zacht en gaan bovendien veel sterker ruiken, waardoor hij er misschien wel trek in krijgt
Het is hier droog, vanmorgen een waterig zonnetje maar die is nu ook alweer weg. Maar het is echt een groot verschil met gisteren.quote:Op zondag 3 april 2011 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat een verschil met gisteren zeg. Het is hier nu gewoon koud en het zier er naar uit dat het gaat regenen.
Je hebt gelijk. Verzuipen werkt beter.quote:Op zondag 3 april 2011 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Nou een vuurpeloton gaat me wel erg ver eigenlijk...
Het wil eigenlijk heel prima met een klein rollertje, alleen ik heb de roller op een bezemsteel moeten bevestigen, en dat werkt wel wat minder gemakkelijkquote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
De onderkant van de trap is hout? Dat gaat niet zo heel goed samen met muurverf volgens mij. Maar is het wel het proberen waard.
Om te voorkomen dat het meer gaat worden juist mijn plan.quote:Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb een vermoeden wie Barbie is en als ze dat is heb je hier teveel tekst aan haar vuil gemaakt Cobra
Nietes! Er staat dat het heel prima wil met een klein rollertjequote:Op zondag 3 april 2011 12:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar staat niet of de verf ook hecht, alleen dat je met een klein rollertje op een bezemsteel aan het prutsen bent![]()
als ik het zo lees wordt het tijd een facebook account te nemen.quote:Op zondag 3 april 2011 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
PS, mocht je dit lezen. Dumpen die gast!
Verder zal ik er niks over zeggen.
Twitter.quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als ik het zo lees wordt het tijd een facebook account te nemen.
En nog geen twitter en facebook account aangemaakt!?quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie zet me even aan het werk. Zit alweer een paar uur te lamballen achter m'n pc
Eens!! 2x.quote:Op zondag 3 april 2011 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
PS, mocht je dit lezen. Dumpen die gast!
Verder zal ik er niks over zeggen.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie zet me even aan het werk. Zit alweer een paar uur te lamballen achter m'n pc
Hey dat ken ik. Mij lijkt het gewoon een stuk handiger, vaak als ik nu ga dan ga ik voor meerdere dagen (omdat het zo'n pokkereis is, zeker met het OV) en soms zit ik me daar dan grandioos te vervelen. Even een middagje op bezoek is dan een stuk makkelijkerquote:Op zondag 3 april 2011 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, koffie, dat is een goed idee
Het lijkt me zo leuk als mijn moeder hier in de buurt woonde.... dan kon ik ook gewoon even langs voor koffie of etenMaar ik moet of bijna 3 uur in de trein, of 2 uur in de auto. Ohja, en minstens een dag ervoor uittrekken.
Maar dinsdag komt ze hierheen met haar vriend, gaan ze lekker naar het museum, en 's avonds gaan we uit etenwoensdag nog een beetje aanrommelen en dan is het ook weer mooi geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |