Ze heeft ze meegenomen he? Waar zijn ze heen?quote:
Nee ik wachtte braaf op jouquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:38 schreef senesta het volgende:
Greys heeft er ook één gemaakt zeker?
*zoeken gaat*
Oke ik ga even proberenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik wachtte braaf op jou
Maar je moet dus niet 'Opslaan' kiezen.
Als je klaar bent met kantelen moet je 'Film Publiceren' kiezen.
Daar kan je kiezen waar naar toe oid.
Ik was voor jou voor je filmpje aan het zoeken, doosquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze heeft ze meegenomen he? Waar zijn ze heen?
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef senesta het volgende:
Ze heeft ze meegenomen he? Waar zijn ze heen?
Hoeveel zussen heb jij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Je klinkt als mijn schizo-zus
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Je klinkt als mijn schizo-zus
Hij is nu bezig geloof ik, thnxquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was voor jou voor je filmpje aan het zoeken, doos
Er zullen wel diverse versies van Movie Maker zijn, want ik zie dat publiceren nergens staan zelfquote:
Wat een debiel programma, 'Save as' moet zoiets gewoon heten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Er zullen wel diverse versies van Movie Maker zijn, want ik zie dat publiceren nergens staan zelf
Ik kan links onder wel kiezen voor 'Verzenden naar Web' oid, dus dat kan je altijd ook nog proberen als dit niet werkt!
Nee want dan sla je het project tussentijds op als lopend projectquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een debiel programma, 'Save as' moet zoiets gewoon heten.
'Publiceren' of 'verzenden' als je gewoon iets wilt renderen
Cutequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Nee want dan sla je het project tussentijds op als lopend project
Als je helemaal klaar bent met bewerken moet je er gewoon nog een filmpje van maken, het is niet al een filmpje.
Dat ik jou dat ga uitleggen
Ik zal duimen dat je een beetje kunt slapenquote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Ze heeft het gips losser gedaan en oxa mee gegeven. Morgen geen verbetering, dan naar sneek gaan zei ze
Dat had je toch al? of was dat iets andersquote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Ze heeft het gips losser gedaan en oxa mee gegeven. Morgen geen verbetering, dan naar sneek gaan zei ze
Hoop echt voor je dat het wat verlichting gaat brengen en dat je een beetje kunt tukken straks!quote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Dat was oxy dacht ikquote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat had je toch al? of was dat iets anders
Da's knap jaquote:Op zondag 3 april 2011 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was vergeten mijn durebrood van de bakker op te ruimen, en de kat heeft daar dankbaar gebruik van gemaakt. Heeft het van het aanrecht drie meter of zo de kamer ingetrokken
en is daar toen maar gaan eten. Overal een stukje van natuurlijk, niet gewoon één plakje.
MAAR! Het belangrijkste: Charlie heeft er niets van gegeten! Welke normale hond laat delicious brood liggen?! Ik gaf hem een reusachtige pluim
. Heeft al dat harde werk toch nut gehad
![]()
Charlie
Charlie
Charlie
Charlie
Charlie
Charlie
Charlie
Sterkte Qquote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Vruugahquote:Op zondag 3 april 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's knap ja![]()
Bink lust geen brood, dus da's een makkie
Wat zijn lipjes aan tassenquote:Op zondag 3 april 2011 00:11 schreef tombolafan het volgende:
Mijn kat vreet allesInclusief veters, lipjes aan tassen, snoeren...
Lekker, zo'n veter uitpoepenquote:Op zondag 3 april 2011 00:11 schreef tombolafan het volgende:
Mijn kat vreet allesInclusief veters, lipjes aan tassen, snoeren...
Van die rubber dingetjes aan de rits van je tasquote:
Nee, hij spuugt ze altijd (meteen) weer uitquote:
En terechtquote:Op zondag 3 april 2011 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja goed, vervang brood dan met iets wat jullie dier wel heel lekker vindt
Ik ben echt trots
Hoe oud is hij nu Hara?quote:Op zondag 3 april 2011 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja goed, vervang brood dan met iets wat jullie dier wel heel lekker vindt
Ik ben echt trots
Een lipje aan je tas! Bij het einde van je rits!quote:
Euw... Da's zeker alleen aan damestassenquote:Op zondag 3 april 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
Een lipje aan je tas! Bij het einde van je rits!
Zo'n frummeltje! Flubbertje! Friemeltje!
Toen we Max nog hadden danste ik nog, en omdat we zo vaak dansten hadden we altijd goedkope pantykousjes waarvan je er dan aardig wat van kocht in één keer. Die liet ik wel eens in de kamer liggen, Max poepte ze uit.quote:Op zondag 3 april 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hij spuugt ze altijd (meteen) weer uit![]()
![]()
quote:
Ze worden eind juli 3quote:
Diazepam. Verwacht ook niet dat de oxa iets doetquote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat had je toch al? of was dat iets anders
Ja!quote:Op zondag 3 april 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Een lipje aan je tas! Bij het einde van je rits!
Zo'n frummeltje! Flubbertje! Friemeltje!
Ook aan mijn mega-stoere rugzak hoor!quote:Op zondag 3 april 2011 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Euw... Da's zeker alleen aan damestassen
Yepquote:
Positief denken! Kan me niet voorstellen dat ze weer iets lulligs meegevenquote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Diazepam. Verwacht ook niet dat de oxa iets doet
Vooral die tweede.quote:
Die is dan ook gebruiktquote:Op zondag 3 april 2011 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Vooral die tweede.
Lijkt wel of er eentje van de Village People een jaar of 20 in rondgelopen heeft zonder 'em te wassen.
Zoiets gooi je toch gewoon weg ipv het op marktplaats te zetten?quote:
Ja!quote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Hebben jullie Cake Boss wel eens gezien? Die maakt echt de prachtigste wedding cakes.
Ik eet geen taart, maar mooi vind ik het wel.quote:
Dat is gewoon kunst,quote:
Ik eet soms verplicht taart, beetje overgewaardeerd voedsel wmbquote:Op zondag 3 april 2011 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik eet geen taart, maar mooi vind ik het wel.
Ja, een bed in combinatie met een weekend. A winning teamquote:
Kan Buddy bestquote:
Ik een paraplu, want het regent knetterhard in Broabantquote:
Volgens mij pas ik zelf niet meer in mijn straatje als ik dat ding eetquote:Op zondag 3 april 2011 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een taart, past dat beter in je straatje?
Ik wil heul niet met jou fighten!quote:Op zondag 3 april 2011 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan Buddy bestMoet je wel even 2k neertellen.
Ik ben een Sega-gal, nu moeten we bitchfighten.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb hier een SEGA staan nogEn op zolder nog 3. SEEGAAAAAA
SEGA heeft volgens mij vorig jaar of zo een nieuwe gemaakt met de oude spellen enzo. Leek op een Wii geloof ik. Maar die wil ik niet, ik wil gewoon mijn oudequote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ouwe nintendo
Ik heb nog nooit gesegaat!
Je verdorde akker weer niet gewaterd?quote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
Ik hou het wel bij Farmville
Hoewel ik voor de derde keer achter elkaar alles had laten verpieteren
Een beetje?quote:
Dat deed ik ook bij mijn zusje; op pauze drukken als ze sprong, dan lazerde ze in een gat en was ik weerquote:Op zondag 3 april 2011 00:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SEGA heeft volgens mij vorig jaar of zo een nieuwe gemaakt met de oude spellen enzo. Leek op een Wii geloof ik. Maar die wil ik niet, ik wil gewoon mijn oude![]()
![]()
Nintendo heb ik maar een paar gespeeld met een buurjongetje van mijn oma. Ik drukte dan altijd op pauze en hij helemaal flippen
...verliefd is iedereen wel eens, dat weet jequote:
Ik ben altijd verliefdquote:Op zondag 3 april 2011 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
...verliefd is iedereen wel eens, dat weet je
quote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat deed ik ook bij mijn zusje; op pauze drukken als ze sprong, dan lazerde ze in een gat en was ik weer
Echt waar?quote:
Nee, altijd wel op een echte manquote:Op zondag 3 april 2011 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Echt waar?
Waarop dan?
Iemand op tv of iemand die je vaak in de supermarkt ziet ofzo?
Op wie ben je nu verliefd dan?quote:Op zondag 3 april 2011 01:01 schreef tombolafan het volgende:
Nee, altijd wel op een echte man
Ik ben meestal lang verliefd, duurt heel lang voordat ik echt niks meer voor iemand voel, vaak pas als ik een nieuw slachtoffer vind
Dezelfde als eerstquote:
De leukste man van de wereldquote:
Die staat op 2quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 01:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Tukkietijd, trusten voor straks allemaal![]()
Das vast geen filmster maar een eckte eckte man?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das vast geen filmster maar een eckte eckte man?
quote:
Nee, nog steeds nietquote:
quote:
Het lijkt wel of ze seks hebben oftewel serieus op hun bed springen.quote:
Fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen. Toen ik geopereerd was aan mijn enkel heb ik de eerste 10 dagen ook een gootje gips gehad met verband erom heen. Ik kreeg morfine voor de pijn in het ziekenhuis. Lekker hoor, het was net of ik op wolkjes weg dreefquote:Op zondag 3 april 2011 08:54 schreef Qwea het volgende:
Ik heb geslapenalleen op de momenten dat ik wakker werd ( om 5u voor plassen) en nu, ging ik praktisch door de grond van de pijn. Was vergeten pijnstillers te nemen om 12:00
die oxa werkte goed, en ik heb er nog 1
Ik was eerst bang dat ze mijn voet niet goed hadden ingegipst weer. Want ik zit gewoon in het opengeknipte gips met een nieuw kousje/verbandje/whatever erom. Het doet echt minder pijn nu als ik dood stil lig dan gisteren. Maar bewegen moet ik nog niet doen![]()
Ik heb foto's gemaakt van de wond enzo
mike : "ja dat was het al. Behoorlijk goed, dat was het probleem. Zooi zat telkens in de knoop! En de handleiding zegt van boven naar benee maar ik moet van links naar rechts. En als je dat een beetje recht en zonder bellen wilt hebben, heb je behoorlijk een probleem."quote:Op zondag 3 april 2011 01:35 schreef Ml-etje het volgende:
Ow Q mocht je het nog lezen, stuur MM naar de bouwmarkt voor zelfklevende folie (snijden, plantenspuit en raamtrekker et voila).
Ze wilde me hier geen morfine spuit doenquote:Op zondag 3 april 2011 08:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen. Toen ik geopereerd was aan mijn enkel heb ik de eerste 10 dagen ook een gootje gips gehad met verband erom heen. Ik kreeg morfine voor de pijn in het ziekenhuis. Lekker hoor, het was net of ik op wolkjes weg dreef
Mja, ik zou willen dat ik er ook zo over dacht, maarrrrrrrrquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bot zijn is een vak.
Ehh lange verliefdheid dusss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Fijnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 3 april 2011 08:54 schreef Qwea het volgende:
Ik heb geslapenalleen op de momenten dat ik wakker werd ( om 5u voor plassen) en nu, ging ik praktisch door de grond van de pijn. Was vergeten pijnstillers te nemen om 12:00
die oxa werkte goed, en ik heb er nog 1
Ik was eerst bang dat ze mijn voet niet goed hadden ingegipst weer. Want ik zit gewoon in het opengeknipte gips met een nieuw kousje/verbandje/whatever erom. Het doet echt minder pijn nu als ik dood stil lig dan gisteren. Maar bewegen moet ik nog niet doen![]()
Ik heb foto's gemaakt van de wond enzo
nee, das echt een weg waar veel te hard gereden word, en t vaker mis gaat.quote:
Psies. Mag er toch niet op staanbenzo dus ik denk dat dit wel goed komtquote:Op zondag 3 april 2011 09:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FijnnnnnnnnnnnnnEn dan idd maar niet bewegen
Ja, sukkel is tquote:Op zondag 3 april 2011 10:04 schreef Oognip het volgende:
Hallo
shit voor je Tombo, dat die man nog steeds bezet is
Ja dat je daar nog zo verliefd op bent, op zo'n sukkelquote:
De allerleukste sukkel van de wereldquote:Op zondag 3 april 2011 10:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat je daar nog zo verliefd op bent, op zo'n sukkel![]()
Nee, ik stook nietquote:Heb je al flink gestookt in z'n relatie?En weet ie dat je nog steeds verliefd op hem bent?
Wat doe je hier dan op FOK! knurftquote:Op zondag 3 april 2011 10:32 schreef asfalthooligan het volgende:
Ow ja gaat hier meer dan goed echt een top meid
Heel goed dat je niet stookt, maar het lijkt me wel vreselijk frustrerend voor jequote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De allerleukste sukkel van de wereld![]()
![]()
[..]
Nee, ik stook nietGa niet haar opzoeken ofzo
Daar verlaag ik me niet toe (en daarvoor hou ik teveel van hem, dat doe ik hem niet aan
)
En ja, dat weet hij
Ach ja, frustrerend is het wel jaquote:Op zondag 3 april 2011 10:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heel goed dat je niet stookt, maar het lijkt me wel vreselijk frustrerend voor jeZou je willen dat ie het uit maakt en alsnog voor jou kiest? Dan ben je toch min of meer een tweede keus of niet?
ziet er best netjes uitquote:Op zondag 3 april 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van gisteren op de SEH.
Netjes hoor, dat ziet er goed uit. Flinke jaap trouwens welquote:Op zondag 3 april 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van gisteren op de SEH.
Aan de velgen te zien een Alfa.quote:Op zondag 3 april 2011 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Je moet wel flink hard gaan om je auto zo toe te takelen denk ikZonde van de boom ook...
Aan het logo en de lichtjes te zien een Daewoo Matiz. Alfa heeft volgens mij ook niet van die gifkleurtjes in het assortimentquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 11:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Aan het logo en de lichtjes te zien een Daewoo Matiz. Alfa heeft volgens mij ook niet van die gifkleurtjes in het assortiment
[ afbeelding ]
Nja, resultaat is hetzelfde natuurlijk
Ziet er niet slecht uit Qwea, fijn dat je wat hebt kunnen slapen en dat je je iets beter voeltquote:Op zondag 3 april 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van gisteren op de SEH.
Ow, dat valt me tegen van Alfaquote:Op zondag 3 april 2011 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Maar jouw plaatje vind ik leuker
Zijn ze er allemaal niet? Dat is wel erg stil dan ja.quote:Op zondag 3 april 2011 11:40 schreef vamperotica het volgende:
Blerg..tis stil in huis zonder al mn monstertjes
Geen idee, ik kon het ook alleen op de foto bekijken. Durfde me been niet te buigenquote:Op zondag 3 april 2011 11:09 schreef Ynske het volgende:
tel ik nu 6 hechtingen Q?
grappig, ik had er 11 in een kleiner oppervlak op mn pols.
Ik vind geel juist prachtigquote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef Rewimo het volgende:
Ow, dat valt me tegen van AlfaIk vind gele auto's sowieso niks
Understatementquote:Op zondag 3 april 2011 11:11 schreef ElisaB het volgende:
Troost voor Q: die voelen zich nog slechter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 3 april 2011 11:46 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie weten wat wij deze zondag gaan doen?Zo'n uitje had ik nu nooit kunnen bedenken , wat creatief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Yup... Allemaal bij hun papa... En gister moetsen we nog een zooi troep opruimen uit het oude huis en toen wilde de kleinste me niet laten gaan toen ik weer naar huis ging... geloof dat dat een beetje doorwerkt vandaagquote:Op zondag 3 april 2011 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn ze er allemaal niet? Dat is wel erg stil dan ja.
Willen jullie weten wat wij deze zondag gaan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier pruttelt het ook nog aan alle kanten! * morgen maar weer eens bellen gaat
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Je mag wel komen meedoen hoorquote:Op zondag 3 april 2011 11:47 schreef indaha het volgende:
Zo'n uitje had ik nu nooit kunnen bedenken , wat creatief van je
Nou een ander keertje graag ,quote:
Was je stout geweest dan dat ze bij je kwam spokenquote:Op zondag 3 april 2011 11:55 schreef sararaats het volgende:
Ik ben halfwakker. yvonne (ja, die van Fok!) heeft liggen spoken in m'n dromen hihi.
Hoe is het weer bij jullie?
Eerder ondeugendquote:Op zondag 3 april 2011 11:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Was je stout geweest dan dat ze bij je kwam spoken, hier in Limburg is het bewolkt
Die voelen niks meer zelfsquote:
Ga je op stap of heb je stoute plannenquote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zoiets alleen dan iets minder overdreven
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad overdreven.quote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zoiets alleen dan iets minder overdreven
[ afbeelding ]
Willen jullie weten wat wij deze zondag gaan doen?Tof klusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte ermee!Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik zag Rochelle bij xfactor en die had het zo mooi, dat ik besloot het nog eens te proberenquote:Op zondag 3 april 2011 12:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ga je op stap of heb je stoute plannenof zomaar?
(ik moet mijn wenkbrauwen epilerenquote:
Mooi!quote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
(ik moet mijn wenkbrauwen epileren)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oew ja... Da's niet leuk. Waarschijnlijk is hij het allang vergeten maar jij zit ermeequote:Op zondag 3 april 2011 11:48 schreef vamperotica het volgende:
Yup... Allemaal bij hun papa... En gister moetsen we nog een zooi troep opruimen uit het oude huis en toen wilde de kleinste me niet laten gaan toen ik weer naar huis ging... geloof dat dat een beetje doorwerkt vandaag
Ey, Yv is van mij. Afblijven hequote:Op zondag 3 april 2011 11:55 schreef sararaats het volgende:
Ik ben halfwakker. yvonne (ja, die van Fok!) heeft liggen spoken in m'n dromen hihi.
Hoe is het weer bij jullie?
Hij huppelde na 5 minuten alweer vrolijk rond denk ik ja!quote:Op zondag 3 april 2011 12:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oew ja... Da's niet leuk. Waarschijnlijk is hij het allang vergeten maar jij zit ermee
Wat een lange wimpers heb jijquote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
(ik moet mijn wenkbrauwen epileren)
*weg foto's*
Ik doe het ook niet vaak, maar soms vind ik het wel leuk.quote:Op zondag 3 april 2011 13:20 schreef sararaats het volgende:
Ik maak me nooit op, ben ik nu een sukkel/seutje/whatever?
Ik blijf liever naturel
Die daarvoor blijft de liefde van mn levenquote:Op zondag 3 april 2011 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, heb je het nu over de laatste of die daarvoor?
Want ik snap 't ff niet meer
Doe ik ook hoor! Vind het heerlijk een beetje aan te kunnen modderen in mn eentje...Maar soms hakt het er gewoon ff behoorlijk in ofzo!quote:Op zondag 3 april 2011 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Q, wat een gedoe met je pootje zo.
Er kan bij jou ook nooit es iets in 1 X goed gaan he!![]()
![]()
Elies, wat een heerlijke zondagmiddagbesteding![]()
Vamp, kan me voorstellen dat het rustig is zonder je monstertjes, maar ooit ga je het vast waarderen; zo'n weekendje voor jezelf
Hoezo heeft hij verkering en weet hij van jou en zou je geen tweede keus zijnquote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die daarvoor blijft de liefde van mn leven![]()
Die laatste was niets achteraf, was meer projectie van mn gevoelens voor die ervoor op hem![]()
I'm not lost, I'm not lost, just undiscoveredquote:Op zondag 3 april 2011 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij verkering en weet hij van jou en zou je geen tweede keus zijn
Im lost
Niet zo out in the open!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ben je nog maagd?quote:Op zondag 3 april 2011 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I'm not lost, I'm not lost, just undiscovered![]()
Het is gecompliceerd zeg maar
quote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet zo out in the open!
Je weet nooit wie er meeleestMaak es een uitlegkloon aan dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Ja duh, ik ben toch niet getrouwdquote:
Seks voor het huwelijk mag toch niet?quote:
Doe ff normaal sex is sowieso vies!quote:Op zondag 3 april 2011 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk mag toch niet?![]()
Ja dat weet ik toch niet, ik ben nog maagdquote:
Ik heb wel op meer plekken een lekker sneetjequote:Op zondag 3 april 2011 13:48 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Je hebt anders best lekker een sneetje op je enkel Q
Ook een beetje geel uitgeslagen en met hechtingen?quote:Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb wel op meer plekken een lekker sneetje
hihi ik zat er op te wachten....quote:Op zondag 3 april 2011 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb wel op meer plekken een lekker sneetje
beetje groenig met korstjesquote:Op zondag 3 april 2011 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook een beetje geel uitgeslagen en met hechtingen?
Moet zo af en toe ook he?quote:Op zondag 3 april 2011 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die daarvoor blijft de liefde van mn leven![]()
Die laatste was niets achteraf, was meer projectie van mn gevoelens voor die ervoor op hem![]()
Nah, het viel tegen wat dat betreftquote:Op zondag 3 april 2011 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet zo af en toe ook he?
En de boel moet natuurlijk ook een bietje soepel blijven![]()
Een jaar ofzoquote:Hoe lang heb je "gerommeld" met DDV dan?
Kun je nagaan hoe goed die drugs werkenquote:
Lang genoeg om iemand echt echt echt leuk te gaan vinden dus.quote:Op zondag 3 april 2011 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, het viel tegen wat dat betreft
[..]
Een jaar ofzo
Wordt aan gewerkt... Maar we gaan wat vroeger weg als ik verwacht had, dus het is allemaal nog spannend of het lukt..quote:Op zondag 3 april 2011 13:44 schreef draculettetje het volgende:
fijn qwea dat de pillen toch helpen!
vamp heb jij al oplossing voor middelste monster volgende week?
Nopequote:Op zondag 3 april 2011 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lang genoeg om iemand echt echt echt leuk te gaan vinden dus.
Kun je hem niet weer terug versieren?
Van maagd naar boefje in een paar postsquote:
Wachten is iets anders dan er nog steeds van houden, ook al is ie bezetquote:Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef Qwea het volgende:
Maar wachten op iemand die jou blijkbaar niet wil, das toch dom?
Ik ben ook echt niet slim hoorquote:Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef Qwea het volgende:
Maar wachten op iemand die jou blijkbaar niet wil, das toch dom?
Dit klinkt alsoffie nog uit de kast moet komen ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij wilT jou gewoon stiekem heus wel, hij durft er alleen nog niet voor uit te komen
Ja, uit de meidenkastquote:Op zondag 3 april 2011 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsoffie nog uit de kast moet komen ofzo
Daar houden we het opquote:Op zondag 3 april 2011 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij wilT jou gewoon stiekem heus wel, hij durft er alleen nog niet voor uit te komen
Zo mannelijk zie ik er hopelijk niet uitquote:Op zondag 3 april 2011 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsoffie nog uit de kast moet komen ofzo
quote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, uit de meidenkast![]()
Wie wil Tombo nou niet?
Ik zou oppassen als ze weer over de vloer komtquote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, uit de meidenkast![]()
Wie wil Tombo nou niet?
quote:Op zondag 3 april 2011 14:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die smst toch niet terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al heb ik hem daar gisteravond nog even subtiel op gewezen...
Dus wie weet....I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Zoals de waard is....quote:Op zondag 3 april 2011 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als ze weer over de vloer komt
Greys niet neequote:Op zondag 3 april 2011 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die smst toch niet terug![]()
Al heb ik hem daar gisteravond nog even subtiel op gewezen...
Dus wie weet....
Mijne is en bezet en leuk....quote:Op zondag 3 april 2011 14:03 schreef tombolafan het volgende:
Ja, nu lijk ik net zo'n marriage wrecker![]()
Ik ben echt niet zo erg dat ik op bezette mannen val ofzo per definitie hoor
Ik val alleen op verschrikkelijk leuke mannen
quote:
Najaaaa zeg...wrom niet?quote:Op zondag 3 april 2011 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer
Sorry Ing, ik val niet op jouw man
Het is hier ook mooi!quote:Op zondag 3 april 2011 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een weertje vandaag he?
En gisteren was het nog zo mooi
Ik snap die T nietquote:Op zondag 3 april 2011 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Het is hier bewolkt, maar zeker niet koud.quote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is hier ook mooi!
Bovenbuurman is weer aan het zagen
Uh-oh zwanger van je geheim.quote:Op zondag 3 april 2011 14:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ineens een beetje misselijk![]()
En ik wilde nog zoveel doen
Was het maar zo'n feestquote:
Ik ga ook naar buitenquote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef tombolafan het volgende:
Lekkere topickill dit
Ik ga zo maar weer eens een was doen
Of mn zusje bellen of die tijd heeft om in de tuin te zitten
Tip: een zak rond je pootje draaien om de snee af te dekkenquote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef Qwea het volgende:
Hier is het zozo weer. Bewolkt,met zon maar toch bewolkt. Jk ga douchen. Naja, poging tot. Tot over 3u
Succesquote:Op zondag 3 april 2011 14:54 schreef Qwea het volgende:
Hier is het zozo weer. Bewolkt,met zon maar toch bewolkt. Jk ga douchen. Naja, poging tot. Tot over 3u
In de regen?quote:Op zondag 3 april 2011 14:39 schreef tombolafan het volgende:
Of mn zusje bellen of die tijd heeft om in de tuin te zitten
Jullie hebben ze uitgezwaaid?quote:Op zondag 3 april 2011 14:59 schreef ElisaB het volgende:
Zo.. interessant!
Laat ik het zo zeggen: het riool was inderdaad een soort van verstopt. De boosdoeners hebben we zien langstrekken. Ze waren met velen
Ja, van een afstandje. Geweldig hoor, twee wijven in de voortuin om het riool te ontstoppenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 14:59 schreef ElisaB het volgende:
Zo.. interessant!
Laat ik het zo zeggen: het riool was inderdaad een soort van verstopt. De boosdoeners hebben we zien langstrekken. Ze waren met velen
Volgens mij mag dat tegenwoordig niet meerquote:Op zondag 3 april 2011 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ooit wel es met een boot op vakantie geweest?
Nou, dan kun je ze ook uitzwaaien en die van alle medehavenburen ook
Nope, maar iedereen doet het nog zo.quote:Op zondag 3 april 2011 15:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat tegenwoordig niet meer
Ing haar boot vaart naar de 19e eeuwquote:Op zondag 3 april 2011 15:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat tegenwoordig niet meer
Volgens mij heb ik zelfs Q d'r duikboot gezienquote:Op zondag 3 april 2011 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ooit wel es met een boot op vakantie geweest?
Nou, dan kun je ze ook uitzwaaien en die van alle medehavenburen ook
Kon niet missen he!quote:Op zondag 3 april 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfs Q d'r duikboot gezien
Gewoon een pet opzetten; heb ik ook gedaan toen ik zonet naar de Praxis gingquote:Op zondag 3 april 2011 15:14 schreef Hitomi het volgende:
moet zo boodschapjes doen, dus ben m'n haar aan het kammen.. één gigantische klit
Auw.
Tokkiequote:Op zondag 3 april 2011 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon een pet opzetten; heb ik ook gedaan toen ik zonet naar de Praxis ging
Jij boefjequote:Op zondag 3 april 2011 15:16 schreef Muis006 het volgende:
Tokkie![]()
Ik dacht dat jij juist wel handig was met klitten?
Neem een vuilniszak; werkt ookquote:Op zondag 3 april 2011 15:19 schreef Hitomi het volgende:
Ik weet niet waar die isAch ja.. Dan maar iets vna een kruising tussen een staart en een knot indoen..
quote:Op zondag 3 april 2011 15:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij boefje
En for the record: ja, daar ben ik heul handig mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |