Ik kom ook niet verder dan twee, behalve met het account van mijn kloonquote:
Ik had er 3quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan twee, behalve met het account van mijn kloon
Effe zoeken
Da's te merken in de TT. Je had er zoveel moois van kunnen maken.quote:
Ja, nou, de buurman hing over de schutting, vandaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's te merken in de TT. Je had er zoveel moois van kunnen maken.
quote:
Ow, ja, nee, dat verklaart alles.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, de buurman hing over de schutting, vandaar
Ik moet naar de kermisquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar ik moet nog minstens 2 uur in dezelfde trein zitten
Nou ja, ik schrok, want hij hing ineens over de schuttingquote:
Het is een hoop werk, maar dan heb je ook watquote:
Tombommetjevolquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb voor vanavond een bossche bol, reep chocola en pringles
En wat heb je voor mij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb voor vanavond een bossche bol, reep chocola en pringles
ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap nietquote:
kom maar hier, mag je een hapjequote:
Stimmt. Maar tramadol is toch minder sterk dan oxy? Als dit ook niet werkt bel ik de seh voor een spuitquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:07 schreef Netsplitter het volgende:
Tramadol valt ook in de morfine klasse.
Hoe wil je dan al die meuk weg krijgen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet
Gewoon doorslikkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe wil je dan al die meuk weg krijgen?
Als het nooit meer weggaat dan ga ik een trein knuffelen, oke?quote:
Het gaat niet meer goedkomen tussen jullie twee he?quote:
Goed dat je dat laatste er bij zegtquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het nooit meer weggaat dan ga ik een trein knuffelen, oke?
Ik mis de pi's op de mobiele layout
Ze waren er ooit wel geloof ik? Maar het neemt ook idioot veel ruimte in op mobiel natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het nooit meer weggaat dan ga ik een trein knuffelen, oke?
Ik mis de pi's op de mobiele layout
Zeg nooit nooitquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het gaat niet meer goedkomen tussen jullie twee he?
True , maar ik mis ze. En baloe is ook al niet lief voor mequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze waren er ooit wel geloof ik? Maar het neemt ook idioot veel ruimte in op mobiel natuurlijk
Als ik lig cq hang, ben ik niet misselijk. Maar MM ging net eten maken en het scheelde vet weinigquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben dankzij Q niet meer de enige misselijke in deze SC. Ik hoop dat het bij jou snel over is Q.
Vandaag bij mijn ouders wezen eten. Mijn moeder had kaastaart gemaakt de WC vond het ook erg lekker. En daar baal ik van want ik eet het niet zo vaak maar vind het wel erg lekker.
En mijn mams geloofde niet dat ik nog niks was aangekomen.
Dat magquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
True , maar ik mis ze. En baloe is ook al niet lief voor me
Dit is wel de "Qwea klaagt hier" sc he?
Maar jij bent ook sielug.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
True , maar ik mis ze. En baloe is ook al niet lief voor me
Dit is wel de "Qwea klaagt hier" sc he?
Ga je ook over je piempie vertellen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef APK het volgende:
Volgens mij ga ik emo worden wegens nicotinegebrek
Die laatste graagquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mag
Wil er nog iemand een kopie van Roxanne en André Jr. ? Of een 5cd box met Hollandse Piratenhits?
Jij bent serieus.quote:
Nee joh, ik ga huilen ofzoquote:
Dit is dag 6quote:
Welke oxy heb je trouwens gehad?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stimmt. Maar tramadol is toch minder sterk dan oxy? Als dit ook niet werkt bel ik de seh voor een spuitik word er gestyoord vqn.
Maar ik val wel af, want ik heb ook geen zin in eten
Nee manquote:
Oxycontin 5mgquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke oxy heb je trouwens gehad?
Er zijn er nogal wat namelijk.
Dat is ook écht een kutklusquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oxycontin 5mg
Jezus fuck, mike gaat helemaal uit zijn plaat hierhij krijgt geen plakfolie op de ramen
En meteen google onder jouw reactie:quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
Oxycontin 5mg
Jezus fuck, mike gaat helemaal uit zijn plaat hierhij krijgt geen plakfolie op de ramen
Jep nog steeds misselijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog misselijk Oognip?
En je bent snel klaar met je presentatie
Alleen gauw noteren wat ik in in de powerpoint wil zetten en morgen ga ik hem maken. En nog een klein stukje van het onderzoek gelezen waar ik het over ga hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, moest je nog maar vijf minuten ofzo?
Oh, nou lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Alleen gauw noteren wat ik in in de powerpoint wil zetten en morgen ga ik hem maken. En nog een klein stukje van het onderzoek gelezen waar ik het over ga hebben
Valt samen met tramadol onder de opioïden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oxycontin 5mg
Dit is de vertraagde afgifte. Begin wel suf te worden maar de pijn isser nog flink. Wanneer moet het inkicken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Valt samen met tramadol onder de opioïden.
Oxycontin heeft een korte en een lange werking van zo'n 6 uur.
Mocht het idd niet werken idd de huisartsenpost bellen.
Dat vind ik echt crimineel, die vertraagde afgiftequote:
Snelle is na een kleine 40 min, de lange na zo'n 6 uur.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit is de vertraagde afgifte. Begin wel suf te worden maar de pijn isser nog flink. Wanneer moet het inkicken?
is t van die plakfolie die al plakt of van die niet plakkende? die laatste is met een beetje afwassop makkelijk te plaatsen en laat dan ook niet meer losquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oxycontin 5mg
Ik vroeg me gisteren al af wat beeldredactie isquote:
Duurt ff voor-ie inslaat héquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vind ik echt crimineel, die vertraagde afgifte![]()
Gewoon knallen met zo'n pil
Elies had het daar toch eerder al ietwat verkapt opver? gefeli!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef Oognip het volgende:
Het gaat trouwens nog niet zo goed met hem maar sinds hij Bo heeft wordt ie gedwongen om naar buiten te gasbel dat doet hem gelukkig goed. 18 April wordt duidelijk wat hij heeft, spannend.
ja? geloof dat ik dat gemist hebquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Elies had het daar toch eerder al ietwat verkapt opver? gefeli!
6u???? Hoerenkut ik kijk het tot 22 aan. Anders bel ik welquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Snelle is na een kleine 40 min, de lange na zo'n 6 uur.
plakkendquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t van die plakfolie die al plakt of van die niet plakkende? die laatste is met een beetje afwassop makkelijk te plaatsen en laat dan ook niet meer los
Nee toch? Ik las het in de MED (toch ?! of stond het nog niet in een MED en heb ik van achter gelektquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef vamperotica het volgende:
Elies had het daar toch eerder al ietwat verkapt opver? gefeli!
Volgens mij zijn er al diverse huwelijken kapot gegaan door dat plakfoliequote:
Het staat al 2,5 uur in MED hoor, dus als je er daarna iets over zei las je het gewoon in MEDquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee toch? Ik las het in de MED (toch ?! of stond het nog niet in een MED en heb ik van achter gelekt)
Schijt; ik ga vanavond maar weer eens offline, want het loopt uit de hand
das ook de meest kloterige folie die bestaatquote:
Giert het uit de klauwen wijffie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee toch? Ik las het in de MED (toch ?! of stond het nog niet in een MED en heb ik van achter gelekt)
MEDje is vandaag pas gekomenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat je dat bedoelde toen je zeid at ze donker blauw zou worden ofzoietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft het door het huis geflikkerd, inclusief stekker dozen en daarna briezend in de grijze bakquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al diverse huwelijken kapot gegaan door dat plakfolie![]()
Echt, daar lees je alleen maar drama's over om dat aan te brengen. En dan ook nog luchtbel-vrij.
Sterkte aan Mike![]()
Dat zei ze pas vanavond toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat je dat bedoelde toen je zeid at ze donker blauw zou worden ofzoiets
Dat is toch "eerder"quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat is toch "eerder"![]()
( bedoelde inderdaad, vanavond niet eerder als in vorige week ofzo)
terug gaat lezenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat is toch "eerder"![]()
( bedoelde inderdaad, vanavond niet eerder als in vorige week ofzo)
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Elies, kom maar weer hoor![]()
[..]
Ná de MED dus
Ik zou eerst hap doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:17 schreef Qwea het volgende:
Pffffff sneek neemt niet eens opals dat zo blijft, bel ik dan hap of seh?
HAP, die kunnen je alsnog doorsturen naar SEHquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:17 schreef Qwea het volgende:
Pffffff sneek neemt niet eens opals dat zo blijft, bel ik dan hap of seh?
Ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb de ervaring dat ik bij de HAP nogal eens met een kluitje het riet in gestuurd wordt enzo
Maar de seh stuurt je volgens mij sowieso eerst terug naar de hap. Kun je dat maar beter voor zijn.quote:
Toen ik naaar huis mocht nadat de pin in mn been gezet was, werd me juist gezegd of de afdeling, of de SEH ivm direct voorhande zijnde info.... ( Ook toen de pin er weer uit ging trouwensquote:
He tis naar aanleiding van een eerdere ingreep ( als in recent) op een afdeling van he tziekenhuis... bij "ons" kun/moet je dan terecht op desbetreffende afdeling/SEHquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar de seh stuurt je volgens mij sowieso eerst terug naar de hap. Kun je dat maar beter voor zijn.
Ja zo is het bij 'mijn' ziekenhuis ook. En als het goed is is er een avond/nachthoofd aanwezig die je verder kan helpen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
He tis naar aanleiding van een eerdere ingreep ( als in recent) op een afdeling van he tziekenhuis... bij "ons" kun/moet je dan terecht op desbetreffende afdeling/SEH
Ik dacht dat er bij Q haar zkh geen afspraken over gemaakt waren. Want als dat wel zo is, dan is seh inderdaad een logische route.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
He tis naar aanleiding van een eerdere ingreep ( als in recent) op een afdeling van he tziekenhuis... bij "ons" kun/moet je dan terecht op desbetreffende afdeling/SEH
Nou ja...Linksom of rechtsom..Ik hoop dat ze snel iets meer tegen de pijn krijgtquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er bij Q haar zkh geen afspraken over gemaakt waren. Want als dat wel zo is, dan is seh inderdaad een logische route.
Pfwiewwwwwquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Elies, kom maar weer hoor![]()
[..]
Ná de MED dus
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pfwiewwwww
Ik heb dat al eens eerder gedaan. Per ongeluk![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pfwiewwwww
Ik heb dat al eens eerder gedaan. Per ongeluk![]()
Ja man; ik heb zelfs eens een print screen van achter gepostquote:
Oh ja dat weet ik nogquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja man; ik heb zelfs eens een print screen van achter gepostWilde ik iets aan Greys laten zien (je weet wel Greys, dat van dat envelopje
). Had ik gewoon een PS gemaakt van een scherm dat open stond. Echt, ik word te oud voor FOK!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja man; ik heb zelfs eens een print screen van achter gepostWilde ik iets aan Greys laten zien (je weet wel Greys, dat van dat envelopje
). Had ik gewoon een PS gemaakt van een scherm dat open stond. Echt, ik word te oud voor FOK!
Jij over de plint en daarna Remlof over de plint, omdat ik het wilde aantonen en daar een print screen van achter de schermen voor had genomenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Oh ja dat weet ik nog
Dat ik maar geen antwoord op PMs kreeg en dat jouw vlop gewoon verstopt zat achter een logo
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
Pfff lig in bed. Vet lopen janken. Kutvoet.
Effe volhouden Q. Het wordt ooit weer beter.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
Owwwwwww, ik vind het zo akelig voor je. Ik heb de afgelopen jaren redelijk wat pijn moeten verdragen en je wordt er zo ontzettend moedeloos van. Doe een zen-boedistische oefeningquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
Ik moest sneek bellen dan. De arts die me heeft geopereerd heeft nu ook dienst. Maar dan moeten ze wel opnemen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er bij Q haar zkh geen afspraken over gemaakt waren. Want als dat wel zo is, dan is seh inderdaad een logische route.
heb je al gebeld?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
Ja want je weet, mijn plinten zijn dodelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij over de plint en daarna Remlof over de plint, omdat ik het wilde aantonen en daar een print screen van achter de schermen voor had genomen
Echt, dat ik al zo oud ben geworden en niet eerder een keer fataal gekielhaald ben, mag een wonder heten
k weet t nietquote:
Vooral mits tenzij en anaal ingebrachtquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Ja want je weet, mijn plinten zijn dodelijk.
Uhu, nemen niet op.2 para genomen net. Wordt het niet snel beter dan ga ik seh/hap bellen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Effe volhouden Q. Het wordt ooit weer beter.![]()
Heb je al gebeld? Of MM laten bellen?
Het had mij ook kunnen gebeuren met zo'n print screen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral mits tenzij en anaal ingebrachtRilll!
Nou goed. Dus. Niet gelekt; dat is weer een mazzeltje dan. En anders hadden jullie het een poosje zonder me moeten doen. Ook wel eens lekker
Ik mag hopen dat die 14 dagen een grapje zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Banden operaties zijn niet pijnloos weet ik uit ervaring. Dan wel niet mijn enkel maar mijn schouder
Maar toch had ik dat liever dan de breuk en het uit de kom gaan.
Hopelijk trekt de pijn snel weg. Zo rond de 14 dagen. Hou vol meid
dat warme is logisch, je lichaam is aan t werk om te helen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu, nemen niet op.2 para genomen net. Wordt het niet snel beter dan ga ik seh/hap bellen.
Het voelt ook alsof het warm is enzoen het is grotendeels een kloppende en stekende kutpijn
De vernedering is compleet; dát heb ik namelijk ook al eens gehad (alleen niet met iets vaginaalsquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
Het had mij ook kunnen gebeuren met zo'n print screen.
Tenminste... totdat er iemand een keer gigantisch voor schut werd gegooid omdat hij een print screen plaatste waarbij nog iets in beeld stond over... wat was het? Vaginal prolapse ofzo?
En daar werd dan een topic over geopend. Daar kreeg ik het zo plaatsvervangend spaans benauwd van dat ik sindsdien alles check check dubbelcheck qua prints screen![]()
Boewhahahahahaquote:
En anders doe je de volgende keer een tamponnetje in.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral mits tenzij en anaal ingebrachtRilll!
Nou goed. Dus. Niet gelekt; dat is weer een mazzeltje dan. En anders hadden jullie het een poosje zonder me moeten doen. Ook wel eens lekker
Dat was zGquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het had mij ook kunnen gebeuren met zo'n print screen.
Tenminste... totdat er iemand een keer gigantisch voor schut werd gegooid omdat hij een print screen plaatste waarbij nog iets in beeld stond over... wat was het? Vaginal prolapse ofzo?
En daar werd dan een topic over geopend. Daar kreeg ik het zo plaatsvervangend spaans benauwd van dat ik sindsdien alles check check dubbelcheck qua prints screen![]()
Ik heb liggen gieren!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Dat gaat de boeken in als de mooiste éver
Ik heb een kwartier nodig gehad om het aan beeb uit te leggen. Tussendoor moest ik aan het zuurstofquote:
Maar wel met net zoiets genants?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De vernedering is compleet; dát heb ik namelijk ook al eens gehad (alleen niet met iets vaginaals)
Wat stom dat Sneek niet oppakt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu, nemen niet op.2 para genomen net. Wordt het niet snel beter dan ga ik seh/hap bellen.
Het voelt ook alsof het warm is enzoen het is grotendeels een kloppende en stekende kutpijn
En wat zei de beeb? Iets als: 'Ik had erbij moeten zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een kwartier nodig gehad om het aan beeb uit te leggen. Tussendoor moest ik aan het zuurstof
Oh ja!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was zGIk vermoed dat het expres is gedaan.
Ja, oh-oh heeft een ban.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag bij mijn moeder vanwege de stress bij haar
en gisteren uh niet volledig hier
En ik heb een excuus he dat ik niet alles mee krijg
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Dat gaat de boeken in als de mooiste éver
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb liggen gieren!![]()
![]()
![]()
Na de eerste schok.![]()
k heb zitten janken van t lachen toen ik de PM van Greys kreegquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een kwartier nodig gehad om het aan beeb uit te leggen. Tussendoor moest ik aan het zuurstof
Hier helpen geen plakbandjes aan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja!
En zelfs als het expres was (dan hulde voor zijn lef) maar het heeft er echt voor gezorgd dat ik altijd ff check check check voordat ik iets online gooi
Same herequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja!
En zelfs als het expres was (dan hulde voor zijn lef) maar het heeft er echt voor gezorgd dat ik altijd ff check check check voordat ik iets online gooi
Nee, iets minder genant. Maar het is sowieso genant om iedereen te laten lezen waar jij net naar hebt gezochtquote:
Die is er bijna aan doodgegaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
En wat zei de beeb? Iets als: 'Ik had erbij moeten zijn'
Noes!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, iets minder genant. Maar het is sowieso genant om iedereen te laten lezen waar jij net naar hebt gezocht
[..]
Die is er bijna aan doodgegaan
JIj was zó heerlijk in de war en onschuldig. Het was té zaligquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef Ynske het volgende:
k heb zitten janken van t lachen toen ik de PM van Greys kreeg
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
En dat boven mij krijg ik volgens mij ook niet helemaal mee.
Het was Ynske. Die een plaatje van haar ravioli postte wat beveiligd was tegen hotlinken. Waardoor wij heeeeel iets anders te zien kregen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Same here
En wat heeft Elisa gedaan waar iedereen over aan het gieren is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zij maar doorkletsen over tomatensaus en gehakt en dergelijke.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat is niet uit te leggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
En dat boven mij krijg ik volgens mij ook niet helemaal mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Oh, twee onbekende verhalen door elkaar, nog beterquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was Ynske. Die een plaatje van haar ravioli postte wat beveiligd was tegen hotlinken. Waardoor bij heeeeel iets anders te zien kregen.
En zij maar doorkletsen over tomatensaus en gehakt en dergelijke.![]()
![]()
Dat is het probleem : er is geen houding en dus kan ik niet slapen. net centraal nr gebeld, zetten ze me door naar de afdeling, neemt niemand op! Bel hier wel heen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat warme is logisch, je lichaam is aan t werk om te helen.
probeer voor nu een houding te vinden waarbij je je enkel rustig kunt leggen en zoek wat afleiding/probeer wat te slapen
k hoop dat ze snel bereikbaar izjn
ik snapte er ook geen hout vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JIj was zó heerlijk in de war en onschuldig. Het was té zalig
Yns post ravioli, met daarbij een heel kek verhaaltje over 'op een bedje van blablabla' enzo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Same here
En wat heeft Elisa gedaan waar iedereen over aan het gieren is?
Gips idd. En ja kan goed bewegenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat stom dat Sneek niet oppakt.![]()
Kloppen en steken kan erbij horen, je lichaam is bezig met het herstel. Heb je gips?
En zo ja, kun je je tenen goed bewegen?
That was the beauty of it.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
Het was Ynske. Die een plaatje van haar ravioli postte wat beveiligd was tegen hotlinken. Waardoor wij heeeeel iets anders te zien kregen.Ow, het is zelfs vrij makkelijk uit te leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zij maar doorkletsen over tomatensaus en gehakt en dergelijke.![]()
![]()
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
dat weet ik dat er geen houding is, had ik ook met mn pols, op een gegeven moment in een stoel, ondersteund met winterdekbed (zacht en steun) toch een houding kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is het probleem : er is geen houding en dus kan ik niet slapen. net centraal nr gebeld, zetten ze me door naar de afdeling, neemt niemand op! Bel hier wel heen.
Ik ga het even voor je terug zoekenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had erbij moeten zijn, maar ik snap dat het hilarisch was
Niet blauw, rood, heet, erg gezwollen?quote:
quote:
watjequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat van Yns weet ik nog wel maar ik heb het plaatje daar nooit van gezien.
Kan je bed omhoog Q misschien geeft dat nog wat verlichting
Als ik ooit in mijn broek gezeken heb van het lachen, dan was het toen (en de keer dat ik een prachtig lobje sloeg, beeb naar de baseline holde en de bal vervolgens na 20 seconden op haar achterhoofd kreeg, maar dat was op de tennisbaan, dus dat telt nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had erbij moeten zijn, maar ik snap dat het hilarisch was
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:56 schreef Cat22 het volgende:
Niet blauw, rood, heet, erg gezwollen?
Dat komt in het kader van de vorige posts wel erg fout over trouwens.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Cat22 op 11-12-2010 16:53:16 (omdat ew!) ]quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
Vanaf hier even lezen Haar
Ik jank weer van het lachen als ik net alleen al die eerste paar posts zie
[SC] #975 Tis zuigen of verzuipen!
En dat was het ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ Bericht 10% gewijzigd door Cat22 op 11-12-2010 16:53:16 (omdat ew!) ]
en ik zit weer te jankenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hou op, anders pis ik in m'n broek hier
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een kip was ofzo, kon me niet voorstellen dat Yns zo'n plaatje postte
Daar gaat mijn blaas weerquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:45 schreef Ynske het volgende:
ik zie een bord met ravioli met champignons
Die van die kip wilde ik net komen plakken hier.quote:
raam nat maken voordat je ermee gaat werken. Dan plakt het niet gelijk supervast en je kunt de bubbels er makkelijker uitvegen en het strak zetten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oxycontin 5mg
Die friezen zijn niet zoveel gewend he.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:01 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoor Ingetje; kip! Ik denk niet dat ik een keer kip ga eten in Friesland
Lamaar Nok, de folie ligt al in de kliko.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
raam nat maken voordat je ermee gaat werken. Dan plakt het niet gelijk supervast en je kunt de bubbels er makkelijker uitvegen en het strak zetten.
De folie ligt al in de prullie Nokquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
raam nat maken voordat je ermee gaat werken. Dan plakt het niet gelijk supervast en je kunt de bubbels er makkelijker uitvegen en het strak zetten.
Nope, vroeg de seh net ook al. Over een uur moet ik naar de sehquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet blauw, rood, heet, erg gezwollen?
Dat komt in het kader van de vorige posts wel erg fout over trouwens.![]()
Whahahaha!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
Vanaf hier even lezen Haar
Ik jank weer van het lachen als ik net alleen al die eerste paar posts zie
[SC] #975 Tis zuigen of verzuipen!
Hopelijk jassen ze een spuit in je bipsebaps die wel iets tegen de pijn gaat doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, vroeg de seh net ook al. Over een uur moet ik naar de seh
Hoop dat je iets krijgt wat goed en snel werkt!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, vroeg de seh net ook al. Over een uur moet ik naar de seh
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:09 schreef sararaats het volgende:
Wij hebben een showkat. Onze Frasier kan namelijk heel mooi poseren.
Foto's volgen nog want ik heb ze niet gemaakt
De volgende keer wel met je camera in de aanslag he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geeft niks. Het waren hilarische momenten.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De volgende keer wel met je camera in de aanslag he?
Ik heb het de laatste tijd al een paar keer teruggelezen als het er hier weer over ging en elke keer is het nog steeds net zo grappigquote:
M'n broer maakte de foto's.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De volgende keer wel met je camera in de aanslag he?
Ik hoop het ook. Desnoods smeek ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk jassen ze een spuit in je bipsebaps die wel iets tegen de pijn gaat doen.
Eventjes geduld.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zó
Dus je hebt wel foto's, maar nu nog ff niet
Ja hoor dat is helemaal normaalquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
Eventjes geduld.
Is het eigenlijk normaal dat katten zich in allerlei hoekjes en kantjes wurmen?
Frasier ligt graag op de vensterbank maar die is namelijk heel smal.
Nou ja, ik kijk er niet van opquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, zo kunnen ze je niet naar huis sturen
Dat je nooit klaagt, die reputatie?quote:
Goh, Q is een mens.quote:
Zelfs standje schroevendraaierquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor dat is helemaal normaal
Denk maar aan dat sommige katten zichzelf het liefst in een onmogelijk klein bakje of doosje willen wurmen enzo.
Trutquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je nooit klaagt, die reputatie?![]()
Nee maar niet meer dan normaal dat je wilt dat er iets aan gedaan wordt. Hier kan je niet nog dagen mee door gaan. Straks zit er idd echt iets niet goed, dan ben je er tenminste goed bij
en dan ben je dus stoor dat je toegeeft hulp nodig te hebben, en de SEH daarvoor beltquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trut![]()
Dat ik stoer ende kewl benzit je dan als een klein kind aan o.a de foon met de seh te janken
Pijn is gewoon ook hartstikke kut.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trut![]()
Dat ik stoer ende kewl benzit je dan als een klein kind aan o.a de foon met de seh te janken
Dat was sarcastisch bedoeld. Niemand begrijpt me.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lamaar Nok, de folie ligt al in de kliko.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De folie ligt al in de prullie Nok
Hoi
Die ene in Bleiswijk in de veilinghallen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]Geen tijd gehad om bij te lezen.
Hoi! en ook alweer doei. Morgen naar een grote rommelmarkt. Lekker slapen nu.
Eej, psst, ik weet nog een jood die verstopt zitquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld. Niemand begrijpt me.
veel plezier morgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]Geen tijd gehad om bij te lezen.
Hoi! en ook alweer doei. Morgen naar een grote rommelmarkt. Lekker slapen nu.
aaah joh, zo erg was ie niet, als je alleen maar zit te grijnzenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:38 schreef Rewimo het volgende:
Mijn hemel, die ravioli, ik zit weer te grijnzen hier
Mijn schoonouders zitten hier in de kamer en ik ga dat dus echt niet uitleggen aan zequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:38 schreef Ynske het volgende:
aaah joh, zo erg was ie niet, als je alleen maar zit te grijnzen
Same herequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:37 schreef Rewimo het volgende:
Ai Q, sterkte hoor, ik hoop dat ze je iets geven om lekker k.o. van te gaan voorlopig!
En zij maar denken dat je lacht om een grapje wat zij maakten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zitten hier in de kamer en ik ga dat dus echt niet uitleggen aan ze![]()
Dus beperk ik me tot grijnzen
Ze vertellen erg goeie grapjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:40 schreef Cat22 het volgende:
En zij maar denken dat je lacht om een grapje wat zij maakten.
Ik kom alleen van de bank af voor jodekoeken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eej, psst, ik weet nog een jood die verstopt zit![]()
Moet je hierheen komen, die heb ik in mijn auto liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom alleen van de bank af voor jodekoeken.
Jouw auto rijdt een stuk sneller dan mijn bank.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je hierheen komen, die heb ik in mijn auto liggen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jouw auto rijdt een stuk sneller dan mijn bank.
Ik heb haar auto gezien. Ik weet het zeker.quote:
Haaaaaaaarrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haaaaaaaarrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaa
Komt goedquote:
Je mag mijn virtuele handje vasthouden.quote:
Tooooooommmmmmmboooooooo!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haaaaaaaarrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaa
Oh god hoe moest dat ook alweer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:03 schreef senesta het volgende:
Greys? Hoe kun je filmpjes ook alweer draaien?
Ik vind je leukquote:
Was het gezellig bij je ouders? En heb je je foon terug?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond eerder in bed lig dan gisteren.
Da's lekker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik ga zo ook, ik hou toch zo van slapenVooral als je geen wekker hoeft te zetten!
Hè getsie!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's lekker.Ik moet hem morgen wel zetten. Om 9 uur op weg.
Ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hè getsie!Dan zou ik er helemaal zo in duiken!
Bebook heb ik ook naar gekeken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb trouwens een e-reader besteldbebook club ofzoiets!
Ik denk het ook welquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bebook heb ik ook naar gekeken.Je gaat er vast veel plezier van hebben.
![]()
Hallo Bamba en trust allen, ik ben er weg van!
Ja, en ik had een vet lieve voicemailquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was het gezellig bij je ouders? En heb je je foon terug?
Van wie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik had een vet lieve voicemail
Ja, en omzetten lukt ook wel net maar dan kan ik hem niet weer opslaan als normaal filmpje en dat is niet zo erg maar het formaat wat er nu van gemaakt is kan ik niet uploaden..quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lukt er niet dan?
Heb je wel Windows Movie Maker er op?
Je kunt toch gewoon 'Opslaan als' of 'Render als' oid kiezen?quote:
Spannend, ben benieuwd hoe het bevalt!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb trouwens een e-reader besteldbebook club ofzoiets!
Ja, maar dan is dit formaat het enige wat er in het dropdownmenuutje komt te staan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon 'Opslaan als' of 'Render als' oid kiezen?
Dat formaat zegt mij niets (wmv oid?) maar met dit programma kun je bijna alles converteren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef senesta het volgende:
Ja, maar dan is dit formaat het enige wat er in het dropdownmenuutje komt te staan.
Dat MSWMM bestand is het 'project', is nog in bewerking dan zeg maar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar dan is dit formaat het enige wat er in het dropdownmenuutje komt te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |