Ik kom ook niet verder dan twee, behalve met het account van mijn kloonquote:
Ik had er 3quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan twee, behalve met het account van mijn kloon
Effe zoeken
Da's te merken in de TT. Je had er zoveel moois van kunnen maken.quote:
Ja, nou, de buurman hing over de schutting, vandaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's te merken in de TT. Je had er zoveel moois van kunnen maken.
quote:
Ow, ja, nee, dat verklaart alles.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, de buurman hing over de schutting, vandaar
Ik moet naar de kermisquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar ik moet nog minstens 2 uur in dezelfde trein zitten
Nou ja, ik schrok, want hij hing ineens over de schuttingquote:
Het is een hoop werk, maar dan heb je ook watquote:
Tombommetjevolquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb voor vanavond een bossche bol, reep chocola en pringles
En wat heb je voor mij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb voor vanavond een bossche bol, reep chocola en pringles
ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap nietquote:
kom maar hier, mag je een hapjequote:
Stimmt. Maar tramadol is toch minder sterk dan oxy? Als dit ook niet werkt bel ik de seh voor een spuitquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:07 schreef Netsplitter het volgende:
Tramadol valt ook in de morfine klasse.
Hoe wil je dan al die meuk weg krijgen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet ik hap niet
Gewoon doorslikkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe wil je dan al die meuk weg krijgen?
Als het nooit meer weggaat dan ga ik een trein knuffelen, oke?quote:
Het gaat niet meer goedkomen tussen jullie twee he?quote:
Goed dat je dat laatste er bij zegtquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het nooit meer weggaat dan ga ik een trein knuffelen, oke?
Ik mis de pi's op de mobiele layout
Ze waren er ooit wel geloof ik? Maar het neemt ook idioot veel ruimte in op mobiel natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het nooit meer weggaat dan ga ik een trein knuffelen, oke?
Ik mis de pi's op de mobiele layout
Zeg nooit nooitquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het gaat niet meer goedkomen tussen jullie twee he?
True , maar ik mis ze. En baloe is ook al niet lief voor mequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze waren er ooit wel geloof ik? Maar het neemt ook idioot veel ruimte in op mobiel natuurlijk
Als ik lig cq hang, ben ik niet misselijk. Maar MM ging net eten maken en het scheelde vet weinigquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben dankzij Q niet meer de enige misselijke in deze SC. Ik hoop dat het bij jou snel over is Q.
Vandaag bij mijn ouders wezen eten. Mijn moeder had kaastaart gemaakt de WC vond het ook erg lekker. En daar baal ik van want ik eet het niet zo vaak maar vind het wel erg lekker.
En mijn mams geloofde niet dat ik nog niks was aangekomen.
Dat magquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
True , maar ik mis ze. En baloe is ook al niet lief voor me
Dit is wel de "Qwea klaagt hier" sc he?
Maar jij bent ook sielug.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
True , maar ik mis ze. En baloe is ook al niet lief voor me
Dit is wel de "Qwea klaagt hier" sc he?
Ga je ook over je piempie vertellen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef APK het volgende:
Volgens mij ga ik emo worden wegens nicotinegebrek
Die laatste graagquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mag
Wil er nog iemand een kopie van Roxanne en André Jr. ? Of een 5cd box met Hollandse Piratenhits?
Jij bent serieus.quote:
Nee joh, ik ga huilen ofzoquote:
Dit is dag 6quote:
Welke oxy heb je trouwens gehad?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stimmt. Maar tramadol is toch minder sterk dan oxy? Als dit ook niet werkt bel ik de seh voor een spuitik word er gestyoord vqn.
Maar ik val wel af, want ik heb ook geen zin in eten
Nee manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |