Ze heeft ze meegenomen he? Waar zijn ze heen?quote:
Nee ik wachtte braaf op jouquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:38 schreef senesta het volgende:
Greys heeft er ook één gemaakt zeker?
*zoeken gaat*
Oke ik ga even proberenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik wachtte braaf op jou
Maar je moet dus niet 'Opslaan' kiezen.
Als je klaar bent met kantelen moet je 'Film Publiceren' kiezen.
Daar kan je kiezen waar naar toe oid.
Ik was voor jou voor je filmpje aan het zoeken, doosquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze heeft ze meegenomen he? Waar zijn ze heen?
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef senesta het volgende:
Ze heeft ze meegenomen he? Waar zijn ze heen?
Hoeveel zussen heb jij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Je klinkt als mijn schizo-zus
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Je klinkt als mijn schizo-zus
Hij is nu bezig geloof ik, thnxquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was voor jou voor je filmpje aan het zoeken, doos
Er zullen wel diverse versies van Movie Maker zijn, want ik zie dat publiceren nergens staan zelfquote:
Wat een debiel programma, 'Save as' moet zoiets gewoon heten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Er zullen wel diverse versies van Movie Maker zijn, want ik zie dat publiceren nergens staan zelf
Ik kan links onder wel kiezen voor 'Verzenden naar Web' oid, dus dat kan je altijd ook nog proberen als dit niet werkt!
Nee want dan sla je het project tussentijds op als lopend projectquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een debiel programma, 'Save as' moet zoiets gewoon heten.
'Publiceren' of 'verzenden' als je gewoon iets wilt renderen
Cutequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Nee want dan sla je het project tussentijds op als lopend project
Als je helemaal klaar bent met bewerken moet je er gewoon nog een filmpje van maken, het is niet al een filmpje.
Dat ik jou dat ga uitleggen
Ik zal duimen dat je een beetje kunt slapenquote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Ze heeft het gips losser gedaan en oxa mee gegeven. Morgen geen verbetering, dan naar sneek gaan zei ze
Dat had je toch al? of was dat iets andersquote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Ze heeft het gips losser gedaan en oxa mee gegeven. Morgen geen verbetering, dan naar sneek gaan zei ze
Hoop echt voor je dat het wat verlichting gaat brengen en dat je een beetje kunt tukken straks!quote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Dat was oxy dacht ikquote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat had je toch al? of was dat iets anders
Da's knap jaquote:Op zondag 3 april 2011 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was vergeten mijn durebrood van de bakker op te ruimen, en de kat heeft daar dankbaar gebruik van gemaakt. Heeft het van het aanrecht drie meter of zo de kamer ingetrokken
en is daar toen maar gaan eten. Overal een stukje van natuurlijk, niet gewoon één plakje.
MAAR! Het belangrijkste: Charlie heeft er niets van gegeten! Welke normale hond laat delicious brood liggen?! Ik gaf hem een reusachtige pluim
. Heeft al dat harde werk toch nut gehad
![]()
Charlie
Charlie
Charlie
Charlie
Charlie
Charlie
Charlie
Sterkte Qquote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Vruugahquote:Op zondag 3 april 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's knap ja![]()
Bink lust geen brood, dus da's een makkie
Wat zijn lipjes aan tassenquote:Op zondag 3 april 2011 00:11 schreef tombolafan het volgende:
Mijn kat vreet allesInclusief veters, lipjes aan tassen, snoeren...
Lekker, zo'n veter uitpoepenquote:Op zondag 3 april 2011 00:11 schreef tombolafan het volgende:
Mijn kat vreet allesInclusief veters, lipjes aan tassen, snoeren...
Van die rubber dingetjes aan de rits van je tasquote:
Nee, hij spuugt ze altijd (meteen) weer uitquote:
En terechtquote:Op zondag 3 april 2011 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja goed, vervang brood dan met iets wat jullie dier wel heel lekker vindt
Ik ben echt trots
Hoe oud is hij nu Hara?quote:Op zondag 3 april 2011 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja goed, vervang brood dan met iets wat jullie dier wel heel lekker vindt
Ik ben echt trots
Een lipje aan je tas! Bij het einde van je rits!quote:
Euw... Da's zeker alleen aan damestassenquote:Op zondag 3 april 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
Een lipje aan je tas! Bij het einde van je rits!
Zo'n frummeltje! Flubbertje! Friemeltje!
Toen we Max nog hadden danste ik nog, en omdat we zo vaak dansten hadden we altijd goedkope pantykousjes waarvan je er dan aardig wat van kocht in één keer. Die liet ik wel eens in de kamer liggen, Max poepte ze uit.quote:Op zondag 3 april 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hij spuugt ze altijd (meteen) weer uit![]()
![]()
quote:
Ze worden eind juli 3quote:
Diazepam. Verwacht ook niet dat de oxa iets doetquote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat had je toch al? of was dat iets anders
Ja!quote:Op zondag 3 april 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Een lipje aan je tas! Bij het einde van je rits!
Zo'n frummeltje! Flubbertje! Friemeltje!
Ook aan mijn mega-stoere rugzak hoor!quote:Op zondag 3 april 2011 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Euw... Da's zeker alleen aan damestassen
Yepquote:
Positief denken! Kan me niet voorstellen dat ze weer iets lulligs meegevenquote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Diazepam. Verwacht ook niet dat de oxa iets doet
Vooral die tweede.quote:
Die is dan ook gebruiktquote:Op zondag 3 april 2011 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Vooral die tweede.
Lijkt wel of er eentje van de Village People een jaar of 20 in rondgelopen heeft zonder 'em te wassen.
Zoiets gooi je toch gewoon weg ipv het op marktplaats te zetten?quote:
Ja!quote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Hebben jullie Cake Boss wel eens gezien? Die maakt echt de prachtigste wedding cakes.
Ik eet geen taart, maar mooi vind ik het wel.quote:
Dat is gewoon kunst,quote:
Ik eet soms verplicht taart, beetje overgewaardeerd voedsel wmbquote:Op zondag 3 april 2011 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik eet geen taart, maar mooi vind ik het wel.
Ja, een bed in combinatie met een weekend. A winning teamquote:
Kan Buddy bestquote:
Ik een paraplu, want het regent knetterhard in Broabantquote:
Volgens mij pas ik zelf niet meer in mijn straatje als ik dat ding eetquote:Op zondag 3 april 2011 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een taart, past dat beter in je straatje?
Ik wil heul niet met jou fighten!quote:Op zondag 3 april 2011 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan Buddy bestMoet je wel even 2k neertellen.
Ik ben een Sega-gal, nu moeten we bitchfighten.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb hier een SEGA staan nogEn op zolder nog 3. SEEGAAAAAA
SEGA heeft volgens mij vorig jaar of zo een nieuwe gemaakt met de oude spellen enzo. Leek op een Wii geloof ik. Maar die wil ik niet, ik wil gewoon mijn oudequote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ouwe nintendo
Ik heb nog nooit gesegaat!
Je verdorde akker weer niet gewaterd?quote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
Ik hou het wel bij Farmville
Hoewel ik voor de derde keer achter elkaar alles had laten verpieteren
Een beetje?quote:
Dat deed ik ook bij mijn zusje; op pauze drukken als ze sprong, dan lazerde ze in een gat en was ik weerquote:Op zondag 3 april 2011 00:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SEGA heeft volgens mij vorig jaar of zo een nieuwe gemaakt met de oude spellen enzo. Leek op een Wii geloof ik. Maar die wil ik niet, ik wil gewoon mijn oude![]()
![]()
Nintendo heb ik maar een paar gespeeld met een buurjongetje van mijn oma. Ik drukte dan altijd op pauze en hij helemaal flippen
...verliefd is iedereen wel eens, dat weet jequote:
Ik ben altijd verliefdquote:Op zondag 3 april 2011 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
...verliefd is iedereen wel eens, dat weet je
quote:Op zondag 3 april 2011 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat deed ik ook bij mijn zusje; op pauze drukken als ze sprong, dan lazerde ze in een gat en was ik weer
Echt waar?quote:
Nee, altijd wel op een echte manquote:Op zondag 3 april 2011 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Echt waar?
Waarop dan?
Iemand op tv of iemand die je vaak in de supermarkt ziet ofzo?
Op wie ben je nu verliefd dan?quote:Op zondag 3 april 2011 01:01 schreef tombolafan het volgende:
Nee, altijd wel op een echte man
Ik ben meestal lang verliefd, duurt heel lang voordat ik echt niks meer voor iemand voel, vaak pas als ik een nieuw slachtoffer vind
Dezelfde als eerstquote:
De leukste man van de wereldquote:
Die staat op 2quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 01:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Tukkietijd, trusten voor straks allemaal![]()
Das vast geen filmster maar een eckte eckte man?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das vast geen filmster maar een eckte eckte man?
quote:
Nee, nog steeds nietquote:
quote:
Het lijkt wel of ze seks hebben oftewel serieus op hun bed springen.quote:
Fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen. Toen ik geopereerd was aan mijn enkel heb ik de eerste 10 dagen ook een gootje gips gehad met verband erom heen. Ik kreeg morfine voor de pijn in het ziekenhuis. Lekker hoor, het was net of ik op wolkjes weg dreefquote:Op zondag 3 april 2011 08:54 schreef Qwea het volgende:
Ik heb geslapenalleen op de momenten dat ik wakker werd ( om 5u voor plassen) en nu, ging ik praktisch door de grond van de pijn. Was vergeten pijnstillers te nemen om 12:00
die oxa werkte goed, en ik heb er nog 1
Ik was eerst bang dat ze mijn voet niet goed hadden ingegipst weer. Want ik zit gewoon in het opengeknipte gips met een nieuw kousje/verbandje/whatever erom. Het doet echt minder pijn nu als ik dood stil lig dan gisteren. Maar bewegen moet ik nog niet doen![]()
Ik heb foto's gemaakt van de wond enzo
mike : "ja dat was het al. Behoorlijk goed, dat was het probleem. Zooi zat telkens in de knoop! En de handleiding zegt van boven naar benee maar ik moet van links naar rechts. En als je dat een beetje recht en zonder bellen wilt hebben, heb je behoorlijk een probleem."quote:Op zondag 3 april 2011 01:35 schreef Ml-etje het volgende:
Ow Q mocht je het nog lezen, stuur MM naar de bouwmarkt voor zelfklevende folie (snijden, plantenspuit en raamtrekker et voila).
Ze wilde me hier geen morfine spuit doenquote:Op zondag 3 april 2011 08:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen. Toen ik geopereerd was aan mijn enkel heb ik de eerste 10 dagen ook een gootje gips gehad met verband erom heen. Ik kreeg morfine voor de pijn in het ziekenhuis. Lekker hoor, het was net of ik op wolkjes weg dreef
Mja, ik zou willen dat ik er ook zo over dacht, maarrrrrrrrquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bot zijn is een vak.
Ehh lange verliefdheid dusss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Fijnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 3 april 2011 08:54 schreef Qwea het volgende:
Ik heb geslapenalleen op de momenten dat ik wakker werd ( om 5u voor plassen) en nu, ging ik praktisch door de grond van de pijn. Was vergeten pijnstillers te nemen om 12:00
die oxa werkte goed, en ik heb er nog 1
Ik was eerst bang dat ze mijn voet niet goed hadden ingegipst weer. Want ik zit gewoon in het opengeknipte gips met een nieuw kousje/verbandje/whatever erom. Het doet echt minder pijn nu als ik dood stil lig dan gisteren. Maar bewegen moet ik nog niet doen![]()
Ik heb foto's gemaakt van de wond enzo
nee, das echt een weg waar veel te hard gereden word, en t vaker mis gaat.quote:
Psies. Mag er toch niet op staanbenzo dus ik denk dat dit wel goed komtquote:Op zondag 3 april 2011 09:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FijnnnnnnnnnnnnnEn dan idd maar niet bewegen
Ja, sukkel is tquote:Op zondag 3 april 2011 10:04 schreef Oognip het volgende:
Hallo
shit voor je Tombo, dat die man nog steeds bezet is
Ja dat je daar nog zo verliefd op bent, op zo'n sukkelquote:
De allerleukste sukkel van de wereldquote:Op zondag 3 april 2011 10:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat je daar nog zo verliefd op bent, op zo'n sukkel![]()
Nee, ik stook nietquote:Heb je al flink gestookt in z'n relatie?En weet ie dat je nog steeds verliefd op hem bent?
Wat doe je hier dan op FOK! knurftquote:Op zondag 3 april 2011 10:32 schreef asfalthooligan het volgende:
Ow ja gaat hier meer dan goed echt een top meid
Heel goed dat je niet stookt, maar het lijkt me wel vreselijk frustrerend voor jequote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De allerleukste sukkel van de wereld![]()
![]()
[..]
Nee, ik stook nietGa niet haar opzoeken ofzo
Daar verlaag ik me niet toe (en daarvoor hou ik teveel van hem, dat doe ik hem niet aan
)
En ja, dat weet hij
Ach ja, frustrerend is het wel jaquote:Op zondag 3 april 2011 10:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heel goed dat je niet stookt, maar het lijkt me wel vreselijk frustrerend voor jeZou je willen dat ie het uit maakt en alsnog voor jou kiest? Dan ben je toch min of meer een tweede keus of niet?
ziet er best netjes uitquote:Op zondag 3 april 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van gisteren op de SEH.
Netjes hoor, dat ziet er goed uit. Flinke jaap trouwens welquote:Op zondag 3 april 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van gisteren op de SEH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |