quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:42 schreef rico80 het volgende:
Dit lijkt op een hééééle lange wachtrij in het land van Ooit
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:42 schreef rico80 het volgende:
Dit lijkt op een hééééle lange wachtrij in het land van Ooit
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
gerard is net een veredelde strontvlieg !!![]()
![]()
![]()
Denk je nou echt dat iemand dat door heeft... met deze doelgroep whahahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Bal in barokstijl en dan muziek van Shostakovich
Ze konden alleen André Rieu vindenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
en dan heb ik nog gewacht want ik dacht zal ik wel een nieuwe openen, er is vast wel een topichunterquote:
Er zijn er inderdaad 2quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en dan heb ik nog gewacht want ik dacht zal ik wel een nieuwe openen, er is vast wel een topichunter
Wie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:44 schreef angeljacky het volgende:
Mo heeft geen masker op----> die weet al wat er volgende week gaat gebeuren en laat waarschijnlijk alvast haar ware gezicht zien
Het is net Tante Soesaquote:
Deze 81, die van kokkie 80, drama zonder eind met die cossenquote:
Sharon doet ook Barok met dit aan.. ze past zich moeiteloos aan, de rest huppelt rond in mooie jurkjes, Sharon ís barok.quote:
Cultuur op Fok, dankquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dmitri_Sjostakovitsj
Ik gok vogelrock, Villa Volta ken ik en dat was deze niet, want ik kende hem nie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
van welke attractie was het nummer net nou? Vogelrock of Villa Volta?
iuk meen dat het eigenlijk de tune van der fliegende hollànder wasquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
van welke attractie was het nummer net nou? Vogelrock of Villa Volta?
De vliegende hollander heeft een ander muziekjequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
iuk meen dat het eigenlijk de tune van der fliegende hollànder was
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
Hoor nu het nummer.....Het spookt in de opera....nou laura op je ranke lijfje geschreven
die was failliet net als SSTquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef Kwaliteit het volgende:
wat moeten ze in godsnaam doen?
Het land van ooit is terug
Gerardquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
mooie ambiance zegt geer : hoe ironisch
En Laura dan hopelijk ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef Day het volgende:
De nominaties zijn op maandag toch?
Dan stel ik dat de roddelfimpjes er op zondagavond ingegooid worden. Hell yes, dat Mo dan genomineerd wordt.
Ze heeft echt de lelijkste jurk, uiteindelijk krijg je wat je verdientquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
Hoor nu het nummer.....Het spookt in de opera....nou laura op je ranke lijfje geschreven
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef MissJ.24 het volgende:
[ afbeelding ]
Achter de maskers van de firma List en Bedrog, tranen en leugens.
Lol! En dan ook de rotopmerkingen over Maik op een rijtje aub, dan is ze weg voor er exit is denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef Day het volgende:
Dan stel ik dat de roddelfimpjes er op zondagavond ingegooid worden. Hell yes, dat Mo dan genomineerd wordt.
jaaa, dat zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef Day het volgende:
waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jo ziet er echt uit als een Barbie.. Maar dat zal zij wel een compliment vinden!
[ afbeelding ]
Er beginnen zo hier en daar mensen hem te knijpen als een ouwe diefquote:
en Moquote:
TOP planquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef Day het volgende:
Niet heel vreemd, er zijn er een paar smerig aan het konkelen geweest.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Er beginnen zo hier en daar mensen hem te knijpen als een ouwe dief![]()
Karim vindt de sfeer een beetje timide...........
[ afbeelding ]
De mensen die 'm, terecht, moeten knijpen, denken echt wat anders, hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
Ze denken dat alle geheimen aankomende week zijn geraden
Whahaha kan ik me voorstellen ik ben zo'n typ wat dat al niet uitkiest om naar toe te gaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:52 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ben naar de phantom geweest, moet tot me schaamte bekennen dat ik in slaap ben gevallen...
hoezo dan praat me ff bij pleasequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
De mensen die 'm, terecht, moeten knijpen, denken echt wat anders, hoor!
Ik noem een Mo, een Jo, een Flip!
[ afbeelding ]
Ciao BQquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:53 schreef beequeen het volgende:
De mogelijkheid om lekker te lullen zonder dat wij het horen. Fijne avond allemaal en tot morgen.
radeski ... maar zij maken er een vogeltjes dans vanquote:
Ze hebben speciaal voor Jo haar lievelingskleur ( " Ik draag echt echt fakking 200 duizend procent nooit geen roze ) uitgekozenquote:
Die is zo opgebrand.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
steken ze de jurk van laura maar in de fik
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:53 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
een keer geen zweethoofd te zien
je spreekt het toch het zelfde uit, gaan we op mijn taalfouten hier lopen lettenquote:
quote:
Misschien een raar vraagje maar over wie heeft Jo dan zo negatief achter de rug omgeluld en waarover dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
De mensen die 'm, terecht, moeten knijpen, denken echt wat anders, hoor!
Ik noem een Mo, een Jo, een Flip!
Denk niet dat hij zich veel zorgen hoeft te makenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:56 schreef Noelle06 het volgende:
Karim wil dus wel graag weten wat ze thuis van hem denken of hij wel goed zijn best heb gedaan.
Niets bijzonders hoor. Ze hebben een gemaskerd bal ter voorbereiding op de week van de waarheid. De stem heeft ze net meegedeeld dat volgende week alle maskers af gaan en alle ware gezichten worden getoond. Verder is er niks gezegd, maar we kunen er wel van uitgaan dat er wat roddelfilmpjes en open nominaties aankomen. En dat weten ze en daarom zijn er een paar (Mo en Jo bvb.) best zenuwachtig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
hoezo dan praat me ff bij please
Correctie, de Fliegermarschquote:
Ja in het begin van de avond maar toch niet in deze klerenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja nu laura's moffenhoerenpraktijken laten zien![]()
![]()
thanx !! nou het word tijd !quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Niets bijzonders hoor. Ze hebben een gemaskerd bal ter voorbereiding op de week van de waarheid. De stem heeft ze net meegedeeld dat volgende week alle maskers af gaan en alle ware gezichten worden getoond. Verder is er niks gezegd, maar we kunen er wel van uitgaan dat er wat roddelfilmpjes en open nominaties aankomen. En dat weten ze en daarom zijn er een paar (Mo en Jo bvb.) best zenuwachtig.
Je kan beter vragen over wie niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:56 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Misschien een raar vraagje maar over wie heeft Jo dan zo negatief achter de rug omgeluld en waarover dan?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja nu laura's moffenhoerenpraktijken laten zien![]()
![]()
je kan beter vragen over wie niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:56 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Misschien een raar vraagje maar over wie heeft Jo dan zo negatief achter de rug omgeluld en waarover dan?
snap eigenlijik niet zo goed waarom hij zo onzeker is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:56 schreef Noelle06 het volgende:
Karim wil dus wel graag weten wat ze thuis van hem denken of hij wel goed zijn best heb gedaan.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:58 schreef Stability het volgende:
laura is echt net sinterklaas in die jurk
Lijzige Laura danst altijd zo dat je altijd denkt ze kan elk moment gaan headbangenquote:
Oh, leuk, confronterende beelden op de plasmaquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Niets bijzonders hoor. Ze hebben een gemaskerd bal ter voorbereiding op de week van de waarheid. De stem heeft ze net meegedeeld dat volgende week alle maskers af gaan en alle ware gezichten worden getoond. Verder is er niks gezegd, maar we kunen er wel van uitgaan dat er wat roddelfilmpjes en open nominaties aankomen. En dat weten ze en daarom zijn er een paar (Mo en Jo bvb.) best zenuwachtig.
Beelden voor tv opname hebben ze nu. Dus we gaan over op een echte partyquote:
Open nominatiesquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
maar we kunen er wel van uitgaan dat er wat roddelfilmpjes en open nominaties aankomen. En dat weten ze en daarom zijn er een paar (Mo en Jo bvb.) best zenuwachtig.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:59 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Open nominaties![]()
En de leugendetector toch?
Kom dan eens met voorbeelden. Ik vind Jo ook niet in mijn top hoor, maar ik heb haar nog niet zo lelijk over anderen horen lullen dan Jo en Lau en zoquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:59 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Open nominaties![]()
En de leugendetector toch?
Vooral Mo heeft heel wat redenen om 'm als een ouwe dief te knijpenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Nou dat zou mooi bij Maik passen want ik vind hem net een witte piet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:58 schreef Stability het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:00 schreef Stability het volgende:
is meneertje 1972 er niet ? ik mis zijn dans verzoekje
Prima, alles op tafel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:59 schreef flugeltje het volgende:
Gerards filmpje bij het feest dat hij zegt dat de dames moeten drinken om hun geheim te verraden zal ook wel getoond worden...
Als ik heel eerlijk ben, mis ik em totaal nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:00 schreef Stability het volgende:
Aaah, misschien komt hij zo special voor jouw nog even langs!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:00 schreef Stability het volgende:
Nou, ik weet het niet zeker en daarom vraag ik...?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je spreekt het toch het zelfde uit, gaan we op mijn taalfouten hier lopen letten
Tsja er valt niks meer te klagen over deuren die niet open gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:00 schreef Stability het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Aaah, misschien komt hij zo special voor jouw nog even langs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |