die was failliet net als SSTquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef Kwaliteit het volgende:
wat moeten ze in godsnaam doen?
Het land van ooit is terug
Gerardquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
mooie ambiance zegt geer : hoe ironisch
En Laura dan hopelijk ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef Day het volgende:
De nominaties zijn op maandag toch?
Dan stel ik dat de roddelfimpjes er op zondagavond ingegooid worden. Hell yes, dat Mo dan genomineerd wordt.
Ze heeft echt de lelijkste jurk, uiteindelijk krijg je wat je verdientquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
Hoor nu het nummer.....Het spookt in de opera....nou laura op je ranke lijfje geschreven
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef MissJ.24 het volgende:
[ afbeelding ]
Achter de maskers van de firma List en Bedrog, tranen en leugens.
Lol! En dan ook de rotopmerkingen over Maik op een rijtje aub, dan is ze weg voor er exit is denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef Day het volgende:
Dan stel ik dat de roddelfimpjes er op zondagavond ingegooid worden. Hell yes, dat Mo dan genomineerd wordt.
jaaa, dat zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef Day het volgende:
waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jo ziet er echt uit als een Barbie.. Maar dat zal zij wel een compliment vinden!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef MissJ.24 het volgende:
[ afbeelding ]
Achter de maskers van de firma List en Bedrog, tranen en leugens.
Er beginnen zo hier en daar mensen hem te knijpen als een ouwe diefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |