Leuk spelertjequote:Op zondag 3 april 2011 20:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op zich wil ik dat best doen, al zal er dan even iemand een reservekeepertje/projectje van me over moeten nemen. Liefst Mark Lübben (289868456): gk13, def5, sp10. 19j en +- 4,7 mln tvgl.
quote:Dynamo kreeg na 24 minuten een geweldige kans om te scoren uit een counter, maar het slechte schot van Tobias Falkström was geen probleem voor de keeper.
kakquote:Na 25 minuten moest Adam Bulava worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Florina Drcea kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
Driedubbele kak.quote:Gebakkelei in de zestien meter deed de scheidsrechter in de 25e minuut besluiten tot een penalty voor de thuisclub. Matthys Weusthoff zette zich achter de bal en liet de keeper kansloos. Het was weer gelijk: 1-1.
quote:
Ik hoop het voor je!quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Flappekz het volgende:
0-2 achter. Zal ik net zoals afgelopen woensdag terug kunnen komen?
quote:
Die is wegquote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Habork het volgende:
Net begonnen, hopelijk helpt de nieuwe grasmat
quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Flappekz het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Flappekz het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef ValHallen het volgende:
Hoelang duren de wedstrijden? 90 minuten?
De meeste wel ja. In bekerwedstrijden kunnen ze veel langer duren, er zijn wedstrijden gespeeld waarin er in de verlenging niet werd gescoord en de penalty's nemen ook zo'n 20 minuten in beslag namenquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef ValHallen het volgende:
Hoelang duren de wedstrijden? 90 minuten?
Hodfr, vergeten m'n grasmatinstellingen in te stellenquote:Op zondag 3 april 2011 20:36 schreef Habork het volgende:
Net begonnen, hopelijk helpt de nieuwe grasmat
90 minuten kan ook lang durenquote:Op zondag 3 april 2011 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De meeste wel ja. In bekerwedstrijden kunnen ze veel langer duren, er zijn wedstrijden gespeeld waarin er in de verlenging niet werd gescoord en de penalty's nemen ook zo'n 20 minuten in beslag namen
waarom dat ineens? en heb je je sterren voorspelling wel aangepast?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef Habork het volgende:
[..]
90 minuten kan ook lang duren
http://www95.hattrick.org(...)D=6560786&BrowseIds=
Ik bedacht ineens dat het doelsaldo misschien toch belangrijk kan zijn...quote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom dat ineens? en heb je je sterren voorspelling wel aangepast?
KLA BAM!!quote:Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Kazimir van Groningen, waarmee Dynamo de voorsprong uitbreidde: 4-0.
goeie aankoop.. en dat ondanks dat het een verdedigende middenvelder is..quote:Met dit derde doelpunt kreeg Kazimir van Groningen een hattrick op zijn naam.
Doet er niks aan afquote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goeie aankoop.. en dat ondanks dat het een verdedigende middenvelder is..
waar is mn tegenstander mee bezig?quote:45:00
Dynamo domineerde de wedstrijd en mocht 84 procent balbezit laten aantekenen.
Phew.quote:06:34
In de 6e minuut wist Dikkerds de stand gelijk te trekken: 1-1. Elmer Kool kreeg zijn voet tegen een pass van rechts en wist de bal langs de keeper te jagen.
04:20
Pancras-speler Faas Biezenveld schudde de verdedigers van zich af en scoorde vanaf de rechterflank. De bezoekers namen hiermee een voorsprong van 0-1.
Dat had ik niet verwacht... met een beetje geluk kan ik hem gewoon winnenquote:PRT had het meeste balbezit, namelijk 53 procent.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |