Nee, da's duidelijk iets anders...quote:Op zondag 3 april 2011 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Possie word wakker in 1 of ander smerig wit plakkerig goedje....
Die fles was dus helemaal niet leeg dronke waailap!
ik ga nergens vanuit..quote:Op zondag 3 april 2011 10:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat moet toch wel als hij matig allround is?
Die betonnen stortbak heb ik wel vaker gezien. En ongeacht welke club erin speelt, ik vind het he-le-maal nix. Kuip en PSV-stadion zijn qua stadion veel mooierquote:Op zondag 3 april 2011 10:56 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ach, dan zie je nog eens een echt stadion
Met een beetje geluk zie je veel goals van Heracles, want bij Ajax zal het een gatenkaas zijn gok ik zoquote:Op zondag 3 april 2011 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die betonnen stortbak heb ik wel vaker gezien. En ongeacht welke club erin speelt, ik vind het he-le-maal nix. Kuip en PSV-stadion zijn qua stadion veel mooier
Geen Steek, Wiel, Alderweireld en Vertonghen. Je zou het bijna gaan denken he?quote:Op zondag 3 april 2011 11:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zie je veel goals van Heracles, want bij Ajax zal het een gatenkaas zijn gok ik zo
Ik ben all1 en zoveel is niet van mij afkomstig. Volgende keer geen melk gooien in een dronke bui plz...quote:
Mijn kids hebben megasuperultragigapowerz jeweetzquote:Op zondag 3 april 2011 11:08 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heeft dit ooit 6-2 kunnen worden Flap?
Waarom was je gister dan zo bang voor een afstraffing?quote:Op zondag 3 april 2011 11:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn kids hebben megasuperultragigapowerz jeweetz
Ik wilde ze niet overmoedig maken. Heeft gewerktquote:Op zondag 3 april 2011 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom was je gister dan zo bang voor een afstraffing?
Mja dat blijkt!quote:Op zondag 3 april 2011 11:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wilde ze niet overmoedig maken. Heeft gewerkt
Uiteindelijk voor 6.24 weg gegaan.quote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
Zondag is blijkbaar ook geen slechte dag om een trainie te verkopen.![]()
Met nog 8 minuten staat Yoram Glazer (313063342) inm op 6 ton (tv van 6,2 ton) Zn collega (met vergelijkbare stats) ging vrijdag de deur uit voor iets meer dan 3 ton.
ohw ja, ik had er nog een trainee op moeten zettenquote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
Zondag is blijkbaar ook geen slechte dag om een trainie te verkopen.![]()
Met nog 8 minuten staat Yoram Glazer (313063342) inm op 6 ton (tv van 6,5 ton) Zn collega (met vergelijkbare stats) ging vrijdag de deur uit voor iets meer dan 3 ton.
ff een alarm in je telefoon zetten.quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja, ik had er nog een trainee op moeten zetten
mja.. ik zal er vrijdag aan denken.. hoop ikquote:Op zondag 3 april 2011 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff een alarm in je telefoon zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |