Een alarm instellen is te veel moeite?quote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. ik zal er vrijdag aan denken.. hoop ik
vind ik een beetje overdreven eerlijk gezegd..quote:Op zondag 3 april 2011 16:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een alarm instellen is te veel moeite?
2de helft mocht er zijn. Waar zat je ?quote:Op zondag 3 april 2011 16:50 schreef Flappekz het volgende:
Sjonge, wat ben ik blij dat ik getuige ben geweest van deze schitterende voetbalwedstrijd....
Ik vergeet t anders en daardoor loop ik geld mis dus voor mij is t niet overdreven. Aangezien je t zelf ook regelmatig vergeet zou t misschien wel handig zijn ipv overdreven.quote:Op zondag 3 april 2011 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vind ik een beetje overdreven eerlijk gezegd..
Tweede helft mocht er zijn? Zijn ajacieden tegenwoordig zo snel tevreden dan?quote:Op zondag 3 april 2011 16:53 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
2de helft mocht er zijn. Waar zat je ?
Ach snel tevreden, in ieder geval 3 doelpuntjes en een talentje erbijquote:Op zondag 3 april 2011 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tweede helft mocht er zijn? Zijn ajacieden tegenwoordig zo snel tevreden dan?
Zat in 123
Niet iedereen over 1 kan scheren he!quote:Op zondag 3 april 2011 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tweede helft mocht er zijn? Zijn ajacieden tegenwoordig zo snel tevreden dan?
Zat in 123
Traint er iemand keepers dan ?quote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef Outpost76 het volgende:
Wel pot verdikke me.....
Jean Joseph Van Den Bosch (297082350)
Wil iemand deze kopen en trainen voor mij? Please please pretty please......
Maarre, hoe gaat zoiets dan (niet dat ik hem uberhaupt kan betalen), maar speler x koopt die keeper voor jou en zet hem straks weer te koop voor jou, als hij genoeg getraind is, met de kans dat er anderen ook voor gaan bieden?quote:Op zondag 3 april 2011 16:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja. Onze koei winnaar.Maar verdedigen mag ook.
Ik wil hem graag PM training gevenquote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef Outpost76 het volgende:
Wel pot verdikke me.....
Ja dat gaat zo idd, je kan m nl niet verkopen aan iemand zonder dat er andere op kunnen bieden. Gewoon zorgen dat je geld genoeg hebt en bij de dl kan zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 17:01 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Maarre, hoe gaat zoiets dan (niet dat ik hem uberhaupt kan betalen), maar speler x koopt die keeper voor jou en zet hem straks weer te koop voor jou, als hij genoeg getraind is, met de kans dat er anderen ook voor gaan bieden?
Dus het is nooit een zekerheidjequote:Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja je kan m niet verkopen aan iemand zonder dat er andere op kunnen bieden. Gewoon zorgen dat je geld genoeg hebt en bij de dl kan zijn.
Maar als iemand anders er meer geld voor over heeft, is het geen zekerheidje meerquote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt en bij de dl bent is t toch altijd een zekerheidje?
Net alsof ik een van den Bosch speler laat lopen als ik er genoeg geld voor heb.quote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Maar als iemand anders er meer geld voor over heeft, is het geen zekerheidje meer
En wat hebben jullie met al die namenquote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof ik een van den Bosch speler laat lopen als ik er genoeg geld voor heb.
Ehm het is mijn eigen achternaam. Hoe cool is t om daar dan een heel team van te hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
En wat hebben jullie met al die namen(brb)
Pas als ik uit de beker lig heb ik ruimte om hem verdedigen bij te brengen.quote:Op zondag 3 april 2011 16:56 schreef Outpost76 het volgende:
Wel pot verdikke me.....
Jammer want dan is ie al verkocht.....quote:Op zondag 3 april 2011 17:23 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Pas als ik uit de beker lig heb ik ruimte om hem verdedigen bij te brengen.
ohw ja?quote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt en bij de dl bent is t toch altijd een zekerheidje?
Hoe was je feestje ?quote:Op zondag 3 april 2011 17:47 schreef IPeePie het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
ik verveel me
Leukquote:
Ehm omdat je dat vorig seizoen ook vaak gebeurde?quote:Op zondag 3 april 2011 17:59 schreef ScudRaket het volgende:
Waarom heb ik zo'n voorgevoel dat ik vanavond gigantisch genaaid ga worden door de ME?
Overgeven door drank.quote:Op zondag 3 april 2011 17:53 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Leuk
Helaas mochten we het dak niet op, in verband met geluid
Daarnaast waren er wat overgevende mensen, maar dat was te verwachten.
Maar de muziek was goed en de drank was gratis
Zou kunnen, ik mag idd geen kampioen worden.quote:Op zondag 3 april 2011 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm omdat je dat vorig seizoen ook vaak gebeurde?
Moet je toevallig tegen een tegenstander waar je vorig seizoen ook (dankzij de ME) genaait werd?quote:Op zondag 3 april 2011 18:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik mag idd geen kampioen worden.
Eens.quote:Op zondag 3 april 2011 18:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Overgeven door drank.Das all1 voor mietjes.
Volgens mij wil ik niet weten wat voor feestje t was dan. Zeker niet als je na afloop met 1 of ander wit goedje naar me gaat gooien.quote:
Ach, 15 jarigen....quote:Op zondag 3 april 2011 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik niet weten wat voor feestje t was dan. Zeker niet als je na afloop met 1 of ander wit goedje naar me gaat gooien.![]()
Mja lach er maar om maar ik was wel serieus! Ik heb pas mn 1e biertje gedronken toen ik 18 was.quote:
Waarom?quote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja lach er maar om maar ik was wel serieus! Ik heb pas mn 1e biertje gedronken toen ik 18 was.
Om het daarna dubbel en dwars in te halen wat hij in die periode tekort is gekomenquote:
Omdat het heel erg slecht is voor je ontwikkeling. Dus als je zo jong al begint te zuipen sloop je je eigen ontwikkeling en daar krijg je later 100% spijt van.quote:
En dat wist jij toen al ?quote:Op zondag 3 april 2011 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat het heel erg slecht is voor je ontwikkeling. Dus als je zo jong al begint te zuipen sloop je je eigen ontwikkeling en daar krijg je later 100% spijt van.
Nee, maar ik heb er respect voor als je zegt dat je nog niet op je 16de bent gaan drinken, omdat je toen al wist dat het slecht voor je is. Zijn veel (heel veel) die daar op die leeftijd niet bij na denkenquote:Op zondag 3 april 2011 18:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm nee. Ging zn vraag niet over t 1e gedeelte van mn post net dan?
In mijn tijd was t natuurlijk wel ff wat anders dan nu. Ik praat over 18 jaar geleden (toen ik 16 was). Toen was er (hier iig nog niet) niet zo iets als coma zuipen ed. Het was bij mij niet zo iets van ik moet t niet doen want t is slecht voor me maar ik had er gewoon simpel weg geen behoefte aan.quote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er respect voor als je zegt dat je nog niet op je 16de bent gaan drinken, omdat je toen al wist dat het slecht voor je is. Zijn veel (heel veel) die daar op die leeftijd niet bij na denken
Okquote:Op zondag 3 april 2011 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat het heel erg slecht is voor je ontwikkeling. Dus als je zo jong al begint te zuipen sloop je je eigen ontwikkeling en daar krijg je later 100% spijt van.
Coma zuipen is sowieso een belacheljk verschijnsel, welke idioot heeft dat uberhaupt verzonnen. Volgensmij doen alleen boeren datquote:Op zondag 3 april 2011 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In mijn tijd was t natuurlijk wel ff wat anders dan nu. Ik praat over 18 jaar geleden (toen ik 16 was). Toen was er (hier iig nog niet) niet zo iets als coma zuipen ed. Het was bij mij niet zo iets van ik moet t niet doen want t is slecht voor me maar ik had er gewoon simpel weg geen behoefte aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |