Dat zijn prostitueesquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:49 schreef dandybleu het volgende:
ja om eerlijk te zijn? ja wij westerlingen hebben meer hippies......hey? dus ja bij ons is de auto niet altijd het ultieme status symbool
maar ha ja als je door mijn ( allochtonen ) buurt rijd? met de auto? dan heb je van die jonge dingetjes die dan opeens heel erg gaan flirten met je als je langsrijd.......
Dat zei TS toch al? Allochtoonse meisjes...quote:
ik woon in een buurt met topaantal allochtonen......quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:51 schreef trekeennummertje het volgende:
In welke allochtonenbuurt woon je precies TS?
Ik de schilderswijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:01 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ik woon in een buurt met topaantal allochtonen......
hallo je bent de voordelen vergeten in te vullenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:09 schreef Taartjeh het volgende:
Nadeel:
* Kut muziek dat door de speakers wordt gepomt.
* Associale gedrag.
* Automatisch vervelende jongens in je buurt.
* Het gevoel dat je bij zo'n paupers woont tenzij je niet werkt.
* Kinderen die op straat zwerven.
* Agressieve honden zoals pitbulls. * Die ze meestal hebben *.
* Telkens weer van die straattaal aanhoren
* Geen rust, omdat er altijd wel iets is.
Voordeel:
-
-
-
-
-
-
-
Die zie ik niet bepaald.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hallo je bent de voordelen vergeten in te vullen![]()
Het is wel altijd gezellig in de moskee.quote:
Die zou je dan ook nog maar eens in je buurt hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel altijd gezellig in de moskee.
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:12 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Die zou je dan ook nog maar eens in je buurt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |